Eilinen A-studio. En pysty ottamaan Wille Rydmania vakavasti.
Tulee vaan mieleen se kun oli lähettänyt ne viestit vaimolleen että mulla olisi nyt kaksi nuorta tyttöä täällä, tuon ne kotiin, vai miten se viesti menikään.
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Rydman ei usko edes itseensä koska heittäytyy lapselliseksi ja naureskelee. Murrosikäinen käyttäytyy samalla tavalla kun jää valheesta kiinni.
Rydmania, ja minuakin, nauratti Kiurun sekopäinen sepustus josta ei pirukaan saanut selvää. Kyllä se nauratti ihan oikeasti, ja vielä lopussa säksätti ihan sekoja. Rydman on fiksu mies, ja varmasti kovettanut luonnettaan kiusaajia kohdattuaan ja edelleen. Tietää millaisia k-päitä ns.normaalikokoiset mutta vähemmän älykkäät ovat.
Vierailija kirjoitti:
Willen kanssa voisin mennä kaljalle. Mulle kalja ja Willelle Aku Ankka limsa.
Veikkaan että tämän kirjoittajalla on ällöttävä risuparta ja silmät rähmässä kirjoittelee puujalkavitsejä. Nauraa omille vitseilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiuru on melkoinen päällepäsmäri, ei osaa olla hiljaa kun toinen puhuu vaan jatkuvasti huutaa päälle aivan kuin olisi vaaliväittelyssä. Ei mitään tapoja kuten ei vasemmistolaisilla yleensäkään. Ryd osasi käyttäytyä.
Skitsofrenia on kamala sairaus.
Hallituksessa istuu narsisteja ja näiden uhreja, terapiatapauksia, sosiopaatteja, patologisia valehtelijoita ja 100 000 pikku-ukkoa töissä näkeviä visionäärejä jne. Joten tottakai "hajota ja hallitse"-Riikka palkkaa Willen sekoilemaan.
Willen oli mahdotonta pitää älyllisen olennon maskia naamallaan 15 minuuttia. Puolen tunnin haastattelu olisi hajottanut sekä Willen, että hallituksen, koska Wille ei osaa peittää ylimielisyyttään, kuten narsistille aina käy. Toivottavasti on selittämässä taas huomenna jossain. Ja pelkässä naisseurassa, se on tärkeää, niin Willen todella ylimielinen suhtautuminen naisiin tulee myös selkeästi ilmi.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Kiuru on melkoinen päällepäsmäri, ei osaa olla hiljaa kun toinen puhuu vaan jatkuvasti huutaa päälle aivan kuin olisi vaaliväittelyssä. Ei mitään tapoja kuten ei vasemmistolaisilla yleensäkään. Ryd osasi käyttäytyä.
Ai sun mielestä sen käytös oli hyvää???? Huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomattoman tollo ukko ja hyvin vastenmielinen muutenkin.
Kyllä, virnuilee kuin joku ymmärtämätön vähämielinen.
Miten voi suomalaista ministeriö oikeasti kikatuttaa tämä kaaos? Eikö tuo ihminen tajua mistään mitään? Kiuru sen sijaan vaikutti aidosti järkyttyneeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydman ei usko edes itseensä koska heittäytyy lapselliseksi ja naureskelee. Murrosikäinen käyttäytyy samalla tavalla kun jää valheesta kiinni.
Rydmania, ja minuakin, nauratti Kiurun sekopäinen sepustus josta ei pirukaan saanut selvää. Kyllä se nauratti ihan oikeasti, ja vielä lopussa säksätti ihan sekoja. Rydman on fiksu mies, ja varmasti kovettanut luonnettaan kiusaajia kohdattuaan ja edelleen. Tietää millaisia k-päitä ns.normaalikokoiset mutta vähemmän älykkäät ovat.
Eli siellä päässä siis kirjoittelee Rydmania fanittava isopäinen Persumurkku, koska naureskelee samoille asioille kuin Rydman. Mikä yllätys ;D
-winner-
Ei ole ihme, että se tuntee olonsa kotoisaksi alaikäisten seurassa. Moni 15 vuotias nassikkakaan ei käyttädydy enää noin. Onkohan sillä viritetty mopo? Luulee, että täysistunto on joku mopomiitti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä 😉, Rydman kirjoitti HS:n näkemässä viestissä.
Rydman on itse myöntänyt tuon viestin. Lukekaa HS artikkeli Kokoomuksen salaisuus.
Miten tällainen henkilö voi olla Suomessa ministerin asemassa? Sama ajatus tulee Purrasta. Näissä ihmisissä on jotain perustavanlaatuista pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihme, että se tuntee olonsa kotoisaksi alaikäisten seurassa. Moni 15 vuotias nassikkakaan ei käyttädydy enää noin. Onkohan sillä viritetty mopo? Luulee, että täysistunto on joku mopomiitti.
Samaa ajattelin. Omat pojat ovat parikymppisiä, ja jos tuolla tavalla naureskelisivat muille ihmisille televisiossa, häpeäisin silmät päästäni. Ryydmanhan on jäänyt aivan pikkulapsen tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Sannikan poliittinen kanta ainakin tuli hyvin näkyväksi. On ilmeisesti piinkova kokkari/persu vaikka onkin vihervassari-mediassa töissä. Tai sitten vaan suosii miestä kun antaa jatkuvasti enemmän Willelle puheaikaa ja torppaa jatkuvasti Kiurun puheen.
Kaveeraa varmaan ukkolan kanssakin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä 😉, Rydman kirjoitti HS:n näkemässä viestissä.
Rydman on itse myöntänyt tuon viestin. Lukekaa HS artikkeli Kokoomuksen salaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomattoman tollo ukko ja hyvin vastenmielinen muutenkin.
Kyllä, virnuilee kuin joku ymmärtämätön vähämielinen.
Miten voi suomalaista ministeriö oikeasti kikatuttaa tämä kaaos? Eikö tuo ihminen tajua mistään mitään? Kiuru sen sijaan vaikutti aidosti järkyttyneeltä.
Willeä on täällä aiemmin kuvattu Maissilapset-leffan lapsikultin johtajahahmoksi, mutta hän on oikeasti sen näköinen ja oloinen ylihuoliteltu juppi-ihminen, josta elokuva ja kirja American Psycho kertoo.
Ihan vinkkinä Riikallekin: Ei kannata antaa saksia Willen käsiin.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Willen kanssa voisin mennä kaljalle. Mulle kalja ja Willelle Aku Ankka limsa.
Willelle kun juottaa tuohon päälle vielä yhden energiajuoman, niin vrinuilusta ja kikatuksesta ja "Mestari on aina oikeassa" -mantrasta ei tule loppua ;D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuossa joudu outoon valoon myös silloinen rvansa, ilmeisesti sama joka säilöi Rydmanin viestejä puhelimessaan vuositolkulla, jotta pääsisi kostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Sannikan poliittinen kanta ainakin tuli hyvin näkyväksi. On ilmeisesti piinkova kokkari/persu vaikka onkin vihervassari-mediassa töissä. Tai sitten vaan suosii miestä kun antaa jatkuvasti enemmän Willelle puheaikaa ja torppaa jatkuvasti Kiurun puheen.
Kiuru on henkilökohtaisessa vastuussa korona vedätykseen osallistumisesta, vankilassa kuuluisi istua elinkautista osallisuudestaan kansalaisten myrkyttömiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydman on itse myöntänyt tuon viestin. Lukekaa HS artikkeli Kokoomuksen salaisuus.Eikös tuossa joudu outoon valoon myös silloinen rvansa, ilmeisesti sama joka säilöi Rydmanin viestejä puhelimessaan vuositolkulla, jotta pääsisi kostamaan.
Ei tietenkään! Eihän nainen voi koskaan olla väärässä, psykopaatti tai yksinkertaisuudessaan paha ihminen! Nainen aina uhri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydman on itse myöntänyt tuon viestin. Lukekaa HS artikkeli Kokoomuksen salaisuus.Eikös tuossa joudu outoon valoon myös silloinen rvansa, ilmeisesti sama joka säilöi Rydmanin viestejä puhelimessaan vuositolkulla, jotta pääsisi kostamaan.
Kannattaa lukea tuo Hesarin artikkeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siellä päässä siis kirjoittelee Rydmania fanittava isopäinen Persumurkku, koska naureskelee samoille asioille kuin Rydman. Mikä yllätys ;D
-winner-
Väärin. Täällä kirjoittelee yli 60v nainen, joka ei rääy lauman mukana, vaan osaa käyttää omia aivojaan. Eikä arvostele toisten ulkonäköä. Rydman on oppinut mies, ja koolleen hän ei voi mitään, ymmärräthän? Kiuruhan ei kärsi kuunnella muita, ja sekös Rydmania ja minua nauratti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: