Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masentunut kaveri

Vierailija
12.08.2023 |

Ei kiinnosta mikään mitä ehdotan yhteiseksi tekemiseksi. On niin väsynyt niin väsynyt.
Toinen kaveri kun pyytää terassille niin kummasti vointi paranee ja jaksaakin lähteä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies samaa pataa. Masentaa niin helvetisti et makaa vaan kotona. Baariin kummasti jaksaa lähteä. Aika valikoivaa masennusta.

Vierailija
2/18 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selektiivisesti masentuneita tämä maa täynnä. Työelämä on liian rankkaa, mutta huvitteluun virtaa riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkiksiahan noi

Vierailija
4/18 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

masentunut ei parane viikonlopuksi terassille. laiskojahan noi vaan on.

Vierailija
5/18 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla mies samaa pataa. Masentaa niin helvetisti et makaa vaan kotona. Baariin kummasti jaksaa lähteä. Aika valikoivaa masennusta.

Oli sellainen kaveri. Pelasi, jumitti neljän seinän sisässä ja juopotteli, kun lähti ovesta. Oli diagnosoitu krooninen masennus. Välillä kävi töissä. Läheltä seurasin niin en ihmetellyt masennusta. Jos pelaisi pelejä 24/7 ja jois rahansa aina kun tilipäivä, varmaan pukkaisi masennus. 

Vierailija
6/18 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on masentavaa seuraa?

Vierailija
7/18 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennusdiagnoosi on helppo saada.Usein on vaan saamattomuutta kun ei huvita tehdä töitä.

Vierailija
8/18 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä masentui kunnes koitti joku poikien rellestys viikonloppu. Äkkiä parani noihin. Kotiin tullessa iski taas se masennus.

Vierailija
9/18 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei juo alkoholia eikä käy terassilla. Olen ehdottanut liikunta tai kulttuuritapahtumia. Uimarantaa viimeksi kaksi viikkoa takaperin.

Vierailija
10/18 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa tuttua mullekin nämä masentuneet. Olin töissä yhdessä keskustan kuppilassa. Kaverin mies siellä etsi seuraa viikottain. Kotona makasi sängyssä kun masensi. Teki mieli kertoa kaverille.

Vierailija
11/18 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään moni kokee ihmeparantumisen

Vierailija
12/18 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa tuttua mullekin nämä masentuneet. Olin töissä yhdessä keskustan kuppilassa. Kaverin mies siellä etsi seuraa viikottain. Kotona makasi sängyssä kun masensi. Teki mieli kertoa kaverille.

Mikä kaupunki kyseessä?

Vierailija
13/18 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-suomessa

Vierailija
14/18 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa sohvalla rötköttää yksi. Eilen hilpeänä lähti radalle kuitenkin. Heräsi tunti sitten ja masennus on palannut. Toistuu viikon välein tämä ihme.

Vierailija
15/18 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppoja teidän miehet on.

Vierailija
16/18 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti masentunut niin ei pysty edes hakemaan diagnoosia.  

Vierailija
17/18 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei juo alkoholia eikä käy terassilla. Olen ehdottanut liikunta tai kulttuuritapahtumia. Uimarantaa viimeksi kaksi viikkoa takaperin.

Varmaan väsyttää sen verran, ettei huvita lähteä tapahtumiin, jotka ei kybällä kiinnosta. Masennus on vain tekosyy. Itsekin kerään voimani mieluummin terassille (tai kahville/kävelylle) kuin johonkin tapahtumaan, ellei se ole sellainen, johon ehdottomasti haluan.

Vierailija
18/18 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan väsyttää sen verran, ettei huvita lähteä tapahtumiin, jotka ei kybällä kiinnosta. Masennus on vain tekosyy. Itsekin kerään voimani mieluummin terassille (tai kahville/kävelylle) kuin johonkin tapahtumaan, ellei se ole sellainen, johon ehdottomasti haluan.

Uimarannalle en lähtisi mistään hinnasta. En siellä käy muutenkaan ja masentuneena kiinnostaisi vielä vähemmän mennä esiintymään uima-asussa tai nähdä muiden ällöttäviä ruhoja.