Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa olla aika lyödä käsineet tiskiin. Olen 38 vuotias mies enkä löydä naista.

Vierailija
15.03.2024 |

Minusta on koko elämäni juoruttu, että olen kaappihomo, kun minulla ei ole ketään. En ole ikinä seurustellut tai edes suudellut naista.  Olen vuosia enemmän ja vähemmän hakenut seuraa. Olen ollut seuranhakusivuilla, panostanut profiiliin kaikkeni. Naiset ignooraa täysin. Ei vastaa mitään jos laitan viestiä tai eivät lämpiä.

Käyn harrastuksissa useasti viikossa, tapaan ihmisiä, mutta kukaan ei lämpene, yleensä kaikki ovat varattuja tai en vain muuten kelpaa jos ei ole suhdetta.

En ole mikään edustusprinssi ulkonäötäni. En myöskään sanallisesti lahjakas.

Välillä olen höllännyt seuranhaussa ja antanut ajan näyttää, mutta kun jos tee mitään en ainakaan löydä ketään, se on todettu, mutta en siltikään, vaikka tekisin sen eteen jotain. Silloin on kuitenkin pieni toivon kipinä eikä tunnu, että elämäni menee hukkaan.

Julma totuus on se, että minä en kelpaa. 

Kommentit (138)

Vierailija
21/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstalla juuri samaan aikaan toisessa ketjussa vähän päälle kolmekymppinen nainen haluaa perheen ja valittaa ettei löydä miestä. Mitäs jos tapaisitte? 

Eiköhän se naisilla ole lähinnä vain se, että eivät kelpuuta vain ketään. Minulla, kun ei ole edes ketään josta voisin nirsoilla.

Ap

Naiset saa olla sinkkuja jos ei huvita kukaan äijä. Mitä sä uliset pimeitä?

Vierailija
22/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestako naisesta AP olet itse ollut vuosien mittaan oikeasti kiinnostunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu taas täällä juttelee itsekseen :)

Vierailija
24/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu kerjää myötätuntoa ja säälipisteitä.

Vierailija
25/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alluhan se kerran lähetti kuvansa tänne. Nyt vasta kertoi, että on lapsen pituinen.

Vierailija
26/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan ok tyypiltä, älä luovuta, onnea etsintään

Vierailija
27/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan ok tyypiltä, älä luovuta, onnea etsintään

No ei ole ok tyyppi kun tekee samaa aloitusta viikosta ja vuodesta toiseen.

Vierailija
28/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei kyl selkeästi oo Allu. Kirjoitustyylistä tunnistaa.

Vierailija
29/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähesty rumia naisia. 

Vierailija
30/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota sitä henkilökohtaisesti. Suomessa on satojatuhansia miehiä, joille ei riitä naisia. Feminismi ja metoo on muotia ja moni nainen ei halua miestä. Satuit vaan syntymään väärään aikaan. Ehkä seuraavassa elämässä saat rakkautta. Tällä aikakaudella sen saaminen on rajallista ja monen ulottumattomissa.

Vierailija
31/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä mun tuttavat alkoivat seurustelemaan jo 15 vuotiaasta alkaen.

Kyllä tuo ap on jollain oleellisella tavalla poikkeava kun ei ole koskaan ollut suhdetta.

Vierailija
32/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sinä ole mitään menettänyt. Päin vastoin. Ole onnellinen siitä mitä sinulle ei ole. Siinä lajissa on vain enempi menetettävää kuin saatavaa.

T: 32 vuoden kokemus siitä lajista, ja usean kanssa.

Vierailija
33/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee matka Pattajalle. Siellä saat takuuvarmasti römpsää.

Vierailija
34/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stressaa. Oo rentona niin kyllä se nainen sieltä löytyy.

Vierailija
35/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on alussa tärkeää ja jos se tökkii pahasti, ei pääse edes tutustumaan. Näytätkö esim. joltain julkisuudessa olleelta, ihan vain, että voisi arvioida, oletko niin ruma kuin itse sanot.

Vierailija
36/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sairaseläkeläinen ap?

Vierailija
37/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä lyö hanskoja tiskiin! Mikä on suurin ongelmasi? Tee sille jotain jos pystyt. Tsemppiä!

Ulkonäkö on pahimpia. Olen todella ruma ja lyhyt mies (163cm) pukeudun siististi, laittaun, mutta ei auta.

Aloittaja

Hmm. Mun mies n. 167, minä karvan verran pidempi. Opiskeluaikana yksi kovimmista naistenkaatajista oli juuri ja juuri 160 cm, hänellä oli rautainen itsetunto. Nykyään ukkomies. 

Toivotan sinulle onnea ja rakkautta täällä anonyymipalstalla!

N45

Taisi myös olla rautainen ulkonäkö, tällä kaverilla ei sitä ole.

Vierailija
38/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä stressaa. Oo rentona niin kyllä se nainen sieltä löytyy.

Naiset saa miehiä missä tahansa ihan tekemättä mitään, mutta miehillä vastaava ei toimi noin. Ei niitä naisia niin vaan löydy vaikka kovasti etsisikin.

Vierailija
39/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et sinä ole mitään menettänyt. Päin vastoin. Ole onnellinen siitä mitä sinulle ei ole. Siinä lajissa on vain enempi menetettävää kuin saatavaa.

T: 32 vuoden kokemus siitä lajista, ja usean kanssa.

Te tällaisten kommenttien kirjoittajat voisitte painuavittuun näistä ketjuista. En ole ap, mutta toinen joka ei ole koskaan saanut vastakaikua ihmisiltä, joista on itse kiinnostunut. Ihmisuhde ja parisuhde on kuitenkin asia, josta jokainen haluaa saada omakohtaisen kokemuksen.

Vierailija
40/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elätkö tiukilla. Eli ei ole omaa asuntoa, autoa jne?

Nythän mä hokasin, siskon 38 vuotias poika on kans ilman suhdetta ollut aina. Mut se onkin tuppisuu. Sen pupillit on isot, joten käyttää mömmöö.