Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle viisikymppiset! Aiotteko värjätä harmaat, kun ne tulevat?

Vierailija
16.03.2024 |

Tai toki kaikenikäiset saavat vastata.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiset harmaat tulivat kun olin tasan 30v. Siitä asti olen värjännyt harmaat pois, nykyisin on vain enemmän värjättävää kun olen jo melkein 60v.

Tämä. Itse löysin ensimmäiset harmaat kun oli 32v.

Vierailija
82/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 57. Yhtään harmaata ei ole tullut. Olen luonnostani vaaleahko ( ei värjätty) joten siinä varmaan syy tai sitten joku harmaa hius ei vain näy.

Haloo! Blondit eivät harmaannu mutta kellertävyys muuttuu vitivalkoiseksi. 

Sen parempi. Hienompi olla "platinablondi"kuin harmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki riippuu geeneistä. Monelle todella sopii harmaa väri . Myöskin harmaata voi olla eri sävyjä.

Esim.työpaikallani on 2 jotka ovat harmaantuneet. Toinen eläkeiässä joka näyttää todella hyvältä ikäisekseen paksuine hopeine hiuksineen.

Toinen yli 5-kymppinen joka yleensä värjää hiukset mutta jossain vaiheessa antoi oman värinsä kasvaa ja sieltä ilmaantui aivan hurmaava läikehtivä hopeanharmaa hius. Kehuin hänelle sitä ja hän lopetti turhan värjäämisen siihen paikkaan.

Vierailija
84/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

56 vuotta, satunnaisia harmaita tummahkossa tukassa. Odotan malttamattomana, että niitä tulisi lisää, ovat kivan näköisiä. En ole värjännyt tukkaani nuoruusvuosien jälkeen.

Vierailija
85/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvalle alle viisikymppiselle harmaita tulee.  Kyllä minä värjään sillä ei ne nuorenna. Nykyään on hyviä värejä.

Ei mitenkään harvinaista kun katsoo suunnilleen ikäisiäni eli hieman alle 50v. Ehkä et hoksaa kun kaikki värjää piiloon. Minullakin on jo havaittavissa ja oon 47.

Tämä. Kyllä omista peruskoulukavereista suurin osa on tuskaillut harmaista jo monta vuotta. Nyt ollaan 49v. 

Ja ihan totta on että ei harmaat nuorenna. Mutta ei ne vanhennakaan. Ihan on ihminen sen ikäinen kun on.

Vierailija
86/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja minulle ensimmäiset harmaat hiukset tuli noin 35-vuotiaana. 45-vuotiaana taisin olla jo täysin harmaantunut. Isän ja äidin suvuissa lähes kaikki ovat ollet harmaita hiuksiltaan alle viisikymppisinä. Hiusten värjäystä en ole harkinnut koskaan. Näillä mennään loppuun asti. Onneksi en ole kaljuuntunut. Mielestäni se on pahempi vaihtoehto kuin harmaantuminen.

Ei harmaa huono ole ollenkaan, mutta kaljuus on seksikästä, varsinkin hyvän parran kanssa.

Vierailija
87/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lopetin värjäämisen kymmenisen vuotta sitten muista syistä ja nyt 35 vuotiaana on tullut ekat harmaat teräshaivenet. Tulkoot. 

Vierailija
88/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-kymppisenä annan jo olla, eli harmaita pukkaa, joissa kimmeltää hopeinen sävy. Yllättäen en enää tummaksi värjää, koska hiuksia ei lähde enää. Hiuskatoa pidän värjäyksen seurauksena. Ekat harmaat n. 35-vuotiaana. Väliin olin blondi. Siitä asti tummahiuksisena, nyt aika uudelle. Ehkä vaaleus vois tehdä hyvää. Haluan Farrah-tukan, koska nyt on melko tuuheaa taas tulossa. 

Vierailija
89/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39v. ja yksittäisiä harmaita hiuksia on ollut jo muutaman vuoden ajan. En ole värjännyt niitä pois, voi olla etten tule värjäämäänkään niiden lisääntyessä. Olen muutenkin ollut omalla värillä jo liki 10 vuotta, sitä ennen värjäsin ahkerasti hiuksia. Oma väri on paras🤎

Vierailija
90/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio värjätä hiuksiani enää koskaan vaan hiusvärikiintiöni tuli käytettyä jo ikävuosina 15-35 ja olen taatusti saanut aivan tarpeeksi turhaa kemikaalikuormaa jo silloin. Olen myös herkistynyt tummalle hiusvärille ja kiinnostusta ei edes ole mihinkään kasviväreihin vaan oma väri on ainakin mulle ihan se paras.

Toisaalta mahdolliset harmaat ei edes harmita, mutta olisin kyllä mieluummin säästänyt värjäämiset siihen ikään edes mahdollisuutena, mutta eipä sitä teininä tuollaista tajunnut. Ihan samalla tavalla kävi e-pillerien kanssa eli mieluummin minä hormonihoitoa käyttäisin vaihdevuosioireisiin, mutta kiitos e-pillerien käytön nuorena sain veritulpan sekä migreenin ja ihan turhaan. Kondomikin kun oli keksitty ehkäisyä varten.

Harmittaa.

Vierailija
91/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei vielä ole harmaita eli tullen harmaantumaan samoin kuin äitini ja mummoni eli vasta päälle 60-vuotiaana ja siihen asti hiukset vain korkeintaan tummuu.

Ja jos silloin olen vielä elävien kirjoissa kun harmaannun niin en aio hiuksiani värjätä. Sitä tuli nuorena harrastettua aivan omiksi tarpeiksi enkä ole värjännyt hiuksiani enää 15 vuoteen.

Muutenkin pidän tätä nykyä harmaantumisesta ja esim miehen parrassa oleva harmaa on aivan vastustamattoman hot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi