Mä olen niin kypsä. parisuhde vinguntaa.
3v suhde takana. Kaikki on teoriassa niin pirun upeeta ettei mitään järkeä.
Muttakun yks asia tuhoaa kaiken.
Puolison järkyttävän flirtti käytös. En usko että hän pettäisi. Mutta kun ei tämäkään ole mistään kotoisin että muutaman kk välein saat miettiä pettääkö hän..
Itse ei tajua yhtään mitään eikä osaa ottaa vastuuta. Ei hän tee mitään väärää 3v aikana vaan 6 ihmistä ollut häneen rakastuneita.
Muilla samanlaista, vinkkejä.
Kommentit (938)
Sinussa on AP niin suuri suojelijan Hahmo, että mietin nyt Mitä sinä itse haluat ja tarvitset. Onko tuo sellainen suhde, että haluat siinä jatkaa loppuelämäsi vai kuin?
Miksi ihmeessä ap:n nainen ei ollut yhteydessä työsuojeluun ym, jos kerta oli ahdistelu kyseessä? Valeheteliko työterveydessäkin? Mieti nyt vähän tuon ihmisen toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinussa on AP niin suuri suojelijan Hahmo, että mietin nyt Mitä sinä itse haluat ja tarvitset. Onko tuo sellainen suhde, että haluat siinä jatkaa loppuelämäsi vai kuin?
Juu tiedostan olevani suojelija ollut aina.
Haluan mikäli haitta tekijät pysyvät suhteesta pois.
Vierailija kirjoitti:
Nainen kuulostaa alkoholistin lapselta.
Nimenomaan. Itselläni läheinen kokemus yhdestä naisesta ja yhdestä miehestä. Yhden ihmisen huomio ei tule koskaan olemaan heille tarpeeksi, eivät ymmärrä lojaaliudesta mitään ja narsistiset piirteet vahvat ja moraali olematon.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen, johon miehet helposti ihastuu, esim töissä ja muutenkin. En ole mikään kaunotar edes, mielestäni tavallisen nätin näköinen vain. On valtavasti minua kauniimpia naisia olemassa. Mutta olemuksessani on jotain, joka vetää miehiä puoleensa. Luulen, että se on tapani olla vuorovaikutuksessa. Olen iloinen, ystävällinen, hymyilen, nauravainen, katson silmiin, olen aidosti kiinnostunut siitä mitä toinen ihminen puhuu ja kertoo, olen aidosti kiinnostunut mitä hänelle kuuluu, kysyn lisää kun hän kertoo jotain jne. Olen tällainen sekä naisten että miesten kanssa, se on luonteeni. Ilmeisesti miehet tulkitsee sen flirtiksi tai tulkitsevat että olisin kiinnostunut heistä. En ole. Enkä flirttaile. On rasittavaa ja inhottavaakin kun miehet ihastuu, itse haluaisin heistä vain kavereita. Olen itse pitkässä parisuhteessa enkä ole koskaan pettänyt. Ei voisi vähempää kiinnostaa mitkään pettämiset eikä ihastuneilta miehiltä saatu huomio.
Miksi sanot olevasi aidosti kiinnostunut siitä mitä toinen puhuu ja mitä hänelle kuuluu ja sitten toteat, että et ole kuitenkaan heistä kiinnostunut?
Voiko enää hämmentävämpää käyttäytymistä olla?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ap:n nainen ei ollut yhteydessä työsuojeluun ym, jos kerta oli ahdistelu kyseessä? Valeheteliko työterveydessäkin? Mieti nyt vähän tuon ihmisen toimintaa.
Koska hän ei yksinkertaisesti pysty. Hän ajatteli tuossakin tilanteessa ahdistelijan lapsia, työuraa. Sitä miten negatiivisesti tuo vaikuttaisi firmaan jos mies saa kenkää. Sitä miten häneen suhtauduttaiisiin. Ihan kaikkia muita paitsi itseään ja minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Itselläni läheinen kokemus yhdestä naisesta ja yhdestä miehestä. Yhden ihmisen huomio ei tule koskaan olemaan heille tarpeeksi, eivät ymmärrä lojaaliudesta mitään ja narsistiset piirteet vahvat ja moraali olematon.
Aiemmin kirjoitin hyvästä perheestä. Vanhemmat edelleen yhdessä eivätkä juo alkoholia.
Jos nyt unohdetaan nuo ihastuneet miehet hetkeksi ja mietitään muita elämän osa-alueita. Antaako naisesi muillakin elämän osa-alueilla ihmisten ylittää hänen rajansa, tungetella varsin henkilökohtaisille alueille, udella varsin henkilökohtaisista asioista, hyväksikäyttää naisesi avuliaisuutta jne? Antaako hän muutenkin ihmisten heittäytyä nopeasti hyvin läheiseksi hänen kanssaan? Uskaltaako hän sanoa ei ihmisille? Uskaltaako hän sanoa esim vanhemmilleen tarvittaessa tiukastikin ei, vaikka se suututtaisi hänen vanhemmat? Vai haluaako hän vain miellyttää kaikessa kaikkia antamalla kaikkien vyöryä hänen rajojen yli?
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt unohdetaan nuo ihastuneet miehet hetkeksi ja mietitään muita elämän osa-alueita. Antaako naisesi muillakin elämän osa-alueilla ihmisten ylittää hänen rajansa, tungetella varsin henkilökohtaisille alueille, udella varsin henkilökohtaisista asioista, hyväksikäyttää naisesi avuliaisuutta jne? Antaako hän muutenkin ihmisten heittäytyä nopeasti hyvin läheiseksi hänen kanssaan? Uskaltaako hän sanoa ei ihmisille? Uskaltaako hän sanoa esim vanhemmilleen tarvittaessa tiukastikin ei, vaikka se suututtaisi hänen vanhemmat? Vai haluaako hän vain miellyttää kaikessa kaikkia antamalla kaikkien vyöryä hänen rajojen yli?
No mun mielestä hänellä on kavereita kelle ei osaa sanoa ei vaikka haluaisi.
Sanoi aika harvoin ei.
Joku kysyi näin.
Miksi sanot olevasi aidosti kiinnostunut siitä mitä toinen puhuu ja mitä hänelle kuuluu ja sitten toteat, että et ole kuitenkaan heistä kiinnostunut?
En pysty lainaamaan niin vastaan tässä. Koska vilpittömästi ja aidosti tykkään heistä paljon. Mutta vain ystävänä. Vain platonisesti. Täysin vailla mitään romanttista tai seksuaalista virettä. Mikä siinä on hämmentävää? Eikö vastakkaisen sukupuolen edustajasta, vaikka työkaverista, saisi aidosti tykätä paljon ja haluta aidosti tutustua häneen ihmisinä, mutta vain ja ainostaan ystävänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu tiedostan olevani suojelija ollut aina.
Haluan mikäli haitta tekijät pysyvät suhteesta pois.
Haittatekijät pysyvät poissa, kun vaihdat ihmiseen, jolla ei tuollaisia haittatekijöitä ole. Häneltä et tule sellaista saamaan. Mieti myös itseäsi, sinulla ei tule olemaan koskaan saumaa terveeseen parisuhteeseen, jos haluat vain antaa ja suojella. Silloin ne kumppanisi tulevat olemaan niitä, jotka käyttävät tuota ominaisuuttasi omaksi hyödykseen. Mitä SINÄ haluat? Oletko hukassa itseltäsikin? Sinä olet naiselle arjen kodikone, seikkailut seikkaillaan muualla. Olisi fiksuinta haluta ihminen, joka ei halua humaania kodinkonetta eikä myöskään seikkailuja.
Mitä siinä seksuaalisessa ahdistelussa ihan faktana tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen, johon miehet helposti ihastuu, esim töissä ja muutenkin. En ole mikään kaunotar edes, mielestäni tavallisen nätin näköinen vain. On valtavasti minua kauniimpia naisia olemassa. Mutta olemuksessani on jotain, joka vetää miehiä puoleensa. Luulen, että se on tapani olla vuorovaikutuksessa. Olen iloinen, ystävällinen, hymyilen, nauravainen, katson silmiin, olen aidosti kiinnostunut siitä mitä toinen ihminen puhuu ja kertoo, olen aidosti kiinnostunut mitä hänelle kuuluu, kysyn lisää kun hän kertoo jotain jne. Olen tällainen sekä naisten että miesten kanssa, se on luonteeni. Ilmeisesti miehet tulkitsee sen flirtiksi tai tulkitsevat että olisin kiinnostunut heistä. En ole. Enkä flirttaile. On rasittavaa ja inhottavaakin kun miehet ihastuu, itse haluaisin heistä vain kavereita. Olen itse pitkässä parisuhteessa enkä ole koskaan pettänyt. Ei voisi vähempää kiinnostaa mitkään pettämiset
Hän on sokea itselleen. Tekee itsensä kiinnostavaksi, "eikä tiedä mikä siinä on, että ihmiset kiinnostuvat". Sitten kuitenkaan ei halua oikeasti sitä huomiota, riittää, että sai sen herätettyä, näin on validoinut oman viehätysvoimansa ja voi elää huolettomasti. Tuo on oma ihmistyyppinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska hän ei yksinkertaisesti pysty. Hän ajatteli tuossakin tilanteessa ahdistelijan lapsia, työuraa. Sitä miten negatiivisesti tuo vaikuttaisi firmaan jos mies saa kenkää. Sitä miten häneen suhtauduttaiisiin. Ihan kaikkia muita paitsi itseään ja minua.
