Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin kypsä. parisuhde vinguntaa.

Vierailija
13.03.2024 |

3v suhde takana. Kaikki on teoriassa niin pirun upeeta ettei mitään järkeä. 

Muttakun  yks asia tuhoaa kaiken.

Puolison järkyttävän flirtti käytös. En usko että hän pettäisi.  Mutta kun ei tämäkään ole mistään kotoisin että muutaman kk välein saat miettiä pettääkö hän..

Itse ei tajua yhtään mitään eikä osaa ottaa vastuuta.  Ei hän tee mitään väärää 3v aikana vaan 6 ihmistä ollut häneen rakastuneita.

Muilla samanlaista, vinkkejä.

Kommentit (938)

Vierailija
221/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa miellyttäjä persoonalta. Heille on ominaista parisuhteen ongelmat vieraiden ihmisten takia. He eivät osaa sanoa ei toivovat vaan että ongelma poistuisi itsekseen. 

Vierailija
222/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänkö siis alistuu mihin vain mitä ihmiset (tai ehkä vain miehet) hänelle tekevät? Exänsä oli törkeä ja pilasi hänen elämän ja hän vain alistui siihen ja sanoi jälkikäteen että ei se mitään, kunhan exä sinun elämä pysyy kunnossa. Pomo ahdisteli ja hän vain alistui siihen ja sanoi jälkikäteen että ei se mitään, pääasia että pomo sinun elämälle ei siitä koidu haittaa. Miestyökaverit yrittää iskeä häntä ja hän vain alistuu siihen ja kikattelee että ei se mitään, pääasia että teillä työkavereilla on kivaa tietenkin voitte aina soitella minulle. Jne. Käsitinkö oikein?

Kysymys kuuluu ap voitko sinä kunnioittaa ihmistä joka alistuu muiden miesten egojen alle koko ajan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap toivoi ratkaisua asiaan, mutta miten sinä sen ajattelit toteuttaa? 

Jos nainen ei näe omassa käytöksessään vikaa eikä puhuminen ja parisuhdeterapia auta, niin minkä sitten ajattelet vielä auttavan? Ihan mielenkiinnosta. 

Vierailija
224/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies kertoo ap sinulle, kuinka se ja se on häneen rakastunut? Haluaako kenties murtaa itsetuntoasi jatkuvalla flirtillä muiden kanssa ja kertomalla sinulle, ketkä kaikki naiset häntä rakastavat? Tykkäisikö mies, jos toimisit vastaavalla tavalla?

Nainen.

No tätäkin ollaan mietitty.. en mäkään kerro hänelle kaikista jutuista mitä itselle tapahtunut. Muhun on ihastunut tai musta on ollut kiinnostunut tän suhteen aikana 5 henkilöä. Hän tietää yhdestä.

En usko että tykkäsi.

Aiemmassa viestissä syyllistät puolisoasi häneen ihastuneista miehistä: " pitäisi ymmärtää että jotain on vialla jos koko ajan tuppaa ihastumaan" ja nyt kerrot että myös sinuun ihastutaan. Se on siis luonnollista ja normaalia, puolisoosi ihastuminen ei? 

Vierailija
225/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vaimo suhtautuu siihen, kun kerrot että et voi hyvin hänen käytöksen takia?

Hänen on hirveän vaikea nähdä ongelmaa. Kun toi seksuaalinen ahdistelu tapahtui. Hän meinasi jättää minut koska aiheutti niin paljon pahaa minulle

Mitä ihmettä? Siis miten aiheutti?

Onko hän epävakaa persoonallisuus? Kaikki ei ole kunnossa, eikä hänellä ole mitään tavoitetta ottaa asioita haltuun. Ja ehkä se ahdistelukin, jos sellaista tapahtui, johtui hänen käytöksestään. (En siis oikeuta tapahtunutta mitenkään, mutta hän saattoi valikoitua uhriksi oman flirttailunhalunsa vuoksi.)

Vierailija
226/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänkö siis alistuu mihin vain mitä ihmiset (tai ehkä vain miehet) hänelle tekevät? Exänsä oli törkeä ja pilasi hänen elämän ja hän vain alistui siihen ja sanoi jälkikäteen että ei se mitään, kunhan exä sinun elämä pysyy kunnossa. Pomo ahdisteli ja hän vain alistui siihen ja sanoi jälkikäteen että ei se mitään, pääasia että pomo sinun elämälle ei siitä koidu haittaa. Miestyökaverit yrittää iskeä häntä ja hän vain alistuu siihen ja kikattelee että ei se mitään, pääasia että teillä työkavereilla on kivaa tietenkin voitte aina soitella minulle. Jne. Käsitinkö oikein?

Kysymys kuuluu ap voitko sinä kunnioittaa ihmistä joka alistuu muiden miesten egojen alle koko ajan?

Tuossa on kyllä ihan aktiivista toimijuutta alistumisen lisäksi. Puheluihin vastaaminen. Niissä kikattelu. 

Minua edelleen häiritsee se seksuaalinen ahdistelu. Mitä ihmettä siinä tapahtui ja miksi ja miten se ilmeni tuolla tavalla. Olen itsekin seksuaaliväkivallan uhri, joten tiedän kyllä, että ihminen voi ja saa reagoida miten tahansa, mutta tuntuu, että tälle naiselle sattuu ja tapahtuu. Luin juuri kirjan Tyttö joka en. Hänellekin sattui ja tapahtui niitä raiskauksia ja seksuaaliväkivaltatilanteita tuon tuosta. Monelle niitä ei tapahdu koskaan. Täysin ei voi suojautua, mutta itsensä voi kyllä altistaa, jolloin nostaa todennäköisyyttä tapahtumille monin(kymmen)kertaiseksi. 

Vierailija
227/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä. 

Onko normaalia että tunnistan pelkästä MOI sanasta kuka soittaa?

Noita puheluita kuitenkin tulee kymmenittäin päivässä. Eri ihmisiltä.

Oikeasti, kymmenittäin päivässä? 🤔

Vierailija
228/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se h o r o

Vierailija
229/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä. 

Onko nämä puhelut siis jotain puhelinkokouksia tai muuten työasioihin liittyviä vai onko ne vain jotain mitä kuuluu kikattelua?

Vierailija
230/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies kertoo ap sinulle, kuinka se ja se on häneen rakastunut? Haluaako kenties murtaa itsetuntoasi jatkuvalla flirtillä muiden kanssa ja kertomalla sinulle, ketkä kaikki naiset häntä rakastavat? Tykkäisikö mies, jos toimisit vastaavalla tavalla?

Nainen.

No tätäkin ollaan mietitty.. en mäkään kerro hänelle kaikista jutuista mitä itselle tapahtunut. Muhun on ihastunut tai musta on ollut kiinnostunut tän suhteen aikana 5 henkilöä. Hän tietää yhdestä.

En usko että tykkäsi.

Aiemmassa viestissä syyllistät puolisoasi häneen ihastuneista miehistä: " pitäisi ymmärtää että jotain on vialla jos koko ajan tuppaa ihastumaan" ja nyt kerrot että myös sinuun ihastutaan. Se on siis luonnollista ja normaalia, puolisoosi ihastuminen ei? 

Ymmärrätkö eron meidän käytöksessä?

Heti kun mä alan huomata mitään outoa mä poistan ihmisen täysin mun elämästä.

Mä en vastaile enää sille ihmiselle 7x päivässä. Enkä varsinkaan kikattele / puhu seksi äänelläni 😂

Noin toimimalla yhdestäkään ihmisestä ei ole tullut ongelmaa

Vierailija
231/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen eksä. Verkot oli vesillä joka suuntaan, ei siis pelkästään seksuaaliset vaan ihan kaikki, hänellä piti olla hovi. Minä sitten en ollut hovin jäsen, vaan joku hovimestari, jonka piti vaan pitää pyörät pyörimässä, jotta he voivat sitten nauttia keskenään. 

Ap, pakene. 

Vierailija
232/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vaimo suhtautuu siihen, kun kerrot että et voi hyvin hänen käytöksen takia?

Hänen on hirveän vaikea nähdä ongelmaa. Kun toi seksuaalinen ahdistelu tapahtui. Hän meinasi jättää minut koska aiheutti niin paljon pahaa minulle

Onko hän epävakaa persoonallisuus? Kaikki ei ole kunnossa, eikä hänellä ole mitään tavoitetta ottaa asioita haltuun. Ja ehkä se ahdistelukin, jos sellaista tapahtui, johtui hänen käytöksestään. (En siis oikeuta tapahtunutta mitenkään, mutta hän saattoi valikoitua uhriksi oman flirttailunhalunsa vuoksi.)

No voin sanoa että oli hyvin haastavaa aikaa minullekkin. Mulla on itselläni tietoa ja taitoa lopettaa tollanen toiminta heti. se ei vaan välttämättä ole kovinkaan mukavaa sille kenen pitää lopettaa tämä toiminta.

On aika hirveää katsoa ihmistä ketä rakastaa kun hän on ihan romuna jonkun muun takia.

Vierailija
233/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä. 

Siis työpuheluita eri kollegoilta. Silti tiedän heti moista kun eräs mies soittaa.

Vierailija
234/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidokas provo, 4/5

Vierailija
235/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voin sanoa että oli hyvin haastavaa aikaa minullekkin. Mulla on itselläni tietoa ja taitoa lopettaa tollanen toiminta heti. se ei vaan

Siis etkö osannut lohduttaa naista? Kehottaa hakemaan ammattiapua? Siis pahoititko sinä mielesi siitä, että hän joutui ahdistelun kohteeksi? Tulee aikamoiset vibat...

Vierailija
236/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on kyllä ihan aktiivista toimijuutta alistumisen lisäksi. Puheluihin vastaaminen. Niissä kikattelu. 

Minua edelleen häiritsee se seksuaalinen ahdi

Olen ton ahdistelun jo avannut. 

Esimies ihastui merkit oli nähtävissä vaimo ei uskonut.. 

Homma meni niin pitkälle ettei vaimo uskaltanut mennä töihin jos ei ollut muita paikalla vaan otti saikkua.  Ilmeni kosketteluna käsiin ym. Eristämällä vaimoa itsensä kanssa muista.

Ehdottelemalla työreissuja, yhteisiä työmatkoja. Älyttömästi viestejä työajan ulkopuolella. Työajan ulkopuolella kontrollointina mene hakemaan tavaraa, tarvitaan huomenna.

Meidän parisuhteen arvostelua, mun arvostelua, mun haukkumista, ehdottelua et vaihda mies. Ymym. 

Ja vaimo oireili fyysisesti ja psyykkisesti noiden takia.

Vierailija
237/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voin sanoa että oli hyvin haastavaa aikaa minullekkin. Mulla on itselläni tietoa ja

Yritin saada hänet hakemaan apua terapiasta. Yritin saada hänet ottamaan yhteyttä ylemmäs.. 

Mutta kun hän ei pystynyt..

Ja kyllä totta helvetissä se vaikuttaa minuunkin kun rakasta ihmistä rääkätään.

Lupauduin kymmeniä kertoja lopettamaan ton toiminnan, ei halunnut.  En mä pystynyt tekemään tossa yhtään mitään. Muuta kuin kärsiä mukana.

Vierailija
238/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos apn nainen on täysin vilpitön siinä, ettei tajua flirttailevansa tai kannustavansa muita miehiä ihastumaan häneen? Entä jos apn nainen on vähän sellainen elämän totuuksien suhteen viaton tyyppi, hyväntahtoinen hömelö, joka antaa viattomuuttaan ja hölmöyttään miesten uida liiveihinsä? Eikä tajua, että käyttäytyy tavalla, joka jopa kutsuu miehiä siihen? En tarkoita että nainen olisi idi ootti. Vaan sellainen, joka tulee kerta toisensa jälkeen miesten taholta hyväksikäytetyksi. Ei osaa asettaa rajoja muille miehille, ei osaa olla tarvittaessa tyly kun miehet heittäytyy liian läheisiksi häntä kohtaan. Vaan tuntee ehkä jopa velvollisuutta miellyttää näitä miehiä olemalla ystävällinen ja kikattelevainen. Kuulostaa ehkä kieroutuneelta, mutta joidenkin tyttöjen kasvuympäristö lapsuuden perheessä on sellainen, joka aiheuttaa tuollaista aikuisuudessa.

No joo, käsittäisin tämän, jos olisi pariutumaton ihminen. Mutta nyt on parisuhteessa ja kumppani on asiasta sanonut. Oli sitten mitkä kokemukset, niin kyllä aikuisena pitäisi osata luopua jostain vanhoista tavoista jos kumppani siitä tuntee huonoa mieltä. Tässäkin nainen jopa myös itse on saanut kuulemma hankaluuksia käytöksellään. Ei voi vain puolustella, että olen nyt tämmöinen kun...

Vierailija
239/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen tapaus. Vaikea saada kiinni mistä tässä on oikeasti kyse. Onko nainen siis muilla tavoin ja muissa tilanteissa kuitenkin ihan normaalisti reagoiva ja normaalisti käyttäytyvä?

Mikä oli sen teidän pariterapeutin tulkinta tilanteesta ja ongelmien syistä?

Vierailija
240/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen.

En usko että tykkäsi.

Aiemmassa viestissä syyllistät puolisoasi häneen ihastuneista miehistä: " pitäisi ymmärtää että jotain on vialla jos koko ajan tuppaa ihastumaan" ja nyt kerrot että myös sinuun ihastutaan. Se on siis luonnollista ja normaalia, puolisoosi ihastuminen ei?&nbs

Ymmärrätkö eron meidän käytöksessä?

Heti kun mä alan huomata mitään outoa mä poistan ihmisen täysin mun elämästä.

Mä en vastaile enää sille ihmiselle 7x päivässä. Enkä varsinkaan kikattele / puhu seksi äänelläni 😂

Noin toimimalla yhdestäkään ihmisestä ei ole tullut ongelmaa

Olen eri ja ymmärrän eron täysin. Siksi olen yhdessä vain ihmisen kanssa, jolla on samat arvot ja toimintaperiaatteet kuin itselläni. En katselisi tuollaista toimintaa viikkoa kauempaa. Toteaisin, että tuli tehtyä väärä valinta ja ihmisen todellinen minä on paljastunut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä