Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilinen A-studio. En pysty ottamaan Wille Rydmania vakavasti.

Vierailija
14.03.2024 |

Tulee vaan mieleen se kun oli lähettänyt ne viestit vaimolleen että mulla olisi nyt kaksi nuorta tyttöä täällä, tuon ne kotiin, vai miten se viesti menikään.

Kommentit (172)

Vierailija
121/172 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä 😉, Rydman kirjoitti HS:n näkemässä viestissä.

Vierailija
122/172 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä 😉, Rydman kirjoitti HS:n näkemässä viestissä.

Arviointini tulos: soitan poliisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/172 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa se YouTubessa oleva video Villestä pienenä. Ei ole jutut muuttuneet yhtään. 

Liekö sitä kiusattu koulussa niin paljon, että kostaa nyt kaikille? 

Vierailija
124/172 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee Willestä mieleen lähinnä Peewee Herman. Ja sitten vielä leuhkii jollain alaikäisillä tytöillä, ei hyvää päivää. Varmaan jos ratsaisi willen tietokoneen löytyisi sieltä materiaalia, jolla joutaisi suoraan vankilan lisko-osastolle.

Eikö nämä olleet yksityisiä viestejä? En ole kuullutkaan että julkisesti olisi leuhkinut. Mitähän sinunkin puhelimessasi olisi, kannattaisi puolison läväyttää ne kaikkien nähtäväksi. Jos siis olisit kuuluisa mutta et ole. Asetu edes kerran toisen asemaan jos osaat.

Uliuli. 

Vierailija
125/172 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman tollo ukko ja hyvin vastenmielinen muutenkin. 

Kyllä, virnuilee kuin joku ymmärtämätön vähämielinen. 

Miten voi suomalaista ministeriö oikeasti kikatuttaa tämä kaaos? Eikö tuo ihminen tajua mistään mitään? Kiuru sen sijaan vaikutti aidosti järkyttyneeltä.

Willeä on täällä aiemmin kuvattu Maissilapset-leffan lapsikultin johtajahahmoksi, mutta hän on oikeasti sen näköinen ja oloinen ylihuoliteltu juppi-ihminen, josta elokuva ja kirja American Psycho kertoo.

Ihan vinkkinä Riikallekin: Ei kannata antaa saksia Willen käsiin.

-winner-

Kyllä tuo muistuttaa vatsastapuhujan nukkea. Toistaakin EK:n liirumlaarumeita asiavirheineen.

Vierailija
126/172 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virnuilee jatkuvasti ja naureskeli pilkallisesti toisen kommenteille. 

Ehkä Willeä hermostuttaa niin paljon, ettei kykene hillitsemään. 

Mutta antaa tosi halveksuvan kuvan hänestä. 

Vierailija
127/172 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kun lopus Willen pokka petti 😂 

Vierailija
128/172 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman tollo ukko ja hyvin vastenmielinen muutenkin. 

Kyllä, virnuilee kuin joku ymmärtämätön vähämielinen. 

Miten voi suomalaista ministeriö oikeasti kikatuttaa tämä kaaos? Eikö tuo ihminen tajua mistään mitään? Kiuru sen sijaan vaikutti aidosti järkyttyneeltä.

Willeä on täällä aiemmin kuvattu Maissilapset-leffan lapsikultin johtajahahmoksi, mutta hän on oikeasti sen näköinen ja oloinen ylihuoliteltu juppi-ihminen, josta elokuva ja kirja American Psycho kertoo.

Ihan vinkkinä Riikallekin: Ei kannata antaa saksia Willen käsiin.

-winner-

Kyllä tuo muistuttaa vatsastapuhujan nukkea. Toistaakin EK:n liirumlaarumeita asiavirheineen.

Häkämies tuplafistaa Petteriä ja Willeä ;D

-winner-

Vierailija
129/172 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan kiuru sai piikien lobbauksesta paperirahaa? Uusi nahkarotsi ja ihan kun olisi kilon laihtunu, leegot kumminkin edelleen laittamatta, loppukohan rahan tulo kun piikit ei kansalle entiseen malliin kelvannu.

Vierailija
130/172 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun teki eniten vaikutuksen se, kun hän pyysi tyttöystävältään kuvia siltä ajalta, kun tämä oli alle 15 ja runkkasi niille sitten eduskunnan vessassa valiokuntaistuntojen välissä.

Vierailija
131/172 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rydman on itse myöntänyt tuon viestin. Lukekaa HS artikkeli Kokoomuksen salaisuus. 

Moi Paavo. Kaunaisuus ei ole koskaan hyvä look, etenkään toimittajalle.

Vierailija
132/172 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiuru on melkoinen päällepäsmäri, ei osaa olla hiljaa kun toinen puhuu vaan jatkuvasti huutaa päälle aivan kuin olisi vaaliväittelyssä. Ei mitään tapoja kuten ei vasemmistolaisilla yleensäkään. Ryd osasi käyttäytyä.

Poliitikoksi kyllä rönsyilevä.  Olisko äitihormoneja? Demarina pitää olla puolustuskannalla eikä antaa vastaväitteille aikaa. 

Vierailija
133/172 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhahhaa, onneksi äänestin Rydmania eduskuntavaaleissa! Vaikken persuja sinänsä kannatakaan, on av-mammojen kollektiivisen p*skahalvauksen seuraaminen sen arvoista.

Vierailija
134/172 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ministeriä, jota ei valittu edes Porin kaupunginjohtajaksi? En todellakaan pysty ottamaan enää vakavasti, siis Kiurua.

Vierailija
135/172 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden kahden ero on se, että Wille on oikeasti älykäs, ja Krista taas oikeasti tyhmä. Olen valmis lyömään vetoa, että älykkyystestissä ero heidän välillään olisi vähintään 30 pistettä Willen hyväksi.

Vierailija
136/172 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanker näyttää fantasioivan aina vaan pervompia. Rauhoitu jo miekkospolo!

Vierailija
137/172 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiuru on fiksun ja mukavan oloinen, mutta tuo Sannuli-takki oli kyllä aika karsea valinta, vaikka en yleensä edes välitä, mitä noilla on tuolla päällään.

Vierailija
138/172 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa persulta. Median ja muiden syy. 

Ja täällä on ihmisiä jotka esittävät olevansa muita kuin ovat. 

Vierailija
139/172 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahhahhaa, onneksi äänestin Rydmania eduskuntavaaleissa! Vaikken persuja sinänsä kannatakaan, on av-mammojen kollektiivisen p*skahalvauksen seuraaminen sen arvoista.

Ihka oikeaa perusmentaliteettiä. 😁👍🏼

Vierailija
140/172 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän antaa ymmärtää että ryytmanni yritti miellyttä pedotyttöystäväänsä jolle antoikin sittemmmin lemput ja josta tämä suuttui ja kosti ja ja...?😕

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi