Eilinen A-studio. En pysty ottamaan Wille Rydmania vakavasti.
Tulee vaan mieleen se kun oli lähettänyt ne viestit vaimolleen että mulla olisi nyt kaksi nuorta tyttöä täällä, tuon ne kotiin, vai miten se viesti menikään.
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Kiuru on melkoinen päällepäsmäri, ei osaa olla hiljaa kun toinen puhuu vaan jatkuvasti huutaa päälle aivan kuin olisi vaaliväittelyssä. Ei mitään tapoja kuten ei vasemmistolaisilla yleensäkään. Ryd osasi käyttäytyä.
Joo, sivistymätön akka.
Mä en pysty ottamaan ketään poliitikkoa todesta. Paskaa osaa puhua ihan jokainen.
Miten tommonen on päässy tonne? Järkkyä. Aivan ku joku...vajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiuru on melkoinen päällepäsmäri, ei osaa olla hiljaa kun toinen puhuu vaan jatkuvasti huutaa päälle aivan kuin olisi vaaliväittelyssä. Ei mitään tapoja kuten ei vasemmistolaisilla yleensäkään. Ryd osasi käyttäytyä.
Skitsofrenia on kamala sairaus.
Otan osaa. Mistä huomasit sen?
Kiuru oli kyllä sen näköinen kun ois syöny kapallisen paskaa. Ps ison kapallisen.
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan toivoisin että Ryydman vaihtaisi tyyliä, tumma puku ja sileäksi vedetty tukka tuo mulle jatkuvasti mieleen vanhanaikaisen vatsastapuhujan nuken. Hiuksiin vaaleita raitoja ja pehmennys ja vähän rennommat kuteet niin hän olisi paljon uskottavampi.
Kummelisketsi: Jouko ja Kosti.
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan toivoisin että Ryydman vaihtaisi tyyliä, tumma puku ja sileäksi vedetty tukka tuo mulle jatkuvasti mieleen vanhanaikaisen vatsastapuhujan nuken. Hiuksiin vaaleita raitoja ja pehmennys ja vähän rennommat kuteet niin hän olisi paljon uskottavampi.
Siis missä olisi uskottavampi? Eduskunnassa hiukset raidoitettuina rennoissa kuteissa lisää uskottavuutta miten? Ja vassarit kyllä keksisi että selvää persupropagandaa vaaleat raidat, viittaa pesukarhuun. Kyllähän tuo lisäisi vain naureskelua ja vttuilua koska ihmiset nyt ovat sellaisia typeryksiä. Siellä on sanottu jopa törkeästi eräästä tupeesta ja korkojahan ei lyhyillä miehillä saa olla koskaan, koska ns.normaalit virnuilevat siitäkin. Voin hyvin uskoa että lyhyemmillä miehillä on rankkaa, ja siksi osasta näitä kuoriutuu melkoisia diktaattoreita. Ulkomailla siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä 😉, Rydman kirjoitti HS:n näkemässä viestissä.
Rydman on itse myöntänyt tuon viestin. Lukekaa HS artikkeli Kokoomuksen salaisuus.Eikös tuossa joudu outoon valoon myös silloinen rvansa, ilmeisesti sama joka säilöi Rydmanin viestejä puhelimessaan vuositolkulla, jotta pääsisi kostamaan.
Kannattaa lukea tuo Hesarin artikkeli.
Kannattaa mennä eteenpäin, ellei satu sitten tykkäämään paskan pöyhimisestä vuosikymmenet.
Mulle tulee Willestä mieleen lähinnä Peewee Herman. Ja sitten vielä leuhkii jollain alaikäisillä tytöillä, ei hyvää päivää. Varmaan jos ratsaisi willen tietokoneen löytyisi sieltä materiaalia, jolla joutaisi suoraan vankilan lisko-osastolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykääpä ihan huviksenne katsomassa ville rydman lapsena youtubesta. Selittää aika monta asiaa. Itse epäilen vahvasti, että tyyppi ollut niin pahasti koulukiusattu, että kostaa nyt sitten kaikille.
Sellanen miniteri meillä.
Katsoin. No onpa kieltämättä ollut hyvin erikoinen lapsi. Millasesta perheestä hän oikein tulee?
Olisiko neurokirjolla? Sellaiset vibat tulee.
Mitä väliä vaikka olisikin? Ainakin Wille on huippuälykäs, kohtelias ja osaa perustella väitteensä hyvin. Toisin kuin Kiuru, joka todellakaan ei kyennyt mitenkään perustella korona-toimenpiteitään!
