Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ympärileikattu

Vierailija
17.03.2024 |

Miksi suomessa suhtaudutaan miesten ympärileikkauksiin kielteisest. Uimahaleissa katsotaan pitkään ja asennoitumnen on kielteistä . Itselle on tehty ympärileikkaus koska olen usa syntynyt ja nyt suomessa. Onko suomalaisilla yleistä ympärileikkaus`?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penistäni ei vielä ole ympärileikattu mutta frenulum leikattiin joskus murrosiässä jonka jälkeen olen pitänyt esinahan terskan takana. Nyt kun olen keskustellut muutaman lääkärin kanssa ympärileikkauksesta olen huomannut että jo paljasta terskaa pidetään epänormaalina koska ensimmäiseksi aletaan puhumaan miksi esinahka kannattaa pitää terskan päällä ja sen jälkeen ympärileikkauksen haitoista.

Itselläni on vain positiivisia kokemuksia paljaasta terskasta ja koska esinahkaa ei enää saa menemään terskan päälle olen kysellyt eri vaihtoehtoja ylimääräisen nahan poistamiseksi.

Vierailija
42/42 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penistäni ei vielä ole ympärileikattu mutta frenulum leikattiin joskus murrosiässä jonka jälkeen olen pitänyt esinahan terskan takana. Nyt kun olen keskustellut muutaman lääkärin kanssa ympärileikkauksesta olen huomannut että jo paljasta terskaa pidetään epänormaalina koska ensimmäiseksi aletaan puhumaan miksi esinahka kannattaa pitää terskan päällä ja sen jälkeen ympärileikkauksen haitoista.

Itselläni on vain positiivisia kokemuksia paljaasta terskasta ja koska esinahkaa ei enää saa menemään terskan päälle olen kysellyt eri vaihtoehtoja ylimääräisen nahan poistamiseksi.

Joo on positiivista että saat nyt itse tehdä aikuisena tämän ratkaisun, ja olet kypsytellyt asiaa.

On aivan järkyttävää kun ilman syytä aikuisten tahdosta pitää pieniltä lapsilta poistaa esa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi