Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ajattelet?

Vierailija
13.03.2024 |

Ystäväni kertoi minulle että ajattelee usein sanoina päässään... Minä taas enimmäkseen ajattelen abstraktilla tasolla, enemmän tunteita ja kuvia jne. Vaikuttaa aika isolta erolta meidän päänaisäiset elämät! 

Miten muilla? 

Kommentit (305)

Vierailija
301/305 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen välillä kuvia päässäni. Joskus soi hyvin tarkkoja melodioita kappaleista, joita olen kuunnellut. On myös päänsisäistä puhetta.

Todella moniuloitteista päänsisäinen toiminta on.

Vierailija
302/305 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen ihan normaalilla tavalla, ei ole ääniä eikä kuvia. Voin toimia ja ajatella samaan aikaan, joskus on pysähdyttävä tietenkin kun täytyy ihan kunnolla keskittyä johonkin. Minulla on hyvä keskittymiskyky ja havainnointikyky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/305 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajattelet, jos et ajattele toisin. Ajatteletko ensinkään.

- Juice

304/305 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reflektiivisen assossiatiivisesti (INFP-T eli Fi-Ne-Si-Te kognitiiviset funktiot).

Vierailija
305/305 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus tulee pahaa oloa ja sisäistä puhetta. On myös välillä jäänyt velvollisuuksia hoitamatta niin nekin stressaavat ja kuuntelen niitä mitä pitäisi tehdä, mitä olen tehnyt väärin sekä suren itseäni koska olen niin kelvoton.

Sinulla täytyy olla joku ilkeä ihminen lähelläsi joka saa sinut välillä ajattelemaan noin. Laita tekemättä jääneet asiat paperille jos ne ovat oikeasti sinun asioitasi eivätkä jonkun toisen. Kirjoitan aina tärkeän mieleen tulevan vihkoon tai paperille pois painamasta mieltä ja tunteita. Älä hyvä ihminen sure että olisit kelvoton. Joku on saanut sinut tuntemaan noin ja hän on huono  ihminen et sinä ! Hae apua jostain esim. kavereilta tai ystäviltä jotka arvostavat sinua. Arvosta myös itse itseäsi. 

Pikkasen muitakin puolia voisi ajatella kuin vain sitä että ne johtuvat muista.

Te olette molemmat väärässä. Toistuvat epämiellyttävät ajatukset tulevat itsestään ja menevät itsestään. Ne eivät lakkaa toistumasta ajattelemalla niitä koskevia korkeamman tason epämiellyttäviä ajatuksia. Pikemminkin, ne laantuvat kun niille ei tee mitään kun ne tulevat mutta tarkkailee sen sijaan vain omaa olotilaa ja ympäristöä, ikävää ajatusta paapomatta, mutta ikävää ajatusta poiskaan työntämättä. Mahtava tapa ottaa koppi omista emootioista. Vaikka tunen olisi mikä, lisävahinkoja ei voi syntyä kun ei vain tee mitään. Edes mielen kuvitteellisissa sosiaalisissa syy-seuraussuhdeleikeissä jotka minä lasken korkeamman tason epämiellyttäviksi ajatuksiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme