Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin kypsä. parisuhde vinguntaa.

Vierailija
13.03.2024 |

3v suhde takana. Kaikki on teoriassa niin pirun upeeta ettei mitään järkeä. 

Muttakun  yks asia tuhoaa kaiken.

Puolison järkyttävän flirtti käytös. En usko että hän pettäisi.  Mutta kun ei tämäkään ole mistään kotoisin että muutaman kk välein saat miettiä pettääkö hän..

Itse ei tajua yhtään mitään eikä osaa ottaa vastuuta.  Ei hän tee mitään väärää 3v aikana vaan 6 ihmistä ollut häneen rakastuneita.

Muilla samanlaista, vinkkejä.

Kommentit (938)

Vierailija
901/938 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no meidän firmasta tälläinen ovela naikkonen sai kenkää yt neuvotteluissa, hiton pätevä mutta kun ei antanut...

No eihän tämä mikään ovela ollut vaan läpinäkyvä. Nuo parhaimmat eivät todellakaan anna ymmärtää antavansa, kunhan vaan huumaavat miesten päät niin sekaisin, että nämä haluavat olla se hyvä tyyppi, se, josta nainen puhuu arvostavasta ja kenelle heittää vähän kihertäen ja silmää vilkuttaen läppää, vähän erikoisempi ja parempi kuin nämä muut miehet tässä ja sitä rataa.

Ei semmoista naista edes yritetä kännissä vaan ihaillaan vaan kaukaa miten ihana se on ja hypätään kun se pyytää.

Vierailija
902/938 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollakseni rehellinen: kyllä mä olen aina, nuoresta pitäen ja etenkin silloin, käyttänyt viehätysvoimaani saadakseni etuja töissä. Suurimmaksi osaksi just sen takia, että näitä setämiehiä, jotka pyrkivät taputtelemaan ja tytöttelemään todellakin riitti. Niin ajattelin, että miksi en käyttäisi sitä hyväkseni, kun sen pskan saan niskaani muilta joka tapauksessa. Eli ilkeilyä ja vihjailuja, tein niin tai näin.

Miehelleni tein selväksi, että tämä on osa bisnestä eikä mitään muuta. Toisaalta en antaisi kenenkään soitella 5-7 kertoja päivässä ilman asiaa, koska haluan kyllä työhommani hoitaa kunnolla ja tuohan häiritsisi sitä, jos jonkun kanssa pitäisi puhelimessa koko päivä roikkua. Joten tuossa tapauksessa sanoisin kyllä, että hoidetaanpa tässä nyt kaikki kerralla.

Työajan ulkopuolella en pidä kenenkään yhteyttä, koska se ei ole ammattimaista. Haluan kaikesta huoli

Kutsutko tuollaista sielunsa myymistä ja bimboilua oveluudeksi? 🤔 

Epäammattimaista. 

Sitä ei voi myydä, mitä ei ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/938 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee tästä puolisosta sellainen kuva, että hän on luonnostaan hyvin kiltti ja miellyttämishaluinen. Ja se johtaa helposti ja tarkoittamattakin toisen osapuolen vääriin tulkintoihin ja ihastumiseen. Oman luonteen muuttaminen on äärimmäisen vaikeaa.

Vierailija
904/938 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ja vaikuttaa, että ap:n nainen käyttää kaikkiin miehiin samaa taktiikkaa, myös ap:hen. Luo illusion siitä, että hänen kanssaan kaikki on loistavaa.

Minulla oli sellainen ystävä, jota tuossa edellä joku kuvasi työpaikallaan olleen miesten keskellä. Hän sai luotua sellaisen tilanteen, että hän sai ystävät kilvan palvelemaan itseään. Hovi, jossa hän oli sankarina keskushenkilö, hyväsydäminen ja empaattinen "äiti teresa", paitsi ettei ollut. Hän loi sellaisen kuvan, että hän on vastavuoroisesti jokaisen kanssa, paitsi ettei ollut. Hyppäsin pois hänen hovistaan, uusia jäseniä on otettu tilalle. Kuka hoitaa kissaa, kuka vie kauppaan, kuka auttaa kantamaan raskaita tavaroita, kuka antaa hänelle vanhat huonekalunsa tai rahaa jne jne. 

Vierailija
905/938 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollakseni rehellinen: kyllä mä olen aina, nuoresta pitäen ja etenkin silloin, käyttänyt viehätysvoimaani saadakseni etuja töissä. Suurimmaksi osaksi just sen takia, että näitä setämiehiä, jotka pyrkivät taputtelemaan ja tytöttelemään todellakin riitti. Niin ajattelin, että miksi en käyttäisi sitä hyväkseni, kun sen pskan saan niskaani muilta joka tapauksessa. Eli ilkeilyä ja vihjailuja, tein niin tai näin.

Miehelleni tein selväksi, että tämä on osa bisnestä eikä mitään muuta. Toisaalta en antaisi kenenkään soitella 5-7 kertoja päivässä ilman asiaa, koska haluan kyllä työhommani hoitaa kunnolla ja tuohan häiritsisi sitä, jos jonkun kanssa pitäisi puhelimessa koko päivä roikkua. Joten tuossa tapauksessa sanoisin kyllä, että hoidetaanpa tässä nyt kaikki kerralla.

Työajan ulkopuolella en pidä kenenkään yhteyttä,

Arvasinkin, että monelle on kova paikka, että tämä sanotaan suoraan. Tuli vaan mieleen kertoa, kun tuolla yksi sanoi, että voi se olla tästäkin apn naisella kiinni. Että siinä on yksi pointti, mikä ottaa puheeksi.

Itse en katso, että sieluni on yhtään sen enemmän myyty kuin niiden miestenkään, jotka tähän peliin ihan vapaaehtoisina osallistuvat. Kellekään en ole mitään antanut ja ei ole ollut tarpeenkaan, pelkkä flirtti todellakin riittää.

Vierailija
906/938 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee tästä puolisosta sellainen kuva, että hän on luonnostaan hyvin kiltti ja miellyttämishaluinen. Ja se johtaa helposti ja tarkoittamattakin toisen osapuolen vääriin tulkintoihin ja ihastumiseen. Oman luonteen muuttaminen on äärimmäisen vaikeaa.

Jos on kyse siitä, burn out tai masennus on väistämätön, koska hän ei saa itselleen juuri mitään siitä miellyttämisestä ja joutuu tekemään sitä yli voimiensa. Siinä vaiheessa moni alkaa olla valmis muutokselle. 

Luulen kuitenkin, että hän nauttii tilanteesta, koska muuten olisi varmasti ottanut onkeensa ap:n kommentit. Miellyttäjähän on ihan huojentunut, kun joku antaa hänelle luvan olla miellyttämättä.  

Vierailija
907/938 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ty

Arvasinkin, että monelle on kova paikka, että tämä sanotaan suoraan. Tuli vaan mieleen kertoa, kun tuolla yksi sanoi, että voi se olla tästäkin apn naisella kiinni. Että siinä on yksi pointti, mikä ottaa puheeksi.

Itse en katso, että sieluni on yhtään sen enemmän myyty kuin niiden miestenkään, jotka tähän peliin ihan vapaaehtoisina osallistuvat. Kellekään en ole mitään antanut ja ei ole ollut tarpeenkaan, pelkkä flirtti todellakin riittää.

Joo. Jo ennen tätä viestiäsi mietin, että ei ole minulta mitenkään pois, jos työpaikka muuten säilyy siedettävänä. Tuollaisia miehiä pidän pelleinä ja naisia idiootteina ja yritän kartella molempia. En halua pelata tyhmiä pelejä vaan hoitaa duunini. Ihan kuin joku elämänpeli Jonne. Kuulostaa kovin narsistilta. 

Vierailija
908/938 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelleni tein selväksi, että tämä on osa bisnestä eikä mitään muuta. Toisaalta en antaisi kenenkään soitella 5-7 kertoja päivässä ilman asiaa, koska haluan kyllä työhommani hoitaa kunnolla ja tuohan häiritsisi sitä, jos jonkun kanssa pitäisi puhelimessa koko päivä roikkua. Joten tuossa tapauksessa sanoisin kyllä, että h

Tuon mun tunteman naisen kunniaksi on kyllä sanottava että on puolustanut muitakin ja saanut läpi parannuksia muillekin kuin itselleen. Kyllä mä enemmän niitä miehiä ihmettelen jotka perässään vaan juoksee. Mutta siis voihan apn tapauksessa tämmöisestä olla kyse.

En kadehdi enkä tuomitse toisaalta kun ei varmaan toisaalta niin kivaa aina ole sitä huomiota saada halusi tai ei.

Vierailija
909/938 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on kyse siitä, burn out tai masennus on väistämätön, koska hän ei saa itselleen juuri mitään siitä miellyttämisestä ja joutuu tekemään sitä yli voimiensa. Siinä vaiheessa moni alkaa olla valmis muutokselle. 

Luulen kuitenkin, että hän nauttii tilanteesta, koska muuten olisi varmasti ottanut onkeensa ap:n kommentit. Miellyttäjähän on ihan huojentunut, kun joku antaa hänelle luvan olla miellyttämättä.  

Burn out taustaa löytyy.

Vierailija
910/938 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Burn out taustaa löytyy.

Mutta terapia tai muuttuminen ei kiinnostele?

Vierailija
911/938 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Burn out taustaa löytyy.

Mutta terapia t

Yrittää itsenäisesti opetella stressin hallintaa yms 

Vierailija
912/938 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Burn out taust

Yrittää itsenäisesti opetella stressin hallintaa yms 

Paino sanalla yrittää, jos kerran toimii edelleen päivittäin itselleen haitallisella tavalla? Vai toimiiko? Toimiiko sittenkin itseään miellyttävällä tavalla?

Vierailija
913/938 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tilanne ei ole niin mustavalkoinen kuin se täällä tyypilliseen tapaan esitetään. Tässä on kyseessä siis nuori (sitä 30 v vielä on) ihminen, joka on työelämän alussa ja pyrkii saamaan ja säilyttämään hyvän työpaikan. Valitettavasti jos hän on nainen ja vielä viehättävä, ja vielä jos on erityisen viehättävä, tuo on pakollinen kuvio.

Siis se, että miehet tulevat tarjoamaan "apuaan", muka mentoroimaan, keskustelemaan, neuvomaan, tekemään yhteistyötä...tätä voi nyt nimittää miksi hyvänsä, mutta asiaa runsaasti kokeneena annan sille oman sanani: rimpattamaan perässä. Joku tekee sitä ihan oikeasti tunkeakseen pöksyihin, jonkun mielestä on vaan kiva piristää päivää pienellä flirtillä nuoren, kauniin naisen kanssa, osan mielestä on hienoa näyttää toisille miehille, jne jne jne ja yksi promille ihan oikeasti haluaa auttaa nuorta työntekijää.

Se on sitten luonteesta ja henkilöhistoriasta kiinni, miten tähän suhtautuu. Minusta tavallaan on aika hienoa, että joku on kylmästi todennut, että mennään sitten peliin mukaan ja otetaan tästä itsellekin hyötyä. Itsellä ei pokka ja muka moraali kestänyt, joten päädyin samankaltaiseen tilanteeseen kuin apn avovaimolla ehkä on: vastailemaan kiltisti, miellyttämään, välttelemään, yrittämään kiertää tilanteita ja ihmisiä ja samalla raadoin kahta kovemmin näyttääkseni muille työtekijöille, että en ole halveksittava bimbo ja mitä nimikkeitä täällä käytettiin. Että en etene reittä myöten vaan teen työni hyvin.

Mitä se auttoi. Ei mitään, minua arvosteltiin noiden miesten käytöksen kautta. Burn out seurasi minullakin ja sitä myötä terapiassa on rajoja paremmin löytynyt. Mutta oikeastaan tämä ketju sai minut ajattelemaan, että oikeastiko se olen muuten MINÄ joka sitä terapiaa tarvitsee noissa sairaissa työyhteisöissä, joissa meno saa vaan jatkua.

Vierailija
914/938 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se yksilön terapian tarvetta poista, vaikka joku muukin tarvitsisi.

Ei tuollaiseen tarvitse lähteä mukaan. Jos työpaikka on täynnä limaisia setämiehiä, löytyy kyllä muitakin työpaikkoja. Tietysti ensin voi kokeilla siinä vanhassa työpaikassa, mitä tapahtuu, kun ei lähde mukaan.

Vierailija
915/938 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se yksilön terapian tarvetta poista, vaikka joku muukin tarvitsisi.

Ei tuollaiseen tarvitse lähteä mukaan. Jos työpaikka on täynnä limaisia setämiehiä, löytyy kyllä muitakin työpaikkoja. Tietysti ensin voi kokeilla siinä vanhassa työpaikassa, mitä tapahtuu, kun ei lähde mukaan.

Joo justiin tätä tarkoitin. Toki mun alkutyövuosista on niin kauan aikaa, että kyllä suunnilleen jokaisessa työpaikassa oli limaisia setämiehiä ja se oli kaikkien mielestä ok. Laman alkua oli myös, joten etenkään pienemmällä paikkakunnalla, jolla asuin, ei niitä työpaikkoja noin vain vaihdeltu. Mutta silti se oli mussa se vika, kun kiltiksi koulittuna ja miellyttämiseen opetettuna en osannut "olla lähtemättä mukaan". En mielestäni kyllä lähtenyt mukaan, en siis flirttaillut tai pukeutunut huomiota herättävästi tai muuta. Silti sain haukut miten "lähden mukaan".

Kyllä silloinkin tosin oli näitä rohkeita, jotka pisteli setämiehille luita kurkkuun ja muuta ja jos olivat tarpeeksi kauniita sitähän vain ihailtiin ja pääsivätkin hyvin eteenpäin. Kadehdin etenkin erästä työkaveria, joka tosiaan täräytti takaisin ja pisti hanttiin ja piti puolensa.

Ja kyllä mä ajattelen, että terapiaa enemmän olisin hyötynyt siitä, että joku jyrähtää näille setämiehille ja puolustaa mua.

Vierailija
916/938 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei pysty kyllä tollaista flirttailevaa kumppania sietämään. Pirukseen stressaavaa, kun koko ajan vituttaa toisen käytös ja saa miettiä, että milloin lähtee housut pois jalasta tilanteen tullen. Kyllä yhden ihmisen/oman kumppanin pitäisi riittää.

Vierailija
917/938 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei pysty kyllä tollaista flirttailevaa kumppania sietämään. Pirukseen stressaavaa, kun koko ajan vituttaa toisen käytös ja saa miettiä, että milloin lähtee housut pois jalasta tilanteen tullen. Kyllä yhden ihmisen/oman kumppanin pitäisi riittää.

Tämä. Se on vaan ajankysymys jos päästät kaikki halukkaat emotionaaliseen yhteyteen kanssasi kunnes tulee joku kuka resonoi just sua. Sairainta tässä on se ettei tämän henkilön tarvitse olla edes aito. Riittää kun ulkonäkö toimii ja hän osaa lukea sinua.

Vierailija
918/938 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttämisenhaluinen ihminen on manipuloitavissa.

Vierailija
919/938 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla kyseessä ihminen, joka on jokaiselle sitä, mitä tämä toivoo: flirttailijalle flirttailija, avuntarpeessa olevalle auttaja, kumppanille tämän haluaman tyyppinen kumppani jne. En tiedä, onko tämä mahdollista ja jos on, mistä häiriöstä on kyse (hylkäämisen pelko?). Tuli vain mieleen.

Vierailija
920/938 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla kyseessä ihminen, joka on jokaiselle sitä, mitä tämä toivoo: flirttailijalle flirttailija, avuntarpeessa olevalle auttaja, kumppanille tämän haluaman tyyppinen kumppani jne. En tiedä, onko tämä mahdollista ja jos on, mistä häiriöstä on kyse (hylkäämisen pelko?). Tuli vain mieleen.

Tää oli mielenkiintoinen kirjoitus kaikessa yksinkertaisuudessaan. Ap on miettinyt vähän samaa hän on kameleontti joka tulee kaikkein kanssa toimeen. Jokainen häneen tutustuva ihminen pitää hänestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi