Eilinen A-studio. En pysty ottamaan Wille Rydmania vakavasti.
Tulee vaan mieleen se kun oli lähettänyt ne viestit vaimolleen että mulla olisi nyt kaksi nuorta tyttöä täällä, tuon ne kotiin, vai miten se viesti menikään.
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
En aina oikein pidä Kiurusta. Olen useasti eri mieltä hänen toimintatavoistaan, mutta hitto onhan hän kuitenkin ihan hyvä poliitikko. Mua jännittäis joutua Kiurun kanssa samaan studioon, koska Kiuru osaa tuoda asiansa esiin ja hänellä on hyviä argumentteja silloin kun puhutaan asiasta, joka on hänen osaamisalueellaan. Eikä hän anna periksi. Wille oli ihan pikkupoikana. Ei pystynyt pitämään omaa pakkaa yhtään kasassa.
Paitsi että uuden LAIN luomiseen riitti se että Kiuru ei USKO kenenkään miehen hyväksikäyttävän uutta trans-lakia jossa kuka tahansa voi vaihtaa sukupuolen merkintänsä. Eli lakeja luodaan oman uskon pohjalta.
Wille on GOT:n Joffrey. Samat ilmeet ja eleet, psykopaatti lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aina oikein pidä Kiurusta. Olen useasti eri mieltä hänen toimintatavoistaan, mutta hitto onhan hän kuitenkin ihan hyvä poliitikko. Mua jännittäis joutua Kiurun kanssa samaan studioon, koska Kiuru osaa tuoda asiansa esiin ja hänellä on hyviä argumentteja silloin kun puhutaan asiasta, joka on hänen osaamisalueellaan. Eikä hän anna periksi. Wille oli ihan pikkupoikana. Ei pystynyt pitämään omaa pakkaa yhtään kasassa.
Paitsi että uuden LAIN luomiseen riitti se että Kiuru ei USKO kenenkään miehen hyväksikäyttävän uutta trans-lakia jossa kuka tahansa voi vaihtaa sukupuolen merkintänsä. Eli lakeja luodaan oman uskon pohjalta.
Tällaisen päätöksenteon takia meillä on niin paljon huonoja lakeja. Lakihan on järjestelmä. Ei sinne saisi vain heitellä omia kivoja juttuja väliin. Mutta äänestäjäthän sen päättää.
Vierailija kirjoitti:
Kiuru on melkoinen päällepäsmäri, ei osaa olla hiljaa kun toinen puhuu vaan jatkuvasti huutaa päälle aivan kuin olisi vaaliväittelyssä. Ei mitään tapoja kuten ei vasemmistolaisilla yleensäkään. Ryd osasi käyttäytyä.
Sinulla on luvalla sanoen outo käsitys hyvästä käytöksestä.
Käykääpä ihan huviksenne katsomassa ville rydman lapsena youtubesta. Selittää aika monta asiaa. Itse epäilen vahvasti, että tyyppi ollut niin pahasti koulukiusattu, että kostaa nyt sitten kaikille.
Sellanen miniteri meillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei! Minä olen Sanna Marinin fani joka itki naisvihasta 4 vuotta, nyt haukun kaikkien minua eri mieltä olevien ihmisten fyysisiä ominaisuuksia ja muita. Onko minulla joku sairaus? Ainakin ole todella kaksinaismoralistinen. Onko sairaus nimeltää vihervasemmistolaisuus?
Ainakin Krista Kiurulla on mahdollisuus laihduttaa läskejään pois. Oli kyllä huvittavaa kun viime kaudella oli terveysministerinä tuollainen 300kg läski.
Hyvä sinä. Kommenttisi oli todella sofistikoitu ja olennainen.
Eivät pysty kokoomuslaisetkaan ottamaan Willeä vakavasti. Heillä ei itse asiassa ole lainkaan luottamusta häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydman on niin tyhmä että palvelee vain EKta ja sai palkaksi siitä tikkarin. Ihme pelle stana.
Kommunisti on oppinut uuden määritelmän. Ek ja sillä on kaikki perustelut perusteltu :D
Ei pitäisi noin huolettomasti viljellä kommunisti-sanaa, kun ei ilmiselvästi ymmärrä mitä kommunismi edes tarkoittaa.
Osaako vassarit mitään muuta kuin öyhöttää, maalittaa, haukkua, mollata, pilkata, valehdella?
Käsittämätöntä millasta toksista soopaa päivästä toiseen. Millanen ihminen on tuommonen? Täytyy olla jotain todella vakavia mielen sairauksia!
Wille puhui vastakkainasettelun lopettamisesta mutta unohti sen jo seuraavassa lauseessa ja alkoi vittuilemaan (prepuberteettinen innie-pillu) päin naamaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Krista nolasi ihan itse itsensä nahkatakkeineen.
Eihän se kelvannut edes Porin kaupunginhallitukseen. Miksiköhän
Tarkoittanet kaupunginjohtajaksi/pormestariksi. Miksi kommentoit jos et edes seuraa asioita.
Vierailija kirjoitti:
Osaako vassarit mitään muuta kuin öyhöttää, maalittaa, haukkua, mollata, pilkata, valehdella?
Käsittämätöntä millasta toksista soopaa päivästä toiseen. Millanen ihminen on tuommonen? Täytyy olla jotain todella vakavia mielen sairauksia!
No, mitä laitaa sinä itse edustat ml. öyhötys, maalitus, haukkuminen , mollaaminen, pilkkaaminen, valehtelu.
Vierailija kirjoitti:
Käykääpä ihan huviksenne katsomassa ville rydman lapsena youtubesta. Selittää aika monta asiaa. Itse epäilen vahvasti, että tyyppi ollut niin pahasti koulukiusattu, että kostaa nyt sitten kaikille.
Katsoin. No onpa kieltämättä ollut hyvin erikoinen lapsi. Millasesta perheestä hän oikein tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin. No onpa kieltämättä ollut hyvin erikoinen lapsi. Millasesta perheestä hän oikein tulee?
Totalitaarisesta perheestä johon kuuluu Wagnerin palvominen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei! Minä olen Sanna Marinin fani joka itki naisvihasta 4 vuotta, nyt haukun kaikkien minua eri mieltä olevien ihmisten fyysisiä ominaisuuksia ja muita. Onko minulla joku sairaus? Ainakin ole todella kaksinaismoralistinen. Onko sairaus nimeltää vihervasemmistolaisuus?
Ainakin Krista Kiurulla on mahdollisuus laihduttaa läskejään pois. Oli kyllä huvittavaa kun viime kaudella oli terveysministerinä tuollainen 300kg läski.
Toisten ulkonäön arvostelu on ala-arvoista.
Eikö sinulle käytöstapoja muistettu kotona opettaa.
Niin, onhan tuo huvittavaa - Rydmanin pituudesta ei saa sanoa mitään, mutta Kiurun läskejä saa pilkata.
Molemmilla aika mustat silmänympärykset. Willellä väri on tosin levinyt koko kehoon.
huom, Tämä on havainto, ei arvostelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totalitaarisesta perheestä johon kuuluu Wagnerin palvominen.
Kulttuuri, akateemikko- ja liikemiessuvusta, jossa on tykätty tosi nuorista tytöistä. Isoisänsä mennyt todella nuoren tytön kanssa naimisiin.
Huutista taas kävelevälle Trollface-Ryydanalle. Tämä hallitus on kunnon meemihallitus. Trollfacen lisäksi löytyy noita-akka, lapanen, Vänrikki Napero ja Hessbugerin mainoskasvo :D
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/08b1a15d-30bc-477a-b712-3c2862086…