Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tiedän mitä on vahingossa pettäminen. Petin näköjään miestäni.

Vierailija
17.03.2024 |

Mukavassa illanvietossa yhtäkkiä saunan pukuhuoneessa 10 sekunnin pikayhdyntä vieraan miehen kanssa takaapäin, ilman mitään etukäteisflirttiä, ilman suudelmia, ilman halausta, ilman puhetta, ilman mitään.

Se vaan tapahtui, mies käveli pyyhe päällä ohi, pysähtyi taakseni, tuli liki, kerkesin ehkä 5 sekuntia miettiä kieltäydynkö kun tajusin mitä on tulossa, mutten kieltäytynyt enkä estellyt. Suoraan sisään ja 10 sek kuluttua koko homma ohi, ja hän lähti takaisin muiden pariin niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, minä hetken päästä perässä. 

Emme siis todellakaan edes suudelleet tai halanneet, emmekä puhuneet mitään. 

Epätodellinen olo. Miten tällaista voi tapahtua mulle. Huom. en syytä miestä mistään, en estellyt enkä kieltänyt vaikka olisin voinut. 

En tiedä mitä ajatella. En halua enkä uskalla kertoa miehelleni mutta mietin pitäisikö. Emme käyttäneet mitään ehkäisyä. Raskaaksi en voi tulla mutten tiedä miehestä tai mahdollisista taudeistaan mitään.

Kommentit (300)

Vierailija
21/300 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset lukee tätä pillu litisten.

Joo, kaikkien ykkösfantasia on kuivaan reikään 10 sekuntia. Kyllä nainen nauttii 🥴

Vierailija
22/300 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoista porvoossa tällä kertaa.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/300 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset lukee tätä pillu litisten.

Tunnustan...

Vierailija
24/300 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selität vaan että liukastuit, kaaduit ja sitten takana tuleva mies liukastui samaan banaaninkuoreen ja hänen valtikkansa vahingoissa lipsahti römpsääsi. Purkautuminen tapahtui ennen kuin ehditte yrityksistänne huolimatta tehdä mitään.

Vierailija
25/300 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, porvoo.

Vierailija
26/300 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh olen aina haaveillut tuosta

Vierailija
27/300 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellainen fantasia tänä maaliskuisena aamuna! Seuraavaa provoa/fantasiaa miettiessä kannattaa hieman kuitenkin nähdä vaivaa naisen kostumisen kuvailuun, sillä eihän kukaan ole 24/7 ns. lettu levällään valmiina yhdyntään. Vai millaiseksi etanaksi aloittaja naisen kuvittelee?

Vierailija
28/300 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli siis virallisesti raiskaus. Sitä määrittää suostumuksen puute, enää ei vaadita, että olisi estellyt ja taistellut vastaan. Sinut on ap raiskattu ja siksi olet nyt sekavassa mielentilassa.

Vierailija
29/300 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mies satuilee. Kuivaanko lykkäsi noin vain? Ja nainen ei ole moksiskaan muka 🙄

En oo mies, vaan keski-ikäinen nainen. Saunasta olin just tullut eli paikat kosteet ehkä vähän siitäkin joten kivuttomasti meni kyllä. 

Ja siis moksiskaan, en nyt sanois niin, olen nyt selvittyäni ihan omituisessa epätodellisessa tilassa. Että uskomatonta että näin oikeasti tapahtui. 

Ap

Vierailija
30/300 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino saa tästä sadusta puolikovan aamurunkkunsa minimunalleen🤣

Vierailija
31/300 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sellainen fantasia tänä maaliskuisena aamuna! Seuraavaa provoa/fantasiaa miettiessä kannattaa hieman kuitenkin nähdä vaivaa naisen kostumisen kuvailuun, sillä eihän kukaan ole 24/7 ns. lettu levällään valmiina yhdyntään. Vai millaiseksi etanaksi aloittaja naisen kuvittelee?

Olen ollut viime viikkoina liki jatkuvasti lettua myöten valmiina yhdyntään... Eli ON mahdollista, vaikkei etana olisikaan.

Vierailija
32/300 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännisten sekasaunassa on katastrofin ainekset olemassa jo valmiiksi.

Vierailija
33/300 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Giga-Chad saapuu lähistölle, naaraiden pildet herahtavat välittömästi märiksi.

Vierailija
34/300 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
35/300 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta, menisin terapiaan ihmettelemään, miksi itselleni sattuu jotain tuollaista. 

Ei kai tämä oikeasti ole totta. Niin räikeä, että saa vain 2/5. Olit sitten sekunnissa valmis? No, se voisi kyllä tapahtua. 

Vierailija
36/300 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku mies satuilee. Kuivaanko lykkäsi noin vain? Ja nainen ei ole moksiskaan muka 🙄

En oo mies, vaan keski-ikäinen nainen. Saunasta olin just tullut eli paikat kosteet ehkä vähän siitäkin joten kivuttomasti meni kyllä. 

Ja siis moksiskaan, en nyt sanois niin, olen nyt selvittyäni ihan omituisessa epätodellisessa tilassa. Että uskomatonta että näin oikeasti tapahtui. 

Ap

Emätin ei kostu saunassa 🙄 Ja kostuessa tapahtuu muutakin. Taidat olla melko kokematon mies.

Vierailija
37/300 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä muiden kuivuudet tiedät? Osalla on paikat liukkaita aina, kiihottuessa enemmän muutoin vähemmän.. mutta aina valmis.

Vierailija
38/300 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin tapahtui oikeasti, se oli raiskaus. 

Vierailija
39/300 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä ei kai pidä pitää ihmeenä omaa epätodellista oloa tapahtuneen suhteen, kun täälläkin epäillään provoksi. 

Enkä minä mitenkään voi todistaa, mutta tapahtunut on ihan totta, en satuile enkä provoile. 

Ap

Vierailija
40/300 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaushan tuo oli.