Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kansaa edustava eduskunta voi olla kansaa vastaan?

Vierailija
13.03.2024 |

Ja 1% omistavan luokan asialla. Itseasiassa suurin osa osakeomistajista ei edes ole suomessa vaan monikansallisia korporaatioita.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistat tästä varmaan ketä Sokrateskin piti populistina. Juuri vasemmisto lupaa äänestäjilleen julkisista varoista kustannettuja herkkuja joihin ei oikeasti ole varaa. Eihän ne omat äänestäjät maksa ees veroja. Populismi on politiikan tyyppivika mutta pitää vaan tunnistaa kuka populisti on ja se tuskin on se jota täällä pidetään "kansan vihollisena" vaan se vaan kirpaisee aluksi.

Mitä horiset? Nyt halutaan basaaritalous työpaikoille eli työntekijät vaihtaa 4 euron halpatyövoimaan. MIten se palvelee työikäisiä sellainen kirpaisu. Kysehän on suomalaisen työikäisen poistamisesta työmarkkinoilta lainsäädäntöä muuttamalla.

Vierailija
42/69 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti tuntuu erityisesti äärivassarit olevan sitä mieltä, että persut ovat pettäneet äänestäjänsä. Kumma kyllä tämä ei näy mitenkään kannatusmittauksissa. 

Vai voisiko kuitenkin olla, että persuja äänestävät ne fiksummat duunarit, joiden mielestä Suomen työmarkkina tulisi olla sellainen, että se houkuttelee maahan yrityksiä ja investointeja? Ja tätä kautta mahdollisimman moni menisi töihin ja elättäisi itsensä. Tämä toki pelottaa vasemmistoa, kun pitäisi jatkossa itsensä työllä elättää.  

On se jännä kuinka netissä se fiksumpi äänestäjä on oikeassa maailmassa se perässä vedettävä nepovauva/peräkammarin poika.

Käy nyt edes ulkona, sun jutut on ihan harhaisia, näkee heti että sun jutut on 100% omaksuttu netistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen toiminnassa ei mitään valittamista.

M 60 +

Vierailija
44/69 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä? Itseäni huolestuttaa todella paljon. Olen tavallinen työntekijä, perheellinen ja minulla on asuntolainaa. Ei minulla ole mitään erityskykyjä, että olisin jotenkin erityisesti muita parempi. 

En usko, että saan asuntoani myytyä, tai korkeintaan huomattavalla tappiolla. 

Nyt jo työelämä uuvuttaa, mitä sitten kun kilpailu heikennysten myötä kovenee ja palkan alenemisen myötä rahat ei riitä ja se tuo lisästessiä.

Jotenkin hallituspuolueiden puheista saa sen käsityksen että olen täysin turha ja arvoton. Jotenkin alkaa tulla jopa tunne, että onko minulla edes oikeus elää täällä kotimaassani. 

Vierailija
45/69 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti, oikeistolainen idealismi ja kostonhimo kuittaa pikku puutteet, matikassa, logiikassa ja rehellisyydessä.

No sinulta tosiaan puuttui kommentistasi kaikki luettelemasi. Ideologiastasi en tiedä mutta oikeiston syyttelystä voi päätellä että olet vasemmistolainen ja toisaalta teillä on ollut tapana syyttää vastapuolta kaikesta siitä mitä teette itse kaiken aikaa.

Vierailija
46/69 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demokratia on sitä että mikä toiselle maistuu niin toiselle tulee siitä peppukipu.

Vierailija
47/69 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistat tästä varmaan ketä Sokrateskin piti populistina. Juuri vasemmisto lupaa äänestäjilleen julkisista varoista kustannettuja herkkuja joihin ei oikeasti ole varaa. Eihän ne omat äänestäjät maksa ees veroja. Populismi on politiikan tyyppivika mutta pitää vaan tunnistaa kuka populisti on ja se tuskin on se jota täällä pidetään "kansan vihollisena" vaan se vaan kirpaisee aluksi.

Mitä horiset? Nyt halutaan basaaritalous työpaikoille eli työntekijät vaihtaa 4 euron halpatyövoimaan. MIten se palvelee työikäisiä sellainen kirpaisu. Kysehän on suomalaisen työikäisen poistamisesta työmarkkinoilta lainsäädäntöä muuttamalla.

Olkiukko ei siis ole pätevä argumentti joten te vasurit voitte pikkuhiljaa lopettaa noiden hokemisen. 

Vierailija
48/69 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin typrä palsta, että tänne ei kannata viisaan ajatuksiaan pistellä.

Vierailija
49/69 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen kannatus on nyt 21,6 prosenttia ja toisena olevan Sdp:n 19,8 prosenttia. Sdp:n kannatus laski 0,6 prosenttiyksiköllä. Perussuomalaiset jatkaa 18 prosentin kannatuksella kolmanneksi suosituimpana puolueena.

