Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiperhe: Mitä jos puolisosi rakastuu suhteen ulkopuolelle?

Vierailija
16.03.2024 |

Jos teillä on hyvä perhe ja parisuhde, rakkautta riittää eikä ole mitään muuta syytä erota.

Hypoteettisesti: Puolisosi rakastuu suhteenne ulkopuolelle siten, että hän rakastaa tätä suhteen ulkopuolista henkilöä vielä enemmän kuin sinua. Eli ei siis mikään ihastuminen, joita tulee varmaan lähes kaikissa pitkissä suhteissa. Samalla pidetään harjoitus yksinkertaisena ja kuvitellaan, etteivät puolisosi ja uusi rakkaudenkohde ole keskenään edenneet mihinkään petosteluun.

1. Haluaisitko edes tietää tästä rakastumisesta, vai olisiko se asia jonka puolisosi saisi kärsiä keskenään ja viedä mukanaan hautaan?

2. Haluaisitko, että puolisosi lähtisi uuden rakkauden mukaan, vai jäisi luoksesi?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 lisää: todellakin kehotan myös ap:ta puhumaan kohteelle, sillä on todennäkisesti ratkaiseva merkitys. Hän voi olla todella hämmästynyt, ottaa etäisyyttä ja käskeä ap:ta painumaan kuuseen. Tai sitten, jos tunteille on katetta, ap tietää myös miten menetellä: silloin voi mennä pilaamaan oman suhteen kertomalla.

Vierailija
22/60 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista jatkaa jos rakastuu johonkin toiseen. Koettu on. Jos uusi yhteys on syvempi kuin sen puolison kanssa, niin yhtälö on mahdoton. 

Vierailija
24/60 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista jatkaa jos rakastuu johonkin toiseen. Koettu on. Jos uusi yhteys on syvempi kuin sen puolison kanssa, niin yhtälö on mahdoton. 

Jos olisit se "vanha puoliso", niin kykenisit näkemään asian näin? Vai katkeroituisitko kuitenkin?

Vierailija
25/60 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se minun haluistani olisi kiinni. Mies valitsisi ihan itse kertoisiko ja lähtisikö. 

Vierailija
26/60 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti menisi. Kamala ajatus, että puoliso ns. uhrautuisi jäämään meidän liittoon jostain periaatteesta. 

Vierailija
27/60 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan rakastu ulkopuoliseen ellei parisuhteessa ole jotain ongelmaa. Jos omaan puolisoon on hyvä henkinen ja fyysinen yhteys, niin miten ihmeessä joku muu voisi ns. yrittää viedä sitä paikkaa? 

Ei kaikki sitä puolison paikkaa haluakaan.  Sivusuhteita on aina ollut ja tulee aina olemaan. 

Vierailija
28/60 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypoteesissasi on kaksi kohtaa, jotka mitätöivät sen.

1. "Rakkautta riittää" -> no ei riittänyt, jos meni rakastumaan toiseen

2. "Ei ole mitään syytä erota" -> todellakin on, jos toinen on rakastunut johonkin muuhun 

Vierailija
29/60 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi puoliso ostaa mut ulos ja jäädä lapsen kanssa asustelemaan. Mulle sopii vkl-äitys ihan hyvin.

Vierailija
30/60 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan rakastu ulkopuoliseen ellei parisuhteessa ole jotain ongelmaa. Jos omaan puolisoon on hyvä henkinen ja fyysinen yhteys, niin miten ihmeessä joku muu voisi ns. yrittää viedä sitä paikkaa? 

Ei kaikki sitä puolison paikkaa haluakaan.  Sivusuhteita on aina ollut ja tulee aina olemaan. 

Sivusuhde on eri asia kuin todellinen rakastuminen. 

Vierailija
31/60 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se valinta pitää hänen tehdä, ja jos on rakastunut toiseen, ei rakasta enää minua, eli valinta on jo tehty. Eli terve menoa. En halua olla mieheni rakkauden tiellä. En missään nimessä haluaisi elää ihmisen kanssa joka ei rakasta minua, ja vain minua.

Vierailija
32/60 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se minun haluistani olisi kiinni. Mies valitsisi ihan itse kertoisiko ja lähtisikö. 

Onhan sinunkin haluillasi merkitystä. Haluaisitko edes miehen jäävän, jos tietäisit hänen rakastavan enemmän toista? Lähtisitkö kenties jo itse siinä tilanteessa?

Vierailija
33/60 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sinunkin haluillasi merkitystä. Haluaisitko edes miehen jäävän, jos tietäisit hänen rakastavan enemmän toista? Lähtisitkö kenties jo itse siinä tilanteessa?

Ei niillä ole. Jos mies lähtee, hän lähtee halusin tai en. Meillä suhde ei ole vankila. 

Vierailija
34/60 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niillä ole. Jos mies lähtee, hän lähtee halusin tai en. Meillä suhde ei ole vankila. 

OK, no muotoillaan kysymys näin: Jos tietäisit miehesi rakastavan enemmän jotain toista naista, niin lähtisitkö itse pois suhteesta?

Vierailija
35/60 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OK, no muotoillaan kysymys näin: Jos tietäisit miehesi rakastavan enemmän jotain toista naista, niin lähtisitkö itse pois suhteesta?

Tuo on ihan eri kysymys kuin, mitä aloituksessa esitettiin. Vastasin aloituksen kysymyksiin. 

Vierailija
36/60 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan eri kysymys kuin, mitä aloituksessa esitettiin. Vastasin aloituksen kysymyksiin. 

Mitä vastaisit tähän eri kysymykseen?

Vierailija
37/60 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ohi aiheen. 

Vierailija
38/60 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee ohi aiheen. 

Oikeasti se menisi paljon lähemmäs aihetta, kuin sinun ns. vastauksesi.

Vierailija
39/60 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, tarinatrolli taas alter egona avauksineen vauhdissa.

Vierailija
40/60 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohdassa luki tämän suhteen ulkopuoliseen rakastuneen olevan mies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä