piispaHenri ja winman OFFICIAL
Fiilistely-, shippaus- ja fanitusketju upeille Euroviisuedustajillemme Henri Piispaselle ja Teemu Keisterille đ Kuumistelu ja kuolaaminen sallittua ja erittĂ€in toivottavaa đ„ Yksityishenkilöt, perĂ€ttömĂ€n tiedon levittĂ€minen, kunnianloukkaukset ja muiden keskustelijoiden haukkuminen eivĂ€t kuulu ketjuun.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Henri đ„đ„”
https://www.instagram.com/p/C3Lf1l-LLw-/?igsh=eGlhZG9ubGc0eGFk
Tuo asento đ Ja nuo jalat!
Henri on mun pahin julkkisihastus aikuisiĂ€llĂ€. đđ
UMK-ketjussa juteltiin yhdessĂ€ vaiheessa Teemun ja Henrin aurinkomerkeistĂ€. Muille astrologiasta kiinnostuneille tiedoksi, niin Teemu on leijona ja Henri on hĂ€rkĂ€. SiitĂ€ vaan analyyseja tekemÀÀn. đ
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama juttu đ Olen Henrin takia joutunut liittymÀÀn uusiin somealustoihin ja opetellut puhelimen nĂ€ytöllĂ€ tallentamaan videoita đđ (Se ei tosin ollut vaikeaa, mutta ennen en edes tiennyt ettĂ€ niin voi tehdĂ€ đ)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama juttu đ Olen Henrin takia joutunut liittymÀÀn uusiin somealustoihin ja opetellut puhelimen nĂ€ytöllĂ€ tallentamaan videoita đđ (Se ei tosin ollut vaikeaa, mutta ennen en edes tiennyt ettĂ€ niin voi tehdĂ€ đ)
Jep sama. :D MÀ vihaan Jodelia, mutta liityin sinne sen Henri-kanavan takia, kun kuulin semmoisen olemassaolosta. :D Tumppukin houkuttaisi, kun siellÀ on ihanaa matskua kans. <3
Vierailija kirjoitti:
Henrin pehmeĂ€ ÀÀni tĂ€ssĂ€ biisissĂ€ đđŻ
"Puhu vaan en kuuntele mÀ juurikaan
Haluisin viedÀ sut vaan himaan
Kun kÀsi tarjoaa, niin kyl me maistetaan
Suudellaan jo ennen kotipihaaHei pure vaan, jÀtÀ jÀljet mun kaulaan
Mut ei vaihdeta numeroita
Hei pure vaan, laita soimaan se sun Cure vaan
Mut ei vaihdeta numeroita"
Oi ihana biisi, kiitos tÀstÀ! En oo oikein halunnut Pasaa kuunnella lÀhinnÀ sen luotaantyöntÀvÀn kitaristi-Feniksin takia, mutta tÀÀ oli kyl niin ihana et taidan laittaa soittolistalle. :D
^ En tiedĂ€ minkĂ€lainen tyyppi se Feeniks on, mutta Ă€lĂ€ anna semmoisten blokata sulta tuota ihanaa bĂ€ndiĂ€ đ
Pasan biisit kuitenkin kĂ€sittÀÀkseni suurimmaksi osaksi Henrin kĂ€sialaa. Ja biisit on niin ihania! đ
Omia lemppareita on JÀÀ vielĂ€ Helsinkiin, Kuolemattomii, Kunhan oot siinĂ€ mun vieressĂ€, MĂ€ tarvin jonkun joka diggaa Eaglesii, Kaamos, Greta4ever, Carpe Diem ja Mustikkamaa đ„°đ„°đ„°
Vierailija kirjoitti:
^ En tiedĂ€ minkĂ€lainen tyyppi se Feeniks on, mutta Ă€lĂ€ anna semmoisten blokata sulta tuota ihanaa bĂ€ndiĂ€ đ
Pasan biisit kuitenkin kĂ€sittÀÀkseni suurimmaksi osaksi Henrin kĂ€sialaa. Ja biisit on niin ihania! đ
Omia lemppareita on JÀÀ vielĂ€ Helsinkiin, Kuolemattomii, Kunhan oot siinĂ€ mun vieressĂ€, MĂ€ tarvin jonkun joka diggaa Eaglesii, Kaamos, Greta4ever, Carpe Diem ja Mustikkamaa đ„°đ„°đ„°
Feniks on ihan yhtÀlailla Pasan biisintekijÀ, ja varmaan yks Henrin parhaista ystÀvistÀ. Jos F ÀrsyttÀÀ noin paljon, luultavasti vasemmistolaisten mielipiteidensÀ takia, niin sitten varmaan pitÀis ÀrsyttÀÀ Henrikin koska luultavasti ovat ihan samaa mieltÀ asioista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feniks on ihan yhtÀlailla Pasan biisintekijÀ, ja varmaan yks Henrin parhaista ystÀvistÀ. Jos F ÀrsyttÀÀ noin paljon, luultavasti vasemmistolaisten mielipiteidensÀ takia, niin sitten varmaan pitÀis ÀrsyttÀÀ Henrikin koska luultavasti ovat ihan samaa mieltÀ asioista
Vastasit mulle, mutta en ole se jota F Ă€rsyttÀÀ, en edes tiedĂ€ tyypistĂ€ mitÀÀn đ EnkĂ€ jaksa ottaa selvÀÀ edes. Mun mielestĂ€ Pasa on aivan loistava bĂ€ndi, biisit tosi hyviĂ€ ja Henri laulaa ihanasti! Rakastan! đ„°
Mulla jÀi kans Pasa soittolistalle, kun osuu tosi hyvin mun musiikkimakuun.
Kuunnellaanpa perjantain kunniaksi Henrin ihanaa laulua đđ No Rules live @ Putous:
https://www.mtvuutiset.fi/aihe/windows95man/8859106#gs.5n2rp8
Henri on kyllÀ uskomattoman kaunis mies. Olen aina kuvitellut arkkienkelit tuon nÀköisiksi.
Ei jepulis ne blurras tuon logon! đ
Onkohan tÀÀ joku vitsi? đ
Vissiin se video, jossa oli 1,7 miljoonaa katselukertaa euroviisujen sivulla, niin poistettiin.
Oletteko kuunnelleet Kontio Polaris:ta? Aivan huippu, ja pari hyvÀÀ livevetoakin löytyy YouTubesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tietoinen tÀstÀ kyllÀ ja minulla olikin kriisi Henrin kohdalla tÀstÀ asiasta kuukausi sitten, koska mietin, mahtaako hÀn pitÀÀ mua ihan n*tsina. EikÀ oikeastaan vasemmistolaisuus ole tÀssÀ se varsinainen ongelma, vaan se, miten Feniks tuo asioita esiin ja lokeroi toisella tavalla ajattelevia hyvin voimakkaasti somessaan. Mut teki surulliseksi niin mustavalkoinen ajattelu ja kieltÀmÀttÀ harmittaa, jos Henri ajattelee niin vahvasti meistÀ, jotka ollaan enemmÀn p*rsuihn pÀin.
Mutta koska viisuissa ja musiikissa on kyse ihan muista asioista ja Henri itse ei vaikuta ollenkaan kovin jyrkĂ€ltĂ€ tyypiltĂ€ eikĂ€ tuo mielipiteitÀÀn pahemmin esiin, niin oon pÀÀttĂ€nyt antaa asian olla ja lĂ€hettÀÀ rakkautta ja keskittyĂ€ kuumisteluun. đ
Vierailija kirjoitti:
Henri on kyllÀ uskomattoman kaunis mies. Olen aina kuvitellut arkkienkelit tuon nÀköisiksi.
Ja ÀÀnikin kuin enkelillĂ€. đ„°
Lontoo pre-party confirmed: https://wiwibloggs.com/2024/03/15/finlands-windows95man-confirmed-for-lâŠ
HenriĂ€ kuumistellaan jo ulkomaisessa viisu-twitterissĂ€kin đ„°
https://x.com/luktelk/status/1768607226699120702?s=61&t=YqaU8ewcPVeCMNYâŠ
annikiraffi nimellĂ€ löytyy đ