Mä olen niin kypsä. parisuhde vinguntaa.
3v suhde takana. Kaikki on teoriassa niin pirun upeeta ettei mitään järkeä.
Muttakun yks asia tuhoaa kaiken.
Puolison järkyttävän flirtti käytös. En usko että hän pettäisi. Mutta kun ei tämäkään ole mistään kotoisin että muutaman kk välein saat miettiä pettääkö hän..
Itse ei tajua yhtään mitään eikä osaa ottaa vastuuta. Ei hän tee mitään väärää 3v aikana vaan 6 ihmistä ollut häneen rakastuneita.
Muilla samanlaista, vinkkejä.
Kommentit (938)
Minäkin olen ollut nuorempana vähän kuin aapeen avovaimo. Minä siis kyllä tiesin flirttailevani ja flirttailin koska tykkäsin siitä. Minuun ihastuttiinkin, itse en niihin muihin. Oma avomieheni joskus epäsuorasti asiasta huomautti, tosin ei kovin suoraan koskaan sanonut. Nautin miesten huomiosta enkä halunnut lopettaa. Tilanne oli se, että en uskonut olevani loppuelämääni sen avomieheni kanssa. En ollut täysillä rakastunut kuin suhteen alussa. Ja lähdinkin sitten siitä liitosta, koska oli olo että en halua olla hänen kanssaan. Sen liiton jälkeisissä tapailuissa ja seurustelusuhteissa, joissa en ollut täysillä rakastunut olen ollut tuollainen, että pidän silmät auki joka suuntaan. Tosin olen kyllä sitten lopettanut ne tapailut ja suhteet, koska en minä halua loukata ketään. Kun lopulta kohtasin miehen, josta tuli olo että tämän kanssa haluan rakentaa tulevaisuuden ja perustaa perheen, niin en ole kertaakaan ollut tuollainen muille flirttaileva. Olemme olleet yhdessä ja yli kymmenen vuotta. En ole tuntenut halua flirttailla muille kun olen sitoutunut tähän suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan olla ap vaimo. En siis oikeasti ole, mutta olen juuri kuvatun kaltainen hahmo. En petä mutta nautin miesten huomiosta ihan liikaa pystyäkseni lopettamaan flirttailua.
Mitä tekisit, jos miehesi pyytäisi lopettamaan? Etkö ole ajatellut, että hoitaisit pääsi kuntoon muulla tavalla? Jotain vajettahan sinä tuolla paikkaat.
Lupaisin lopettaa. Olisin katuva ja todennäköisesti ajautuisin viikon sisään flirttailemaan uudelle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan olla ap vaimo. En siis oikeasti ole, mutta olen juuri kuvatun kaltainen hahmo. En petä mutta nautin miesten huomiosta ihan liikaa pystyäkseni lopettamaan flirttailua.
Mitä tekisit, jos miehesi pyytäisi lopettamaan? Etkö ole ajatellut, että hoitaisit pääsi kuntoon muulla tavalla? Jotain vajettahan sinä tuolla paikkaat.
Lupaisin lopettaa. Olisin katuva ja todennäköisesti ajautuisin viikon sisään flirttailemaan uudelle miehelle.
Niin. Et koe minään ongelmana tuota suurta huomionhakuisuuttasi ja halua selvittää sen juuria ja hoitaa se muuten. Mitä sitten, kun sinusta tulee vanha eivätkä miehet enää kiinnitä sinuun huomiota? Tai no, onhan niitä noloja vanhoja naisia, jotka edelleen jahtaavat miehiä.
Kukaan ei ole täydellinen ja kaikissa on jotain vikoja. Mutta kyllä tuollainen joka suuntaan flirttaillu on aika rasittava vika. Vaikka ei siis edes ikinä pettäisi. Itse en viitsisi olla sellaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oletetaan, että joku nainen tietämättään ja tiedostamaan flirttailee ja antaa ymmärtää haluavansa enemmän. Mutta ei siis ihan oikeasti tajua flirttaavansa ja antavansa ymmärtää. Kysymys kuuluukin, että mikä tällaisen sitten voisi aiheuttaa? Minkälaisessa kasvuympäristössä kasvaminen? Tai minkä asian puuttuminen kasvuvuosista? Vai mikä? Tähän ei nyt kelpaa selitykseksi mikään autismi ja että siksi ei ymmärtäisi sosiaalista koodia. Sillä autistit ei kyllä ole avoimen flirttailevia tiedostamattaan.