Keskustan kannatus puolestaan nousi 1,4 prosenttiyksikköä 12,2 prosenttiin."

-

Uudet vaalit ei tilannetta muuta. Jos Sdp ei tahdo hallitukseen kok kanssa ja PSlle se käy. 

Ehkä bonuksena kesk haluaa. 

Vierailija
50/69 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri valittiin kokoomuspresidentti ja kokoomus jatkaa suosituimpana puolueena, eli hallituksella on sekä kansan että eduskunnan tuki.

Juuri näin. Mutta tämäpä ei Suomen trumpisteille eli punaviherpölhöpopulisteille sovi alkuunkaan.

Vierailija
51/69 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova on sosialisti ainakin valehtelemaan.

Vierailija
52/69 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä? Itseäni huolestuttaa todella paljon. Olen tavallinen työntekijä, perheellinen ja minulla on asuntolainaa. Ei minulla ole mitään erityskykyjä, että olisin jotenkin erityisesti muita parempi. 

Nyt jo työelämä uuvuttaa, mitä sitten kun kilpailu heikennysten myötä kovenee ja palkan alenemisen myötä rahat ei riitä ja se tuo lisästessiä.

Jotenkin hallituspuolueiden puheista saa sen käsityksen että olen täysin turha ja arvoton. Jotenkin alkaa tulla jopa tunne, että onko minulla edes oikeus elää täällä kotimaassani. 

Suomalaisilla työnhakijoillahan on tämä kansalaisoikeuksien jako muunmaalaisille ollut jo vuosia eikä työlliset ole muuta kuin ilkkuneet. 

Vierailija
53/69 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova on sosialisti ainakin valehtelemaan.

Olen konservatiivi mutta tosiaan persuja en enää ikinä äänestä, eikä kokoomus ole edes vaihtoehto työikäiselle konservatiiville.

Vierailija
54/69 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika kansalaisten ymmärtää ketä ovat äänestäneet Yleislakkolle on hyvä syy kun hallitus ja eduskunta ajaa halpatuotanto maa mallia kiina afrikka indonesia .. jne

Ek suosittelee työnantajia rikkomaan lakia kostoksi

Vierailija
55/69 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri valittiin kokoomuspresidentti ja kokoomus jatkaa suosituimpana puolueena, eli hallituksella on sekä kansan että eduskunnan tuki.

Enemmistö äänestäjistä EI äänestänyt kokoomusta eikä muitakaan nykyisiä hallituspuolueita eikä Stubbia, ja kyselyissä kokoomuksella on aina korkeintaan joka viidennen suomalaisen tuki. Joten se siitä "suosiosta". 20 prosentin kannatus ei oikeuta perustamaan diktatuuria.

Vierailija
56/69 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Mutta tämäpä ei Suomen trumpisteille eli punaviherpölhöpopulisteille sovi alkuunkaan.

Älä levitä valheita.

Vierailija
57/69 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas ne sinne äänestikään? Ei kai vain kansa?

Eduskunnan äänesti kansa. Voittanut puolue kävi hallitusneuvottelut ja valitsi itse kenen kanssa jatkaa. Persut pettivät kaikki lupauksensa hallitusohjelman myötä. Eli siis hallitusta ei muodosta Suomessa kansa vaan voittanut puolue ja tällä kertaa kansa äänesti valehtelevaa puoluetta. Mutta siis hallitusta ei ole valittu kansanvaalilla.

Suurin osa äänestäjistä äänesti nykyisiä oppositiopuolueita. Vaalipiirijako antoi kokoomukselle vaalivoiton, ei äänimäärä.

Vierailija
58/69 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin vain työttömät olivat syyllisiä kaikkeen. Nyt myös työntekijöistä tuli yhtä syyllisiä kun eivät suostuneet kaikkeen mitä ek halusi. On tästä tullut aivan ihme maa viimeisten eduskuntavaalien jälkeen. 

Niin. Mikään puolue ei ole ajanut työttömien aseman parantamista. Yksikään hallitus ei ole yrittänyt poistaa ikäsyrjintää. Ja nyt vallassa ovat puolueet, joita ei kiinnosta tavisduunareidenkaan asema paskan vertaa. Eliitti on eliittiä, oli puoluekirja minkävärinen tahansa.

Vierailija
59/69 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallituksen toiminnassa ei mitään valittamista.

M 60 +

Hallituksen toimet ovat valheellisilla lupauksilla kyhättyä paskaa.        ...... Nainen 60 +

Vierailija
60/69 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöistä se on kun äänestetään kokoomusta. En tiedä millä ilveellä ovat onnistuneet saamaan niin paljon kannatusta. Ehkä niitä yrittäjiä suomessa tosiaan on sen verran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme