Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin kypsä. parisuhde vinguntaa.

Vierailija
13.03.2024 |

3v suhde takana. Kaikki on teoriassa niin pirun upeeta ettei mitään järkeä. 

Muttakun  yks asia tuhoaa kaiken.

Puolison järkyttävän flirtti käytös. En usko että hän pettäisi.  Mutta kun ei tämäkään ole mistään kotoisin että muutaman kk välein saat miettiä pettääkö hän..

Itse ei tajua yhtään mitään eikä osaa ottaa vastuuta.  Ei hän tee mitään väärää 3v aikana vaan 6 ihmistä ollut häneen rakastuneita.

Muilla samanlaista, vinkkejä.

Kommentit (938)

Vierailija
201/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte asua jollain pikkupaikkakunnalla, ja vaimo on töissä firmassa, jonka johtaja ja miespuoleiset työntekijät on koko kylän suosikkeja. Ja vaimo ei uskalla sanoa ahdistelija esimiehelle ei, ettei saisi kylän vihoja niskaansa. Ja firman muut miestyöntekijät näkee tilaisuutensa tulleen, eli jos kerran pomokin pääsi vähän silittelemään niin kokeilenpa minäkin onneani. Eikä vaimosi taaskaan uskalla sanoa ei, ettei saisi kylillä tylsimyksen ja ilonpilaajan mainetta.

Vierailija
202/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko naimisissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet, että aina kun joku nainen tekee aloituksen parisuhdeongelmastaan, niin ketjuun ilmestyy lukuisia kommentteja, joissa väitetään aloitusta ja ketjua miesvihaksi.

Mutta kun mies tekee vastaavan aloituksen, niin kukaan ei yritä vaientaa keskustelua väittämällä sitä naisvihaksi. Ja hyvä niin. Mutta miksi naisen ollessa aloittaja keskustelu yritetään vaientaa?

Vierailija
204/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän rakastunut mies ahdistele seksuaalisesti. Onkohan ap:n käsitys rakastumisesta ihan terveellä tavalla kehittynyt.

Vierailija
205/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ap:n nainen ei ollut yhteydessä työsuojeluun ym, jos kerta oli ahdistelu kyseessä? Valeheteliko työterveydessäkin? Mieti nyt vähän tuon ihmisen toimintaa.

Koska hän ei yksinkertaisesti pysty. Hän ajatteli tuossakin tilanteessa ahdistelijan lapsia, työuraa. Sitä miten negatiivisesti tuo vaikuttaisi firmaan jos mies saa kenkää. Sitä miten häneen suhtauduttaiisiin. Ihan kaikkia muita paitsi itseään ja minua.

Tätä asiaa kannattaisi nyt miettiä tarkemmin. Olisi normaalia suuttua joutuessaan ahdistelun kohteeksi.  Olisi normaalia haluta ahdistelija vastuuseen teoistaan. Tuo naisesi reaktio ei kuulosta ihan ookoolta. 

Mites olisiko normaalia suuttuua ihmiselle joka melkein pilasi hänen elämänsä ennen minua?

Ei suuttuunut. Etsi siinäkin kaikki mahdolliset syyt miksi häntä kohtaan toimittiin todella väärin. 

Vierailija
206/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt unohdetaan nuo ihastuneet miehet hetkeksi ja mietitään muita elämän osa-alueita. Antaako naisesi muillakin elämän osa-alueilla ihmisten ylittää hänen rajansa, tungetella varsin henkilökohtaisille alueille, udella varsin henkilökohtaisista asioista, hyväksikäyttää naisesi avuliaisuutta jne? Antaako hän muutenkin ihmisten heittäytyä nopeasti hyvin läheiseksi hänen kanssaan? Uskaltaako hän sanoa ei ihmisille? Uskaltaako hän sanoa esim vanhemmilleen tarvittaessa tiukastikin ei, vaikka se suututtaisi hänen vanhemmat? Vai haluaako hän vain miellyttää kaikessa kaikkia antamalla kaikkien vyöryä hänen rajojen yli? 

No mun mielestä hänellä on kavereita kelle ei osaa sanoa ei vaikka haluaisi.

Sanoi aika harvoin ei.

Sinulle kuitenkin sanoo ei. Ei taida tuntua hyvältä. Hän joko esittää, ettei osaa sanoa heille ei tai sitten hän vain kohtelee sinua eri tavalla kuin muita eikä koe tarpeelliseksi huomioida tarpeitasi ja tunteitasi. 

Vierailija
207/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet, että aina kun joku nainen tekee aloituksen parisuhdeongelmastaan, niin ketjuun ilmestyy lukuisia kommentteja, joissa väitetään aloitusta ja ketjua miesvihaksi.

Mutta kun mies tekee vastaavan aloituksen, niin kukaan ei yritä vaientaa keskustelua väittämällä sitä naisvihaksi. Ja hyvä niin. Mutta miksi naisen ollessa aloittaja keskustelu yritetään vaientaa?

Miehet eivät kestä sitä, että heidän pelikirjansa temput tuodaan tiedettäviksi. 

Vierailija
208/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vaimo suhtautuu siihen, kun kerrot että et voi hyvin hänen käytöksen takia?

Hänen on hirveän vaikea nähdä ongelmaa. Kun toi seksuaalinen ahdistelu tapahtui. Hän meinasi jättää minut koska aiheutti niin paljon pahaa minulle

Vierailija
209/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän rakastunut mies ahdistele seksuaalisesti. Onkohan ap:n käsitys rakastumisesta ihan terveellä tavalla kehittynyt.

