Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

piispaHenri ja winman OFFICIAL

Vierailija
13.03.2024 |

Fiilistely-, shippaus- ja fanitusketju upeille Euroviisuedustajillemme Henri Piispaselle ja Teemu Keisterille 😍 Kuumistelu ja kuolaaminen sallittua ja erittĂ€in toivottavaa đŸ”„ Yksityishenkilöt, perĂ€ttömĂ€n tiedon levittĂ€minen, kunnianloukkaukset ja muiden keskustelijoiden haukkuminen eivĂ€t kuulu ketjuun. 

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
10.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UMK:n ig:ssÀ uusi reel No rules treeneistÀ! Ja nyt on oikein erityisen ihanaa HenriÀ tarjolla, menkÀÀ katsomaan!

Nyt oli kyllĂ€ niin ihanaa HenriĂ€ đŸ„”đŸ„”đŸ„” 

Vierailija
102/118 |
10.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hitto miten hyvĂ€ltĂ€ Henri nĂ€yttÀÀ tuossa uudessa videossa. Jesse myös. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
11.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto miten hyvĂ€ltĂ€ Henri nĂ€yttÀÀ tuossa uudessa videossa. Jesse myös. 

Jep huh huh miten joku voikin olla noin ihana ja kuuma! <3 TĂ€nÀÀn sitten tulossa kasilta illalla No Rules Spa Mix euroviisujen viralliselle tubekanavalle ja Teemua ja HenriĂ€ munkkikaavuissa. đŸ„°

Vierailija
104/118 |
11.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mua nyt ehkÀ vÀhÀ harmittaa et siin eilisessÀ treenipÀtkÀssÀ tais Henrin housujen taskusta nÀkyÀ nuuskakiekko. Ja kun Teemu julkas videon jossa kerto No Rulesin synnystÀ, jossain klipissÀ kans oli kiekko pöydÀllÀ. Joo, kyseessÀ on aikuinen ihminen, mutta Henri on ehkÀ maailman viimenen ihminen, jonka nÀÀn nuuskaamassa :/

Vierailija
105/118 |
11.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voisko se olla joku muu juttu kuin nuuskakiekko? Joku lisÀlaite mikkiÀ varten? Kiekonmuotoinen kukkaro? Peili? Rasia? Karkkia? Rasia korvanapeille / kuulokkeille?

Vierailija
106/118 |
11.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko se olla joku muu juttu kuin nuuskakiekko? Joku lisÀlaite mikkiÀ varten? Kiekonmuotoinen kukkaro? Peili? Rasia? Karkkia? Rasia korvanapeille / kuulokkeille?

Nope ja sori, kyl se on nuuska/nikotiinipussirasia. Kaikkihan sitÀ nykyÀÀn kÀyttÀÀ, valitettavasti. KyllÀhÀn HenristÀ on useampi kuva myös röökikÀdessÀ joten eipÀ tuo nuuska sinÀnsÀ yllÀtÀ

Vierailija
107/118 |
12.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset
Vierailija
108/118 |
12.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henrin uus leffa: https://www.finnkino.fi/event/304549/title/hurjap%C3%A4%C3%A4t_renkaill
 :)

Oi ettĂ€, kiitos vinkistĂ€ 😍🧡

Vierailija
109/118 |
14.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Teemu ja Henri kertovat minkÀlaisia ohjeita saivat KÀÀrijÀltÀ:

https://www.iltalehti.fi/palat/20ec0670-db3e-450f-b67b-2897de7ead78

Henri taas niin supersuloinen sinisessĂ€ myssyssÀÀn 😍

Vierailija
110/118 |
17.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset
Vierailija
111/118 |
22.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko Henri muuten jossain kertonut julkisesti kumppaninsa nimeÀ? Sen Wikipediassa on Ada-niminen nainen mainittu, mutta onko kertonut sitÀ itse jossain?

Vierailija
112/118 |
22.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Henri muuten jossain kertonut julkisesti kumppaninsa nimeÀ? Sen Wikipediassa on Ada-niminen nainen mainittu, mutta onko kertonut sitÀ itse jossain?

TĂ€stĂ€ joku taisi jodeliin kirjoittaa. SiinĂ€ taidettiin sanoa ettĂ€ tieto "on perĂ€isin" joltain Henrin sometilitĂ€? Itse en ainakaan ole nĂ€hnyt/kuullut ettĂ€ kumppanin nimen Henri itse olisi maininnut. On kyllĂ€ haastattelussa kertonut olevansa parisuhteessa. 

Toivoisin, ettĂ€ Henrin kumppani jĂ€tetÀÀn rauhaan eikĂ€ stalkata. HĂ€n vaikuttaa olevan tosi kiva tyyppi, jaksaa Henrille jodelista lukea kuolausviestejĂ€ ja suhtautuu niihin huumorilla 😍

Vierailija
113/118 |
22.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toivon kans, ettĂ€ Henrin kumppanin yksityisyyttĂ€ osataan arvostaa. Etenkin ku en oo saanut ees HenristĂ€ sellasta vibaa, et haluais mitenkÀÀn erityisen paljon olla julkisuudessa (Teemusta taas nĂ€kyy, ettĂ€ nauttii huomiosta). 

Vierailija
114/118 |
23.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀnÀÀn ne sit lÀhtee sinne Malmööseen, jÀnnÀÀ!

Vierailija
115/118 |
24.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija
116/118 |
24.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀmÀ keskustelu vaikuttaa hiljaiselta, mutta laitetaan nyt tÀnne talteen, jos jollain meni ohi eilinen livechat, Henri tosi söpönÀ, ja kiinnostavaa juttua oli, löytyy tuolta sivulta kun vÀhÀn scrollailee alaspÀin (en tiedÀ onko ehkÀ Areenassakin, en löytÀnyt sieltÀ): https://yle.fi/a/74-20085230

Vierailija
117/118 |
25.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oon siis suorastaan jĂ€rkyttynyt siitĂ€ miten rakastunut oon Henriin. Toivon kovasti ettei se viisujen jĂ€lkeen tee mitÀÀn katoamistemppua julkisuudesta, sillĂ€ tarviin Henri-sisĂ€ltöÀ mun elĂ€mÀÀn đŸ€­

Vierailija
118/118 |
30.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Apua, joku viisu-ketjussa mainitsi Henrin lantion liikkeet, pÀÀdyin kattomaan niitĂ€ ja oh my đŸ„”đŸ˜”đŸ’«. 

https://www.instagram.com/reel/C6TXfiANh5G/?igsh=MW95ZnRmM3VlMDlrMA==