Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle viisikymppiset! Aiotteko värjätä harmaat, kun ne tulevat?

Vierailija
16.03.2024 |

Tai toki kaikenikäiset saavat vastata.

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen värjännyt, miksipä sitä tahallaan haluaisi näyttää vanhalta. Mulla on hiukset tosin olleet värjättyinä on/off vähän koko elämän aikana, mutta kun harmaita alkoi tulla, niin värjääminen muuttui säännölliseksi. Ja kun hampaatkin alkoivat "ikääntyä", eli harmaantua nekin, niin kävin hammaslääkärillä tekemässä laservalkaisun. Ei noi nyt ole mitään ns. isoja juttuja. Eri asia jos alkaa jotain botoxia pistelemään tai kasvojenkohotuksia tekemään. Mutta retinol-voidettakin aloin käyttämään kasvoile jo kolmevitosena. Kaikki tällaiset helpot keinot millä itsensä voi pitää nuorekkaana, niin ilman muuta hyödynnän. Miksi ihmeessä niin en tekisi?

Huvittavaa, miten moni luulee ikänsä haihtuvan kuin ilmaan hiusten värjäämisellä. Riippuu toki ihmisestä mutta ihan tavallinen näky että etenkin tumma värikypärä vaan nostaa ikääntymisen. Toki voihan ammatti vaatia sen että mummuviboja ei saisi olla, mutta tätäkin on vaikea uskoa, muu tyyli ja hiusten laitto vaikuttaa. Harmaantunut hius voi säväyttää sekä miehillä että naisilla. Juurikin sen aitoutensa takia.

Vierailija
62/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla että värjään kunhan alkaa tulla. Tähän asti värjäillyt silloin tällöin, mutta ehkä sitten pitää säännöllisemmin. Miten ois joku shokkiväri...

53v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää. 45-v ja ekat harmaat tulivat pari vuotta sitten. Tai minun tapauksessani vitivalkoiset. Ajattelin, että mennään tällä, kun aika tasaisesti tulevat pitkin päätä. Määrä lisääntyy pikku hiljaa, nyt on ehkä 10-15% valkoisia.

Vierailija
64/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
65/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45, ei vielä harmaita. En ole värjännyt hiuksiani reiluun kymmeneen vuoteen, enkä aio värjätä jatkossakaan. 

Vierailija
66/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän yli 60, eikä harmaita ole vieläkään kuin vähän. Ei tarvise juurikasvua värjätä harmaiden takia. Olen vaihteeksi välillä värjäyttänyt hiuksiani. Hiukseni ovat ruskeat.

Vierailija
67/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

47 v lopetin hiusten värjäämisen. Harmaita oli noin 70 % hiuksista, nyt 54 v ja 90 % harmaana. Pelkkää kehua olen väristäni saanut. Moni jopa luulee minun värjänneeni ne.

Sama. Useampikin ihminen on kysynyt millä sävyllä värjään 😄

Vierailija
68/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut että nyt kun hiuksissa on nuorekas leikkaus, väri voi olla oma harmaa. Jos taas vaihtaisin mallia erilaiseksi, sitten alkaisin taas värjätä. Hiuksissa pitää olla joku Juttu.

Vierailija
69/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjäisi, vaikka tulisikin harmaita hiuksia. Vielä niitä ei tosin ole. N47

Vierailija
70/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka minä jo kaipaankin charmanttia hopeaa tukkaani! Missä se viipyy? Minä odotan ja odotan ... (46-vuotias mies)

Vierailija
71/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka minä jo kaipaankin charmanttia hopeaa tukkaani! Missä se viipyy? Minä odotan ja odotan ... (46-vuotias mies)

Adlercreutz-syndrooma?

Vierailija
72/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla että värjään kunhan alkaa tulla. Tähän asti värjäillyt silloin tällöin, mutta ehkä sitten pitää säännöllisemmin. Miten ois joku shokkiväri...

53v

Et kai ole tosissasi tuosta shokkiväristä?

Vierailija
73/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

53v

Miksipä ei? Haluaisin nytkin, mutta mietin vielä kun kova homma vaalentaa ensin.

Vierailija
74/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimppi pitää ajaa ainakin kerran kuussa.

T. Mies 42v.

Kuka sut siihen pakottaa? 

Vierailija
75/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää. Harmaantuminen ei haittaa mua.

53v.

Vierailija
76/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

53v

Miksipä ei? Haluaisin nytkin, mutta mietin vielä kun kova homma vaalentaa ensin.

No kuule teepä se sitten.

Vierailija
77/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvalle alle viisikymppiselle harmaita tulee.  Kyllä minä värjään sillä ei ne nuorenna. Nykyään on hyviä värejä.

Ei mitenkään harvinaista kun katsoo suunnilleen ikäisiäni eli hieman alle 50v. Ehkä et hoksaa kun kaikki värjää piiloon. Minullakin on jo havaittavissa ja oon 47.

Vierailija
78/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Mies 42v.

Ei ole pakko poistaa karvoja sieltä.

Vierailija
79/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Mies 42v.

Toki jos susta tuntuu paremmalta ajeltuna. Mutta muista että sun pimpistä ei kukaan muu päätä kun sinä.

Vierailija
80/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se harmaa väri vielä mitään. Mutta harmaan mukana hiuksen koostumus muuttuu jäykemmäksi, tukka on kuin uuniluuta. 😂. Ja lopuksi, se harmaa on sitten lopullinen väri. Ehkä vähän valkoistuu, mutta sou not. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi