Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa olla aika lyödä käsineet tiskiin. Olen 38 vuotias mies enkä löydä naista.

Vierailija
15.03.2024 |

Minusta on koko elämäni juoruttu, että olen kaappihomo, kun minulla ei ole ketään. En ole ikinä seurustellut tai edes suudellut naista.  Olen vuosia enemmän ja vähemmän hakenut seuraa. Olen ollut seuranhakusivuilla, panostanut profiiliin kaikkeni. Naiset ignooraa täysin. Ei vastaa mitään jos laitan viestiä tai eivät lämpiä.

Käyn harrastuksissa useasti viikossa, tapaan ihmisiä, mutta kukaan ei lämpene, yleensä kaikki ovat varattuja tai en vain muuten kelpaa jos ei ole suhdetta.

En ole mikään edustusprinssi ulkonäötäni. En myöskään sanallisesti lahjakas.

Välillä olen höllännyt seuranhaussa ja antanut ajan näyttää, mutta kun jos tee mitään en ainakaan löydä ketään, se on todettu, mutta en siltikään, vaikka tekisin sen eteen jotain. Silloin on kuitenkin pieni toivon kipinä eikä tunnu, että elämäni menee hukkaan.

Julma totuus on se, että minä en kelpaa. 

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle kelpaisi ilmiselvästi aivan kuka tahansa nainen. Mutta sellainen mies ei todellakaan naisia viehätä.

Itselleni kelpaa (kelpasi) vain mies, joka haluaa ainoastaan ja vain minut.

Vierailija
122/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle kelpaisi ilmiselvästi aivan kuka tahansa nainen. Mutta sellainen mies ei todellakaan naisia viehätä.

No väkisinkin tässä alkaa "paniikki" iskeä ja alentaa rimaa. Jos etsisin seuraa vain malleista niin olisin liian nirso. Todella ikävää ja vaikeaa. Olen koittanut myös olla sopivan rauhallinen ja etsiä sopivaa, mutta ei onnaa. Naisillehan en heti kerro tilannettani, joten siitä ei ole kysymys.

Aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvää päivää. Tässä nähdään, ettei naisille kelpaa mikään. Sitten, kun se super komea ja varakas mies lähestyy niin sitten käy kaikki. Ap on ihan oikeassa ja tämä on julma totuus :D.

M36

Vierailija
124/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa mukavalta mieheltä. On myös sellaisia naisia joita kukaan ei lähesty. Voisit lähestyä sellaista. 

Anteeksi mistä löydän sellaisen? En juokse kenenkään ulkonäön perässä. Lähestyn naisia ihan laidasta laitaan, mutta en kelpaa.

Aloittaja

Nainen joka on epäviehättävä ja epäkiinnostava. Onhan niitä. 

Vierailija
125/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvää päivää. Tässä nähdään, ettei naisille kelpaa mikään. Sitten, kun se super komea ja varakas mies lähestyy niin sitten käy kaikki. Ap on ihan oikeassa ja tämä on julma totuus :D.

M36

Meinasin sanoa samaa. Naiset on ovelia keksimään niitä "syitä" helpompi olisi vain suoraa myöntää, että sä et kelpaa mulle.

Vierailija
126/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa mukavalta mieheltä. On myös sellaisia naisia joita kukaan ei lähesty. Voisit lähestyä sellaista. 

Anteeksi mistä löydän sellaisen? En juokse kenenkään ulkonäön perässä. Lähestyn naisia ihan laidasta laitaan, mutta en kelpaa.

Aloittaja

En kelpaa varmaan  edes "niille". En ajattele heistä noin enkä määrittele ihmistä ulkonäöllä. Lähestyn naisia laidasta laitaan. Minusta on hyvin julma ajatuskin, että lähestyn naista, koska se on ruma ja saan ehkä sen. Itse ajattelen näin, että lähestyn naista, jonka ulkonäkö ei miellytä minua niin kovin, mutta haluan tutustua häneen, mutta kun ei, hänkään ei halua tutustua minuun.

Aloittaja.

Vierailija
127/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö kavereiden/sukulaisten tuttavista ketään treffiseuraksi?

Vierailija
128/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tahansa täällä,naiset sanovatkin, et tule naista saamaan enää muuta kuin ostamalla.

Jos ei noin 20 vuodessa ole tapahtunut mitään, miksi tapahtuisi nyt kun olet vanha ja naiset ovat vanhoja?

Koska nyt vapautuu naisia toiselle kierrokselle eli niillä on 1-10 vuotiaita lapsukaisia 1-6 kpl ja ne kaipaa rahoittajaa. Naisilla prioriteetit muuttuvat.

Juu, mutta näitä kannattaa välttää kuin ruttoa vaikka naista ei olisi koskaan saanutkaan.

Vierailija
129/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

En kelpaa varmaan  edes "niille". En ajattele heistä noin enkä määrittele ihmistä ulkonäöllä. Lähestyn naisia laidasta laitaan. Minusta on hyvin julma ajatuskin, että lähestyn naista, koska se on ruma ja saan ehkä sen. Itse ajattelen näin, että lähestyn naista, jonka ulkonäkö ei miellytä minua niin kovin, mutta haluan tutustua häneen, mutta kun ei, hänkään ei halua tutustua minuun.

Sä kuulostat todella fiksulta ja mukavalta mieheltä ja puhut toisista ihmisistä kauniisti. Toivon että löydät vielä sen oikean! Ehkä voisit kysyä joltain naispuoliselta kaverilta tai sukulaiselta vinkkejä miten voisit vielä kohentaa ulkonäköä ja käytöstä? Onko ylipainoa? Pukeutuminen, siistit hiukset? Valitettavasti nuo pinnalliset asiat vaikuttaa alussa, mutta niille voi jonkin verran myös tehdä itse jotain.  

Vierailija
130/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, ap. Se on kova pala hyväksyä että ei yksinkertaisesti pysty kilpailemaan parisuhdemarkkinoilla. 

Mutta ei siinä auta muu kuin koittaa elää niin hyvä elämä kun vaan pystyy, ja nauttimaan muista asioista. 

Vierailija
131/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua, mutta tässä sinulle 45-vuotiaan ja paljon panneen miehen vinkkejä:

1. Hygienia - pidäthän huolen että parta on ajettu, hiukset leikattu (hyvin) ja hampaat kunnossa? Kainalossa dödöä, hiki ei saa pölähtää

2. Vaatteet - minkälainen tyyli? Unohda "kansanmies"-tyyli, satsaa vaatteisiin jotka maksaa vähän enemmän. Ole nuorekas, älä teinimäinen tai setämäinen. Hyvät farkut, flanellipaita, mätsäävät kengät ja joku hyvä takki ja sillä päästään hyvin alkuun. 

3. Kommunikointi - älä ole painostava, älä ole liian arka. Muistathan keskustella asioista, joista toinen haluaa keskustella. Älä siis horise omista harrastuksistasi liikaa, keskity kuuntelemiseen ja opettele olemaan kiinnostuneen oloinen, mutta älä liian läpinäkyvä

4. Kroppa kuntoon, jos ei vielä ole. Eli ylipaino pois

5. Kohtaanto-ongelman ratkaisu - tee taustaläksysi hyvin, selvitä että toisella on jonkinlainen yhteinen linkki sinuun; oli se harrastus, koira, muu. Sitten keskityt näihin.

6. Vastapuolen ulkonäkö - kannattaa olla avoin, mutta ei täysin epätoivoinen. Seksi ja suhde voi toimia vaikka toinen ei alkuun olisi sellainen, joka heti iskee. Seksi on opettelua alkuvaiheessa, ihan kaikilla. Toki jos ei ole ollenkaan kokemusta, niin sitä enemmän. Mutta se on vaan hyvä. 

7. Sinulla ei ole mitään syytä, miksi et saisi naista. Ei lyhyt pituus sitä estä. Kyse on nyt siitä, että sinun on laitetettava edellä mainitut asiat kuntoon, jos ei vielä ole. 

Vierailija
132/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea koko ketjua, mutta tässä sinulle 45-vuotiaan ja paljon panneen miehen vinkkejä:

1. Hygienia - pidäthän huolen että parta on ajettu, hiukset leikattu (hyvin) ja hampaat kunnossa? Kainalossa dödöä, hiki ei saa pölähtää

2. Vaatteet - minkälainen tyyli? Unohda "kansanmies"-tyyli, satsaa vaatteisiin jotka maksaa vähän enemmän. Ole nuorekas, älä teinimäinen tai setämäinen. Hyvät farkut, flanellipaita, mätsäävät kengät ja joku hyvä takki ja sillä päästään hyvin alkuun. 

3. Kommunikointi - älä ole painostava, älä ole liian arka. Muistathan keskustella asioista, joista toinen haluaa keskustella. Älä siis horise omista harrastuksistasi liikaa, keskity kuuntelemiseen ja opettele olemaan kiinnostuneen oloinen, mutta älä liian läpinäkyvä

5. Kohtaanto-ongelman ratkaisu - tee taustaläksysi hyvin, selvitä että toisella on jonki

Tässä hyvä perustyyli sinulle (pipon voit jättää pois jos se on liikaa):

https://www.zalando.fi/blend-vapaa-ajan-kauluspaita-dress-blues-bl522d0…

Vierailija
133/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ottaisitko vaikka Tytti Tuppuraisen, jos saisit?

Vierailija
134/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Pitää ensin tuntea, jotta voi kiinnostua. Eli taidat mennä vähän liian tarkoitushakuisesti. Naisilla ei ole tarvetta seurusteluun tai kokeiluun, vaan täytyy löytyä kiinnostava ihminen. Ei siis mene niin, että otetaan joku vaan ja katotaan synkkaako tai voisko kiinnostua, vaan että jotain kiinnostusta pitää olla jo alun perin juttujen tai ulkonäön perusteella kun esim. harrastuksen kautta tuntee.

Vierailija
135/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttaillun taito hukassa?

Vierailija
136/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmekasi on vielä nuori. Älä menetä toivoa. Käy ravintolassa. Niin raadollista kuin se onkin, puoliso yleensä löytyy sieltä. Käytä etenkin hyväksi firman pikkujoulut, jos olet töissä ja teillä on niitä. Pikkujouluissa yhdistyy molemmat tyypillisimmät parinhakumahdollisuudet eli duunipaikka ja känni. Myös työpaikan tyky-päivien jatkobileet ym. ovat hyviä tsäännssejä, ja jokainen tsäänssihän on mahdollisuus.

Älä menetä toivoa!

En suosittele työpaikkaromansseja. Erittäin ikävää, kun suhde loppuu ja joutuu exää jatkuvasti töissä näkemään. Työ ja huvit on syytä pitää erillään.

t. kokemuksen syvä rintaääni

Missä muuten tapaisi koskaan ketään milloinkaan? Nykyään baareissa jne kaikki ovat tiukasti omissa porukoissaan. Ei siihen ole ulkopuolisilla asiaa. Viimeksi

Jos baarissa käynti on niin kamala kokemus ettei tarvii toiste mennä, niin miksi oli? Sieltä taustalta saattaa löytyä ne syyt pariutumisvaikeuksien taustallakin? Normaalista poikkeavaa neurologiaa, joka vaikuttaa ihmisten kohtaamiseen muuallakin? 

Vierailija
137/138 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5. Kohtaanto-ongelman ratkaisu - tee taustaläksysi hyvin, selvitä että toisella on jonki

Ihan turhaa jurinaa. Jos naama ei ole ok niin millään muulla ei ole mitään merkitystä. Siinä 51 vuotiaan miehen vinkki.

Vierailija
138/138 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

En kelpaa varmaan  edes "niille". En ajattele heistä noin enkä määrittele ihmistä ulkonäöllä. Lähestyn naisia laidasta laitaan. Minusta on hyvin julma ajatuskin, että lähestyn naista, koska se on ruma ja saan ehkä sen. Itse ajattelen näin, että lähestyn naista, jonka ulkonäkö ei miellytä minua niin kovin, mutta haluan tutustua häneen, mu

Kunhan esittää mukavaa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä