Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin kypsä. parisuhde vinguntaa.

Vierailija
13.03.2024 |

3v suhde takana. Kaikki on teoriassa niin pirun upeeta ettei mitään järkeä. 

Muttakun  yks asia tuhoaa kaiken.

Puolison järkyttävän flirtti käytös. En usko että hän pettäisi.  Mutta kun ei tämäkään ole mistään kotoisin että muutaman kk välein saat miettiä pettääkö hän..

Itse ei tajua yhtään mitään eikä osaa ottaa vastuuta.  Ei hän tee mitään väärää 3v aikana vaan 6 ihmistä ollut häneen rakastuneita.

Muilla samanlaista, vinkkejä.

Kommentit (938)

Vierailija
61/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies kertoo ap sinulle, kuinka se ja se on häneen rakastunut? Haluaako kenties murtaa itsetuntoasi jatkuvalla flirtillä muiden kanssa ja kertomalla sinulle, ketkä kaikki naiset häntä rakastavat? Tykkäisikö mies, jos toimisit vastaavalla tavalla?

Vierailija
62/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies kertoo ap sinulle, kuinka se ja se on häneen rakastunut? Haluaako kenties murtaa itsetuntoasi jatkuvalla flirtillä muiden kanssa ja kertomalla sinulle, ketkä kaikki naiset häntä rakastavat? Tykkäisikö mies, jos toimisit vastaavalla tavalla?

Nainen.

No tätäkin ollaan mietitty.. en mäkään kerro hänelle kaikista jutuista mitä itselle tapahtunut. Muhun on ihastunut tai musta on ollut kiinnostunut tän suhteen aikana 5 henkilöä. Hän tietää yhdestä.

En usko että tykkäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teeskentelee. Oikeasti tajuaa kyllä. 

Vierailija
64/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen.  Miksi hän sitten tekee tuota? Koska näistä jutuista on ollut hänellekin hyvin negatiivisia seurauksia.

Vierailija
65/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen.  Miksi hän sitten tekee tuota? Koska näistä jutuista on ollut hänellekin hyvin negatiivisia seurauksia.

Nauttii huomiosta ja tulee turvallinen olo, kun on paljon vaihtoehtoja, jos jotain menee pieleen. 

Vierailija
66/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh taas näitä. Siis koittakaa nyt naiset ymmärtää että kun teille ei missään nimessä tavallinen mies kelpaa vaan sen pitää olla alfapankkiiri niin tottakai heillä on kysyntää. Toisinkuin kauniita naisia niin alfoja ei joka nurkalla pyöri vaan he edustavat sitä aivan kirkkainta kärkeä kaikista miehistä joita on noin 1-5% kaikista ukkeleista. 

Vierailija
67/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauttii huomiosta ja tulee turvallinen olo, kun on paljon vaihtoehtoja, jos jotain menee pieleen. 

Vastaavasti sitten on ihan romuna kuukausia kun ei löydä ulospääsyä seksuaalisesta ahdistelusta ym.

Vierailija
68/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voi muuttua, mutta kaikki eivät muutu. Siinähän se on, ettei tämä kumppanisi ota onkeensa vaikka olet asian tuonut hänelle julki. Eli ei ymmärrä. Jossain on raja, milloin toisen ymmärrys loppuu. 

Niin vaikeahan se on ymmärtää jos ei näe itsessään ongelmaa. 

Kyllä nyt ollaan todella lähellä tuon erorajan toteutumista. Seuraan miten tämä uusi "suhde" etenee ja kuinka paljon se alkaa vaikuttaa meidän suhteeseen.

Olisiko sinulle siis ok jos naisesi ei etenisi ihastuksensa kohteen kanssa vain siitä syystä, että ihastuksen kohde ei sitä haluaisi? Tuo naisesi käytös kuulostaa siltä että hän olisi jo ihan valmis etenemään ja mulle jo pelkästään tuo tieto riittäisi päättämään suhteen.

Vierailija
69/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voi muuttua, mutta kaikki eivät muutu. Siinähän se on, ettei tämä kumppanisi ota onkeensa vaikka olet asian tuonut hänelle julki. Eli ei ymmärrä. Jossain on raja, milloin toisen ymmärrys loppuu. 

Niin vaikeahan se on ymmärtää jos ei näe itsessään ongelmaa. 

Kyllä nyt ollaan todella lähellä tuon erorajan toteutumista. Seuraan miten tämä uusi "suhde" etenee ja kuinka paljon se alkaa vaikuttaa meidän suhteeseen.

Olisiko sinulle siis ok jos naisesi ei etenisi ihastuksensa kohteen kanssa vain siitä syystä, että ihastuksen kohde ei sitä haluaisi? Tuo naisesi käytös kuulostaa siltä että hän olisi jo ihan valmis etenemään ja mulle jo pelkästään tuo tieto riittäisi päättämään suhteen.

Ei ole kertaakaan ollut siitä kiinni etteikö vastapuoli haluaisi että suhde etenee.

Mulle on ok jos tuo ei mene tuosta pidemmälle. Jos tuo ei aiheuta mitään ongelmia meidän suhteelle. Mutta pahoin pelkään että tulee aiheuttamaan.

Vierailija
70/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh taas näitä. Siis koittakaa nyt naiset ymmärtää että kun teille ei missään nimessä tavallinen mies kelpaa vaan sen pitää olla alfapankkiiri niin tottakai heillä on kysyntää. Toisinkuin kauniita naisia niin alfoja ei joka nurkalla pyöri vaan he edustavat sitä aivan kirkkainta kärkeä kaikista miehistä joita on noin 1-5% kaikista ukkeleista. 

Nimenomaan kannattaa valita sellainen mies jolla on kysyntää koska jos se ei petä, se johtuu ihan siitä ettei hän ei halua, ei siitä ettei ole mahdollisuuksia. Sama juttu naisissa. Ja kaikki joilla on kysyntää eivät todellakaan ole mitään flirttejä. Usein ne flirtit löytyvät siitä porukasta jonka ulkonäkö yksistään ei riitä herättämään vastakkaisen sukupuolen kiinnostusta. Apn nainen lienee myös tällainen.

Vierailija
71/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy sanoa, että laittaisin kyseisen miehen luiskaan. Jos pitää lirkutella ulkopuolisten ihmisten kanssa niin saa toki sitä tehdä, mutta ei mun kanssa suhteessa ollessaan. Kyllä se mies itse tajuaa mitä tekee. Ei muuta kuin muiden naisten iloksi tuollainen tyyppi, en mä sais kiksejä moisesta menosta

Vierailija
72/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, millä tavalla tämä suhde on hyvä, jos naisesi ei kunnioita tunteitasi ja ei kuuntele sinua? Ohan vilpittömästi kyselen, koska itse en saa tuosta hyvää tekemälläkään.

Ja se, että edelleen toivot hänen muutosta, niin sitten toivot. Miksi kyselet tilanteesta, jos itse tiedät jääväsi vielä toivomaan, että naisesi muuttuu. Olet kysellyt tätä samaa aikaisemminkin ja silloin vastuksesi oli samanlainen. Et ole valmis vielä katsomaan silmiin sitä, miltä suhde imulospäin näyttää, vaan haluat edelleen toivoa kumppanisi muutosta. Kolme vuotta ja sitä ei ole tullut... Miksi luulet sen tulevan, kun ilmeisesti kumppanisi ei edes näe mitään ongelmaa. 

Mitä siis edes haet tällä aloituksella?

Ps. Kovin on huonoja olleet suhteesi jos tämä missä ei ole ollenkaan kunnioitusta on paras. 

Vierailija
73/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa erään tuttavamiehen naisystävän tapaukselta tuo. Eli vaikka he ovat suhteessa, miehet ihastuvat häneen päätä pahkaa. Omakin mies vaahtosi päivätolkulla hänen kauneudestaan, miellyttävyydestään, jne, jne, kunnes sanoin, että tämä on nyt tässä, ellet lopeta. 

Vierailija
74/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies on mukava ja hauska, hymyilee ja nauraa paljon, juttelee ja ottaa kohteliaasti huomioon toiset, on älykäs, ehkäpä komeakin, niin kyllä niitä ihastuneita on jatkuvasti ympärillä. Sama pätee toki naiseen.

Eikä tuo ole edes välttämättä flirttiä, hän on vain tuollainen. Muu käytös vaatii jatkuvaa itse kontrollointia. Se on raskasta ja spontaanius katoaa.

Mutta onhan tuossa riski, että jos teillä menee syystä tai toisesta huonosti, niin pettäminen on todella helppoa. Riippuu sitten ihmisestä, että käykö näin vai ei.

Vaatii hyvää itsetuntoa olla parisuhteessa tuollaisen miehen tai naisen kanssa.

Niin väkisinkin tulee mieleen että jos toi käytös ei muutu niin riski on se että hän ajautuu taas tilanteisiin joissa mun ei ole hyvä olla. 

Esim vaikka historiasta. umpirakastuneen esimiehen kanssa paljon matkatöitä. Kiva olla him

Mun vaimo oli samanlainen, liian flirtti ja katsoi miehiä pitkään silmiin. Vaimo ajautui tilanteisiin jossa häntä on yritetty suudella. Joskus suutuin baarissa kun vaimo mielestäni katseli liikaa kaverini silmiin ja kaverini katsoi takas. Tuntui olevan tuijotuskilpailu menossa. Seurasin tilannettaan pitkään, joten en voi olla väärässä. 

Vaimossa oli jotakin sellaista mikä teki minusta mustasukkaisen. Jotenkin ajattelin, että kun häntä vastaan tulee mies joka osoittaa huomiota, vaimo varmaan lankeaa mieheen. 

Siskoni kysyi minulta joskus, kun oli nähnyt tulevan vaimoni baarissa että oletko ihan varma ettei se ole pettänyt minua? Hän käyttäytyi ihan sillä lailla. 

Mentiin naimisiin. Yritin alkaa luottamaan häneen ja olla osoittamatta mustasukkaisuutta. Nyt 19 vuotta naimisiinmenon jälkeen epäilen vaimoni pettäneen minua useita kertoja ja saattaa olla myös 1-2 pidempää suhdetta. Vaimo ei myönnä mitään, vaikka löysin sen puhelimesta Badoon ja pari vuotta sitä aikaisemmin poistin vaimon sovelluksesta jonkun seuranhalupalvelun, joka tarjosi seuraa 1km päässä. Kaiken sen valehtelun, flirtinkäytöksen ja kylmän kohtelua minua kohtaan perusteella epäilen vaimoni olevan jonkin sortin narsisti.

Vaimo osaa myös manipuloida, tulin siitä tietoiseksi vasta vuoden sisällä. Manipulointi voi olla hyvinkin hienovaraista ja ajatuksia istutetaan lasten tai minun päähäni ihan normaalien keskustelun yhteydessä. Ne asiat on jotain mitä vaimo haluaa. Esimerkiksi jos vaimo haluaa remontoida pojan huoneen hän manipuloi pojan ajattelemaan, että huone kaipaa piristystä ja uusia kalliita huonekaluja.

Vaimo on hyvin epävarma itsestään, kun pitäisi tehdä jotain uutta, mutta kun sosiaalisesti ollaan, hän on hyvin itsevarma ja katsoo miehiä liian pitkään silmiin. Jos ollaan baarissa, joku mies on heti kimpussa kun poistun vessaan. Ei siinä muuten mitään, mutta kun vaimo kerää me miehet ympärilleen tuijottamalla heitä silmiin. Ei siinä ole kuulemma mitään väärää.

Narsisti janoaa huomiota. 

Vaimo aikaan ei myönnä tehneensä mitään väärää niin kuin narsistit mieltävät. 

Vierailija
75/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no mieti, että haluatko elää loppuelämäsi suhteessa, jossa joudut tuntemaan mustasukkaisuutta käytännössä joka päivä. Siinäpä sitten vastaus tilanteeseen.

Vierailija
76/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala pulma kun suhde on muuten hyvä, vaan tuollainen ihastusrumba jatkuessaan nakertaa hyvälläkin itseluottamuksella ja keskinäisellä luottamuksella varustettua paria. Voisitko ehdottaa pariterapian kokeilua jos keskenään asiasta puhuminen ei tunnu ymmärrystä sinua kohtaan lisäävän?

Ohis, palautetta osalle vastaajista: Täällä on hyviä ajatuksia ongelmasta mutta nyt palstalaiset oikeasti! Aloituksessa ei puhuttu sukupuolesta niin koittakaa nyt herranjestas lukea se aloitus huolella ja irrottautua teidän "aina paha mies" asenteesta.

Ja jos neuvossa täytyy sanoa että "vain idiootti jäisi tuohon" ym. kuraa niin ei kannata neuvoja jakaa ollenkaan. Täysin turhaa hankalassa tilanteessa lytätä itselle aivan tuntematonta näkökulmien pyytäjää. Kertoo tällaisen neuvonantajan olevan idiootti 👀

Vierailija
77/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

72. Seksi, läheisyys, kaveruus, keskustelut ( ei tästä aiheesta), se miten hän huomio minua. Yhteiset tavat ja harrastukset.. Tulevaisuuden suunnitelmat. 

Sanalla sanoen kaikki muu on täydellistä.

Tämä kuulostaa varmasti pahemmalta kuin on, suhteemme aikana on ollut myös kausia jolloin näitä ihastuneita ei ole ollut. Puoliso on myös toiminut muutamassa tapauksessa oikein kun on tajunnut ettei kyseessä ole ollut platoninen ystävyys.

Haen ehkä vertaistukea ihmisiä joilla on ollut samanlaisia ongelmia ja tilanne on muuttunut parempaan. Ehkä myös vinkkejä miten tän saisi korjattua.

Vierailija
78/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankala pulma kun suhde on muuten hyvä, vaan tuollainen ihastusrumba jatkuessaan nakertaa hyvälläkin itseluottamuksella ja keskinäisellä luottamuksella varustettua paria. Voisitko ehdottaa pariterapian kokeilua jos keskenään asiasta puhuminen ei tunnu ymmärrystä sinua kohtaan lisäävän?

Ohis, palautetta osalle vastaajista: Täällä on hyviä ajatuksia ongelmasta mutta nyt palstalaiset oikeasti! Aloituksessa ei puhuttu sukupuolesta niin koittakaa nyt herranjestas lukea se aloitus huolella ja irrottautua teidän "aina paha mies" asenteesta.

Ja jos neuvossa täytyy sanoa että "vain idiootti jäisi tuohon" ym. kuraa niin ei kannata neuvoja jakaa ollenkaan. Täysin turhaa hankalassa tilanteessa lytätä itselle aivan tuntematonta näkökulmien pyytäjää. Kertoo tällaisen neuvonantajan olevan idiootti 👀

Ollaan käyty pariterapissakin asian tiimoilta. Sielläkin hän lähinnä vähätteli asioita ja selitteli ettei tässä nyt mitään ole. Seksuaalinen häirintäkin minkä kohteeksi hän joutui oli vaan pikku juttu ja väärinkäsityksiä.. 3 kk katsoin kun nainen itkee aina välillä töihin mennessä. Imuri oli tukossa kun hiukset lähti ym. 

Vierailija
79/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies on mukava ja hauska, hymyilee ja nauraa paljon, juttelee ja ottaa kohteliaasti huomioon toiset, on älykäs, ehkäpä komeakin, niin kyllä niitä ihastuneita on jatkuvasti ympärillä. Sama pätee toki naiseen.

Eikä tuo ole edes välttämättä flirttiä, hän on vain tuollainen. Muu käytös vaatii jatkuvaa itse kontrollointia. Se on raskasta ja spontaanius katoaa.

Mutta onhan tuossa riski, että jos teillä menee syystä tai toisesta huonosti, niin pettäminen on todella helppoa. Riippuu sitten ihmisestä, että käykö näin vai ei.

Vaatii hyvää itsetuntoa olla parisuhteessa tuollaisen miehen tai naisen kanssa.

Niin väkisinkin tulee mieleen että jos toi käytös ei muutu niin riski on se että hän ajautuu taas tilanteisiin joissa mun ei ole hyvä olla. 

Esim vaikka historiasta. umpirakastuneen

Jatkan, Vaimoni on todella kaunis ja ystävällinen muille ja hymyilee. Parisuhde olisi täydellinen, jos tuota flirttailu ei olisi. Eli ihan sama tilanne kuin AP:lla.

Olen melko varma että vaimoni on piilonarsisti. Ylläpitää hyvän ja kiltin ihmisen mainetta, joka upposi myös minuun. Sitten kulissien takana puuhaa jotain mitä ehkä kukaan muu ei näe kuin minä. Minusta tuli vaimon sylkykuppi, vaikka en tehnyt mitään sellaista, että olisin ansainnut kyseistä kohtelua.

Paritepapiat ovat olleet täynnä vaimon vedätyksiä, niiden jälkeen parisuhde on ollut vaan hankalampi. En saa selvittää menneisyydestä mitään. Jos en kysy mitään vaimon puuhista, avioliitto on lähes täydellinen.

Vierailija
80/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan käyty pariterapissakin asian tiimoilta. Sielläkin

Kysyisin nyt vielä, että siis millä ajattelit, että tämä tilanne muuttuu? Jos olette kokeilleet jo terapiaakin ja sielläkin hän vähätteli asiaa, eikä kuunnellut sinua? 

Toisaalta alan miettimään nyt ihan oikeasti sitäkin, että liiotteletko itse asiaa ja kyseessä ei oikeasti edes ole mikään flirttailu kuin vain sinun mielessä? Oletko ajatellut tätä ollenkaan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän