Taitaa olla aika lyödä käsineet tiskiin. Olen 38 vuotias mies enkä löydä naista.
Minusta on koko elämäni juoruttu, että olen kaappihomo, kun minulla ei ole ketään. En ole ikinä seurustellut tai edes suudellut naista. Olen vuosia enemmän ja vähemmän hakenut seuraa. Olen ollut seuranhakusivuilla, panostanut profiiliin kaikkeni. Naiset ignooraa täysin. Ei vastaa mitään jos laitan viestiä tai eivät lämpiä.
Käyn harrastuksissa useasti viikossa, tapaan ihmisiä, mutta kukaan ei lämpene, yleensä kaikki ovat varattuja tai en vain muuten kelpaa jos ei ole suhdetta.
En ole mikään edustusprinssi ulkonäötäni. En myöskään sanallisesti lahjakas.
Välillä olen höllännyt seuranhaussa ja antanut ajan näyttää, mutta kun jos tee mitään en ainakaan löydä ketään, se on todettu, mutta en siltikään, vaikka tekisin sen eteen jotain. Silloin on kuitenkin pieni toivon kipinä eikä tunnu, että elämäni menee hukkaan.
Julma totuus on se, että minä en kelpaa.
Kommentit (138)
Ei naisella nykyään tee mitään, kun ei ne suostu palvelemaan miestä eivätkä suostu seksiin eikä niitä saa nykyään edes lyödä.
Vierailija kirjoitti:
Kolmekasi on vielä nuori. Älä menetä toivoa. Käy ravintolassa. Niin raadollista kuin se onkin, puoliso yleensä löytyy sieltä. Käytä etenkin hyväksi firman pikkujoulut, jos olet töissä ja teillä on niitä. Pikkujouluissa yhdistyy molemmat tyypillisimmät parinhakumahdollisuudet eli duunipaikka ja känni. Myös työpaikan tyky-päivien jatkobileet ym. ovat hyviä tsäännssejä, ja jokainen tsäänssihän on mahdollisuus.
Älä menetä toivoa!
Ai yleensä löytyy sieltä kolmekasille puoliso? Baarista? Älä nyt hulluja puhu.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tulevat silti neuvomaan sinua, vaikka mikä olisi: "ole itsevarma ja poista Tinderistä aurinkolasi- ja kalakuvat" samalla, kun yrittävät kaikin keinoin mätsätä tämän miestyypin kanssa:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Ymmärsinkö ap, että moni näistä ei osu sinuun? Jos yksikin on toisella tavalla, niin deittailet tavallisten kuolevaisten sarjassa.
Pilleri-inceleiden ohjeita ei kannata kuunnella. Teillä on taustalla vain pelkkää naisvihaa muutenkin.
Oisko se epävarmuus sitten syy? Että uskoo, ettei löydä ketään? Hommaa joku kiva työpaikka toiselta paikkakunnalta ja lähde sinne haistelemaan uusia tuulia ihan ilman naisia miettimättä ja katso, mitä tulee eteen :). Kesä edessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tulevat silti neuvomaan sinua, vaikka mikä olisi: "ole itsevarma ja poista Tinderistä aurinkolasi- ja kalakuvat" samalla, kun yrittävät kaikin keinoin mätsätä tämän miestyypin kanssa:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Ymmärsinkö ap, että moni näistä ei osu sinuun? Jos yksikin on toisella tavalla, niin deittailet tavallisten kuolevaisten sarjassa.
Pilleri-inceleiden ohjeita ei kannata kuunnella. Teillä on taustalla vain pelkkää naisvihaa muutenkin.
Mutta kannattaa kuunnella naisten ohjeita, että kalakuvat ja aurinkolasikuvat pois? Ja ole itsevarma? Ja kaikkea muuta roskaa, mitä ap varmasti on saanut kuulla. Ulkonäkö on kaikki kaikessa, mitä tulee pariutumisen helppouteen.
Ap, joskus asioita alkaa tapahtua sen jälkeen, kun on jo lopettanut etsinnän.
Itselläni asunnonvaihto oli sellainen asia, tuntui lopulta että antaa olla, nyt loppuu etsintä. Sen jälkeen asiat alkoivatkin edetä ja asunnonvaihto tuli ajankohtaiseksi lähikuukausina.
Mitä tahansa täällä,naiset sanovatkin, et tule naista saamaan enää muuta kuin ostamalla.
Jos ei noin 20 vuodessa ole tapahtunut mitään, miksi tapahtuisi nyt kun olet vanha ja naiset ovat vanhoja?
Lopeta puhumasta, että en löydä naista. Muuta lause. Kyllä minä vielä löydän naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä lyö hanskoja tiskiin! Mikä on suurin ongelmasi? Tee sille jotain jos pystyt. Tsemppiä!
Ulkonäkö on pahimpia. Olen todella ruma ja lyhyt mies (163cm) pukeudun siististi, laittaun, mutta ei auta.
Aloittaja
Aasiassa olisit ihan keskiverto. Sinne vaan hopihopi.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta puhumasta, että en löydä naista. Muuta lause. Kyllä minä vielä löydän naisen.
Se ei auta ilman ulkonäköä yhtään mitään. Ja sitä naista todella täytyy etsiä olematta silti epätoivoinen ja tyrkyttämättä itseään. Ikään kuin ei saa etsiä kumppania, mutta silti pitää olla todella aktiivinen. Naiset tekevät omien sanojensa mukaan aloitteet myös live-elämässä, kun mies vain on riittävän komea. Eli silloin miehen aktiivinen rooli on kehittää ulkonäköä mahdollisimman maksimiin, minkä jälkeen lähteä näyttäytymään sosiaalisiin tilanteisiin, missä naiset sitten tekevät aloitteet.
Ei mies naisella mitään tee. Niistä on paljon enemmän haittaa kuin hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen, jota ei koskaan yksikään mies lähesty, vaatisi tällaista? Ei sellaisella ole varaa vaatia jolla on 0 vaihtoehtoa.
Hankala tilanne kyllä. Naiset ovat paljon valikoivempia ja ronkelimpia kuin miehet. Varsinkin nykyään. Suomessa ei ole paljon lyhyitä naisia ja nekin pääsääntöisesti haluaa pitkän miehen. Sitten vielä ulkonäkö muuten niin se on moro.
Ap:n tilanne vähän sama kuin minulla sillä erotuksella että minä en ole koskaan yrittänyt aktiivisesti saada naisseuraa.
Myös harrastukseni on aikalailla sellaisia missä en muita ihmisiä näe,töissä meillä on pieni porukka ihmisiä ja tykkään olla paljon omissa oloissani vapaa-ajalla.
On minultakin udeltu että milloin etsin naisen ja teen lapsia, olen heille vaan sanonut että kaikki aikanaan eli jotain olen heille vain selittänyt vaikka todellisuudessa minulla on sellainen tunne kokoajan että elän ikisinkkuna koko elämäni.
Ajattelen vähän niin että en tiedä mihin parisuhdetta tarvitsee koska pärjään sekä viihdyn näin sinkkuna hyvin.
Itse käyn töissä, olen kuullemma hauska ja rento mieshenkilö. Ulkonäöltäni olen aika harteikas,karvoja kasvaa ja kroppa on sellanen daddykroppanen eli luiden ympärillä on lihaksia/rasvaa sekä pieni elintasomahakin löytyy.
Mä lähden nyt kauppoihin, olkaa kiltisti palstalla älkääkä olko katkeria! <3
M33
Vierailija kirjoitti:
Vielä parempi: Ei vain ole vielä tullut sopivaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulostaa mukavalta mieheltä. On myös sellaisia naisia joita kukaan ei lähesty. Voisit lähestyä sellaista.
Tää ois ihan hyvä neuvo. Valitse kohteeksi sellainen nainen johon et itsekään ensimmäisenä kiinnitä huomiota. Jos valitset sen joka erottuu massasta, olet todennäköisesti noin sadas mies joka häntä yrittää, ja silloin sussa itsessäsikin pitäisi olla jotain erityistä.
Tämä on 100% totta. Miehet ei itse jostain syystä tajua, että naiset joita he lähestyvät, on niitä joita kaikki muutkin lähestyvät. Joka kerta kun ollaan naisporukalla jossain, toistuu sama kaava: sitä porukan kauneinta naista tulee iskemään kymmeniä miehiä, ja muita ei huomaa kukaan. Eräässä kaveriporukassa on myös ihan sama tilanne, että porukan jokainen mies vuorollaan ihastuu yhteen naiseen ja muut nähdään v
Palvokaas vulvaa, naisten ei tarvitse lähestyä vaan odottaa ja uhriutua jos jus heistä ei kiinnostuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei auta ilman ulkonäköä yhtään mitään. Ja sitä naista todella täytyy etsiä olematta silti epätoivoinen ja tyrkyttämättä itseään. Ikään kuin ei saa etsiä kumppania, mutta silti pitää olla todella aktiivinen. Naiset tekevät omien sanojensa mukaan aloitteet myös live-elämässä, kun mies vain on riittävän komea. Eli silloin miehen aktiivinen rooli on kehittää ulkonäköä mahdollisimman maksimiin, minkä jälkeen lähteä näyttäytymään sosiaalisiin tilanteisiin, missä naiset sitten tekevät aloitteet.
Kyllä se on sellainen rentous ja hyvä oli omissa nahoissa, joka näkyy ja vetää puoleensa. Jos näyttää etsivän jotakin ja on epävarma itsestään, niin houkuttaa enintään hyväksikäyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä parempi: Ei vain ole vielä tullut sopivaa vastaan.
Klassikko 😁