Mikä saa duunarin äänestämään kokoomusta tai persuja?
Nyt on näitten talouspolitiikka nähty, niin miksi näin? Olisi duunarin pysyttäydyttävä demareissa ja köyhän vasemmistossa. Nämä ne perinteiset etupuolueet ihmisille. Persut yrittänyt valehdella ja vääristellä tätä seikkaa tälläkin palstalla. Harmittavasti joillekin uppoaa valeet.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Jos duunari haluaa tienata enemmän ja maksaa veroja vähemmän. Vasemmistolla ei ole mitään mielenkiintoa yrittää parantaa köyhien elintasoa, koska silloin heiltä loppuisi äänestäjat.
Ihan valhetta koko kommentti. Vasemmisto tekee koko ajan parhaansa nykyisen hallituksen päätöksien kumoamiseksi, mutta heillä ei pienenä opositiopuolueena ole paljon valtaa.
Andersson nostaa ja kritisoi päätöksiä voimakkaasti eduskunnassa ja omilla somekanavillaan.
Mikä saa duunarin kannattamaan hänen työpaikkansa ja tulevaisuutensa tuhoavaa AY-mafiaa?
Mikä saa ihmisen äänestämään puolueita, jotka inhoavat omaa kansaa?
Mikä saa jälleen kerran kuvittelemaan, että nimenomaan duunarit kannattaisivat tukiloisimista ja oleskeluyhteiskuntaa?
En ikinä enää äänestä koronapassidemareita. Äänestän vaikka jopa kokoomusta, jos saan sillä pidettyä demarit pois vallasta.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Minäkään en ymmärrä, miksi kukaan äänestäisi sisällissodan aloittanutta puoluetta.
Ajatelkaa jos esim. sairaalasynnytyksen kaikki kulut pitäisi maksaa itse. Neuvolakäynnit yksityisellä. Lasten päivähoidosta pitäisi maksaa täysi hinta jollekin yksityiselle. Monellako tavallisella duunarilla olisi varaa?
Ehkä sairausvakuutus sitten kattaisi menot synnytyksestä ja työnantaja järjestäisi edullisen päivähoidon?
Järjestelmä muuttuisi aika paljon.
En äänestä mitään puoluetta, mutta itse kääntäisin, että mikä saa äänestämään vihreitä, vasemmistoa tai demareita?
Jos ihan pakko olisi äänestää, niin äänestäisin todennäköisemmin RKP:tä, kuin mitään noista kolmesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuja ne, jotka ovat kyllästyneet jengeihin, raiskauksiin ja huumekauppaan.
Eli maaseudun ihmiset? Niitähän persut suurimmaksi ovat. Tosin ovat haalineet mukaansa kaikki kaiken vihaajat myös kaupungeista joissa yleisesti väki on vähän fiksumpaa.
Itse olen kyllä huomannut, että kaupungeissa astui ne ei-niin-fiksut ihmiset. Erityisesti Helsingissä.
Suomesta puuttuu aito keskustapuolue joka ajaisi markkinataloutta mutta vahvalla perustulolla eli poimisi parhaat palat oikealta ja vasemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen duunari, mutta en köyhä. En tiedä miksi edes vedät yhtäläisyysmerkit köyhän ja duunarin välillä. En mä saa tai kaipaa yhteiskunnalta mitään tukia. Pärjään ihan tällä omalla työlläni, mutta harmittaa maksaa siitä törkeästi veroja. Veroja joilla sitten elätetään niitä loisia jotka juuri ei viitsi tehdä töitä ja makoilee mieluummin himassa. Se on mun mielestä ihan oikein että työttömyystukea (ansiosidonnaista) tiukennetaan. En mä halua yhteiskuntaa missä jengi tekee just sen verran töitä että pääsee ansiosidonnaiselle ja sitten taas makoillaan maksimiaika himassa. En mä halua yhteiskuntaa missä joka maanantai tietyt tyypit saikuttaa darraansa ja me muut kunnialliset työntekijät saadaan tehdä niidenkin hommat. Jotenkin kumma käsitys että ay-liike ajaisi duunarin etua. Omaa etuaan ne pelkästään ajaa. Vaikka duunari olenkin niin tajuan että Suomen talous on pakko saada kasvuun. Tässä on pakko tehdä toimenpiteitä sen eteen.&n
Otetaan sinun palkastasi puolet valtion velan hoitamiseen niin osallistut. Olet duunari etkä rikas joten sinun pitää maksaa ne velat. Oikeasti köyhät eivät kykene. No niin asia on käsitelty.
Vierailija kirjoitti:
Jos duunari haluaa tienata enemmän ja maksaa veroja vähemmän. Vasemmistolla ei ole mitään mielenkiintoa yrittää parantaa köyhien elintasoa, koska silloin heiltä loppuisi äänestäjat.
Millä perusteella vasemmistolla ei ole halua siihen? Missä utopiassa sinä elät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Minäkään en ymmärrä, miksi kukaan äänestäisi sisällissodan aloittanutta puoluetta.
Miksi joku kaivelee yli sadan vuoden takaisia rintamalinjoja? Sisällissota oli ja meni.
Vierailija kirjoitti:
Persuja ne, jotka ovat kyllästyneet jengeihin, raiskauksiin ja huumekauppaan.
Nää oli muutama syy miksi äänestin persuja mutta eivät ole saaneet mitään muutosta tuohon vaan sama meno jatkuu, joten en enää äänestä seuraavissa vaaleissa kun tuntuu että heitä kiinnostaa vaan kokoomuksen perseen nuolenta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse äänestän kok tai ps duunarina siksi koska haluan että verotukseni kevenee. Minä kannatan sitä että tukia karsitaan pois koska haluan että valtion kulut pienenee joka johtaa pitkällä aikavälillä siihen että verotus kevenee.
Tämä nykyinen hallitus joutui vaikeaan tilanteeseen koska edellinen hallitus syöksi suomen taantumaan.
Miksi tämä hallitus ottaa enemmän velkaa kuin edellinen? Korkomenot ovat vain 3 miljardia ja velka on 20 vuoden ajalta ja siitäkin suurin osa oikeistohallitusten ottamaa.
Siksi koska valtion menot nousi edellisen hallituksen toimesta. Jos tämä hallitus olisi ottanut vähemmän velkaa kuin edellinen hallitus niin silloin leikkauksia olisi vieläkin enemmän.
Liberaalipuolue olisi järkevin puolue. Tekisi isommat leikkaukset mitä hallitus mutta puuttumatta pienituloisten tukiin ja terveydenhuolto. Miksi edes oikeistohallitus ei uskalla säästää massiivisesta virkamiesarmeijasta? Ainiin kun nämä ovat niitä kokkareiden äänestäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa hölmö kommentti. 🙈
Mikä siinä on hölmöä? Vasemmistoa äänestämällä duunari saa niskoilleen lauman hyväksikäyttäjiä, joita itseään ei työnteko kiinnosta vähääkään. Vasemmisto tarkoittaa aina veronkorotuksia ja leikkauksia veronkorotusten kautta duunarin palkkoihin
Tyhmähän sellainen on, joka ei tajua verotuksen olevan pois omasta toimeentulosta
Vierailija kirjoitti:
Mä olen duunari, mutta en köyhä. En tiedä miksi edes vedät yhtäläisyysmerkit köyhän ja duunarin välillä. En mä saa tai kaipaa yhteiskunnalta mitään tukia. Pärjään ihan tällä omalla työlläni, mutta harmittaa maksaa siitä törkeästi veroja. Veroja joilla sitten elätetään niitä loisia jotka juuri ei viitsi tehdä töitä ja makoilee mieluummin himassa. Se on mun mielestä ihan oikein että työttömyystukea (ansiosidonnaista) tiukennetaan. En mä halua yhteiskuntaa missä jengi tekee just sen verran töitä että pääsee ansiosidonnaiselle ja sitten taas makoillaan maksimiaika himassa. En mä halua yhteiskuntaa missä joka maanantai tietyt tyypit saikuttaa darraansa ja me muut kunnialliset työntekijät saadaan tehdä niidenkin hommat. Jotenkin kumma käsitys että ay-liike ajaisi duunarin etua. Omaa etuaan ne pelkästään ajaa. Vaikka duunari olenkin niin tajuan että Suomen talous on pakko saada kasvuun. Tässä on pakko tehdä toimenpiteitä sen eteen.&n
Yllä kommentti mikä vastaa apn kysymykseen. Sä olet köyhä. Pärjäät omillasi vain koska toistaiseksi yhteiskunta tarjoaa sulle terveydenhuollon ja ilmaisen koulutuksen.
Määrärahoja leikataan nyt niin rajusti että kohta joudut itse pulittamaan hammaslääkäristä 2500 euroa ja polvileikkauksesta 140 000 euroa. Lisäksi lapsen laittaminen yksityiskouluun voi houkuttaa kun naapurin lasten mielenterveys on kuralla, lastensuojelu ei pelaa ja opettajien palkat ja muut resurssit karsittu olemattomiin. Se on 10 000 euroa vuodessa lisäkulua.
Onko vielä olo, että pärjäät omillasi? Olet niin tottunut vasemmiston sulle luomiin mukavuuksiin, että et edes tajua, millaista Suomea tässä rakennetaan. :( säälin sinua ja kaltaisiasi joita nyt pissataan silmään.
Myös duunareissa on voittajasieluja.