piispaHenri ja winman OFFICIAL
Fiilistely-, shippaus- ja fanitusketju upeille Euroviisuedustajillemme Henri Piispaselle ja Teemu Keisterille đ Kuumistelu ja kuolaaminen sallittua ja erittĂ€in toivottavaa đ„ Yksityishenkilöt, perĂ€ttömĂ€n tiedon levittĂ€minen, kunnianloukkaukset ja muiden keskustelijoiden haukkuminen eivĂ€t kuulu ketjuun.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Henri on ihana! Oon ihastunut kuin teinityttö konsanaan. Ihana mies đ„°
Sama, oon aivan hullaantunut hĂ€neen. đđ Ihanaa, kun en oo ainut! Oon miettinyt jo, oonko taantunut aivan teiniksi, kun nĂ€in vahvasti oon ihastunut johonkin ns. julkkikseen. Mulla lentÀÀ perhosia vatsassa, kun ajattelen HenriĂ€.
Haastattelu, jossa Teemu taisi vahingossa kosia HenriĂ€ đ„°
Madridin prepartyilta đ
Vierailija kirjoitti:
Haastattelu, jossa Teemu taisi vahingossa kosia HenriĂ€ đ„°
Madridin prepartyilta đ
"Welcome to Finland! Ring my doorbell, if you're coming" :D
Ihanasti yleisö laulaa mukana ja bailaa đ„đ
Ja mikĂ€ helpotus nĂ€hdĂ€ ettĂ€ Henri nauttii esiintymisestĂ€ đ„° Silloin aluksi kun mainitsi niin usein ettĂ€ on vĂ€hĂ€n pakotettuna joutunut mukaan tĂ€hĂ€n touhuun. Ja laulaa niin upeasti! Rakastan!
Vierailija kirjoitti:
Ihanasti yleisö laulaa mukana ja bailaa đ„đ
Ja mikĂ€ helpotus nĂ€hdĂ€ ettĂ€ Henri nauttii esiintymisestĂ€ đ„° Silloin aluksi kun mainitsi niin usein ettĂ€ on vĂ€hĂ€n pakotettuna joutunut mukaan tĂ€hĂ€n touhuun. Ja laulaa niin upeasti! Rakastan!
Henri vaikutti kans klippien ja kuvien perusteella oikein iloiselta ja messissÀ olevalta. HÀn taitaa olla vÀhÀn hitaammin lÀmpeÀvÀ (hÀrkÀmiehet yleensÀ on :D) ja tarvitsee aikaa prosessointiin. Ja onhan tÀmÀ upea mahdollisuus myös hÀnelle! Uskon, ettÀ kiittÀÀ vielÀ itseÀÀn myöhemmin et uskalsi lÀhteÀ mukaan. <3
Teemu ja Henri ylen levylautakunnassa vieraana. Rakastan Henrin ÀÀntĂ€ đđ
Vierailija kirjoitti:
Teemu ja Henri ylen levylautakunnassa vieraana. Rakastan Henrin ÀÀntĂ€ đđ
Kuuntelin myös ohjelman, vain Henrin takia đđ
Henrin ÀÀni on hunajaa đ§ĄđŻ
TĂ€nÀÀn on Lontoon pre-partyt ja luvassa taas varmasti kaikkea kivaa matskua somessa! Tanssija Matti jakoi jo stooreihin, miten Teemu ja Henri jakelivat sormifarkkushortseja ja olivat BBC:n radiohaastiksessa. đ„° EnsimmĂ€isen semifinaalin vedonlyönneissĂ€ Suomi on neljĂ€ntenĂ€ eli vedonlyöjĂ€t uskovat myös Suomen finaalipaikkaan! Mulla on ollut tammikuusta alkaen vahva luotto Teemuun ja Henriin. đ Ja hienosti pojat ovat edustaneet tuolla maailmalla!
Henri on ottanut Teemun suunnitteleman No Rules -tatuoinnin. UMK:n instassa on klippi! đ
Ok, saatoin katsoa muutaman kerran lĂ€hikuvaa Henrin reidestĂ€ uuden No Rules-tatskan videolla đ„”đ€€
https://www.instagram.com/reel/C5f3O1wNG4T/?igsh=MW1jZjg1cXFqNmdqNQ==
Vierailija kirjoitti:
Ok, saatoin katsoa muutaman kerran lĂ€hikuvaa Henrin reidestĂ€ uuden No Rules-tatskan videolla đ„”đ€€
https://www.instagram.com/reel/C5f3O1wNG4T/?igsh=MW1jZjg1cXFqNmdqNQ==
Et ole ainut. đ
Henri kuulostaa aivan super hyvĂ€ltĂ€! TĂ€ssĂ€ siis Lontoon pre-partyesitys Wiwibloggsin kuvaamaana. đ
Henrin uus tatska on kyl hieno! TykkÀÀn!
Iltalehden uudessa jutussa Henri kertoo esiintyvĂ€nsĂ€ Teemun kanssa Suomen suurimmilla kesĂ€festareilla đ€© HyvĂ€sti rahat ja mielenterveys đžđžđžđđ
TÀmmöistÀ tulossa ylihuomenna, Teemu ja Henri munkkikaavuissa ja gregoriaanisia spa-rytmejÀ!
https://www.instagram.com/reel/C5i7E-4thQN/?igsh=Zmg4NmZpemU2aWl4
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden uudessa jutussa Henri kertoo esiintyvĂ€nsĂ€ Teemun kanssa Suomen suurimmilla kesĂ€festareilla đ€© HyvĂ€sti rahat ja mielenterveys đžđžđžđđ
EikÀÀ tÀÀllĂ€ kans on kohta vĂ€hĂ€n köyhempi (mutta onneksi sitten ikimuistoista kokemusta rikkaampi) fani... đđđ
Jodelista löytynyt vinkki: No Rules-finaaliveto ilman musiikkia. Luulin, etten voisi rakastua Henrin ÀÀneen yhtÀÀn enempÀÀ đź Miten joku voi laulaa noin tĂ€ydellisen ihanasti nĂ€in vaikean biisin? đ§Ąđ§Ąđ§Ą
Tiktok: euroviisut suomeksi - tilillÀ! Löytyy Googlella, pystyy katsomaan ilman sovellusta tai tiliÀ tiktokiin.
TÀÀ on ollut kyllÀ jo nyt niin ihana viisukevÀt, jos sitÀ vÀhÀn nihkeÀÀ alkua ei lasketa! Ja vielÀ muutamat prepartyt tulossa ja itse viisut sitten kuukauden pÀÀstÀ! Ei voi olla kuin ylpeÀ Teemusta ja HenristÀ! <3
UMK:n ig:ssÀ uusi reel No rules treeneistÀ! Ja nyt on oikein erityisen ihanaa HenriÀ tarjolla, menkÀÀ katsomaan!
TÀssÀ yksi ihana klippi :3 <3
https://www.instagram.com/reel/C5LYbJcoyka/?igsh=MWZjd2tmZDJuOHZ2aw==