Miten niin Kiuru ei pystynyt perustelemaan? Perustele. Ja tosiaan: perustelemaan - ei "perustella", kuten kirjoitat esittämässäsi lauserakenteessa.
Opettele ajatteleen ja kirjottaan.
Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä 😉, Rydman kirjoitti HS:n näkemässä viestissä.
Ymmärtäähän tuon persujen raivon kun Kiuru jauhotti pikku Villen 100-0.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäähän tuon persujen raivon kun Kiuru jauhotti pikku Villen 100-0.
Sulle varmaan fiksumpi vaihtoehto "pikku Villelle" olisi esimerkiksi J.Karalahti joka piti taannoin esitelmää lentokoneessa siitä, miten takkikin pystyisi jollekin joka kännistä äijää yritti suitsia. Ei olekaan mikään "pikku Ville" vaan tosi mies...?
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee Willestä mieleen lähinnä Peewee Herman. Ja sitten vielä leuhkii jollain alaikäisillä tytöillä, ei hyvää päivää. Varmaan jos ratsaisi willen tietokoneen löytyisi sieltä materiaalia, jolla joutaisi suoraan vankilan lisko-osastolle.
Eikö nämä olleet yksityisiä viestejä? En ole kuullutkaan että julkisesti olisi leuhkinut. Mitähän sinunkin puhelimessasi olisi, kannattaisi puolison läväyttää ne kaikkien nähtäväksi. Jos siis olisit kuuluisa mutta et ole. Asetu edes kerran toisen asemaan jos osaat.
Vierailija kirjoitti:
Kristalla bombertakki studiossa mutta ei lisännyt katu-uskottavuutta. Wille vei vipukelkalla tätiä!
En aluksi edes tunnistanut mikä tämä nahkatakkimuija on. Kiuruhan se oli. Vähän ihmettelen halusiko viestittää jotain sillä rotsillaan, ja jos, niin mitähän se mahtoi olla?
Ihan tärkeintä ois että sut voisi ottaa vakavasti työnhakijana. Keskity siihen nyt ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykääpä ihan huviksenne katsomassa ville rydman lapsena youtubesta. Selittää aika monta asiaa. Itse epäilen vahvasti, että tyyppi ollut niin pahasti koulukiusattu, että kostaa nyt sitten kaikille.
Sellanen miniteri meillä.
Katsoin. No onpa kieltämättä ollut hyvin erikoinen lapsi. Millasesta perheestä hän oikein tulee?
Olisiko neurokirjolla? Sellaiset vibat tulee.
Mitä väliä vaikka olisikin? Ainakin Wille on huippuälykäs, kohtelias ja osaa perustella väitteensä hyvin. Toisin kuin Kiuru, joka todellakaan ei kyennyt mitenkään perustella korona-toimenpiteitään!
Miten niin Kiuru ei pystynyt perustelemaan? Perustele. Ja tosiaan: perustelemaan -
Kommentoija on kirjoittanut täysin Suomen Kielitoimiston nykysuositusten mukaisesti. Joku muu tässä ei ole kartalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydman ei usko edes itseensä koska heittäytyy lapselliseksi ja naureskelee. Murrosikäinen käyttäytyy samalla tavalla kun jää valheesta kiinni.
Rydmania, ja minuakin, nauratti Kiurun sekopäinen sepustus josta ei pirukaan saanut selvää. Kyllä se nauratti ihan oikeasti, ja vielä lopussa säksätti ihan sekoja. Rydman on fiksu mies, ja varmasti kovettanut luonnettaan kiusaajia kohdattuaan ja edelleen. Tietää millaisia k-päitä ns.normaalikokoiset mutta vähemmän älykkäät ovat.
Eli siellä päässä siis kirjoittelee Rydmania fanittava isopäinen Persumurkku, koska naureskelee samoille asioille kuin Rydman. Mikä yllätys ;D
-winner-
Väärin. Täällä kirjoittelee yli 60v nainen, joka ei rääy lauman mukana, vaan osaa käyttää
Joo, no minä olen mies ja mullakin on aivot.
Mutta tuossa aiemmin puhuin "tyttöjen jutuista" ja mille tyttölauma yhdessä nauraa. Hyvä kun todistit omalta osaltasikin tuon oikeaksi, mukaan lukien varmaankin Kiurun olemus, joka naurattaa sinua niin paljon, ettet osaa edes kuunnella mitä hänellä on sanottavana. Rydman on mies (tai ainakin esittää olevansa), mutta on 14 v. tytön henkisellä tasolla.
-winner-