Kyllähän rakastunut mies voi tehdä mitä tahansa. Rakkautta ja rakastumistakin on niin monenlaista. Moni tulee rais**tuksi jopa parisuhteessa, jossa kumppani voi heti perään vannoa rakkauttaan tai jo tekohetken aikana. 

Vierailija
210/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

202/203 ei ja ei.

Vierailija
211/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ap:n nainen ei ollut yhteydessä työsuojeluun ym, jos kerta oli ahdistelu kyseessä? Valeheteliko työterveydessäkin? Mieti nyt vähän tuon ihmisen toimintaa.

Koska hän ei yksinkertaisesti pysty. Hän ajatteli tuossakin tilanteessa ahdistelijan lapsia, työuraa. Sitä miten negatiivisesti tuo vaikuttaisi firmaan jos mies saa kenkää. Sitä miten häneen suhtauduttaiisiin. Ihan kaikkia muita paitsi itseään ja minua.

Tätä asiaa kannattaisi nyt miettiä tarkemmin. Olisi normaalia suuttua joutuessaan ahdistelun kohteeksi.  Olisi normaalia haluta ahdistelija vastuuseen teoistaan. Tuo naisesi reaktio ei kuulosta ihan ookoolta. 

Mites olisiko normaalia suuttuua ihmiselle joka melkein pilasi hänen elämänsä en

Ei tietenkään ole normaalia. Ja samasta ilmiöstähän tuossakin on kyse kuin siinä ettei suuttunut ahdistelijalle.

Onko muuten suuttunut koskaan sinulle (riippumatta siitä oliko oikeutettu suuttuminen vai ei)? Ja miten reagoi jos sinä suutut hänelle?

Vierailija
212/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites olisiko normaalia suuttuua ihmiselle joka melkein pilasi hänen elämänsä en

Olisi normaalia. Hän on terapian tarpeessa, mutta ei koe sitä itse niin, koska sössi teidän pariterapiankin. Sinun roolisi on jatkaa tuossa hullunmyllyssä tai erkaantua omille teillesi ja törmätä johonkin parempaan, jos hyvin käy.

Vierailija
213/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen näkemys. Jos joku rakastuu suhun sä et häneen. Mitä se on jos hän haluaa kosketella ja halailla ym vastaavaa?

Vierailija
214/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt unohdetaan nuo ihastuneet miehet hetkeksi ja mietitään muita elämän osa-alueita. Antaako naisesi muillakin elämän osa-alueilla ihmisten ylittää hänen rajansa, tungetella varsin henkilökohtaisille alueille, udella varsin henkilökohtaisista asioista, hyväksikäyttää naisesi avuliaisuutta jne? Antaako hän muutenkin ihmisten heittäytyä nopeasti hyvin läheiseksi hänen kanssaan? Uskaltaako hän sanoa ei ihmisille? Uskaltaako hän sanoa esim vanhemmilleen tarvittaessa tiukastikin ei, vaikka se suututtaisi hänen vanhemmat? Vai haluaako hän vain miellyttää kaikessa kaikkia antamalla kaikkien vyöryä hänen rajojen yli? 

Sanoi aika harvoin ei.

Sinulle kuitenkin sanoo ei. Ei taida tuntua hyvältä. Hän joko esittää

Tai sitten on varma ettei aapee hylkää häntä. Mutta kaikkien muiden ihmisten kohdalla pelkää, että ne hylkää jos niille sanoo ei.

Vierailija
215/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häiritsijä on työyhteisön jäsen:

1. Pyydä häiritsijää lopettamaan

Jos koet seksuaalista häirintää, pyydä häiritsijää lopettamaan. Ensimmäinen tehtäväsi on tehdä häiritsijälle selväksi, että koet tämän toiminnan epätoivottavaksi. Tämä on tärkeää, jotta häiritsijä itse ymmärtää, että hänen käytöksensä on epätoivottavaa. Voi olla, että häiritsijä tulkitsee tilannetta toisin eikä ymmärrä häiritsevänsä.

https://www.pam.fi/tyoelamaopas/tyoelamassa/tyosuojelu-ja-tyoturvallisu…

Vierailija
216/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen kuulostaa alkoholistin lapselta.

Nimenomaan. Itselläni läheinen kokemus yhdestä naisesta ja yhdestä miehestä. Yhden ihmisen huomio ei tule koskaan olemaan heille tarpeeksi, eivät ymmärrä lojaaliudesta mitään ja narsistiset piirteet vahvat ja moraali olematon.

Suomessa joka toinen on alkoholistin lapsi.

Vierailija
217/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt osaa sanoa missä vika oikeasti on, mutta sen tiedän, että aika raskas tuollainen parisuhde aapeelle on. Ei kannata jatkaa jos ei asiat muutu.

Vierailija
218/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites olisiko normaalia suuttuua

Mä olen nähnyt hänen suuttuvan yhden ainoan kerran silloinkin ex miehelleen ja suuttumus on aika kova  sana. Hänen ajatusmailmasta ei oikein pääse kiinni, itse vihaisin lopun elämääni ihmisiä joita hänen elämässään on ollut. Hän on antanut täysin anteeksi.

Mä olen suuttunut kerran kanssa hänelle, hän meni hiljaiseksi.

Vierailija
219/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt osaa sanoa missä vika oikeasti on, mutta sen tiedän, että aika raskas tuollainen parisuhde aapeelle on. Ei kannata jatkaa jos ei asiat muutu.

Juu kyl tähän on joku ratkaisu löydyttävä.

Vierailija
220/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoi aika harvoin ei.

Sinulle kuitenkin sano

En usko. Hän tietää kuitenkin mun historian. Mulle ei ole koskaan ollut hirveän vaikeeta lähteä suhteista.

Tämä on nyt oikeastaan mun eka suhde mihin ihan oikeasti olen panostanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi