Relove myymälöiden tasonlasku
Relove oli aiemmin siistejä ja upeita kirpputoreja ja kahviloita. Nykyään kahvilatuotteet on ylihintaisia (esim. leipä 8€).
Kävin Stockmannin myymälässä ja haju tuolla oli juuri kirpputorimainen; ummehtuneet vanhat vaatteet. Vaatteet ovat kuin kuolinpesän siivouksesta tuotuja mummon vanhoja vaatteita. Sama Fredan myymälässä, jossa ei ole enää mitään ostettavaa. H&M rievusta pyydetään samaa hintaa kuin vastaava uutena.
En viitsi enää itse käydä, koska vaatteet ja kahvilatuotteet ylihintaisia. Ja vaatteet ovat pahalle haisevia ja mummon vanhoja. Todella harmi, koska joskus myymälät olivat todella kivoja paikkoja.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jonka mielestä Stockmannin kaltaisen paikan ei tulisi myydä käytettynä kuin korkeintaan luksusmerkkejä (ja nekin erillään muista tuotteista)? Tuntuu aivan absurdilta tämä nykyinen touhu.
Et ole ainoa.
Reloven myyntipaikka ja provisio on järjettömän hintaiset. Viikon hinta 74€ + 20% myynnistä. Juuri tuon takia myös myyjät hinnoittelevat tuotteensa yli.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt Treen Relovessa, kun kävelee jo tuon sisäänkäynnin ohi, haisee tunkkaiset vanhat vaatteet. Kampaajani sanoi, että siellä myydään vanhoja haisevia vaatteita. En ymmärrä muutenkaan näitä kirpputoreja, itse ostan kaikki vaatteet uutena.
Eli ilmeisesti kaikissa Relove myymälöissä nyt sama juttu. Ennen ei ollut niin, vaan vaatteet olivat hyviä ja tuli ostettua niitä.
Jos on oikein kirppis-fani niin kannattaa lähteä Viroon kirppismatkalle....siellä on hinnat vielä järkevät
Vierailija kirjoitti:
Mutta menkääpä Uffille, Fidaan tai kierrätyskeskukseen, siellä ne vasta on hinnat nousseet ja mummo vaatteita rekit vinossa
Onhan tuolla silti edelleen euron päivä ja voi seasta löytää hyvääkin. En kyllä enää jaksa käydä kun nettikirpuista helpompi etsiä mieleistä mutta ei uffi huono ole sille joka vaatteista tykkää.
Edelleen teen hyviä kauppoja Kehä 3:n ulkopuolella kirppiksillä, pl. Relove sekä kesän puistokirppiksillä.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jonka mielestä Stockmannin kaltaisen paikan ei tulisi myydä käytettynä kuin korkeintaan luksusmerkkejä (ja nekin erillään muista tuotteista)? Tuntuu aivan absurdilta tämä nykyinen touhu.
Tampereen Stocka luisuu alamäkeä. Maine on mennyttä. Lähinnä shop In shopeja jotka halpismerkkejä ja nyt kaiken huipuksi kirpputori. Ruokaosasto jotenkin nuhruinen ja aika kallis, ei enää oma ollut aikoihin. Enää ei sitä wow-fiilistä joka joskus siellä oli. Palvelu on ollut aina kopeaa, nyt vähän parantunut.
relovessa ei myydä kalliita merkkituotteita niin kuin mainostavat ,vein itse sinne paljon merkkituotteita osa käyttämättömiä ,ei mennyt kaupaksi vaikka pyysin esim. 800 euron takista pari kertaa käytetty 90 euroa upea lentäjän nahkatakki ,ja paljon muuta vastaavaa,mutta 15 euron hintaiset kelpasivat,miksi maksat rekistä ja prosenteista jos kauppa ei käy .ja tankoni oli sekainen ja muiden vaatteita tungettu sinne.viikko rahojen saamiseen kun eivät tiedä miten saada nopeammin.minä tiedän viikossa kaikkien rahat sijoituksella tuottaa myös .kahvila kiva
Suomessa ei ole yksinkertaisesti tarjolla riittävästi: merkkivaatteita tai niitä ostavia henkilöitä ja tämä on fakta(!) markkina on aivan liian kuiva siihen että tämän kaltainen yritys pääse 9vuoden jälkeen toistuvasta 0- tuloksesta eroon. Toinen huomioitava asia on se että ainoastaan hullu antaa myynneissään väh yli 50% pois joka on kyseisen yrityksen provikka(!) ja joka todella tuntuu varsinkin jos kyseessä LUXUS- tuotteita joka on todellakin ryöstöä.
Eikä heillä ole tulevaisuudessakaan varaa luopua suurimmasta katteensyöjästä eli vuokrapaikoistaan + henk kunnan määrästä. Outoa on myös se että olen kuullut että työntekijät ovat toiminimellä töissä / eli kevytyrittäjiä?
Relove on tilanteessa että Luxus/ hyvän tavaran omistajat eivät suostu enään maksamaan hyvää hyvyyttään järjettömiä provikoita joten Relove ei saa heitä asiakkaiksi + kukaan ei ota riskiä että arvokas tuote varastetaan ( eivät kuulema vastaa varastetuista tuotteista )
Facebook ryhmät + Tori ovat 1000% tehokkaampia sekä ilmaisia kauppapaikkoja eikä tavaroita/tuotteita näinollen pystytä edes varastamaan. Itse en tänä päivänä uskaltaisi ostaa edes SecondHand laukkua mm. LV koska yksikään SecondHand liike ei voi 100%
luvata että laukku olisi aito! Ja jos ostat feikin he eivät edes vastaa siitä.. Näitä tilanteita on valitettavan paljon.
Sum&Sum, Relove on konsepti on menettänyt premium-hintansa ja asiakasuskollisuutensa.
En ole koskaan käynyt Treen Relovessa, kun kävelee jo tuon sisäänkäynnin ohi, haisee tunkkaiset vanhat vaatteet. Kampaajani sanoi, että siellä myydään vanhoja haisevia vaatteita. En ymmärrä muutenkaan näitä kirpputoreja, itse ostan kaikki vaatteet uutena.