Alle viisikymppiset! Aiotteko värjätä harmaat, kun ne tulevat?
Kommentit (91)
Viimisellä värillä mennään hautaan asti.
Olen 49v ja on harmaita hiuksia, jotka värjään aikuisten lasteni pyynnöstä. Harmaita alkoi tulla noin kolme vuotta sitten.
Mä olen 59v. Joitakin yksittäisiä harmaita hiuksia on. Ei ne juuri näy. En värjää.
Värjään. Ekat harmaat tuli ehkä noin 40-vuotiaana. Ne harmaantuvat hiukset on omalla tavalla kauniit, mutta ehkä kumminkin kauniimpi värjättynä. Käytän kasvivärejä ja värjään itse. N47
Varmaan, jos niin käy. Mutta tuskin tulee, ku ei vanhemmatkaan oo harmaantunu
Pimppi pitää ajaa ainakin kerran kuussa.
T. Mies 42v.
Jaa-a vielä ei ole harmaata lainkaan ja täytin juuri 45 että ei voi tietää näin etukäteen mitenkään. Oma väri sellainen kastanjanruskea enkä ole värjäillyt varmaan 15-20 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 59v. Joitakin yksittäisiä harmaita hiuksia on. Ei ne juuri näy. En värjää.
Omasta mielestäsi kellertävässä puolipimeässä kylppärin peilissä😆
Vierailija kirjoitti:
Olen 49v ja on harmaita hiuksia, jotka värjään aikuisten lasteni pyynnöstä. Harmaita alkoi tulla noin kolme vuotta sitten.
Miksi annat ulkopuolisten määrätä?
Olen 57. Yhtään harmaata ei ole tullut. Olen luonnostani vaaleahko ( ei värjätty) joten siinä varmaan syy tai sitten joku harmaa hius ei vain näy.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Varmaan, jos niin käy. Mutta tuskin tulee, ku ei vanhemmatkaan oo harmaantunu
Tuskin vanhempasi ovat maailmanluokan ihme. Katsopa vaikka isäsi partaa.
55 ja ihan muutamia harmaita siellä täällä.
Odotan innolla lisää, mielestäni näyttävät hyvältä!
Vierailija kirjoitti:
Olen 57. Yhtään harmaata ei ole tullut. Olen luonnostani vaaleahko ( ei värjätty) joten siinä varmaan syy tai sitten joku harmaa hius ei vain näy.
Haloo! Blondit eivät harmaannu mutta kellertävyys muuttuu vitivalkoiseksi.
30-v tuli ekat harmaat. Nyt 6 vuotta myöhemmin näkyy jo hieman. Vielä en ole värjännyt.
58 v. kyllä värjään. Olisin todennäköisesti ihan harmaa.
Ei ole aikomuksena värjätä. Johan noita on ollut jo reilut 10 vuotta siellä täällä. Oon aina halunnu sellasen valkosen fledan, mutta yksikään vaalennus ei oo tuottanut muuta kuin kusen värisen räpellyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäsi kellertävässä puolipimeässä kylppärin peilissä😆
Ihan luonnonvalossa. Mun hiukset on todella tumman ruskeat. Ei kaikki harmaannu. Mun äidillä oli samoin.
Ensimmäiset harmaat tulivat kun olin tasan 30v. Siitä asti olen värjännyt harmaat pois, nykyisin on vain enemmän värjättävää kun olen jo melkein 60v.