Susiviha on noloa
Se on nolo asia mikä on jääny joihinkin ihmisiin jostain satojen vuosien takaisista tarinoista, se on ymmärtämättömyyttä. Se on oikeastaan pelkoa jotain sellaista kohtaa mistä itse ei ymmärrä yhtään mitään. Yleensähän ihminen nimenomaan alkaa vihaamaan asioita mistä hän ei ymmärrä mitään.
Hän ei ymmärrä miksi luonnoneläimet käyttäytyvät tietyllä tavalla, hän on niin eksynyt oikeasta elämästä ja miten oikea elämä pelaa täällä maanpäällä että hän ei vaan ymmärrä.
Hän ei edes ymmärrä sitä että hän on itsekin petoeläin. Hän pitää petoeläimiä "pahoina" otuksina, eikä hän edes tunnista peilistä että hän on itse myös sellainen.
Hän ei ymmärrä luonnonlakeja eikä mitään muutakaan, hän ei ymmärrä että myös petoeläimillä on kaikilla oma roolinsa tässä kaikkeudessa.
Kaikki on tasapainossa.
Mikä mua eniten huolestuttaa on se, että nämä ihmiset ovat yleensä miehiä, aikuisia miehiä.
Kommentit (563)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eläimiä ei saa kaataa tai jättää haavoittuneena kitumaan (maaseudun tapojen mukaan) ilman lupia, tekosyidenkään varjolla.
Mistähän sinä tuonkin 'maaseudun tavan' keksit... yleensä se on laaki ja vainaa mutta jos tulee haavakko, niin se etsitään aina. Itse asiassa toissa viikolla etsittiin metsästä yötä myöten yhden espoolaisen Teslan vahingoittama hirviemä. Ois tainnut jäädä herra espoolaiselta löytämättä ja tappamatta. Siellä se könkkäs hangessa etujalka poikki.
Jokaisesta kaadetusta sudesta (ja muista petoeläimistä) löytyy koteloituneita hauleja runsaasti. Laittomasti ammuttu, mutta jätetty kärsimään.
Aika kovan väitteen heitit, mutta ikävä kyllä, se ei voi olla totta!
Olet siis täysin kiistattomasti valehdellut. Aiotko reagoida mitenkään vai vaan jatkaa valheidesi kylvämistä?
Voi luoja tätä furryjen massapostitusta. Kyllä jotkut kapiset sudet ovat näiden hyypiöiden palvonnan kohteena jostain kumman syystä. Sudet ovat perseestä ja ei haittaisi vaikka kuolisivat sukupuuttoon. Ketut ja ahmat taas ovat harmittomia metsän eläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eläimiä ei saa kaataa tai jättää haavoittuneena kitumaan (maaseudun tapojen mukaan) ilman lupia, tekosyidenkään varjolla.
Mistähän sinä tuonkin 'maaseudun tavan' keksit... yleensä se on laaki ja vainaa mutta jos tulee haavakko, niin se etsitään aina. Itse asiassa toissa viikolla etsittiin metsästä yötä myöten yhden espoolaisen Teslan vahingoittama hirviemä. Ois tainnut jäädä herra espoolaiselta löytämättä ja tappamatta. Siellä se könkkäs hangessa etujalka poikki.
Jokaisesta kaadetusta sudesta (ja muista petoeläimistä) löytyy koteloituneita hauleja runsaasti. Laittomasti ammuttu, mutta jätetty kärsimään.
No ton keksit ihan kyllä itse... säälittävää. Eikä susia oikeastaan kannata haulikolla edes räiskiä.&nbs
Ihan tutkittua tietoa. Mutta selväksi on täällä käynyt että susiviha sokaisee niin ettei faktoilla ole edes väliä. Kunhan pääsee räiskimään.
Meillä täällä maalla on susia näkyny pihassa, 5 sutta on isoin määrä joka kerran kulki tuosta tontin poikki, kamerasta näin myöhemmin. Myös jälkiä välillä näkyny.
Ei pelätä eikä vihata. Kyllähän ne ohikulkumatkalla ollessaan saattavat kulkea ja itehän me täällä maalla syrjässä asutaan, ikäänkuin susien ja muiden eläinten reviirillä ollaan.
Koen että me ihmiset ollaan vieraita täällä ja sudet on ennemminkin niitä asukkaita.
En pelkää edes koirien puolesta, ne pidetään lenkillä kiinni ja eivät ole yksin pihalla koskaan. Ei ole yli 10v aikana koskaan susi napannu meiltä mitään elukkaa pihalta.
Susi on upea eläin ja oli suorastaan mahtava kokemus nähdä tuo 5 suden lauma silloin kamerasta, en ollu uskoa silmiäni. Ennen tuota oli vain yksittäisiä sillon tällön kulkenu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tutkittua tietoa. Mutta selväksi on täällä käynyt että susiviha sokaisee niin ettei faktoilla ole edes väliä. Kunhan pääsee räiskimään.
Tiesit varmaan että se "tutkittu tieto" postataan aina lähteiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaa. Ei varmasti ole salatiedettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kiinnosta oikeesti. Tietää ettei se tieto miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä vastaus!!!
Googlaa itse ennekuin postaat paskaasi ja laita se linkki niihin faktoihisi.
Susiviha? En voi koko elämäni aikana sanoa kohdanneeni ihmistä joka sellaista vihaa tuntisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä vastaus!!!
Minä olen oppinut että idioottien vaatimuksiin on turha vastata. Osaavat googlata jos tännekin löytävät. Antaa minkä lähteen tahansa, se teilataan millä tahansa tekosyyllä. Joten paras antaa vapaat kädet etsiä vaadittu tieto sellaisesta lähteestä johon uskoo. Yleensä eivät kyllä usko mihinkään lähteeseen jos itse tieto ei miellytä.
Susia palvovat furryt pitäisi heittää susilauman keskelle. Sen jälkeen tajuaisivat miten "lutuisia" nuo pedot ovat:D
Ne ihmisten pihoilla jolkottelevat ja lasten vaunuja nuuhkivat sudet ovat tiedustelemassa. Seuraavalla kerralla nappaavat sen lapsen sieltä vaunuista kun ketään ei näy.
Jo esi-ihmiset tiesivät että silloin kun petoeläimet alkavat ilmestyä ihmisasumusten lähelle tilanne huononee.
Ne jotka nillittävät "varastetuista" elinympäristöstä. Paskan marjat, siellä on korpea silmänkantamattomiin mutta pedot silti hakeutuvat ihmisasumusten lähelle. Jätteiden ja lihan houkuttelemana.
Vierailija kirjoitti:
Susiviha? En voi koko elämäni aikana sanoa kohdanneeni ihmistä joka sellaista vihaa tuntisi.
Tervetuloa tänne maaseudulle. Täällä riittää kahelia susivihaajaa vähän liikaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä vastaus!!!
Minä olen oppinut että idioottien vaatimuksiin on turha vastata. Osaavat googlata jos tännekin löytävät. Antaa minkä lähteen tahansa, se teilataan millä tahansa tekosyyllä. Joten paras antaa vapaat kädet etsiä vaadittu tieto sellaisesta lähteestä johon uskoo. Yleensä eivät kyllä
Susi on kapinen raivotautinen tuhoeläin, joka tappaa massoittain ihmisiä maailmalla.
Faktaa! Googlaappa sitä ìdioottí.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin. Tutkijatkin ovat ituhippejä jos eivät kerro sellaista versiota totuudesta joka kelpaa hulluille metsästäjille.
No kummassa maassa pelättiinkään susia, Saksassa, jossa niitä pyörii jatkuvasti ihmisten ja lammaspaimenien nurkissa vai Suomessa, jossa sellaiseen törmää vain harvoin? Asian ydin oli siinä, että täällä niitä jostain kumman syystä pelätään, eivätkä ne pelkurit yleensä ole metsästäjiä tai tottuneita metsässä samoilijoita vaan sitä ituhippikansaa.
Pelostahan tuo kumpuaa, aivan kuten kaikki muukin "muukalaisviha". En minäkään susia haluaisi omalle takapihalle. Ei ole kovin montaa vuosikymmentä siitä, kun nappasivat lapsiakin ateriakseen.
Minä en montaa asiaa pelkää, mutta susia ja karhuja pelkään kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin. Tutkijatkin ovat ituhippejä jos eivät kerro sellaista versiota totuudesta joka kelpaa hulluille metsästäjille.
No kummassa maassa pelättiinkään susia, Saksassa, jossa niitä pyörii jatkuvasti ihmisten ja lammaspaimenien nurkissa vai Suomessa, jossa sellaiseen törmää vain harvoin? Asian ydin oli siinä, että täällä niitä jostain kumman syystä pelätään, eivätkä ne pelkurit yleensä ole metsästäjiä tai tottuneita metsässä samoilijoita vaan sitä ituhippikansaa.
Olet keksinyt tämän "pelon" ihan omassa päässäsi!
Voisko toi taivotautinen susivihaaja mennä rauhottumaan? Ettei pumppu petä av:n takia.
Vierailija kirjoitti:
Pelostahan tuo kumpuaa, aivan kuten kaikki muukin "muukalaisviha". En minäkään susia haluaisi omalle takapihalle. Ei ole kovin montaa vuosikymmentä siitä, kun nappasivat lapsiakin ateriakseen.
Minä en montaa asiaa pelkää, mutta susia ja karhuja pelkään kyllä.
Ja pelko kumpuaa tietämättömyydestä ja ymmärtämättömyydestä. Sudet sentään pelkäävät ihmisiä oikeasta syystä.
No ton keksit ihan kyllä itse... säälittävää. Eikä susia oikeastaan kannata haulikolla edes räiskiä.