Mä olen niin kypsä. parisuhde vinguntaa.
3v suhde takana. Kaikki on teoriassa niin pirun upeeta ettei mitään järkeä.
Muttakun yks asia tuhoaa kaiken.
Puolison järkyttävän flirtti käytös. En usko että hän pettäisi. Mutta kun ei tämäkään ole mistään kotoisin että muutaman kk välein saat miettiä pettääkö hän..
Itse ei tajua yhtään mitään eikä osaa ottaa vastuuta. Ei hän tee mitään väärää 3v aikana vaan 6 ihmistä ollut häneen rakastuneita.
Muilla samanlaista, vinkkejä.
Kommentit (938)
Mikä sinua vaivaa? Olisit onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
655 jatkaa vielä. Oli myös rankkaa käydä tuo keskustelu koska ajatus suhteen päättymisestä oli lähes mahdoton, todella kivulias. Ajattelin silloin että suhteemme on tähtiin kirjoitettu, mutta ei se ollutkaan vaan kumppani manipuloi minua. Joku luonnevika oli.
Sinulla luonnevika.
Sano joka ikinen päivä, jos rakastat.
Keskustele. Ole avoin. Kerro kaikki. Ihan kaikki itsestäsi. Ihan kaikki.
Helli. Ota kainaloon. Suutele.
Nuku lähellä eikä vuoteen toisella laidalla pää ikkunaan päin.
Vierailija kirjoitti:
Mä jäin vielä miettimään sitä jossain mainittua valehtelua, mitä hän on sulle valehdellut? Miten jäi kiinni ja mikä oli hänen reaktio ja kommentti asiaan?
Mulla on sympatiat isosti sun puolella ap. Sä olet ehkä ollut vähän turhan kiltti ja sinisilmäinen puolisosi suhteen, mutta niin on todella moni muukin, ei siitä kannata itseään syyllistää. Tärkeintä että nyt olet havahtunut ja haluat asiaan muutosta.
Kiitos kaikille tsempeistä. Valehtelu case liittyi yhteen näistä ihastuneista miehistä. Mä vaadin et yhteyden pito loppuu. Se loppuikin mies menetti kiinnostuksen tuona aikana. Sattumien kautta sitte selvisi että olivat aloittaneet yhteydenpidon uudelleen. Tosin nyt myös miehen puolelta ns kaveri linjalla.
Ja kyllä olivat työkavereita. Joten ymmärrän kyllä pakollisen yhteyden ja senkin ettei vaimo uskaltanut kertoa.
Ei kannata myöskään yliymmärtää. Se on valitettavasti pois omasta selkänahasta, vaikkei sitä vielä sillä hetkellä niin tunnekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
655 jatkaa vielä. Oli myös rankkaa käydä tuo keskustelu koska ajatus suhteen päättymisestä oli lähes mahdoton, todella kivulias. Ajattelin silloin että suhteemme on tähtiin kirjoitettu, mutta ei se ollutkaan vaan kumppani manipuloi minua. Joku luonnevika oli.
Sinulla luonnevika.
Olen sanonut tuon 3vuotta jokaikinen päivä. Jokaikinen kerta kun käydään nukkumaan ja hän muuten käy nukkumaan aina mun rinnalle jossa mä häntä paijailen.
Keskustelemme. Olen ollut tässä suhteessa avoimin ikinä. Hän tietää kaikki mun kolhut ja viat. Nekin mitä kukaan muu ei
Joka päivä kun olllaan yhdessä ja todella paljon.
Ja kyllä aika usein nukumme lusikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jäin vielä miettimään sitä jossain mainittua valehtelua, mitä hän on sulle valehdellut? Miten jäi kiinni ja mikä oli hänen reaktio ja kommentti asiaan?
