Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa olla aika lyödä käsineet tiskiin. Olen 38 vuotias mies enkä löydä naista.

Vierailija
15.03.2024 |

Minusta on koko elämäni juoruttu, että olen kaappihomo, kun minulla ei ole ketään. En ole ikinä seurustellut tai edes suudellut naista.  Olen vuosia enemmän ja vähemmän hakenut seuraa. Olen ollut seuranhakusivuilla, panostanut profiiliin kaikkeni. Naiset ignooraa täysin. Ei vastaa mitään jos laitan viestiä tai eivät lämpiä.

Käyn harrastuksissa useasti viikossa, tapaan ihmisiä, mutta kukaan ei lämpene, yleensä kaikki ovat varattuja tai en vain muuten kelpaa jos ei ole suhdetta.

En ole mikään edustusprinssi ulkonäötäni. En myöskään sanallisesti lahjakas.

Välillä olen höllännyt seuranhaussa ja antanut ajan näyttää, mutta kun jos tee mitään en ainakaan löydä ketään, se on todettu, mutta en siltikään, vaikka tekisin sen eteen jotain. Silloin on kuitenkin pieni toivon kipinä eikä tunnu, että elämäni menee hukkaan.

Julma totuus on se, että minä en kelpaa. 

Kommentit (138)

Vierailija
1/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, hirviöitä ne on nuo naiset.

Vierailija
2/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity itseesi. Puhetaidot on kyllä kaikkien mahdollista oppia. Puhumalla ne kaadetaan.

N43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M G T O W

Vierailija
4/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimyyntimorsian?

Vierailija
5/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovuta, löydät vielä jonkun. 38v ei ole vielä mikään vanha lainkaan. En usko, että sinussa on mitään vikaa. 

Vierailija
6/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että jaksat yrittää kuitenkin. Hymyile ja luota tulevaan. Et ole mikään ikäloppu. Maailmalla on paljon nuoria naisia, jotka odottavat yhteydenottoasi.

Vierailija
7/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!! Varmasti löydät jonkun. Minun exänikin löysi, ja minä, joten myös sinä <3

Vierailija
8/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lyö hanskoja tiskiin! Mikä on suurin ongelmasi? Tee sille jotain jos pystyt. Tsemppiä!

Vierailija
9/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ystävyyssuhteita? Onko niitä naisten kanssa? Onko sosiaaliset tilanteet yleisesti hankalia? Osaatko puhua miehille?

Vierailija
10/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ystäviä? Mies- tai naispuolisia? Tunnetko pariskuntia?

Vierailija
11/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä lyö hanskoja tiskiin! Mikä on suurin ongelmasi? Tee sille jotain jos pystyt. Tsemppiä!

Ulkonäkö on pahimpia. Olen todella ruma ja lyhyt mies (163cm) pukeudun siististi, laittaun, mutta ei auta.

Aloittaja

Vierailija
12/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyiskö uskispiireistä? Joku srk:n kokoontumisjuttu tms tai helluntilaisten porukat?

Ota selvää.

Vierailija
13/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka et olekaan nainen niin mieleeni tuli että tarvitset nyt itseltäsi armoa ja ystävyyttä tämän Eeva Kilven runon hengessä. Luota itseesi. 

Nukkumaan käydessä ajattelen:

Huomenna minä lämmitän saunan,

pidän itseäni hyvänä,

kävelytän, uitan, pesen,

kutsun itseni iltateelle,

puhuttelen ystävällisesti ja ihaillen, kehun:

Sinä pieni urhea nainen,

minä luotan sinuun. -Eeva Kilpi-

Vierailija
14/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla juuri samaan aikaan toisessa ketjussa vähän päälle kolmekymppinen nainen haluaa perheen ja valittaa ettei löydä miestä. Mitäs jos tapaisitte? 

Vierailija
15/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö on pahimpia. Olen todella ruma ja lyhyt mies (163cm) pukeudun siististi, laittaun, mutta ei auta.

Aloittaja

Hmm. Mun mies n. 167, minä karvan verran pidempi. Opiskeluaikana yksi kovimmista naistenkaatajista oli juuri ja juuri 160 cm, hänellä oli rautainen itsetunto. Nykyään ukkomies. 

Toivotan sinulle onnea ja rakkautta täällä anonyymipalstalla!

N45

Vierailija
16/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstalla juuri samaan aikaan toisessa ketjussa vähän päälle kolmekymppinen nainen haluaa perheen ja valittaa ettei löydä miestä. Mitäs jos tapaisitte? 

Eiköhän se naisilla ole lähinnä vain se, että eivät kelpuuta vain ketään. Minulla, kun ei ole edes ketään josta voisin nirsoilla.

Ap

Vierailija
17/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sie hameväkkee tarviit?

M46

Vierailija
18/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tykkää Saimaasta.

Minä toin vaimon Thaimaasta.

Vierailija
19/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se naisilla ole lähinnä vain se, että eivät kelpuuta vain ketään. Minulla, kun ei ole edes ketään josta voisin nirsoilla.

Ap

Ei se niin aina mene, vaikka aidan toiselta puolelta siltä voikin näyttää. Kierrä katkeruuden sudenkuoppa ja suuntaa kohti uusia maisemia. 

Vierailija
20/138 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen useamman miehen jotka ovat mua lyhyempiä (mä 166 cm) ja jotka ovat naimisissa tai muuten parisuhteessa. Mitä ulkonäköön tulee, niin iso osa miehen viehättävyyttä on hygieniaa ja tyylitajua. 

Tietty jos et osaa puhua ihmisille tai olla rennossa kanssakäymisessä muiden kanssa tai olet liian päällekäyvä/epätoivoisen oloinen, niin sitten on kieltämättä hankalaa.