No ihan ensinnäkin ihmisten käytöksessähän ja käytösmaleissa on usein paljonkin tiedostamatonta toimintaa ja myös ns. tottumuksen automaatiota. Ei se ole sinällään mitään erikoista tai vaadi mitään valtavaa häiriötä taakseen. Jokaisela on myös sokeita pisteitä oman käytöksensä suhteen. (Näistä voi olla mielenkiintoista muuten keskustella esim. hyvän ystävänsä kanssa, joka voi nähdä sinusta jotain sellaista mikä on sinulle itsellesi automaattista/ tiedostamatonta käytöstä. Itselleni on tullut ainakin hauskoja ahaa-elämäyksiä tällaisista keskusteluista, ohis.)
Esim. kasvatuksessa ja luonteessa voi olla sellaisia elementtejä, että on kasvanut mukautuvaiseksi, joustavaksi ja mielyttämishaluiseksi (liian). Nämä kun on perinteisesti olleet tavoiteltuja ominaisuuksia tyttöjen kasvatuksessa. Onhan tuo nyt yleistä koittaa antaa viehättävä ja mukava vaikutelma itsestään, naisilla varsin tyypillistä, ja joillakin tätä on enemmän, liikaakin.
Jos on lisäksi sosiaalinen ja on oppinut myös jo varhain, että viehttävyydellä ja viehättävällä käytöksellä toiset (erit. miehet) ovat sinulle tavallista mukavampia, niin siitä on voinut syntyä aika tiedostamatonkin käytöskaava ihmissuhteissa ja sosiaalisessa kanssakäymisessä, eikä sitä välttämättä miellä mitenkään viehätysvoiman (väärin)käyttämiseksi tai flirttailuksi. Tuntee olevansa vaan ihan normaalisti niin. Miehet ovat mitanneet ja monet mittaavat vieläkin (tämäkin voi olla tiedostamatonta) hyvinkin paljon naisten arvoa viehättävyydellä ja mukautuvaisuudella tms. Tämä ei rajoitu vain parisuhteisiin tai kumppanin valintaan.
Pohjalla voi vaikuttaa myös hieman alhainen itsetunto, mikä on yleistä ja syitä tähän voi olla monia kasvatuksesta koulukiusaamiseen jne, tai itsetunto on sidottu ehkä toisten ihmisten hyväksyntään ja kehuihin ja siihen, pitävätkö he sinusta. Se voi olla jollekin muidostunut iiankin tärkeäksi arvoksi, että olisi yleisesti pidetty, mikä liittyy tietenkin tuohon liialliseen miellyttämisen haluun. Esimerkiksi vaikka tämäntyyppisiä tavi vastaavi asioita voisi ola taustalla, aika hatusta vedettynä esimerkkinä, mitä tuli nyt mieleen.
Mutta tämän kirjoitettuani, en todellakaan väitä, että olisi välttämättä kyse tämäntyyppisestä ap:n tapauksessa, tämä oli vain esimerkki siitä, ettei aina välttämättä tarvi olla kyse jostain persoonalluisuushäiriöstä, tahallisesta valheellisuudesta, piittaamattomuudesta ja ilkeämielisyydestä tai vaikka narsismista, johon tuo kaasuvalottaminen usein liittyy. En sano etteikö voi olla sitäkin. Itse en oikesti saa selvää ap:n naisen yleisluonteesta.
Osa tän ketjun kommentoijista diagnosoisi esim.brassit kaikki mielisairaiksi.
Vierailija kirjoitti:
Osa tän ketjun kommentoijista diagnosoisi esim.brassit kaikki mielisairaiksi.
Ei kai siellä yleisesti ottaen ole ihan kaikki muumit laaksossa ja sulat sambapäähineessä, kun maassa tehdään maailman eniten kauneusleikkauksia ja vaarallisia buttliftejä.
886. Älä välitä mä olen ollut hänen kanssaan 3vuotta enkä ole edelleenkään perillä mitä hänen mielessään tapahtuu..
Väittäisin että kasvatus on ollut hyvää, käytöstavat ym todella hyviä. Koulussa ollut aina hyvä ja suosittu oppilas.
Kiltteyttä ja miellyttämis taipumusta on paljon tuon näkee ihan kaveri suhteissakin jotka helposti menevät miellyttämiseen. Esim suostuu lähtemään ja maksamaan jostain asiasta jota ei itse halua tai jopa vihaa.
Mieti, jos on sinunkin kanssasi vastentahtoisesti?
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin on kysytty. Ja suositeltu lähtemään jos ei rakasta.
No jos ei nyt suhteen kannalta ei yhtään ymmärrä, mikä tässä on ongelma, niin kannattaisi kuitenkin miettiä sen duunin kannalta. Nimittäin kovin hyvällä ei kuitenkaan katsota tyyppiä, jolle kelpaa ylisuuri palkka, ylimääräiset edut ja nähtävästi on sen vuoksi valmis sietämään selkeitä seksuaalisen häirinnän piirteitä ja rajojen ylittämistä työpaikalla.
Siltä tuo muiden työkavereiden silmiin näyttää - koska tämähän tuossa siis tapahtuikin. Jos vielä hetken päästä on kuvioissa toinen, jonka kanssa kiherretään, niin vaimon kantilta olisi nyt viimeistään hyvä, että ei olisi johtoporrasta. Alkaa näyttämään näetsen vielä paremmalta.
Muut siellä töissä tuskin uskovat, että vaimosi on vain harvinaisen herttainen ja hyvä ihminen, joka ei halua aiheuttaa edes ahdistelevalla pomolle vaikeuksia tai pahaa mieltä.
Eli itse huomauttaisin kyllä, jos naista oikeasti rakastat, että pidemmän päälle tuolla käytöksellä on se hyvä työpaikka vaarassa. Viimeistään siinä vaiheessa, kun tulee vielä nuorempi ja kauniimpi samalla asenteella kehiin.
Vierailija kirjoitti:
No jos ei nyt suhteen kannalta ei yhtään ymmärrä, mikä tässä on ongelma, niin kannattaisi kuitenkin miettiä sen duunin kannalta. Nimittäin kovin hyvällä ei kuitenkaan katsota tyyppiä, jolle kelpaa ylisuuri palkka, ylimääräiset edut ja nähtävästi on sen vuoksi valmis sietämään selkeitä seksuaalisen häirinnän piirteitä ja rajojen ylittämistä työpaikalla.
Siltä tuo muiden työkavereiden silmiin näyttää - koska tämähän tuossa siis tapahtuikin. Jos vielä hetken päästä on kuvioissa toinen, jonka kanssa kiherretään, niin vaimon kantilta olisi nyt viimeistään hyvä, että ei olisi johtoporrasta. Alkaa näyttämään näetsen vielä paremmalta.
Muut siellä töissä tuskin uskovat, että vaimosi on vain harvinaisen herttainen ja hyvä ihminen, joka ei halua aiheuttaa edes ahdistelevalla pomolle vaikeuksia tai pahaa mieltä.
Eli itse huomauttaisin kyllä, jos naista oikeasti rakastat, että pidemmän päälle
Taitaa ap lakata keskustelun tähän kun siirrytään niihin oikeisiin asioihin, hän haluaa vain jankata (trollata?) kuinka hyvä suhde on. Tämä on toinen keskustelu jo tästä samasta aiheesta ja ihan sama jankutus molemmissa.
Mutta jos tätä asiaa arvioidaan noin muuten, niin kyllä me kaikki ollaan työpaikoilla tähän naistyyppiin, joka on aivan hämmentynyt miesten huomiosta eikä ollenkaan ymmärrä, miksi he nyt noin vaikka itse lirkuttelevat ja sirkuttelevat minkä osaavat. Ja jännästi ne miesystävätkin sieltä töistä löytyy tosiaan pomoportaasta eikä suinkaan duunikavereista siinä vieressä.
