Minkä ikäisenä lakkasitte ajamasta pyörällä?
Kommentit (34)
Outo kysymys. En ole lopettanut pyörällä ajamista, 75-vuotias äitinikin ajaa edelleen, tosin ei talvella.
Olen 64 ja pyöräilen kesät ja talvet. Pyöräilen niin kauan kuin tasapaino on kunnossa. Taidan olla ainoa ikäluokassani, joka ei käytä pyöräilykypärää tai talvella nastarenkaita. Pitäähän elämässä jännitystä olla!
Riippuu pyörästä. Kolmipyöräisellä lopetin ehkä 4-vuotiaana
Vierailija kirjoitti:
Riippuu pyörästä. Kolmipyöräisellä lopetin ehkä 4-vuotiaana
Itse ajoin sähköriksalla ihan tänään.
Vierailija kirjoitti:
Yläasteella ajoin viimeksi. Viime kesänä oli vähän kiusallinen yksien treffien alku kun mies saapui paikalle polkupyörällä kypärineen :D
-N27
Voi vähänx nolskuu lolz
Olen yli 60 ja pyöräilen, mies yli 70, pyöräilee.
Vaikea lopettaa kun ei ole ajokorttia.
En tiennyt, että pyöräily pitää lopettaa jossain iässä. Senkö takia olen työpaikan ainoa normaalipainoinen?
Naurettava kysymys. Miksi pyöräily pitäisi lopettaa, ellei terveydentila ajamista estä? Itse ajan niin kauan kuin kykenen!
Vierailija kirjoitti:
Yläasteella ajoin viimeksi. Viime kesänä oli vähän kiusallinen yksien treffien alku kun mies saapui paikalle polkupyörällä kypärineen :D
-N27
Mitä kiusallista tuossa oli?
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt, että pyöräily pitää lopettaa jossain iässä. Senkö takia olen työpaikan ainoa normaalipainoinen?
Epäilemättä myös matalimmin kouluttautunut. Hehän aina pätevät tuolla painoasialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-N27
Mitä kiusallista tuossa oli?
Prinsessa odotti kultaisia vaunuja noutamaan hänen ylhäisyyttään.
Talvipyöräilyn lopetin viitisen vuotta sitten, muulloin ajan edelleen.
Kaupungissa ehdoton... pyörätietä pitkin pääsen ohittamaan aamuruhkassa matelevat autot.