Mä olen niin kypsä. parisuhde vinguntaa.
3v suhde takana. Kaikki on teoriassa niin pirun upeeta ettei mitään järkeä.
Muttakun yks asia tuhoaa kaiken.
Puolison järkyttävän flirtti käytös. En usko että hän pettäisi. Mutta kun ei tämäkään ole mistään kotoisin että muutaman kk välein saat miettiä pettääkö hän..
Itse ei tajua yhtään mitään eikä osaa ottaa vastuuta. Ei hän tee mitään väärää 3v aikana vaan 6 ihmistä ollut häneen rakastuneita.
Muilla samanlaista, vinkkejä.
Kommentit (938)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tämä sama aloitus taas.
Joo, sama tyyppi valittamassa. Se on palstan vakkari mies 29v+1. Ärsyttävä vinkuja.
Jos on, kunnioitan sitä, että hän on hakeutunut terapiaan ja kasvanut siellä.
Ap, ennustan sen, että naisesi kyllästyy sun epäilyihin ja jättää sinut. Jos vain olisit osannut olla onnellinen siinä ilman epäilyjä, niin teillä olisi ollut kaikki hyvin. Naisesi on jo väsynyt sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tämä sama aloitus taas.
Joo, sama tyyppi valittamassa. Se on palstan vakkari mies 29v+1. Ärsyttävä vinkuja.
Jos on, kunnioitan sitä, että hän on hakeutunut terapiaan ja kasvanut siellä.
Ei vaikuta kasvaneen.
Todennäköisesti on jo pettänyt, käyppäs testeissä!
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa on. Ap vain on vainoharhainen ja tuleva stalkkeri.
Hei haloo, olette itse ilkeitä ja häiriköitä.
Tuollainen flirtti naistenmies on ällöttävån epäluotettava. Jos vielä tulee toisesta kulttuurista ja omaa narsistista käytöstä, tarvii jatkuvaa ihailua osakseen ja selittää flirttailun toisten naisten kanssa olevan vaan hänen kulttuuriin kuuluva juttu ja ettei tarkoita mitään niin Juokse. Kyllä heillä näitä selityksiä piisaa ja salasuhteiden harrastamista. En luottaisi yhtään tuollaiseen flirttityyppiin. Aikuinen ja kumppaniaan arvostava mies ei hae muilta naisilta huomiota eikä ole tarvetta flirttailuun. Hoh hoijaa...kuinka eräs tästä tulee mieleen, yhden firman DI.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen flirtti naistenmies on ällöttävån epäluotettava. Jos vielä tulee toisesta kulttuurista ja omaa narsistista käytöstä, tarvii jatkuvaa ihailua osakseen ja selittää flirttailun toisten naisten kanssa olevan vaan hänen kulttuuriin kuuluva juttu ja ettei tarkoita mitään niin Juokse. Kyllä heillä näitä selityksiä piisaa ja salasuhteiden harrastamista. En luottaisi yhtään tuollaiseen flirttityyppiin. Aikuinen ja kumppaniaan arvostava mies ei hae muilta naisilta huomiota eikä ole tarvetta flirttailuun. Hoh hoijaa...kuinka eräs tästä tulee mieleen, yhden firman DI.
Tässä ketjussa flirttaaja on nainen, mutta samaa mieltä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, kysy tyttöystävältäsi, missä hän voisi kehittyä? Tai missä hän näkee itsessään kehitettävää.
Jos ne liittyvät tekoina sinuun tai yrittää laihduttaa tai yrittää olla mukavampi tai yrittää, mutta hän ei löydä itsestään kehitettävää, kuten yrittää olla miellyttämättä toisia tai alkaa oppia sanomaan ei.
Tavallaan jos hän ei löydä itsessään kehitettävää tai ns heikkoja kohtia, hän voi olla se narsisti.
Olen kysynyt. Keskustelu on hänen mielestään vaikeaa. Koska loukkaantuu ja ei useinkaan "ymmärrä" ongelmaa.
Ja ei ole narsisti ei. Ihan liikaa muiden pyyteetöntä auttamista, empatiaa ym ollut aina jo ennen mua.
Mistä sinä tiedät hänen pyyteettömät tekonsa ennen sinua? Joku on kertonut sinulle, kuinka empaattinen ja auttavainen hän
No jos ihminen mun aikana jatkaa noita hommia ja kertoo tehneensä niitä vaikka 4v. Niin tosta on aika helppo yhdistää.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ennustan sen, että naisesi kyllästyy sun epäilyihin ja jättää sinut. Jos vain olisit osannut olla onnellinen siinä ilman epäilyjä, niin teillä olisi ollut kaikki hyvin. Naisesi on jo väsynyt sinuun.
Jos hänelle on ongelma sen takia että aiheuttaa puolisolleen mielipahaa ja stressiä ja tän takia jättää niin kyl mä taidan olla voittaja siinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa on. Ap vain on vainoharhainen ja tuleva stalkkeri.
Kannattaa lukea keskustelua kokonaan. Mä luulen että ap eli mun kanssa asioinut psykiatri tietää paremmin kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hänelle on ongelma sen takia että aiheuttaa puolisolleen mielipahaa ja stressiä ja tän takia jättää niin kyl mä taidan olla voittaja siinä
Voittaja? Sulla on vakava persoonaallisuuden häiriö ja jankkaa jauhat kuukausikaupalla saman asian äärellä valittaen kuinka puoliso ei millään tajua, tai kuinka joku muu ei tajua että puolisossa on oltava pahakin vika ja että on puolison velvollisuus korjata se.
Ei parisuhde ole mikään kilpailu, eikä palkinto.
Se on täysin vapaaehtoinen kahden ihmisen välinen suhde, jota sinä pyrit ylläpitämään väkisin ja ohjailemaan mielivaltaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, kysy tyttöystävältäsi, missä hän voisi kehittyä? Tai missä hän näkee itsessään kehitettävää.
Jos ne liittyvät tekoina sinuun tai yrittää laihduttaa tai yrittää olla mukavampi tai yrittää, mutta hän ei löydä itsestään kehitettävää, kuten yrittää olla miellyttämättä toisia tai alkaa oppia sanomaan ei.
Tavallaan jos hän ei löydä itsessään kehitettävää tai ns heikkoja kohtia, hän voi olla se narsisti.
Olen kysynyt. Keskustelu on hänen mielestään vaikeaa. Koska loukkaantuu ja ei useinkaan "ymmärrä" ongelmaa.
Ja ei ole narsisti ei. Ihan liikaa muiden pyyteetöntä auttamista, empatiaa ym ollut aina jo ennen mua.
Mistä sinä tiedät hänen pyyteettömät tekonsa ennen sinua? Joku on kert
Mitä hän konkreettisesti tekee? Itse seurustelin psykopaatin kanssa, joka esiintyi suurenakin hyväntekijänä ja kyllähän hän jotain tekikin. Ja sai sillä ihmiset pitämään häntä hyvänä tyyppinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät hä
En viitsi paljastaa koska tämä on kuitenkin anonyymi palsta. Sen verran voin sanoa että käyttää omaa aikaansa asioihin joista ei itse hyödy. Eikä mainosta tätä kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro miehellesi että tämä käyttäytyy normaali ihmisen mielestä flirttailevasti. Ja tämä muidenkin mielestä jos kerta naiset rakastuvat häneen noin usein (harva rakastuu jos ei koe saavansa toiselta osapuolelta flirttiä takaisin ym). Kerro että nuo turhaan rakastuneet naiset ovat joutuneet kärsimään sydänsuruja miehen käytöksen takia. Ja myös sinä. Kysy olisiko mies valmis ajattelemaan enemmän muidenkin tunteita ja muuttamaan käytöstään koska muut kärsivät tämän käytöksestä joka tulkitaan flirttailuksi.
Lääkkeet! Kenenkään sukupuolta ei ole mainittu tässä jutussa.
Hyvä pointti. Mutta aika vaikea kuvitella miestä tekemässä avausta otsikolla 'parisuhde vinguntaa'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro miehellesi että tämä käyttäytyy normaali ihmisen mielestä flirttailevasti. Ja tämä muidenkin mielestä jos kerta naiset rakastuvat häneen noin usein (harva rakastuu jos ei koe saavansa toiselta osapuolelta flirttiä takaisin ym). Kerro että nuo turhaan rakastuneet naiset ovat joutuneet kärsimään sydänsuruja miehen käytöksen takia. Ja myös sinä. Kysy olisiko mies valmis ajattelemaan enemmän muidenkin tunteita ja muuttamaan käytöstään koska muut kärsivät tämän käytöksestä joka tulkitaan flirttailuksi.
Lääkkeet! Kenenkään sukupuolta ei ole mainittu tässä jutussa.
Hyvä pointti. Mutta aika vaikea kuvitella miestä tekemässä avausta otsikolla 'parisuhde vinguntaa'.
Minun taas on vaikea kuvitella naista käyttämässä sanaa vingunta käsitellessään parisuhdeongelmiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun teillä on kaikki muu aivan ihanaa, niin entäs sitten kun joku mättääVähänkö helppo puolisosi innostua jostain rakastuneesta flirttikaverista joka ei aiheuta samaa ongelmaa kuin sinä hänen mielestään.
No mä olen aika hyvin pystynyt pitää näitä sisälläni ja olemaan normaali. Olen tosiaan aiemmin uskotellut ettei vika ole mun puolisossa. Mut nyt alkaa olla aika haastavaa
Pystytkö keskustelemaan aiheesta puolisosi kanssa? Sillä tavalla ihan rauhassa asiat asioina. Mitä puolisosi on mieltä siihen, että hän ehkäpä sitten ihan tiedostamattaan ruokkii ihastuneiden tai rakastuneiden tunteita ja toiveita? Kysy siltä haluaako ruokkia toisten ihastuksen tunteita, sillä nyt ilmisevästi käyttöytyy niin. Jos hän tiedostaisi keskustelunne pohjata näin toimivansa, eikä sitä haluaisi, niin sitten varmaankin alkaa itse miettiä miten voisi toimia vähän toisin noissa tilanteissa.
Toisaalta toisen ihastus voi olla egoa ja mieltä hivelevää, ettei siitä haluakaan luopua, ja se on sitten ihan tietoinen valinta jos on näin ymmärtynyt jo toimivansa, mutta ei se ole oikein reilua kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi itse ihastuit ja rakastuit mieheen?
Villi veikkaus, mies hurmannut flirtillä. Siihen päälle jos on vielä älyttömän hyvännäköinen niin eipä siihen muuta tarvi. Mäkin olen tällaiseen mieheen sortunut eikä enää ikinä. Tuollaiset oikein nauttivat siitä kun saavat taas uuden hurmattua, ja harvoin yksi nainen näille riittää.
Yritin pitää sukupuolen erillään. Koska haluan rehellisiä kommentteja..
Kyseessä on nainen. Ihastuin hänen luonteeseensa ja ulkonäköönsä, varsinkin siihen että hän toisti useasti olevansa erittäin perhe keskeinen, eikä ymmärrä miksi kukaan satutettaisi ihmisiä joita rakastaa..
Kommenttini sopii naiseen samalla tavalla. On heissäkin niitä jotka nauttivat vastakkaisen sukupuolen huomiosta ja oikein itse keräävät sitä käytöksellään. Mielestäni toi naisen vakuuttelu ettei ymmärrä miksi kukaan satuttaisi rakastamaansa ihmistä on red flag.
Joo, kyllä se on ne teot eikä sanat. Itsekin seurustelin miehen kanssa, joka puhui niin kauniisti ja lämmöllä kuinka ei halua satuttaa eikä kestäisi jos mulle kävisii joitan. Kuitenkin huusi ja haukkui olemattomista asioista ja piti pitkiä mykkäkouluja ja suuttui siitä kun olin sairas enkä siksi pystynyt hänen toiveisiinsa...Oli toki välillä kovin ihankin, mutta...
Minusta kertoo paljon jos puhut ap kumppanisi kanssa asiasta, niin pystyykö hän kuuntelemaan ja puhumaan asiasta, ja haluaako tehdä asialle sitten jotakin ja siten ottaa sinun tunteesi ja myös näiden ihastuneiden tunteet huomioon. Nykyisellä toiminnallaan on satuttanut jo useita ihmisiä, vaikka ehkä (osaksi) ihan tiedostamattaankin sitä varsinaisesti tarkoittamatta.
No nyt on keskusteltu. Tein videon ihan sen takia että varmasti kaikki asiat tulevat käydyksi eikä hän pysty lopettamaan keskustelua en ymmärrä tyyliin..
No kuten vähän odotinkin ei hän oikeastaan ymmärtänyt mitään.. Totesi että hän haluaa olla kaikille vaan mukava. Mutta tajusin itsekkin että samalla nyt aiheuttaa mulle epämiellyttäviä asioita. Ja ollaankohan me vaan niin erilaisia ettei tästä jutusta voi tulla mitään.