Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa olla aika lyödä käsineet tiskiin. Olen 38 vuotias mies enkä löydä naista.

Vierailija
15.03.2024 |

Minusta on koko elämäni juoruttu, että olen kaappihomo, kun minulla ei ole ketään. En ole ikinä seurustellut tai edes suudellut naista.  Olen vuosia enemmän ja vähemmän hakenut seuraa. Olen ollut seuranhakusivuilla, panostanut profiiliin kaikkeni. Naiset ignooraa täysin. Ei vastaa mitään jos laitan viestiä tai eivät lämpiä.

Käyn harrastuksissa useasti viikossa, tapaan ihmisiä, mutta kukaan ei lämpene, yleensä kaikki ovat varattuja tai en vain muuten kelpaa jos ei ole suhdetta.

En ole mikään edustusprinssi ulkonäötäni. En myöskään sanallisesti lahjakas.

Välillä olen höllännyt seuranhaussa ja antanut ajan näyttää, mutta kun jos tee mitään en ainakaan löydä ketään, se on todettu, mutta en siltikään, vaikka tekisin sen eteen jotain. Silloin on kuitenkin pieni toivon kipinä eikä tunnu, että elämäni menee hukkaan.

Julma totuus on se, että minä en kelpaa. 

Kommentit (138)

Vierailija
101/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supliikki on se juttu millä naisia kaatuu.

Vierailija
102/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei eli Ap on lyhyt, ruma ja ehkä sosiaalisesti kömpelö. Ne ovat kieltämättä haasteita. Pystyisikö Ap nostamaan pisteitään muulla tavalla? Pystytkö rikastua tai hankkimaan valtaa? Entä mites salilla käynti ja lihakset? Onko leukasi olemattoman pieni? Pystytkö kasvattaa parran sitä peittämään? Tuuhea parta on kuin meikkiä miehelle.

Nämä yksin eivät tietenkään takaa mitään, koska naiset eivät ole robotteja ja elämässä puhtaalla sattumallakin on suuri merkitys, mutta vatsalihaksista ja jäntevistä käsivarsista ei ikinä ole haittaakaan suhdemarkkinoilla!

Olen sitä mieltä että jos nettiprofiilit eivät ole johtaneet tähän asti mihinkään, niin ehkä livenä naisen metsästys on Ap:lle sopivampi ympäristö loppujen lopuksi.

Miksi miehenä tulit antamaan vinkkejä? Nuo luettelemasi (laatikkoleuka, raha j

No onhan toi totta. Itse en voisi koskaan olla lyhyen ja ruman miehen kanssa, mutta monet muut naiset voivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petraat ulkonäkösi opettelet puhumaan 

mee vaikka terapiaan 

ole kiinnostunut ihmisistä, persoonista 

Vierailija
104/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä silmät auki vaan, samanlaisia naisia on etsimässä kumppania. Vähän Kaurismäkeläistä hiljaista dramatiikkaa peliin ja kerkiät vielä isäksikin. 

Vierailija
105/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla se sama mies jolla on tuossa iässä yksi vuosi työkokemusta?

Mitä sinulla on naiselle annettavaa?

Vierailija
106/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tapasin miehen joka sosiaalisessa mediassa näyttää niin mahtipontisia videoita itsestään ja tekee musiikkia mutta sitten kun tapasimme kasvokkain oli kuin joku kalpea metallitanko jolla hädin tuskin tuli sanaa suustaan... Sitten ihmettelee kun ei löydä naista. 

Vierailija
107/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen saaminen tässä elämässä ei oo edes vaikeaa. Tietäisitpä, minkälaisia naiset ovat. Olisit onnellinen.

Itse en edes halua naista elämääni, avioliitto avasi silmäni. Näkemäni asiat ovat täysin uskomattomia. 

Nykyään ajattelen että en päästä yhtäkään naista kuoreni alle. En varmasti! Seksiä voin harrastaa koska se on kivaa ja mies tarvitsee sitä. Mutta en enää ikinä avaa itseäni kenellekään naiselle. Näin sen omin silmin mihin tuskaan se johtaa 

Mies rakastaa naista aidosti.

Nainen rakastaa miestä tuotteena ja sitä mitä mies voi tehdä naisen hyväksi.

Vierailija
108/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut maalla peräkamarinpoikana, jos "sinusta on koko elämäsi juoruttu" jotain.  Kaupungissa jokainen saa elää omaa elämäänsä eikä ketään kiinnosta toisten yksityisasiat. Olipa sinkku, homo tai kuka ikinä, kaupungissa on vapaampaa kuin maalla ja naisiakin on enemmän. Käy suihkussa ja parturissa ja panosta 45-vuotiaisiin yh-äiteihin.

Vierailija
109/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asut maalla peräkamarinpoikana, jos "sinusta on koko elämäsi juoruttu" jotain.  Kaupungissa jokainen saa elää omaa elämäänsä eikä ketään kiinnosta toisten yksityisasiat. Olipa sinkku, homo tai kuka ikinä, kaupungissa on vapaampaa kuin maalla ja naisiakin on enemmän. Käy suihkussa ja parturissa ja panosta 45-vuotiaisiin yh-äiteihin.

Ei pidä paikkansa ollenkaan. Fakta on se, että ikisinkkuja kyllä kummastellaan kaupunkien normojen toimesta oli ideologia ja maailmankatsomus mikä tahansa. 

Vierailija
110/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuon ikäisenä pääsin ekan kerran treffeille ja siitä ura urkeni. Ei voi koskaan tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Vierailija
111/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi etsiä samanlaista puolisoa kuin itse on? Jos on esim. kuten aloittaja kertoo olevansa eli ruma, lyhyt ja kokematon, niin samanlainen nainen kiikariin? 

Vierailija
112/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olin tulossa sanomaan. Kaupunkilaisten ja maalaisten ero on siinä, että maalaisten pitää mennä kihloihin armeijaikäisenä ja ruveta tehtailemaan lapsia ja rakentamaan omakotitaloa tai muuten on outo. Kaupunkilaiset eivät juorua toistensa asioista tai jos näin epätodennäköisesti sattuisi käymään, kaupungissa ystäväpiiriä voi helpommin vaihtaa eikä ole pakko olla tekemisissä juoruämmien kanssa.

Vierailija
113/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä löydät jos minäkin löysin.

t: 162 cm Mies

Treat them bad

Vierailija
114/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Supliikki on se juttu millä naisia kaatuu.

niinnii...niin varmaajoo?sanoo jokusavolaineväärä leuka ehkäjoo mut.

entäs sitte kun sinne sänkyyn asti pääsee: ja kun ne kaikkinaisihmiset onkin sitte: mykkiä#ittujaoon ton kuullut? (ISOTpojat on kertunut..;) Kuis suplikoit sit?

Vierailija
115/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran tapasin miehen joka sosiaalisessa mediassa näyttää niin mahtipontisia videoita itsestään ja tekee musiikkia mutta sitten kun tapasimme kasvokkain oli kuin joku kalpea metallitanko jolla hädin tuskin tuli sanaa suustaan... Sitten ihmettelee kun ei löydä naista. 

Niinpä, miehen pitää pitää keskusteluakin yllä ja viihdyttää naista. 

Vierailija
116/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei eli Ap on lyhyt, ruma ja ehkä sosiaalisesti kömpelö. Ne ovat kieltämättä haasteita. Pystyisikö Ap nostamaan pisteitään muulla tavalla? Pystytkö rikastua tai hankkimaan valtaa? Entä mites salilla käynti ja lihakset? Onko leukasi olemattoman pieni? Pystytkö kasvattaa parran sitä peittämään? Tuuhea parta on kuin meikkiä miehelle.

Nämä yksin eivät tietenkään takaa mitään, koska naiset eivät ole robotteja ja elämässä puhtaalla sattumallakin on suuri merkitys, mutta vatsalihaksista ja jäntevistä käsivarsista ei ikinä ole haittaakaan suhdemarkkinoilla!

Olen sitä mieltä että jos nettiprofiilit eivät ole johtaneet tähän asti mihinkään, niin ehkä livenä naisen metsästys on Ap:lle sopivampi ympäristö loppujen lopuksi.

Miksi miehenä tulit antamaan vinkkejä? Nuo luettelemasi (laatikkoleuka, raha ja valta) ovat just niitä, mitä tämän palstan laa

Olen kylläkin nainen, mutta en elä missään satumaailmassa, jossa vain ihmisen sisin on tärkeä. Parinmuodostuksessa ulkoiset seikat painavat myös. Jos joku mies kertoo olevansa ruma ja homoseksuaaliksikin luultu, vedän mutkat suoriksi ja oletan, että hänen ulkonäössään kenties on sitten jotakin naismaista. Iso leuka, leveät hartiat, ulkonevat kulmaluut, kapea lantio ovat kaikki miestyypillisiä piirteitä ja yleisesti ottaen heteronaisia viehättäviä. Viehätyn niistä itsekin. 

Mitä tulee rahaan ja valtaan, nekin toimivat hyvin parisuhteen kaupantekijäisinä. Rahalla ja vaikutusvallalla voi nykymaailmassa pitää perheestään huolta, jos muskeleillaan ei. Ei kukaan nyt keneenkään mieheen rakastu pelkästään siksi, että hän on rikas poliitikko, mutta harvoin siitä haittaakaan on. Miksi luulet, että kuuluisassa sadussa Tuhkimo päätyy yhteen prinssin kanssa, eikä kenties vaikka jonkun finninaamaisen renkipojan? Prinssi pystyi pelastamaan Tuhkimon äitipuolensa ikeestä ja tarjoamaan tälle hyvän elämän. Ja hänkin tunnisti morsmaikkunsa lopulta vain jalkafetissinsä ansiosta.

huomautan vielä, että olen ruma nainen. Tiedän ulkonäön oikean merkityksen yhteiskunnassa. Se on suuri. En itse voi naamaani kauniiksi taikoa (koska se on niin epämuodostunut) mutta voin yrittää kompensoida puutteitani meikkaamalla, valitsemalla kivat vaatteet, olemalla kiinnostava tyyppi.

Vierailija
117/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä luovuta, löydät vielä jonkun. 38v ei ole vielä mikään vanha lainkaan. En usko, että sinussa on mitään vikaa. 

Anteeksi vain, mutta kuinka se tapahtuu? Jos ihmiset ignooraavat täysin seuranhaussa, toiset kohteliaasti sanovat, etten ole heidän tyyppiään.  Live elämässä naiset eivät osoita kiinnostusta, saan myös kuullu, että en ole heidän tyyppiään. Todella vaikea tilanne. Minua on myös suvun kesken haukuttu nirsoksi, mutta kuinka nirsoilen jos en saa yhtään ketään? Ei ole mistä nirsoilisi ja eikö sekin ole väärin tavallaan ottaa joku vain siksi, että en saa ketään muuta?

-  Aloittaja

Vierailija
118/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla se sama mies jolla on tuossa iässä yksi vuosi työkokemusta?

Mitä sinulla on naiselle annettavaa?

Työkokemusta on 18 vuotta, mutta oli tai ei niin se ei tässä kohtaa lohduta. En pääse edes siihen vaiheeseen, että nainen toteaisi myöhemmin minut kehnoksi. Ilmeisesti se tapahtuu jo siinä kohtaa, kun lähestyn. Ulkonäköni ei kelpaa. Se karkoittaa jo naiset.

-aloittaja

Vierailija
119/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa mukavalta mieheltä. On myös sellaisia naisia joita kukaan ei lähesty. Voisit lähestyä sellaista. 

Anteeksi mistä löydän sellaisen? En juokse kenenkään ulkonäön perässä. Lähestyn naisia ihan laidasta laitaan, mutta en kelpaa.

Aloittaja

Vierailija
120/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kropan kuntoon laittaminen ei sekään kauheasti auta koska naisille kasvot ovat tärkeämmät. Lisäksi monet naiset kuten mammat täällä eivät pidä miehekkäästä lihaksikkaasta miehestä.