Taitaa olla aika lyödä käsineet tiskiin. Olen 38 vuotias mies enkä löydä naista.
Minusta on koko elämäni juoruttu, että olen kaappihomo, kun minulla ei ole ketään. En ole ikinä seurustellut tai edes suudellut naista. Olen vuosia enemmän ja vähemmän hakenut seuraa. Olen ollut seuranhakusivuilla, panostanut profiiliin kaikkeni. Naiset ignooraa täysin. Ei vastaa mitään jos laitan viestiä tai eivät lämpiä.
Käyn harrastuksissa useasti viikossa, tapaan ihmisiä, mutta kukaan ei lämpene, yleensä kaikki ovat varattuja tai en vain muuten kelpaa jos ei ole suhdetta.
En ole mikään edustusprinssi ulkonäötäni. En myöskään sanallisesti lahjakas.
Välillä olen höllännyt seuranhaussa ja antanut ajan näyttää, mutta kun jos tee mitään en ainakaan löydä ketään, se on todettu, mutta en siltikään, vaikka tekisin sen eteen jotain. Silloin on kuitenkin pieni toivon kipinä eikä tunnu, että elämäni menee hukkaan.
Julma totuus on se, että minä en kelpaa.
Kommentit (138)
On tässä se hyvä puoli, ettet ole saanut lapsia ja periyttänyt rumuutta ja kääpiögeeniä eteenpäin. Toivottavasti löydät joskus naisen, mutta niin vanhan, että lapset ei enää tule kyseeseen. Thaimaasta voisit löytää valmiin perhepaketin ja tuoda sen Suomeen.
Minä olen myös M38, en ole koskaan edes nähnyt vastakkaista sukupuolta alasti. Karvaiset miehet eivät kiinnosta.
Joku femboy-tyyppinen twink voisi mennä panokaverina.
Joskus pari vuotta sitten tinderissäni oli vielä elämää, mutta nyt sekin on täysin kuollut.
En käy baareissa enkä harrasta juhlimista. Sen sijaan harrastan liikuntaa noin 4-10 kertaa viikossa. Koulutuksena amk-insinöörin tutkinto ja valtion turvallinen virka työpaikkana. Eiköhän tästä jäädä eläkkeelle sitten aikanan 32 vuoden kuluttua.
Harrastan monenlaista muutakin lajia: ilmailua, reserviläistoimintaa jne.
Mutta en oikein osaa puhua naisille romanttisessa mielessä. Osittain olen hyväksynyt sen, että poikuuteni kanssa menen hautaan asti. Joskus asia palaa mieleen ja alkaa masentamaan.
Toki olen myös aika lyhyt mies, 175 cm. Tokkopa yksikään ikäiseni tai nuorempi normaali nainen näin lyhyitä miehiä kohti edes vilkaiseekaan.
M38
Kolmekasi on vielä nuori. Älä menetä toivoa. Käy ravintolassa. Niin raadollista kuin se onkin, puoliso yleensä löytyy sieltä. Käytä etenkin hyväksi firman pikkujoulut, jos olet töissä ja teillä on niitä. Pikkujouluissa yhdistyy molemmat tyypillisimmät parinhakumahdollisuudet eli duunipaikka ja känni. Myös työpaikan tyky-päivien jatkobileet ym. ovat hyviä tsäännssejä, ja jokainen tsäänssihän on mahdollisuus.
Älä menetä toivoa!
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö on alussa tärkeää ja jos se tökkii pahasti, ei pääse edes tutustumaan. Näytätkö esim. joltain julkisuudessa olleelta, ihan vain, että voisi arvioida, oletko niin ruma kuin itse sanot.
Näyttää 80v ikäiseltä Jack Elamilta
Sen vaan vaistoaa jos ihmisessä on jotain outoa. Mulle tulee aina creepyjä fiboja siitä siskon saman ikäisestä pojasta. Se ei osaa keskustella ja vastaa yhdellä sanalla.
Vierailija kirjoitti:
Kolmekasi on vielä nuori. Älä menetä toivoa. Käy ravintolassa. Niin raadollista kuin se onkin, puoliso yleensä löytyy sieltä. Käytä etenkin hyväksi firman pikkujoulut, jos olet töissä ja teillä on niitä. Pikkujouluissa yhdistyy molemmat tyypillisimmät parinhakumahdollisuudet eli duunipaikka ja känni. Myös työpaikan tyky-päivien jatkobileet ym. ovat hyviä tsäännssejä, ja jokainen tsäänssihän on mahdollisuus.
Älä menetä toivoa!
En suosittele työpaikkaromansseja. Erittäin ikävää, kun suhde loppuu ja joutuu exää jatkuvasti töissä näkemään. Työ ja huvit on syytä pitää erillään.
t. kokemuksen syvä rintaääni
Vierailija kirjoitti:
Sen vaan vaistoaa jos ihmisessä on jotain outoa. Mulle tulee aina creepyjä fiboja siitä siskon saman ikäisestä pojasta. Se ei osaa keskustella ja vastaa yhdellä sanalla.
Minä osaan kyllä keskustella, mutta tokkopa sinua kiinnostaisi esim Airbussin avioniikkajärjestelmät tai ilmailu.
toinen M38
Vierailija kirjoitti:
Älä menetä toivoa!
Eiköhän ap ole työtön/sairaseläkkeellä kun kirjoittaa samaa aloitusta alvariinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä menetä toivoa!
En suosittele työpaikkaromansseja. Erittäin ikävää, kun suhde loppuu ja joutuu exää jatkuvasti töissä näkemään. Työ ja huvit on syytä pitää erillään.
t. kokemuksen syvä rintaääni
Missä muuten tapaisi koskaan ketään milloinkaan? Nykyään baareissa jne kaikki ovat tiukasti omissa porukoissaan. Ei siihen ole ulkopuolisilla asiaa. Viimeksi kun kävin baareissa, niin se oli niin kamala kokemus ettei tarvitse enää toiste mennä.
se toinen M38
Ap kuulostaa mukavalta mieheltä. On myös sellaisia naisia joita kukaan ei lähesty. Voisit lähestyä sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä osaan kyllä keskustella, mutta tokkopa sinua kiinnostaisi esim Airbussin avioniikkajärjestelmät tai ilmailu.
toinen M38
Autisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toinen M38
Et taida ymmärtää, mitä ihmiset yleensä tarkoittavat "keskustelulla". He eivät tarkoita luennointia tai faktapohjaista tiedonvaihtoa jostakin hyvin niche-aiheesta. Noiden paikka on aihealueen messuilla, tai koulutus- tai harrasteryhmissä. Ei tuollaisesta tiedonvaihdosta opi tuntemaan toisen ihmisen luonnetta.
Mot, et osaa keskustella kun et edes tiedä mitä sillä tarkoitetaan.
Kokemattomuus ei itsessään ole tietenkään huono asia ja jos haluat varata itsesi merkittävään suhteeseen, niin on se täysin ok. Yksi näkökulma on, että kokemattomuus voi välittyä myös sinun energiastasi ja voisi olla hyvä, että kerryttäisit vähän kokemusta esim. maksullisen naisen kanssa. Kuten joku täällä mainitsikin, niin miehellä hygienia ja tyyli ovat tärkeitä asioita. Tyylin voit tsekata kuntoon pukeutumispalvelun kanssa. Sosiaaliset taidot ovat oleellinen asia myös. Ala seurata ympärilläsi olevia tilanteita ja ota mallia. Varsinkin tutustumisvaiheessa kyse on myös kyvystä ottaa tietynlaista roolia, pienimuotoista näyttelyä. Jos olet ujo henkilö, niin roolinottokyky voi auttaa sinua etenemään kun voit asettua valitsemasi roolin taakse ja harjoitella näin kohtaamisia.
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulostaa mukavalta mieheltä. On myös sellaisia naisia joita kukaan ei lähesty. Voisit lähestyä sellaista.
Tää ois ihan hyvä neuvo. Valitse kohteeksi sellainen nainen johon et itsekään ensimmäisenä kiinnitä huomiota. Jos valitset sen joka erottuu massasta, olet todennäköisesti noin sadas mies joka häntä yrittää, ja silloin sussa itsessäsikin pitäisi olla jotain erityistä.
Ap, sun täytyy laajentaa reviiriä maan rajojen ulkopuolelle. Aika monella tämä on auttanut.
Mitä julmaa siinä on?
Minusta olet typerä mieheksi. Ei sun tarvitse kelvata. Mikä mittari joku píllunkantotelíne on? Yhyy, et saa naista joka pettäisi kuitenkin ja tekisi lapset vieraalle miehelle joka on sinua parempi, mutta nainen itse on sen verran huonompi ettei saa ko. miestä pysyvään suhteeseen.
Ai hitto mikä menetys.
Kasvata pari ja lopeta tuo ulína.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ois ihan hyvä neuvo. Valitse kohteeksi sellainen nainen johon et itsekään ensimmäisenä kiinnitä huomiota. Jos valitset sen joka erottuu massasta, olet todennäköisesti noin sadas mies joka häntä yrittää, ja silloin sussa itsessäsikin pitäisi olla jotain erityistä.
Tämä on 100% totta. Miehet ei itse jostain syystä tajua, että naiset joita he lähestyvät, on niitä joita kaikki muutkin lähestyvät. Joka kerta kun ollaan naisporukalla jossain, toistuu sama kaava: sitä porukan kauneinta naista tulee iskemään kymmeniä miehiä, ja muita ei huomaa kukaan. Eräässä kaveriporukassa on myös ihan sama tilanne, että porukan jokainen mies vuorollaan ihastuu yhteen naiseen ja muut nähdään vain kaverina. Sitten itketään kun tämä yksi suosittu nainen ei kiinnostu heistä. Mitä jos huomaisitte joskus muutkin kuin sen suosituimman?
Miksi sinne asti, saahan se pilluahuorilta lähempääkin halutessaan, jos se on se mitä naisesta hakee.