Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen niin kypsä. parisuhde vinguntaa.

Vierailija
13.03.2024 |

3v suhde takana. Kaikki on teoriassa niin pirun upeeta ettei mitään järkeä. 

Muttakun  yks asia tuhoaa kaiken.

Puolison järkyttävän flirtti käytös. En usko että hän pettäisi.  Mutta kun ei tämäkään ole mistään kotoisin että muutaman kk välein saat miettiä pettääkö hän..

Itse ei tajua yhtään mitään eikä osaa ottaa vastuuta.  Ei hän tee mitään väärää 3v aikana vaan 6 ihmistä ollut häneen rakastuneita.

Muilla samanlaista, vinkkejä.

Kommentit (938)

Vierailija
41/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on erittäin hyvännäköinen mies, mutta ei flirttaile ja iske työkavereita, joten mitään ongelmia ei ole. Jätä se sika!

Vierailija
42/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro miehellesi että tämä käyttäytyy normaali ihmisen mielestä flirttailevasti. Ja tämä muidenkin mielestä jos kerta naiset rakastuvat häneen noin usein (harva rakastuu jos ei koe saavansa toiselta osapuolelta flirttiä takaisin ym). Kerro että nuo turhaan rakastuneet naiset ovat joutuneet kärsimään sydänsuruja miehen käytöksen takia. Ja myös sinä. Kysy olisiko mies valmis ajattelemaan enemmän muidenkin tunteita ja muuttamaan käytöstään koska muut kärsivät tämän käytöksestä joka tulkitaan flirttailuksi.

Hyvä neuvo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies pettää aivan varmasti jossakin vaiheessa. Lapsellista luulla muuta.

Vierailija
44/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen mies pettää aivan varmasti jossakin vaiheessa. Lapsellista luulla muuta.

Mikä mies? Aloittajan puoliso on nainen.

Vierailija
45/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin äskettäin blogin, jossa nainen kertoi, että ennen hän muuttui aina miesten seurassa erilaiseksi eli flirttailevaksi. Hänellä oli diagnoosina huomionhakuinen persoonallisuus. Alkoi sitten muuttumaan, kun huomasi tuon nolon käytöksensä.

Vierailija
46/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta tässä on mentaalisesti se että nainen vakuuttaa ettei tajua yhtään mistä puhun. Hän ei tee tuota tarkoituksella. Mä oon niinku 50/50 tilassa jossa uskon ja haluan uskoa tuon. Mutta sit mä en taas pysty ymmärtämään voiko joku olla oikeasti sosiaalisesti noin sokea. Ettei tajua jossain olevan ongelmaa jos ihmiset tuppaavat ihastumaan.  ( tosin hän kieltää tämänkin viimeiseen asti kunnes ei enää pysty). 

Eikä siltikään kun tajuaa asian pysty yhtään miettimään olisiko omassa käytössä jotain mikä provosoi miehiä.

Vierailija
47/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin äskettäin blogin, jossa nainen kertoi, että ennen hän muuttui aina miesten seurassa erilaiseksi eli flirttailevaksi. Hänellä oli diagnoosina huomionhakuinen persoonallisuus. Alkoi sitten muuttumaan, kun huomasi tuon nolon käytöksensä.

Tämäkin on yksi asia miksi mä en haluaisi erota. Ihminen pystyy kontrolloida toimintaansa ja muuttamaan sitä jos tajuaa ongelman.

Vierailija
48/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta tässä on mentaalisesti se että nainen vakuuttaa ettei tajua yhtään mistä puhun. Hän ei tee tuota tarkoituksella. Mä oon niinku 50/50 tilassa jossa uskon ja haluan uskoa tuon. Mutta sit mä en taas pysty ymmärtämään voiko joku olla oikeasti sosiaalisesti noin sokea. Ettei tajua jossain olevan ongelmaa jos ihmiset tuppaavat ihastumaan.  ( tosin hän kieltää tämänkin viimeiseen asti kunnes ei enää pysty). 

Eikä siltikään kun tajuaa asian pysty yhtään miettimään olisiko omassa käytössä jotain mikä provosoi miehiä.

Tuo on vain puoli ongelmaa. Se toinen puoli on se, että hän jatkaa käytöstään, vaikka olet ilmeisesti toistuvasti tuonut ilmi, ettei se tunnu sinusta mukavalta. Hän ei siis yhtään tajua myöskään sitä, miten hänen toimintansa vaikuttaa teidän suhteeseenne.

Sillä ei oikeastaan ole väliä, onko tajuamattomuus aitoa vai teeskenneltyä. Sinun tehtäväsi on asettaa rajasi ja päättää, minkä verran ei-toivottua käytöstä hyväksyt häneltä, koska hän ei ilmeisesti itse siihen pysty. Elämänkumppaniksi tuollaisesta ei ole, mutta sen varmaan jo tiesitkin.

Vierailija
49/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi muuttua, mutta kaikki eivät muutu. Siinähän se on, ettei tämä kumppanisi ota onkeensa vaikka olet asian tuonut hänelle julki. Eli ei ymmärrä. Jossain on raja, milloin toisen ymmärrys loppuu. 

Vierailija
50/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voi muuttua, mutta kaikki eivät muutu. Siinähän se on, ettei tämä kumppanisi ota onkeensa vaikka olet asian tuonut hänelle julki. Eli ei ymmärrä. Jossain on raja, milloin toisen ymmärrys loppuu. 

Niin vaikeahan se on ymmärtää jos ei näe itsessään ongelmaa. 

Kyllä nyt ollaan todella lähellä tuon erorajan toteutumista. Seuraan miten tämä uusi "suhde" etenee ja kuinka paljon se alkaa vaikuttaa meidän suhteeseen.

Vierailija
51/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkin komppaan samaa. Sinä olet ap jo ilmaissut, että tuo käytös loukkaa, eikä kumppanisi ole käytöstään muuttanut. Älä enää toivo muutosta, sillä sitä ei ole tulossa. Järkevä ihminen olisi ymmärtänyt kerrasta! Hän haluaa elää noin ja sinulle ei jää nyt muuta kuin hyväksyä se tai lähteä. Et voi tehdä taikatemppuja jolla naisesi huomaisi, että tuo sattuu, sillä hän ei halua huomata! 

Ihmiset voivat muuttaa käytöstään se on totta, mutta jos olet asiasta sanonut jo monesti ei sellainen ihminen tule muuttamaan käytöstään. Se on selvä. Miksi siis vielä toivot? Kauan ajattelit lyödä päätäsi seinään ja kuunnella näitä puheluita jossa kumppanisi osoittaa sinulle epäkunnioitusta? 

Vierailija
52/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkin komppaan samaa. Sinä olet ap jo ilmaissut, että tuo käytös loukkaa, eikä kumppanisi ole käytöstään muuttanut. Älä enää toivo muutosta, sillä sitä ei ole tulossa. Järkevä ihminen olisi ymmärtänyt kerrasta! Hän haluaa elää noin ja sinulle ei jää nyt muuta kuin hyväksyä se tai lähteä. Et voi tehdä taikatemppuja jolla naisesi huomaisi, että tuo sattuu, sillä hän ei halua huomata! 

Ihmiset voivat muuttaa käytöstään se on totta, mutta jos olet asiasta sanonut jo monesti ei sellainen ihminen tule muuttamaan käytöstään. Se on selvä. Miksi siis vielä toivot? Kauan ajattelit lyödä päätäsi seinään ja kuunnella näitä puheluita jossa kumppanisi osoittaa sinulle epäkunnioitusta? 

Ehkä mä toivon että hän itsekkin tajuaisi jotain. 

Eroaminen ei ole mitenkään erityisen helppoa kun suhde on ylivoimaisesti paras missä olen koskaan ollut. Niinkuin alustuksessa kerroin tämä on meidän suhteen ainoa ongelma.

Koen että tämä ongelma on myös jotain mitä pystyy muuttamaan. Se nyt vaan vaatisi sen että hän tajuaa jotain.

En mä enää kauan pysty odottaa. Puheluiden perusteella ollaan jo aika lähellä sitä että puheluiden toinen osapuoli alkaa käyttää valtaansa ja alkaa tulla työreissuja.

Mitä mä en enää kestäisi.

Vierailija
53/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehen naistyökaverit nauraa kovasti palavereissa vaikkei mieheni naura. Minusta on aika korkea kynnys nauraa yksinään. Oletteko samaa mieltä?  Itse olen nauranut yksin miehen seurassa useimmiten vain ollessani ihastunut. 

Vierailija
54/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy jokaiselle suhteelle jossa on komea, pitkä ja hyväkroppainen mies, ja nainen tavallinen pullero tai lihava nainen. Etenkin jos sillä miehellä on vielä mukava persoona jolle naisten helppo jutella.

Nainen ei pääse siitä epävarmuudesta pois vaan pelkää koko ajan miehen ollessa muualla että pettääkö se, vaikka olisi vain nukkumassa tai syömässä.

Olen itse nainen ja nähnyt liian monta kertaa, että tällaiset suhteet eivät voi jatkua pidemmän päälle. Se on sille vaatimattoman näköiselle naiselle liian stressaavaa.

Olin itseasiassa itsekin tuollaisessa suhteessa 2 vuotta, joitakin vuosia itseäni nuoremman miehen kanssa joka oli tosi hyvännäköinen. Suhde loppui lopulta siihen kun en voinut henkisen jaksamisen vuoksi stressata joka päivä, riitänkö hänelle.

Eli en saanut suhteelta sitä mitä halusin, tasavertaista yhteisoloa. Olin häneen verrattuna muodoton mörkö ja hän kreikkalainen patsas. Ärsytti jo pelkästään se kun ulkona nainen kääntyi katsomaan häntä. Sellainen nakertaa ja tekee paranoidiksi vaikkei mies ole tehnyt mitään väärää.

Vierailija
55/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taas on yksi rakastumassa"

Siis mistä ap tietää, että joku on rakastunut tai rakastumassa hänen kumppaniinsa?

Jos koet, että säännöllisesti joudut miettimään, että pettääkö hän, niin ongelma taitaa olla enemmänkin siinä, että sä et luota kumppaniisi. Jos kumppanisi on luonteeltaan ekstrovertti, avoin ja helposti lähestyttävä, niin mielestäni on aika surullista yrittää saada häntä käyttäytymään kylmemmin ja tylymmin ihan vaan sen takia, että sulla olisi parempi fiilis.

Vierailija
56/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin käy jokaiselle suhteelle jossa on komea, pitkä ja hyväkroppainen mies, ja nainen tavallinen pullero tai lihava nainen. Etenkin jos sillä miehellä on vielä mukava persoona jolle naisten helppo jutella.

Nainen ei pääse siitä epävarmuudesta pois vaan pelkää koko ajan miehen ollessa muualla että pettääkö se, vaikka olisi vain nukkumassa tai syömässä.

Olen itse nainen ja nähnyt liian monta kertaa, että tällaiset suhteet eivät voi jatkua pidemmän päälle. Se on sille vaatimattoman näköiselle naiselle liian stressaavaa.

Olin itseasiassa itsekin tuollaisessa suhteessa 2 vuotta, joitakin vuosia itseäni nuoremman miehen kanssa joka oli tosi hyvännäköinen. Suhde loppui lopulta siihen kun en voinut henkisen jaksamisen vuoksi stressata joka päivä, riitänkö hänelle.

Eli en saanut suhteelta sitä mitä halusin, tasavertaista yhteisoloa. Olin häneen verrattuna muodoton mörkö ja hän kreikkalainen patsas. Ärsytti j

No tässä tapauksessa ei kyl ole kysymys AP heikosta itsetunnosta. Myös ap saa huomiota ja häneen on ihastuttu useamman kerran parisuhteen aikana.

Vierailija
57/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mä toivon että hän itsekkin tajuaisi jotain. 

Eroaminen ei ole mitenkään erityisen helppoa kun suhde on ylivoimaisesti para

Mä en jaksa uskoa ettei kaikilla muilla sektoreilla menestynyt ja fiksu ihminen olisi ihan noin tunneälytön. Tuon tason sosiaalinen sokeus vaikeuttaisi jo muutakin kommunikointia esim työelämässä, merkillisen kapea-alainen tuo ymmärtämättömyys.

Olen siis sillä kannalla, että kumppanisi ei edes halua muuttaa käytöstään. En enää jäisi suhteeseen, jossa minun tarpeeni ja toiveeni ohitetaan systemaattisesti. Se on kahden kauppa, ei niin, että toinen tekee mitä haluaa ja tölvii mennessään ja toinen van odottaa ja toivoo, turhaan.

Vierailija
58/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Taas on yksi rakastumassa"

Siis mistä ap tietää, että joku on rakastunut tai rakastumassa hänen kumppaniinsa?

Jos koet, että säännöllisesti joudut miettimään, että pettääkö hän, niin ongelma taitaa olla enemmänkin siinä, että sä et luota kumppaniisi. Jos kumppanisi on luonteeltaan ekstrovertti, avoin ja helposti lähestyttävä, niin mielestäni on aika surullista yrittää saada häntä käyttäytymään kylmemmin ja tylymmin ihan vaan sen takia, että sulla olisi parempi fiilis.

Siitä mitä puoliso kertoo minulle. Siitä että näiden miesten käytös alkaa red flagittaa rankasti. Esim palvelukset joita ei normaalisti näy.  Puolison ihmettely siitä miksi hänen pitää lähteä tilaisuuksiin jotka eivät liity hänen työhönsä. Siitä että joku soittaa hänelle 7x päivässä ilman varsinaista asiaa ymym 

Vierailija
59/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että hän ei pohjimmiltaan välitä sinusta niin paljoa. Muuten hän kuuntelisi sinua ja ottaisi tunteesi huomioon. 

Vierailija
60/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että hän ei pohjimmiltaan välitä sinusta niin paljoa. Muuten hän kuuntelisi sinua ja ottaisi tunteesi huomioon. 

Nokun toi ei näy missään muussa. Tässä suhteessa tunnen itseni todella rakastetuksi 😂