Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

piispaHenri ja winman OFFICIAL

Vierailija
13.03.2024 |

Fiilistely-, shippaus- ja fanitusketju upeille Euroviisuedustajillemme Henri Piispaselle ja Teemu Keisterille 😍 Kuumistelu ja kuolaaminen sallittua ja erittĂ€in toivottavaa đŸ”„ Yksityishenkilöt, perĂ€ttömĂ€n tiedon levittĂ€minen, kunnianloukkaukset ja muiden keskustelijoiden haukkuminen eivĂ€t kuulu ketjuun. 

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
14.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henrin entisellĂ€ tyttöystĂ€vĂ€llĂ€ on instagramissa ihania kuvia HenristĂ€ 😍

LinkkiĂ€? 😘

annikiraffi nimellĂ€ löytyy 🙈

Vierailija
42/118 |
14.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henri đŸ”„đŸ„”

https://www.instagram.com/p/C3Lf1l-LLw-/?igsh=eGlhZG9ubGc0eGFk

Tuo asento 😍 Ja nuo jalat!

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
14.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Henri on mun pahin julkkisihastus aikuisiĂ€llĂ€. 😍😭

Vierailija
44/118 |
14.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

UMK-ketjussa juteltiin yhdessĂ€ vaiheessa Teemun ja Henrin aurinkomerkeistĂ€. Muille astrologiasta kiinnostuneille tiedoksi, niin Teemu on leijona ja Henri on hĂ€rkĂ€. SiitĂ€ vaan analyyseja tekemÀÀn. 😁

Vierailija
45/118 |
14.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama juttu 😆 Olen Henrin takia joutunut liittymÀÀn uusiin somealustoihin ja opetellut puhelimen nĂ€ytöllĂ€ tallentamaan videoita 😂😂 (Se ei tosin ollut vaikeaa, mutta ennen en edes tiennyt ettĂ€ niin voi tehdĂ€ 😄)

Vierailija
46/118 |
14.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama juttu 😆 Olen Henrin takia joutunut liittymÀÀn uusiin somealustoihin ja opetellut puhelimen nĂ€ytöllĂ€ tallentamaan videoita 😂😂 (Se ei tosin ollut vaikeaa, mutta ennen en edes tiennyt ettĂ€ niin voi tehdĂ€ 😄)

Jep sama. :D MÀ vihaan Jodelia, mutta liityin sinne sen Henri-kanavan takia, kun kuulin semmoisen olemassaolosta. :D Tumppukin houkuttaisi, kun siellÀ on ihanaa matskua kans. <3

Vierailija
47/118 |
14.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henrin pehmeĂ€ ÀÀni tĂ€ssĂ€ biisissĂ€ 😍🍯

"Puhu vaan en kuuntele mÀ juurikaan

Haluisin viedÀ sut vaan himaan

Kun kÀsi tarjoaa, niin kyl me maistetaan

Suudellaan jo ennen kotipihaa

Hei pure vaan, jÀtÀ jÀljet mun kaulaan

Mut ei vaihdeta numeroita

Hei pure vaan, laita soimaan se sun Cure vaan

Mut ei vaihdeta numeroita"

Oi ihana biisi, kiitos tĂ€stĂ€! En oo oikein halunnut Pasaa kuunnella lĂ€hinnĂ€ sen luotaantyöntĂ€vĂ€n kitaristi-Feniksin takia, mutta tÀÀ oli kyl niin ihana et taidan laittaa soittolistalle. :D 

Vierailija
48/118 |
15.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

^ En tiedĂ€ minkĂ€lainen tyyppi se Feeniks on, mutta Ă€lĂ€ anna semmoisten blokata sulta tuota ihanaa bĂ€ndiĂ€ 😊

Pasan biisit kuitenkin kĂ€sittÀÀkseni suurimmaksi osaksi Henrin kĂ€sialaa. Ja biisit on niin ihania! 😍

Omia lemppareita on JÀÀ vielĂ€ Helsinkiin, Kuolemattomii, Kunhan oot siinĂ€ mun vieressĂ€, MĂ€ tarvin jonkun joka diggaa Eaglesii, Kaamos, Greta4ever, Carpe Diem ja Mustikkamaa đŸ„°đŸ„°đŸ„°

Vierailija
49/118 |
15.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ En tiedĂ€ minkĂ€lainen tyyppi se Feeniks on, mutta Ă€lĂ€ anna semmoisten blokata sulta tuota ihanaa bĂ€ndiĂ€ 😊

Pasan biisit kuitenkin kĂ€sittÀÀkseni suurimmaksi osaksi Henrin kĂ€sialaa. Ja biisit on niin ihania! 😍

Omia lemppareita on JÀÀ vielĂ€ Helsinkiin, Kuolemattomii, Kunhan oot siinĂ€ mun vieressĂ€, MĂ€ tarvin jonkun joka diggaa Eaglesii, Kaamos, Greta4ever, Carpe Diem ja Mustikkamaa đŸ„°đŸ„°đŸ„°

Feniks on ihan yhtÀlailla Pasan biisintekijÀ, ja varmaan yks Henrin parhaista ystÀvistÀ. Jos F ÀrsyttÀÀ noin paljon, luultavasti vasemmistolaisten mielipiteidensÀ takia, niin sitten varmaan pitÀis ÀrsyttÀÀ Henrikin koska luultavasti ovat ihan samaa mieltÀ asioista

Vierailija
50/118 |
15.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feniks on ihan yhtÀlailla Pasan biisintekijÀ, ja varmaan yks Henrin parhaista ystÀvistÀ. Jos F ÀrsyttÀÀ noin paljon, luultavasti vasemmistolaisten mielipiteidensÀ takia, niin sitten varmaan pitÀis ÀrsyttÀÀ Henrikin koska luultavasti ovat ihan samaa mieltÀ asioista

Vastasit mulle, mutta en ole se jota F Ă€rsyttÀÀ, en edes tiedĂ€ tyypistĂ€ mitÀÀn 😄 EnkĂ€ jaksa ottaa selvÀÀ edes. Mun mielestĂ€ Pasa on aivan loistava bĂ€ndi, biisit tosi hyviĂ€ ja Henri laulaa ihanasti! Rakastan! đŸ„°

Vierailija
51/118 |
15.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla jĂ€i kans Pasa soittolistalle, kun osuu tosi hyvin mun musiikkimakuun. 

Vierailija
52/118 |
15.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuunnellaanpa perjantain kunniaksi Henrin ihanaa laulua 😘😍 No Rules live @ Putous:

https://www.mtvuutiset.fi/aihe/windows95man/8859106#gs.5n2rp8

Vierailija
53/118 |
15.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Henri on kyllĂ€ uskomattoman kaunis mies. Olen aina kuvitellut arkkienkelit tuon nĂ€köisiksi. 

Vierailija
54/118 |
15.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei jepulis ne blurras tuon logon! 😂

Onkohan tÀÀ joku vitsi? 😆

Vierailija
55/118 |
15.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vissiin se video, jossa oli 1,7 miljoonaa katselukertaa euroviisujen sivulla, niin poistettiin. 

Vierailija
56/118 |
15.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oletteko kuunnelleet Kontio Polaris:ta? Aivan huippu, ja pari hyvÀÀ livevetoakin löytyy YouTubesta. 

Vierailija
57/118 |
15.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tietoinen tĂ€stĂ€ kyllĂ€ ja minulla olikin kriisi Henrin kohdalla tĂ€stĂ€ asiasta kuukausi sitten, koska mietin, mahtaako hĂ€n pitÀÀ mua ihan n*tsina. EikĂ€ oikeastaan vasemmistolaisuus ole tĂ€ssĂ€ se varsinainen ongelma, vaan se, miten Feniks tuo asioita esiin ja lokeroi toisella tavalla ajattelevia hyvin voimakkaasti somessaan. Mut teki surulliseksi niin mustavalkoinen ajattelu ja kieltĂ€mĂ€ttĂ€ harmittaa, jos Henri ajattelee niin vahvasti meistĂ€, jotka ollaan enemmĂ€n p*rsuihn pĂ€in. 

Mutta koska viisuissa ja musiikissa on kyse ihan muista asioista ja Henri itse ei vaikuta ollenkaan kovin jyrkĂ€ltĂ€ tyypiltĂ€ eikĂ€ tuo mielipiteitÀÀn pahemmin esiin, niin oon pÀÀttĂ€nyt antaa asian olla ja lĂ€hettÀÀ rakkautta ja keskittyĂ€ kuumisteluun. 😊 

Vierailija
58/118 |
15.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henri on kyllĂ€ uskomattoman kaunis mies. Olen aina kuvitellut arkkienkelit tuon nĂ€köisiksi. 

Ja ÀÀnikin kuin enkelillĂ€. đŸ„°

Vierailija
59/118 |
15.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset
Vierailija
60/118 |
15.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HenriĂ€ kuumistellaan jo ulkomaisessa viisu-twitterissĂ€kin đŸ„°

https://x.com/luktelk/status/1768607226699120702?s=61&t=YqaU8ewcPVeCMNY