Exä on taas kesällä menossa rantalomalle lasten kanssa etelään
En ole itse pystynyt kertaakaan käymään rantalomalla eron jälkeen. Kehtaisitteko ehdottaa exällenne, että hän maksaisi lasten osuuden, vaikka lapset lähtisi minun mukaani matkalle?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän on pakko olla provo.
Sillä ei kai kukaan voi olla niin taukki, että oikeasti kuvittelisi tuollaista.
No en mä nyt näe tossa mitään kovin outoa. Miehen omista lapsistahan siinä on kyse, miksi se ei niille kivoja lomia haluaisi suoda, jos siihen on taloudelliset mahdollisuudet?. Mä ainakin voisin hyvin tollaseen suostua, jos olisin se varakas ex.
Suohan se ex tässä tilanteessa lapsille kivoja matkoja viemällä niitä itse matkoille! Mitä höpiset?
Vierailija kirjoitti:
Sinun ex sentään ottaa kaikki lapset mukaan. Meillä ex tekee pari ulkomaanmatkaa vuosittain ainoan tyttölapsemme kanssa, jota kohtelee muutenkin poikia paremmin. On aina pojille selittämistä, heitä ei vie mihinkään porukalla tai erikseen.
Toisaalta haluaisin olla itse tasapuolinen jokaiselle lapselle ja reissata yhtä paljon, mutta samalla on olo, että joudun kompensoimaan pojille tuota siskonsa matkailua.
Hitto, jos tuo on totta niin peli seis heti. Sisko ei lähde, jos pojatkin eivät lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun ex sentään ottaa kaikki lapset mukaan. Meillä ex tekee pari ulkomaanmatkaa vuosittain ainoan tyttölapsemme kanssa, jota kohtelee muutenkin poikia paremmin. On aina pojille selittämistä, heitä ei vie mihinkään porukalla tai erikseen.
Toisaalta haluaisin olla itse tasapuolinen jokaiselle lapselle ja reissata yhtä paljon, mutta samalla on olo, että joudun kompensoimaan pojille tuota siskonsa matkailua.
Hitto, jos tuo on totta niin peli seis heti. Sisko ei lähde, jos pojatkin eivät lähde.
Mitä voin tehdä asialle? En käytännössä yhtään mitään.
Sinä olet vajaa_mielinen ääliö, et edes ymmärrä mistä ketjussa on kysymys.