Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen niin kypsä. parisuhde vinguntaa.

Vierailija
13.03.2024 |

3v suhde takana. Kaikki on teoriassa niin pirun upeeta ettei mitään järkeä. 

Muttakun  yks asia tuhoaa kaiken.

Puolison järkyttävän flirtti käytös. En usko että hän pettäisi.  Mutta kun ei tämäkään ole mistään kotoisin että muutaman kk välein saat miettiä pettääkö hän..

Itse ei tajua yhtään mitään eikä osaa ottaa vastuuta.  Ei hän tee mitään väärää 3v aikana vaan 6 ihmistä ollut häneen rakastuneita.

Muilla samanlaista, vinkkejä.

Kommentit (938)

Vierailija
621/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos nyt ymmärrän oikein, niin ap aikoo tehdä selväksi naiselle millä äänensävyllä ei pidä puhuman puhelimessa työkaverilleen. Eikä nauraakaan saa. Miettikää nyt, ettei ole tervettä. Ihan silkkaa kontrollointia ja aika pahimmasta päästä. 

Kannattaa lukea ketju läpi ennenkuin analysoi päin persettä ja kommentoi.

Vierailija
622/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan sairasta että väkisin pysytään suhteessa sellaisen ihmisen kanssa jonka käytös ei miellytä. 

Kun kyseessä on kuitenkin vain yksi "vika" joka käy ap:n itsetunnon päälle, vaikkei puolison ominaisuudessa ole edes mitään koiraa haudattuna. No dehän on silti oikein pätevä syy päättää suhde ettei ne kemiat vaan yksin kertaisesti kohtaa.. 

Tuli vain mieleen että ehkä jos se ongelma onkin ap:n sairaalloinen mustasukkaisuus ja  omistamisen halu.

Ja ihan totta. Vaikka puolison paheena olisi päihteet, varastelu, väkivalta, ihan mikä tahansa niin nekin suhteet pysyy yllä molempien osapuolten nuppivian voimalla. 

Ei kuitenkaan ollut kyse mistään puolison mielenterveysongelmien ilmenemisistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos nyt ymmärrän oikein, niin ap aikoo tehdä selväksi naiselle millä äänensävyllä ei pidä puhuman puhelimessa työkaverilleen. Eikä nauraakaan saa. Miettikää nyt, ettei ole tervettä. Ihan silkkaa kontrollointia ja aika pahimmasta päästä. 

Kannattaa lukea ketju läpi ennenkuin analysoi päin persettä ja kommentoi.

On luettu ja aihe on tuttu. Joko tää on kännissä kyhätty ketju tai sitten joku pelle, joka ei osaa edes yhdyssanoja kirjoittaa.

Vierailija
624/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tiivistelmän mukaan AP vaimolla on ollut useita ongelmallisia työkaveri suhteita. Ap on nyt alkanut ymmärtää että puoliso aikaansaa niitä itse. Puoliso ei kuitenkaan itse ymmärrä aiheuttavansa ongelmia ja mielipahaa.

Vierailija
625/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihan sairasta että väkisin pysytään suhteessa sellaisen ihmisen kanssa jonka käytös ei miellytä. 

Kun kyseessä on kuitenkin vain yksi "vika" joka käy ap:n itsetunnon päälle, vaikkei puolison ominaisuudessa ole edes mitään koiraa haudattuna. No dehän on silti oikein pätevä syy päättää suhde ettei ne kemiat vaan yksin kertaisesti kohtaa.. 

Tuli vain mieleen että ehkä jos se ongelma onkin ap:n sairaalloinen mustasukkaisuus ja  omistamisen halu.

Ja ihan totta. Vaikka puolison paheena olisi päihteet, varastelu, väkivalta, ihan mikä tahansa niin nekin suhteet pysyy yllä molempien osapuolten nuppivian voimalla. 

Ei kuitenkaan ollut kyse mistään puolison mielenterveysongelmien ilmenemisistä. 

Oletko lukenut ketjun? Ap on kertonut käyneensä terapiassa mustasukkaisuuden takia. Terapeutti on kertonut AP mustasukkaisuuden olevan normaalia.

