Alle viisikymppiset! Aiotteko värjätä harmaat, kun ne tulevat?
Kommentit (91)
Alle viisikymppisenä olisin sanonut, että en aio lopettaa värjäyttämistä, mutta vähän päälle viisikymppisenä lopetin.
Riippuu ihan siitä miten harmaannun. Äitini on kohta kahdeksankymppinen eikä ole vielä harmaantunut lainkaan, ruskeat hiusket ovat vain haalistuneet hailakammiksi kuin nuorena. Isäni hiukset taas on harmaantuneet täysin hopean harmaiksi ja jos käy näin niin muutos vaiheessa ehkä jotenkin värjäilen koska isälläni väriraja oli todella selkeä hiusten kasvussa ja itselläni on paljon pidemmät hiukset.
Miten niin alle 5-kymppiset? Oon 51-v. eikä ole vielä harmaata. Alkuun varmaan käytän jotain sävyttävää shampoota. Saa sit muuten nähdä.
Alle viisikymppiset? Kun tulee harmaita? Voi ei. Ekat harmaat yksittäiset näkyivät jo noin 35-vuotiaana. Olin kyllä siihenkin asti värjäillyt. Kyllä todellakin värjään niin kauan kuin pystyn. Ruskeassa tukassa harmaa jouhi loistaa kauas.
Mä niin blondina odotan harmaita, jotka kirkastavat kellertävää/tunkkaista sävyä. Vähän on tullut, mut aivan liian harvassa vielä. Ikää nyt 48. Tulisipa kylmän valkea pää, sopii mun ihonväriin loistavasti.
Harmaita on jo seassa niin että erottuvat. En värjää.
49 v. Ei näy harmaita, enkä odota niitä ainakaan 10 vuoteen. Sen jälkeen saa harmaantuakin. Tosin suht harmaa on tukkani luonnostaankin, maantien värinen.
On vuosia, kun olen antanut harmaan näkyä. Ja myös vuosia, kun olen itse värjännyt kasvivärillä.
Hiukset on parhaimmassa kunnossa, kun niitä ei värjää.
N48
Itsekin blondina odotan harmaita. Valkoinenkin käy.
Äidilläni on melko vitivalkoinen.
Harvalle alle viisikymppiselle harmaita tulee. Kyllä minä värjään sillä ei ne nuorenna. Nykyään on hyviä värejä.
Olen mies, joten en todellakaan värjää. Ei tosin vielä pahasti harmaantunutkaan. Ei taida Suomesta löytyä ketään 50-vuotiasta miestä, joka värjäisi? En ainakaan itse tunne.
47 v lopetin hiusten värjäämisen. Harmaita oli noin 70 % hiuksista, nyt 54 v ja 90 % harmaana. Pelkkää kehua olen väristäni saanut. Moni jopa luulee minun värjänneeni ne.
Värjään itse raitoja silloin tällöin, kun pelkkä harmaa on vähän tylsä. Joillekin se käy, mutta ohuessa tukassa näyttää tosi vanhalta.
En. Täysvalkoiset odottaa jo vaatekomerossa.
Päinvastoin. Lakkasin värjäämästä kun ensimmäiset harmaat tuli, ikää 45v. Siihen saakka olin värjännyt 2 kk välein jo varmaan parikymmentä vuotta. Tosin harmaisiin ei värjäyksen lopetus liittynyt. Hiukset ei ole tasaisesti harmaat vaan toisessa kohtaa lähes valkoista, toisessa harmaata, jossain maantienväristä.
Nykyään lähes viisikymppisenä oikein korostan harmaata, eli käytän "villasukanharmaata" shampoota. Tykkään siitä kontrastista, kun on harmaat hiukset mutta nuorekas hiustyyli 😄
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, joten en todellakaan värjää. Ei tosin vielä pahasti harmaantunutkaan. Ei taida Suomesta löytyä ketään 50-vuotiasta miestä, joka värjäisi? En ainakaan itse tunne.
Joo, älä värjää. Värjännyt mies on surkuhupaisa ja surullinen näky.
Vierailija kirjoitti:
55 ja ihan muutamia harmaita siellä täällä.
Odotan innolla lisää, mielestäni näyttävät hyvältä!
Voin kertoa että ne eivät näytä hyvältä kuin Marttakerhon mummojen mielestä.
Ei vielä ole , En usko että värjäisin.
t.N60
Ei voi, ku se ajaa sen 😄