Tein potilasasiamiehelle valituksen lääkäristäni
kyselin täällä eilen,että voikolääkäriä vaihtaa,kyllä voi,mutta omalla paikkakunnallani on psyk. hoitoon niin pitkä jono,ettei kannata. sen sijaan tein terapeuttini aloituksesta valituksen k. o kunnan potilasasiamiehelle. onko kukaan muu tehnyt valituksia?
Kommentit (33)
Miten olet muuten voinut viimeaikoina?
Lämmintä jatkoa toivottaen eräs masennuspotilas
tiedän hänen saaneen jo tiedon valitukseta. muutenkin viikko ollut tod. huono.
Toivottavasti ap saat asiat rullaamaan ja oman elämäsi eteenpäin. Tsemppiä!!!
Ymmärsinkö oikein, että valitit psykiatristasi?
pitkä tarina,mutta lyhyesti; olen saanut erittäin huonoa kohtelua k. o lääkäriltä. masennuksesta ym. parantuminen hidastunut ja ahdistus lisääntynyt hänen takiaan.
Onko mielenterveytesi sellainen että kykenet arvioimaan ammttilaista, epäilen. Ehkä on niin ettei kukaan mukaan lääkäri osaisi sinua hoitaa tai miellyttää.
älä kommentoi,kun et asiasta mitään tiedä. kaikenlaisia kusipäitä sitä onkin. ap
onko sulla jotain perusteita/kokemuksia väitteeseesi? ei ap
mitä hoitava lääkärisi teki väärin. Kohteli epäasianmukaisesti (miten?)? Ei antanut asianmukaista lääkehoitoa tai lausuntoja?
T. 2
itkemällä ja kerjäämällä sain kuukauden armoa. kehotti painelemaan työkkäriin ja epäili,että kuukauden kuluttua olen samassa jamassa.
Näitä onnettomia reppanoita on valitettavan paljon. Pakko löytää joku ulkopuolinen syy omiin ongelmiin, tällä kertaa " huono" psykiatri. Hyvää elämää vaan, mutta ihan sivulauseessa haluaisin ilmoittaa, että paraneminen ei edes ala ennen kuin osaat ottaa itse asioistasi vastuun.
Mua ainakin hävettäisi niin paljon olla jonkun masennuksen vuoksi työkyvytön, että yrittäisin vaikka hampaat irvessä. Muutenkaan en oikein usko, että on potilaan asia arvioida omaa työkykyään - etenkään masennuspotilaan. Mutta minä nyt en olekaan ammattilainen.
lloppuelämää,niinkö? voisko tänne tulla kommentoimaan joku,joka olis saanut mielestään myös huonoa kohtelua???? ap
parastasi. Joskushan töihin meno on auttanut parantumaan masennuksesta.
Älä heti tuomitse lääkäriäsi tekemällä valitusta vaan kokeile sitä mitä
lääkäri ehdottaa.
Hassua minustakin tehdä tälläisestä asiasta valitusta. Tietysti eri asia
jos ei halua tehdä töitä mutta älä sotke siihen lääkäriäsi.
jos tätä viestiä on luettu noin monta kertaa,niin miten on mahdollista,ettei ole enempää kommentteja? ottakaa nyt jotain kantaa.
Silloin jo pelkkä sängystä nouseminen on ylivoimaista. ap
mielenterveystoimistossa joku melkein 15 vuotta sitten, ettei menty enää uudestaan sinne, vaikka olisi todella tarvittu apua isonveljen vammaisuudesta johtuneen vaikean masennuksen kanssa.
Lääkäri ilmoitti, että peilin takana on sitten porukkaa tarkkailemassa. Sitten puhui tunnin verran aivan sikamaisia ja inhottavia asioita veljestäni, hänen ulkonäöstään ja ulkomuodostaan tms.
Kiitimme kohteliaasti, ilmoitimme, ettemme enää tule takaisin ja että harkitsemme valitusta. Emme valittaneet, mutta itkimme koko perhe yhdessä ja erikseen :(
missähän tämä tapahtui,saako kysyä? ap
Vierailija:
mielenterveystoimistossa joku melkein 15 vuotta sitten, ettei menty enää uudestaan sinne, vaikka olisi todella tarvittu apua isonveljen vammaisuudesta johtuneen vaikean masennuksen kanssa.Lääkäri ilmoitti, että peilin takana on sitten porukkaa tarkkailemassa. Sitten puhui tunnin verran aivan sikamaisia ja inhottavia asioita veljestäni, hänen ulkonäöstään ja ulkomuodostaan tms.
Kiitimme kohteliaasti, ilmoitimme, ettemme enää tule takaisin ja että harkitsemme valitusta. Emme valittaneet, mutta itkimme koko perhe yhdessä ja erikseen :(
asia on mennyt eteenpäin,vielä en ole saanut vastausta. ap