Vierailija
626/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah.. Tää ap onkin se sama trolli joka tehtaillut useampia vastaavankaltaisia aloituksia.

Trollollooo. Ap:lla mitään puolisoa oo

Vierailija
627/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah.. Tää ap onkin se sama trolli joka tehtaillut useampia vastaavankaltaisia aloituksia.

Trollollooo. Ap:lla mitään puolisoa oo

Joo. Osuit oikeaan. Nyt voit mennä trollottelee johonkin muuhun ketjuun.

Vierailija
628/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tiivistelmän mukaan AP vaimolla on ollut useita ongelmallisia työkaveri suhteita. Ap on nyt alkanut ymmärtää että puoliso aikaansaa niitä itse. Puoliso ei kuitenkaan itse ymmärrä aiheuttavansa ongelmia ja mielipahaa.

Suht hyvin osui tämä tiivistelmä. Ja kyllä noi keskustelut mitä kuulin tämän uusimman työkaverin kanssa red flagitti todella pahasti. Oli pakko alkaa miettiä myös tuota vaimon osuutta tapahtuneisiin asioihin. Vaikka ei haluaisi.

Vierailija
629/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suht hyvin osui tämä tiivistelmä. Ja kyllä noi keskustelut mitä kuulin tämän uusimman työkaverin kanssa red flagitti todella pahasti. Oli pakko alkaa miettiä myös tuota vaimon osuutta tapahtuneisiin asioihin. Vaikka ei haluaisi.

Minkälaisia ne keskustelut oli? Ilmeisesti jotain räikeämpää, kun noiden aiempien keissien kohdalla et ole vielä erityisemmin sitä vaimon osuutta miettinyt?

Vierailija
630/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia ne keskustelut o

No siis just tämä äänen muuttaminen todella seksikkääksi ja teinityttömäinen kikattelu. Ihan sama mitä itse sanoo kikattelua perään tai kun tää mies sanoo jotain kikattelua perään.

Mietin miehenä itse jos joku olisi mun kanssa puhelimessa noin. Ajattelisin aivan varmasti että tää on ihastunut minuun.

Vierailija
631/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ihastunut. Aito ihastuminen on aina kaksipuolista. Joko ne miehetkään ei ole tai sitten on nainenkin. Uskoisin, että ap:n tapauksessa nainen on itsekin ihastunut. Tuon kaltaisnen flirttailu ei tule ilman syytä. 

Vierailija
632/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on ihastunut. Aito ihastuminen on aina kaksipuolista. Joko ne miehetkään ei ole tai sitten on nainenkin. Uskoisin, että ap:n tapauksessa nainen on itsekin ihastunut. Tuon kaltaisnen flirttailu ei tule ilman syytä. 

No ei se ole ollut aiemmissakaan tapauksissa mikä olisi selvinnyt lukemalla koko ketju 

Vierailija
633/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan täysipäinen ei mene sanomaan Borgin Topille, että "puhu normaalisti" ja kerjää lääkäreiltä ja keskustelufoorumeilta taustatukea itselleen eikä suurin osa niistä vajaapäistäkään. 

Topi puhuu niin kuin Topi puhuu. 

Samoin ap:n mielikuvituspuoliso. 

Vierailija
634/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.  Tämäkin tuntuisi äärettömän oudolta. Koska kyseinen mies on ihan eri tasolla vaimon kanssa.  Jotenkin en usko että vaimo edes vilkaisisi häneen päin normaalisti.

Vierailija
635/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan täysipäinen ei mene sanomaan Borgin Topille, että "puhu normaalisti" ja kerjää lääkäreiltä ja keskustelufoorumeilta taustatukea itselleen eikä suurin osa niistä vajaapäistäkään. 

Topi puhuu niin kuin Topi puhuu. 

Samoin ap:n mielikuvituspuoliso. 

Kyl se on vaan mentävä sanomaan. Sä et nyt selkeästi tajua ettei tuo puhelu ole se ongelma tai se millä äänellä hän puhuu. Vaan se että jos hän ei halua että häneen ihastutaan jatkossa niin hänen on katsottava peiliin.

Koska tuo alkaa näyttää siltä että hän on ihan itse syyllinen näihin ihastuksiin.

