Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomuus on epänormaalia

Vierailija
17.03.2024 |

Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinäisyyden iskiessä viimeistään vanhana.

Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta. Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.

Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän suhteen elämässään ja kärsivät yksinäisyydestä lapsellisen lapsivihan takia.

Kommentit (494)

Vierailija
201/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on näitä "maailmanparantajia", täydellinen esimerkki ymmärtämättömästä tampiosta. Sääliksi käy lapsiaan, mikäli niitä on.

Sukupuuttoon kuolemallako meidän suomalaisten olot sitten jotenkin paranevat? Muuttakaa jonnekin täältä valittamasta! Vaikka Venäjälle.

Vierailija
202/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä mene kritisoimaan kenenkään päätöstä, mutta jos motiivina on maailman pelastaminen niin se on täyttä paskapuhetta.  Jos maailmanpelastajat jättävät lisääntymättä, jäljelle jää lisääntymään ne, joita sellainen ei kiinnosta, joten eipä se maailma lapsettomuudella pelastu. Pahenee vaan . 

Kyllä minä pelastin vain oman toosani ja välilihani, kun jätin lapset hankkimatta.

Tuskin niille siltikään käyttöä on. Johtuu naamasta ja painosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä lapsellisia kiukuttaa velojen hyvä elämä. Voimia teille! Itsellä ei ole tarvetta haukkua muiden valintoja. Itse tuli tehtyä minulle sopiva valinta.

Vierailija
204/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Ap normaalisti provoa rikkaasta sulhasesta, joka ostaa timanttisormuksia ja vie hienoille illallisille? Onko nyt lapsi suunnitelmissa vai mistä aiheen muutos? Vai onko harhoissa muutos?

Vierailija
205/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuus on yhtä lailla evoluution tulos kuin lisääntyminenkin.

Ehkä tulevaisuudessa kukaan ei enää saa lapsia, vaan lapset syntyvät tehtaissa osaksi yhteiskuntaa.

Vierailija
206/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lapset voi lähteä maailmalle aikuistuttuaan, eivätkä ole velvollisia pitämään seuraa äidilleen. Yksinäisempää se on jos on lapset tehnyt ja he on toisella puolen maapalloa, kuin se että on tottunut olemaan ilman lapsia. Vaikka minulla on lapsia ei he ole minun vanhuuden turva, vaan elävät omaa elämäänsä en ikinä ole lapsille tuollaista jauhanut että olisivat jotenkin velvollisia minua paapomaan 

Vierailija
207/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkohan lapsettomuus on yleisempää kuin lapsellisuus? Varmaan aika pian. Sitten lapsettomat onkin se normi. Jee!'

Vierailija
208/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman omaa lasta ei kyllä ymmärrä yhtään mitään elämästä.

Päinvastoin. Kun ymmärtää että ei ole itse sopiva vanhemmaksi ymmärtää elämästä paljonkin. Itse en ole koskaan lapsia halunnut. On oma elämä ollut niin haasteellista että en olisi pystynyt tarjoamaan lapselle sitä tukea ja turvaa mitä se tarvitsee. Ja sinun mielestäsi olisi sitten kuitenkin lapsia pitänyt hankkia? 

Vierailija
209/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lapset voi lähteä maailmalle aikuistuttuaan, eivätkä ole velvollisia pitämään seuraa äidilleen. Yksinäisempää se on jos on lapset tehnyt ja he on toisella puolen maapalloa, kuin se että on tottunut olemaan ilman lapsia. Vaikka minulla on lapsia ei he ole minun vanhuuden turva, vaan elävät omaa elämäänsä en ikinä ole lapsille tuollaista jauhanut että olisivat jotenkin velvollisia minua paapomaan 

Ei ole kyse turvasta, vaan yhteisen elämän, yhteisten asioiden kokemisesta ja ilosta.

Vierailija
210/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo ja epäasiallinen haukkumis- ja solvausketju.  Ilmoitin eteenpäin asiattomaksi.  

Vierailija
211/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse turvasta, vaan yhteisen elämän, yhteisten asioiden kokemisesta ja ilosta.

Lapsiperheiden elämä se just onkin yhtä iloa 🤣🤣🤣 miksi jatkuva ruikutus siitä miten hirveää se on?!

Vierailija
212/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Kun ymmärtää että ei ole itse sopiva vanhemmaksi ymmärtää elämästä paljonkin. Itse en ole koskaan lapsia halunnut. On oma elämä ollut niin haasteellista että en olisi pystynyt tarjoamaan lapselle sitä tukea ja turvaa mitä se tarvitsee. Ja sinun mielestäsi olisi sitten kuitenkin lapsia pitänyt hankkia? 

Pitää uskaltaa ottaa askel. Loppu tapahtuu itsestään.

Kun hankkii lapsen, tulee oma henkinen kasvu muuttamaan elämän tavoitteita ja tarpeita. Pitää aikuistua niin on hyvä vanhempi.

Jos ei halua yrittää aikuistua ja päättää olla ikuinen lapsi eikä osaa pitää huolta edes itsestään, niin se on oma päätös. Aikuistumiseen kuuluu että ei laita itseään aina ensimmäiseksi ja pystyy tekemään päätöksiä oman lapsen hyväksi. Kun pelkää että tähän ei kykene niin jää helposti lapsettomaksi ja se on suuri vahinko.

Vierailija
213/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselliset on vaan niin katkeria ja kateellisia.

Vierailija
214/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden ihmisten arvostelu, haukkuminen ja luokittelu on epänormaalia.

Vierailija
215/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on vain yksi elämänvaihe, joko niitä tulee tai ei tule. 

Vierailija
216/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsiperheiden elämä se just onkin yhtä iloa 🤣🤣🤣 miksi jatkuva ruikutus siitä miten hirveää se on?!

Sen korostuminen mediassa onkin ongelma, koska se pelottaa monet pois lapsiperheen kokemisesta. Se on kuitenkin väärä mielikuva. 

Vierailija
217/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä lapsellisia kiukuttaa velojen hyvä elämä. Voimia teille! Itsellä ei ole tarvetta haukkua muiden valintoja. Itse tuli tehtyä minulle sopiva valinta.

Eikä kiukuta. :D En ole ketään haukkunut täällä. Jokainen elää miten haluaa.

Vierailija
218/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää uskaltaa ottaa askel. Loppu tapahtuu itsestään.

Kun hankkii lapsen, tulee oma henkinen kasvu muuttamaan elämän tavoitteita ja tarpeita. Pitää aikuistua niin on hyvä vanhempi.

Jos ei halua yrittää aikuistua ja päättää olla ikuinen lapsi eikä osaa pitää huolta edes itsestään, niin se on oma päätös. Aikuistumiseen kuuluu että ei laita itseään aina ensimmäiseksi ja pystyy tekemään

🤣🤣🤣🤣🤣 hirveetä paskaa.

Vierailija
219/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on näitä "maailmanparantajia", täydellinen esimerkki ymmärtämättömästä tampiosta. Sääliksi käy lapsiaan, mikäli niitä on.

Sukupuuttoon kuolemallako meidän suomalaisten olot sitten jotenkin paranevat? Muuttakaa jonnekin täältä valittamasta! Vaikka Venäjälle.

Et sitten ymmärrä, että kaikki ihmiset eivät saa lapsia, edes hedelmöityshoidoilla? Hitot minä suomalaisten tai minkään muunkaan kansan sukupuuttoon kuolemisesta. Miksi se on sinulle ongelma, se sukupuutto?

Vierailija
220/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen korostuminen mediassa onkin ongelma, koska se pelottaa monet pois lapsiperheen kokemisesta. Se on kuitenkin väärä mielikuva.&nbsp

Ihan oikea kuva on. Eikä kyse vain mediasta. Kaikki vanhemmat ruikuttaa koko ajan. Ihme touhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme