Alle viisikymppiset! Aiotteko värjätä harmaat, kun ne tulevat?
Kommentit (91)
Ikää 58. Ensimmäiset harmaat on hauskoina raitoina otsahiuksissa. En tosiaankaan värjää ilmaisia raitoja pois
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä miten harmaannun. Äitini on kohta kahdeksankymppinen eikä ole vielä harmaantunut lainkaan, ruskeat hiusket ovat vain haalistuneet hailakammiksi kuin nuorena. Isäni hiukset taas on harmaantuneet täysin hopean harmaiksi ja jos käy näin niin muutos vaiheessa ehkä jotenkin värjäilen koska isälläni väriraja oli todella selkeä hiusten kasvussa ja itselläni on paljon pidemmät hiukset.
Paskaa. Äitisi värjää tietämättäsi.
No hahhah. Olen 52 ja värjännyt harmaita pois 15 vuotta.
Olen mies ja minulle ensimmäiset harmaat hiukset tuli noin 35-vuotiaana. 45-vuotiaana taisin olla jo täysin harmaantunut. Isän ja äidin suvuissa lähes kaikki ovat ollet harmaita hiuksiltaan alle viisikymppisinä. Hiusten värjäystä en ole harkinnut koskaan. Näillä mennään loppuun asti. Onneksi en ole kaljuuntunut. Mielestäni se on pahempi vaihtoehto kuin harmaantuminen.
Kyllä olen värjännyt, miksipä sitä tahallaan haluaisi näyttää vanhalta. Mulla on hiukset tosin olleet värjättyinä on/off vähän koko elämän aikana, mutta kun harmaita alkoi tulla, niin värjääminen muuttui säännölliseksi. Ja kun hampaatkin alkoivat "ikääntyä", eli harmaantua nekin, niin kävin hammaslääkärillä tekemässä laservalkaisun. Ei noi nyt ole mitään ns. isoja juttuja. Eri asia jos alkaa jotain botoxia pistelemään tai kasvojenkohotuksia tekemään. Mutta retinol-voidettakin aloin käyttämään kasvoile jo kolmevitosena. Kaikki tällaiset helpot keinot millä itsensä voi pitää nuorekkaana, niin ilman muuta hyödynnän. Miksi ihmeessä niin en tekisi?
Tämä on taas näitä. Kolmekymppisenä harmaantunut aspee käy täyttämässä kaikille, jotka ei vielä viisikymppisenäkään ole harmaantuneet. Ja että noiden muutaman vanhemmatkaan muka eivät ole harmaantuneet EI. PIDÄ. PAIKKAANSA. *tähän jalanpolkemista*
Vierailija kirjoitti:
Tämä on taas näitä. Kolmekymppisenä harmaantunut aspee käy täyttämässä kaikille, jotka ei vielä viisikymppisenäkään ole harmaantuneet. Ja että noiden muutaman vanhemmatkaan muka eivät ole harmaantuneet EI. PIDÄ. PAIKKAANSA. *tähän jalanpolkemista*
Anteeksi, mutta mitä tuossa on tarkoitus lukea?
Huomasin ekat harmaat jo reilu parikymppisenä, kun lopetin hiusten värjäämisen. Nyt olen 36, harmaita on sen verran, että näkyy, jos katsoo läheltä. En värjää, lopetin aikanaan päänahan reaktion takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aapee, näköjään näppäilyvirhe iski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aapee, näköjään näppäilyvirhe iski.
Tuo nyt ei todellakaan ole kommentin ainoa ongelma!
Ja "räkyttämässä", kiva tämä ennakoiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niin blondina odotan harmaita, jotka kirkastavat kellertävää/tunkkaista sävyä. Vähän on tullut, mut aivan liian harvassa vielä. Ikää nyt 48. Tulisipa kylmän valkea pää, sopii mun ihonväriin loistavasti.
Menopaussisi alkaa kohta ja sitten olet valkohapsimumma.
Voi, kun tulisikin ne valkohapset kerralla. Nyt epämääräinen, likainen harmaanruskea, mikä todennäköisesti kestää vielä vuosia, ennen kuin saa ne valkohapset.
-ohis
Olen nyt vaalea ja suvussa vaaleille on tullut kaunis valkoinen harmaa. Siis sellainen kuin naiset nyt tuntuu kampaajalla nuorena likkana värjäyttävän. Uteliaana odotan! En tietenkään värjää, en tee sitä nytkään. Aurinko vaalentaa kesäisin vivahteita hiuksiin itsellään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen värjännyt, miksipä sitä tahallaan haluaisi näyttää vanhalta. Mulla on hiukset tosin olleet värjättyinä on/off vähän koko elämän aikana, mutta kun harmaita alkoi tulla, niin värjääminen muuttui säännölliseksi. Ja kun hampaatkin alkoivat "ikääntyä", eli harmaantua nekin, niin kävin hammaslääkärillä tekemässä laservalkaisun. Ei noi nyt ole mitään ns. isoja juttuja. Eri asia jos alkaa jotain botoxia pistelemään tai kasvojenkohotuksia tekemään. Mutta retinol-voidettakin aloin käyttämään kasvoile jo kolmevitosena. Kaikki tällaiset helpot keinot millä itsensä voi pitää nuorekkaana, niin ilman muuta hyödynnän. Miksi ihmeessä niin en tekisi?
Millä tavalla se botox nyt sitten on eri asia? Olen itse neljä kertaa käynyt ottamassa otsaan. Ei ole mikään ihmeellinen asia. Viisi minuuttia, muutama piikki otsaan, ei mitään sivuvaikutuksia. Enää ei kerry meikki keoksi sibeliusryppyyn. Musta se on kiva, eikä muiden mielipiteet kiinnosta. Ihmetyttää vain, että mikä ero mielestäsi on esimerkiksi hampaidenvalkaisulla ja botoxilla, kun toinen on ok ja toinen sitten ilmeisesti tyhmää ja kamalaa.
En värjää muutenkaan hiuksiani, joten miksi sitten värjäisin harmaat pois? Olen nyt 46 ja toistaiseksi harmaita hiuksia on tasan 1 kpl :)
Vierailija kirjoitti:
Olen 57. Yhtään harmaata ei ole tullut. Olen luonnostani vaaleahko ( ei värjätty) joten siinä varmaan syy tai sitten joku harmaa hius ei vain näy.
Täällä sama. Olisin halunnut hopeanharmaan tukan silloin kun ne oli muotia muutama vuosi sitten. En saanut kuin käymällä kampaajalla.
Olen vaaleahko, tummanvaalea tms. Tässä värissä pari harmaata hiusta ei erotu kuin tarkkaan katsomalla. Ikää reilusti päälle 50v. Sitten kun harmaat alkaa erottua selvemmin otan raitoja ja piilotan alkavan harmauden niillä. Kokoväriä en halua, liikaa työtä ja juurikasvu tulee aina. Raidoilla juurikasvuharmaus erottuu huonommin, etenkin jos raidat on useampaa väriä.
Värjäsin juuri vaaleanharmahtavaksi koko pään, kun juuretkin on nykyään harmaat, hyvältä näyttää. Pahalta näytti harmaa juurikasvu punertavanruskeissa hiuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 49v ja on harmaita hiuksia, jotka värjään aikuisten lasteni pyynnöstä. Harmaita alkoi tulla noin kolme vuotta sitten.
Lapsia nolottaa sinun harmaantumisesi? Tälläistä en ole ennen kuullutkaan.
Menopaussisi alkaa kohta ja sitten olet valkohapsimumma.