Vierailija
636/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.  Tämäkin tuntuisi äärettömän oudolta. Koska kyseinen mies on ihan eri tasolla vaimon kanssa.  Jotenkin en usko että vaimo edes vilkaisisi häneen päin normaalisti.

Niin... jos näin on, niin silloin mieskään ei aidosti ole ihastunut. Todennäköisesti on elämäänsä pettynyt huono itsetuntoinen ihminen, jonka vuoksi kuvittelee tuntevansa vetoa puolisoosi. Aito ihastuminen on kaksi puolista. Jos ei ole, kyse on itsetunnon ongelmista. Ap:lle myös tiedoksi kyllä sitä vetoa voi tuntea, vaikka sun mielestä mies olisi vaikka millainen. Ihastuksen voi kieltää myös itseltään, mutta keho ja elekieli sekä vastapuolen ihastus kertoo totuuden. 

Eli, joko miehetkään eivät aidosti ole olleet ihastuneita tai naisesi on myös. 

Ap:lle olen lukenut koko ketjun. 

Vierailija
637/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin... jos näin on, niin silloin mieskään ei aidosti ole ihastunut. Todennäköisesti on elämäänsä pettynyt huono itsetuntoinen ihminen, jonka vuoksi kuvittelee tuntevansa vetoa puolisoosi. Aito ihastuminen on kaksi puolista. Jos ei ole, kyse on itsetunnon ongelmista. Ap:lle myös tiedoksi kyllä sitä vetoa voi tuntea, vaikka sun mielestä mies olisi vaikka millainen. Ihastuksen voi kieltää myös itseltään, mutt

Väitätkö siis ettei voi olla yksipuolisesti ihastunut? Mä kyllä väitän että voi ja monesti ollaankin.

Vierailija
638/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin... jos näin on, niin silloin mieskään ei aidosti ole ihastunut. Todennäköisesti on elämäänsä pettynyt huono itsetuntoinen ihminen, jonka vuoksi kuvittelee tuntevansa vetoa puolisoosi. Aito ihastuminen on kaksi puolista. Jos ei ole, kyse on itsetunnon ongelmista. Ap:lle myös tiedoksi kyllä sitä vetoa voi tuntea, vaikka sun mielestä mies olisi vaikka millain

Kyse ei ole silloin aidosta ihastumisesta, vaan ihastumisen "harjoittelusta" tai trauman toistamisesta. Tämän kun ymmärtää, on elämä huomattavasti helpompaa. Aina ihminen ei myöskään suostu ymmärtämään omaa ihastumistaan, eikä silloin tietenkään tunnista, että tunne on molemmin puoleinen. 

Vierailija
639/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin... jos näin on, niin silloin mieskään ei aidosti ole ihastunut. Todennäköisesti on elämäänsä pettynyt huono itsetuntoinen ihminen, jonka vuoksi kuvittelee tuntevansa vetoa puolisoosi. Aito ihastuminen on kaksi puolista. Jos ei ole, kyse on itsetunnon ongelmista. Ap:lle myös tiedoksi kyllä sitä vetoa voi tu

Nyt on kyl niin diippiä shittiä ettei pysy kärryillä.

Eli jos joku ihastuu muhun mäkin olen ihastunut häneen.

Ja vaikka mä en näyttäisi sitä millään enkä edes itse tiedä sitä olen silti. Ookoo. Nyt on otettava viski lasi.

Vierailija
640/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

618. Lainaus ei skulaa.

No esim tuo jo useasti mainittu anteeksi antaminen.  Ei vaan ole normaalia antaa tuollaisia asioita anteeksi ja edelleen toivoa vaan hyvää syylliselle.

Olen sanonut jo kolmesti, toivottavasti tämä on viimeinen kerta, tajuausit jo. Olen samanlainen anteeksiantaja ja se on ISO ongelma. Sillä saa koko elämän pilalle ja itsensä altistettua jopa vaarallisille tilanteille  Se on osa omaa mt-ongelmaani. Se ei ole tervettä vaan erittäin oireellista ja vaikeuttaa toimimista ihmissuhteissa.

Minä olen hakeutunut hoitoon. Hän ei ilmeisesti koe tarvetta.

Kerro lisää konkreettisia esimerkkejä.