Mulla on sympatiat isosti sun puolella ap. Sä olet ehkä ollut vähän turhan kiltti ja sinisilmäinen puolisosi suhteen, mutta niin on todella moni muukin, ei siitä kannata itseään syyllistää. Tärkeintä että nyt olet havahtunut ja haluat asiaan muutosta.
Kiitos kaikille tsempeistä. Valehtelu case liittyi yhteen näistä ihastuneista miehistä. Mä vaadin et yhteyden pito loppuu. Se loppuikin mies menetti kiinnostuksen tuona aikana. Sattumien kautta sitte selvisi että olivat aloittaneet yhteydenpidon uudelleen. Tosin nyt myös miehen puolelta ns kaveri linjalla.
Ja kyllä olivat työkavereita. Joten ymmärrän kyllä pakollisen yhteyden ja senkin ettei vaimo uskaltanut kertoa.
Normaalisti kukaan ei ole työkavereihin yhteydessä töiden ulkopuolella. Tiedän kyllä pari, mutta heillä oli jotain sutinaa.
Työjutut ehtii hoitaa työaikana.
Mä uskoin myös vaimoa pitkään ja luotin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä olivat työkavereita. Joten ymmärrän kyllä pakollisen yhteyden ja senkin ettei vaim
No riippuu varmaan työpaikasta. Omasta saanut useita kavereita keneen ollaan 24/7 yhteyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu absurdilta, että ap kokee, että suhde on 95% täydellinen, mitä nyt nainen vikittelee muita miehiä, vähättelee ap:n tunteita, valehtelee, hänen kanssaan ei voi keskustella asioista ja mitä vielä...
Ei kyllä kovin terveeltä ja toimivalta suhteelta kuulosta.
Ehkä sängyssä on täydellistä?
MIes on surkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla luonnevika.
Olen sanonut tuon 3vuotta jokaikinen päivä. Jokaikinen kerta kun käydään nukkumaan ja hän muuten käy nukkumaan aina mun rinnalle jossa mä häntä paijailen.
Keskustelemme. Olen ollut tässä suhteessa avoimi
Ihmiset tekevät virheen siinä, kun tuijottavat omaa toimintaansa. Onko tuo nainen suhteessanne avoimin ikinä? Paijaako hän sinua (tms. vastaava toiminta on se sitten hemmotteleva ruoanlaitto tai seksuaaliset teot, hieronta tai ihan mitä tahansa)? Panostaako hän tähän suhteeseen eniten ikinä ja mikä on hänen panostamiskykynsä?
Esimerkiksi moni narsistin kanssa oleva ei osaa lähteä, koska "rakastan häntä niin paljon". He eivät tajua kiinnittää huomiota siihen, että vastapuoli arvostaa heidän rakkauttaan palveluksena tai itsestään selvyytenä eikä anna aitoa vastarakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla luonnevika.
<
No hellyyttä en ole saanut niin paljon koskaan kuin tässä suhteessa.
Seksiä on paljon ja hän aika usein hoitelee pelkästään mut jos myöhä tai häntä väsyttää. Kertaakaan ei ole tainnut kieltäytyä seksistä.
Yleisesti me ollaan kaikki vapaat yhdessä niin auttaa aina pyytämättä ja mä häntä.
Mun mielestä panostaa, suunnittelee tulevaisuutta ja haaveilee paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla luonnevika.
Olen sanonut tuon 3vuotta jokaikinen päivä. Jokaikinen kerta kun käydään nukkumaan ja hän muuten käy nukkumaan ain
Mun mielestä panostaa, suunnittelee tulevaisuutta ja haaveilee paljon.
Puhetta ei lasketa eli tulevaisuuden haaveita ja suunnitelmia ei lasketa, koska ne eivät ole tekoja. Tiedätkö, että narsistienkin keskeinen työkalu on future faking. Nyt lasketaan vain aitoja ja konkreettisia tekoja.
Itselleni oli yllätys, kun tajusin, että kumppani ei oikeasti tehnyt mitään. Kaikki oli puheen tasolla, että sitten kun jne. Mutta mitään ei oikeasti tapahtunut, vaikka olin ihan siinä luulossa ja ymmärryksessä, että tapahtuu.
Muuten, kyllä sinä itsekin olet yllättävän anteeksiantava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla luonnevika.
Olen sanonut tuon 3vuotta jokaikinen päivä. Jokaikinen kerta kun käydään nukkumaan ja hän muuten käy nukkumaan ain
Narsisti kanssa tiedostan että pelkkä haaveilu ja suunnittelu ovat lupauksia paremmasta. Narsistin kanssa teoreettisia haavekuva, joita hän ei toteuta. Minäkin elin toiveessa. Nyt kaiken läpiköyneenä ymmärrän, että teot merkitsevät, eivät sanat.
No onhan tuolla tekoja mainittu, läheisyyttä, seksiä, auttamista.
AP, kysy tyttöystävältäsi, missä hän voisi kehittyä? Tai missä hän näkee itsessään kehitettävää.
Jos ne liittyvät tekoina sinuun tai yrittää laihduttaa tai yrittää olla mukavampi tai yrittää, mutta hän ei löydä itsestään kehitettävää, kuten yrittää olla miellyttämättä toisia tai alkaa oppia sanomaan ei.
Tavallaan jos hän ei löydä itsessään kehitettävää tai ns heikkoja kohtia, hän voi olla se narsisti.
Vierailija kirjoitti:
AP, kysy tyttöystävältäsi, missä hän voisi kehittyä? Tai missä hän näkee itsessään kehitettävää.
Jos ne liittyvät tekoina sinuun tai yrittää laihduttaa tai yrittää olla mukavampi tai yrittää, mutta hän ei löydä itsestään kehitettävää, kuten yrittää olla miellyttämättä toisia tai alkaa oppia sanomaan ei.
Tavallaan jos hän ei löydä itsessään kehitettävää tai ns heikkoja kohtia, hän voi olla se narsisti.
Olen kysynyt. Keskustelu on hänen mielestään vaikeaa. Koska loukkaantuu ja ei useinkaan "ymmärrä" ongelmaa.
Ja ei ole narsisti ei. Ihan liikaa muiden pyyteetöntä auttamista, empatiaa ym ollut aina jo ennen mua.
Vierailija kirjoitti:
Laihduttaa???
Iso osa narsisteista on patologisia laihduttajia, koska ulkokuoren pitää olla kunnossa.
Siis miehet kokevat naisen laihduttamisen rakkaudenosoituksena? Huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kysynyt. Keskustelu on hänen mielestään vaikeaa. Koska loukkaantuu ja ei useinkaan "ymmärrä" ongelmaa.
Ja ei ole narsisti ei. Ihan liikaa muiden pyyteetöntä auttamista, empatiaa ym ollut aina jo ennen mua.
Se ei tarkoita, etteikö voisi olla narsisti.
Mutta autismikin on ihan varteenotettava vaihtoehto.
Tai sitten on ihan vaan piittaamaton mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät hänen pyyteettömät tekonsa ennen sinua? Joku on kertonut sinulle, kuinka empaattinen ja auttavainen hän on?
Kannattaa ap googlata piilornasisti ja ohutnahkainen narsisti. Tämä siksi, että et selvästi tiedä mitä narsismi tarkoittaa, sinulla on asiasta väärä käsitys. Osa narsisteista voi olla empaattisen oloisia, jotka puuhastelevat paljonkin muiden auttamisen parissa. Huom en tällä yritä väittää kuitenkaan, että vaimosi olisi narsisti. Mutta sinun itsesi kannattaa ehkä hieman lueskella aiheesta tarkemmin mm. piilonarsismin osalta. Voisi lisätä sinun ymmärrystä.
Erektio-ongelmiin on apua.
Ei tarvitse olla tumputtavan pikkulapsen kanssa.
🤣