Tätä asiaa kannattaisi nyt miettiä tarkemmin. Olisi normaalia suuttua joutuessaan ahdistelun kohteeksi. Olisi normaalia haluta ahdistelija vastuuseen teoistaan. Tuo naisesi reaktio ei kuulosta ihan ookoolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin kirjoitin hyvästä perheestä. Vanhemmat edelleen yhdessä eivätkä juo alkoholia.
No aina vaan pahenee, ehkä hän on psykopaatti, heh. Koska mitenkään kiva ja hyvään suhteeseen kykenevä hän ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kannattaa poistaa itsensä yhtälöstä, koska sinä et ajattele itseäsi eikä hänkään. Sinä katoat olemattomiin. Siitä huono olosi kumpuaa. Ja tarvitse muutosta, kirjoitit sen itsekin. Sinun vaan pitää ymmärtää, että ei tule tapahtumaan tuossa suhteessa. Voit toki jäädä siihen ja hiipua pois. Vai löytyisikö joku elämänhalu vielä jostain? Pala itsekunnioitusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä -paikoissa- ne häneen rakastuneet ovat olleet ja miksi hän käy siellä? Some, vanhat kontaktit, työpaikka vai mikä? Ei kai ravaa baarissa ja juo alkoholia. Onko kyse siitä että hän on nuori ja nätti/komea, vetää ihmisiä puoleensa? Vai on tosiaan flirtti? Mitä jos hän vain juttelee tai sanoo moi, joku ihminen on heti perässä? Eli juttelu ja kaveruus ei onnistukaan kaikkien kanssa, jos ne rakastuvat. Vaikea kyllä sanoa mitä pitäisi tehdä jos on vaan flirtti sitten. Miksi hän kertoo muiden rakastuneen tai ihastuneen? Pitääkö se jättää huomiotta vai huomioida erityisesti. Vai eroko, pariterapia vai joku pajunoksa että saa ne ihastuneet loitolle.
Töistähän noi kaikki melkein on tulleet. Baarissa ei käy ollenkaan. On hyvännäköinen ihminen.
Noita on tosiaan ollut paljon ja yleensä menneet jo siihen pisteeseen että alkaa vaikuttaa meihin.
Olen aiemmin
Onhan tämä provo? Onhan?
Ei kai kukaan tervejärkinen katsele tuollaista käytöstä kumppaniltaan vuosikausia? Koska ei parisuhde ole millään tasolla hyvä, jos toinen flirttailee muiden kanssa niin, että nämä ihastuvat/rakastuvat häneen jakaiken lisäksi vielä kumppaninsa nähden ja kuullen!
Vähän nyt selkärankaa ihminen ja jätät tuollaisen luikeron ihan saman tien. Ansaitset kumppanin, joka kunnioittaa sinua. Nykyinen nimittäin ei kunnioita vähääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä sekään kuulosta kovin kivalta, jos kumppani on niin tyhmä kuin saapas ettei tajua oman käytöksensä osuutta tapahtumiin. Kuka tuollaista jaksaa ja miksi edes pitäisi? Rakastuneelle sinä olisit ykkönen. Koetko olevasi?
Siis just näissä ihmissuhde asioissa hän on aivan helvetin pihalla. Kaikessa muussa todella älykäs ja menestynyt ihminen..
Kuka menee kimppaan ihmisen kanssa, jos juuri siinä ihmissuhteaen rakentamisessa on ongelmia? Taidat olla ihastunut ajatukseen älykkäästä ja menestyneestä miehestä, mutta oikeasti hän ei ole yhtään mukava kumppanina.
Miten vaimo suhtautuu siihen, kun kerrot että et voi hyvin hänen käytöksen takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä sekään kuulosta kovin kivalta, jos kumppani on niin tyhmä kuin saapas ettei tajua oman käytöksensä osuutta tapahtumiin. Kuka tuollaista jaksaa ja miksi edes pitäisi? Rakastuneelle sinä olisit ykkönen. Koetko olevasi?
Siis just näissä ihmissuhde asioissa hän on aivan helvetin pihalla. Kaikessa muussa todella älykäs ja menestynyt ihminen..
Kuka menee kimppaan ihmisen kanssa, jos juuri siinä ihmissuhteaen rakentamisessa on ongelmia? Taidat olla ihastunut ajatukseen älykkäästä ja menestyneestä miehestä, mutta oikeasti hän ei ole yhtään mukava kumppanina.
Joku, joka kuvittelee olevansa ritari, joka suojelee ja rakastaa naisensa ehjäksi. Joo, ei toimi oikeassa elämässä.