Apn avovaimo voi olla ihan tosissaan siinä, että hän haluaa säilyttää suhteen ja rakastaa apta, mutta samalla hän on löytänyt helpon väylän työelämässä eikä halua luopua siitä. Hän voi tuntea perusturvattomuutta juuri sillä alueella, eli pelkää, että ei ns. omillaan pelkää. Sen vuoksi hän varmistelee selustaansa näiden "ystävien" turvin.
Se vain on kovin lyhytnäköinen strategia.
Ollakseni rehellinen: kyllä mä olen aina, nuoresta pitäen ja etenkin silloin, käyttänyt viehätysvoimaani saadakseni etuja töissä. Suurimmaksi osaksi just sen takia, että näitä setämiehiä, jotka pyrkivät taputtelemaan ja tytöttelemään todellakin riitti. Niin ajattelin, että miksi en käyttäisi sitä hyväkseni, kun sen pskan saan niskaani muilta joka tapauksessa. Eli ilkeilyä ja vihjailuja, tein niin tai näin.
Miehelleni tein selväksi, että tämä on osa bisnestä eikä mitään muuta. Toisaalta en antaisi kenenkään soitella 5-7 kertoja päivässä ilman asiaa, koska haluan kyllä työhommani hoitaa kunnolla ja tuohan häiritsisi sitä, jos jonkun kanssa pitäisi puhelimessa koko päivä roikkua. Joten tuossa tapauksessa sanoisin kyllä, että hoidetaanpa tässä nyt kaikki kerralla.
Työajan ulkopuolella en pidä kenenkään yhteyttä, koska se ei ole ammattimaista. Haluan kaikesta huolimatta todellakin säilyttää ammattimaisen maineen.
Se ei estä mua vähän kikattelemasta ja vilkuttamasta silmää, kun hetki on otollinen, koska jos mä nyt jään mieleen "hauskana tapaukseksena" niin ei siitä haittaakaan ole.
Kenties APn tyttis onkin ovelampi kuin AP luulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin on kysytty. Ja suositeltu lähtemään jos ei rakasta.
Eihän se mihinkään lähde. Kun ei lähde noiden ihastustenkaan luota. Ihminen voi sanoa rakastavansa, mutta rakkautta on niin kovin monenlaista.
Apn avovaimo voi olla ihan tosissaan siinä, että hän haluaa säilyttää suhteen ja rakastaa apta, mutta samalla hän on löytänyt helpon väylän työelämässä eikä halua luopua siitä. Hän voi tuntea perusturvattomuutta juuri sillä alueella, eli pelkää, että ei ns. omillaan pelkää. Sen vuoksi hän varmistelee selustaansa näiden "ystävien" turvin.
Itse asiassa luulen, että tässä ollaan jonkun jäljillä. Apn avovaimo taitaa olla samanlainen myös muualle suuntiin, eli näkee vaan helpommaksi mielistellä ja olla miellyttävä kuin alkaa asettamaan rajojaan. Ei varmaan osaakaan niitä asettaa.
Ja onhan se totta, että se ihana ihminen yleensä saa sitten hyvää kohtelua ja pidetään kuin kukkaa kämmenellä. Nämä vain kostautuu siinä vaiheessa kun tulee joku konflikti, kuten nyt apn ja näiden ihastujien kanssa, eli ei voikaan kaikille antaa ottamatta joltain pois.
Pariterapiat ei tuossa vaiheessa auta, jos yksilöterapiat on jäänyt välistä. Ja jäähän ne kunnes menee pää seinän päätyyn kunnolla, eli tuo taktiikka ei enää toimi, vaan alkaa olemaan tosi tosi haitallinen.
Se tossa flirttailussa ja reittä pitkin ylöspäin menemisessä on aikamoinen miina mitä monet naiset ei ajattele. Jossain vaiheessa se mies haluaa realisoida ne lupaukset joita flirtillä annatte. Jos te ette sitten ole valmiita polvilleen menoon saattaa se urakehitys loppua hyvin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Se tossa flirttailussa ja reittä pitkin ylöspäin menemisessä on aikamoinen miina mitä monet naiset ei ajattele. Jossain vaiheessa se mies haluaa realisoida ne lupaukset joita flirtillä annatte. Jos te ette sitten ole valmiita polvilleen menoon saattaa se urakehitys loppua hyvin nopeasti.
Voi voi. Olen vierestä seurannut niin ovelaa vedätystä nimenomaan tuossa, että selkeästi et tiedä, mistä puhut. Ainakin yksi nainen osasi tehdä tämän tosi hyvin, oli niin herttainen ja suloinen ja laittoi miehet kilpailemaan tosi näppärästi keskenään. Päät vain kolisi yhteen kun ryntäilivät tekemään tälle palveluksia, kuka nopeammin ja kuka paremmin pystyy.
Yksikään näistä miehistä ei ikinä olisi blaskannut itseään tämän naisen silmissä alkamalla vaatimaan ja realisoimaan jotain lupauksia. Siinähän olisi saanut nämä muutkin miehet niskaansa, kun olisivat tietysti ritarina tätä naista sikaa vastaan puolustaneet.
Tosin en ole varma, ymmärsikö ne miehet kusetuksen suuruutta, vai kuvittelivatko vain itsekin tekevänsä ihanalle naiselle ihan mielellään palveluksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Olen vierestä seurannut niin ovelaa vedätystä nimenomaan tuossa, että selkeästi et tiedä, mistä puhut. Ainakin yksi nainen osasi tehdä tämän tosi hyvin, oli niin herttainen ja suloinen ja laittoi miehet kilpailemaan tosi näppärästi keskenään. Päät vain kolisi yhteen kun ryntäilivät tekemään tälle palveluksia, kuka nopeammin ja kuka paremmin pystyy.
Yksikään näistä miehistä ei ikinä olisi blaskannut itseään tämän naisen silmissä alkamalla vaatimaan ja realisoimaan jotain lupauksia. Siinähän olisi saanut nämä muutkin miehet niskaansa, kun olisivat tietysti ri
Niin no meidän firmasta tälläinen ovela naikkonen sai kenkää yt neuvotteluissa, hiton pätevä mutta kun ei antanut... naapuri firmasta (työskentelen alalla jossa useita firmoja muutaman km säteellä) liitytään kaikki toisiimme. Samanlainen tapaus eri firma , nainen ei antanut kun TJ yritti kännissä. nainen sai kenkää. Nainen syytti tj seksuaalisesta häirinnästä. Firma maksoi 30k€. Nainen ihmettelee 8v myöhemminkin miksi ei saa enää alansa töitä.
Vierailija kirjoitti:
Ollakseni rehellinen: kyllä mä olen aina, nuoresta pitäen ja etenkin silloin, käyttänyt viehätysvoimaani saadakseni etuja töissä. Suurimmaksi osaksi just sen takia, että näitä setämiehiä, jotka pyrkivät taputtelemaan ja tytöttelemään todellakin riitti. Niin ajattelin, että miksi en käyttäisi sitä hyväkseni, kun sen pskan saan niskaani muilta joka tapauksessa. Eli ilkeilyä ja vihjailuja, tein niin tai näin.
Miehelleni tein selväksi, että tämä on osa bisnestä eikä mitään muuta. Toisaalta en antaisi kenenkään soitella 5-7 kertoja päivässä ilman asiaa, koska haluan kyllä työhommani hoitaa kunnolla ja tuohan häiritsisi sitä, jos jonkun kanssa pitäisi puhelimessa koko päivä roikkua. Joten tuossa tapauksessa sanoisin kyllä, että hoidetaanpa tässä nyt kaikki kerralla.
Työajan ulkopuolella en pidä kenenkään yhteyttä, koska se ei ole ammattimaista. Haluan kaikesta huolimatta todellakin säilyttää ammattimaisen maineen.
Kutsutko tuollaista sielunsa myymistä ja bimboilua oveluudeksi? 🤔
Epäammattimaista.