Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen niin kypsä. parisuhde vinguntaa.

Vierailija
13.03.2024 |

3v suhde takana. Kaikki on teoriassa niin pirun upeeta ettei mitään järkeä. 

Muttakun  yks asia tuhoaa kaiken.

Puolison järkyttävän flirtti käytös. En usko että hän pettäisi.  Mutta kun ei tämäkään ole mistään kotoisin että muutaman kk välein saat miettiä pettääkö hän..

Itse ei tajua yhtään mitään eikä osaa ottaa vastuuta.  Ei hän tee mitään väärää 3v aikana vaan 6 ihmistä ollut häneen rakastuneita.

Muilla samanlaista, vinkkejä.

Kommentit (938)

Vierailija
21/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi kaukainen sukulaismies, joka on jotenkin flirtti aina ja kaikille. Aika kiusallista jutella hänen kanssaan,  kun vaimo seisoo aina vieressä ja mies valuu hunajaa puhuessaan.  Asetelma tuntuu siltä,  että vaimo vahtii miestään ja mies pistää kaiken peliin, että pääsisi pöksyihin. Mutta hän siis ei puhu mitään seksuaalista, se on se tapa eikä sanat.

Ja nyt puhutaan sukulaisesta! Vähän kuvottavaa. Aika lyhyet ovat meidän kuulumisten vaihdot.

Vierailija
22/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on flirtti ja suosittu mies. En koe sitä ongelmaksi, vaikka häneen paljon rakastutaankin. Hän on niistä kaikista ihmisistä valinnut toistaiseksi minut. Enkä usko, että tällainen "kellään on paljon mahkuja" pettää herkästi. Itse asiassa uskon sen olevan melkein toisin päin. Kun saisi harvoin, se kiinnostaa silloin kun saisi. 

Itseasiassa tota on tutkittu paljon. Löydät Googlella tutkimuksia mut yllätys yllätys tilaisuus tekee varkaan. Mitä enemmän houkutuksia sitä useammin niihin sorrutaan

Jaa. Miksi minä itse en sorru? Olen ehkä astetta suositumpi kuin mieheni ja myös hyvin flirtti. Jos minä käyttäydyn näin, niin totta kai on muitakin! En kuvittele olevani uniikki lumihiutale.  

Ja vaikka asia olisikin noin, niin ei kontrollointa ja puolison muuttaminen ainakaan asiaa auta. Päin vastoin. Jos ap ei luota kumppaniinsa, niin silloin hänen täytyy tehdä ratkaisunsa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on flirtti ja suosittu mies. En koe sitä ongelmaksi, vaikka häneen paljon rakastutaankin. Hän on niistä kaikista ihmisistä valinnut toistaiseksi minut. Enkä usko, että tällainen "kellään on paljon mahkuja" pettää herkästi. Itse asiassa uskon sen olevan melkein toisin päin. Kun saisi harvoin, se kiinnostaa silloin kun saisi. 

Voi olla tosiaan niinkin, että kun vähemmän suosittuun henkilöön ihastuu joku, niin se hivelee niin paljon ja on niin harvinaista herkkua, että tilaisuutta ei voi vastustaa.

Jollekin toiselle tuo on arkea, ja hän tietää, että ihastuksia tulee ja menee, ja että jos joskus tulee ero nykyisestä liitosta, niin ei elämä siihen lopu. Kun itseluottamus on hyvä, ei tarvitse testata.

Vierailija
24/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa tota on tutkittu paljon. Löydät Googlella tutkimuksia mut yllätys yllätys tilaisuus tekee varkaan. Mitä enemmän houkutuksia sitä useammin niihin sorrutaan

Jaa. Miksi minä itse en sorru? Olen ehkä astetta suositumpi kuin mieheni ja myös hyvin flirtti. Jos minä käyttäydyn näin, niin totta kai on muitakin! En kuvittele olevani uniikki lumihiutale.  

Ja vaikka asia olisikin noin, niin ei kontrollointa ja puolison muuttaminen a

Tässä on nyt ristiriitaa. Kyllähän tuo puolison muuttaminen tekisi parisuhteesta paljon turvallisemman ja mukavamman. Koska silloin jäisi nämä ihastuneet ihmiset pois?

Sillon ei esim esimies pakottaisi sua Suomen toiselle puolelle seksin toivossa.

Sillon puolison ei tarvitse miettiä kotona onnistuuko esim esimies haaveissaan. Sillon ei jää avoimia kysymyksiä..

Ei tää mun mielestä ole luottamuksesta kiinni.

Vierailija
25/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun täytyy kasvaa aikuiseksi! Flirtti on piristävää, molemmille osapuolille.

Eikä kukaan ole vastuussa toisten tunteista.

Ensimmäisessä lauseessa olen samaa mieltä siitä, että flirtti on piristävää mutta sen pitää pysyä tietyllä tasolla.

Toisessa sitten en. Jos parisuhteessa ollaan, silloin ON otettava huomioon myös toisen tunteet. Nimen omaan on tultava puolitiehen vastaan. On kunnioitettava toista, muuten suhde ei koskaan voi olla onnellinen eikä hyvä. Ja näitten asioitten eteen on tehtävä töitä ja näihin on sitoudutttava. Jos siihen ei pysty, pitää elää yksin.

Ei mikään ihme että parisuhteet eivät kestä. Eletään itsekkäästi oma itse edellä, toisesta viis. Aikuisen ikäänkäään ehtineet ihmiset eivät ole kasvanee taikuisiksi henkisellä tasolla. Pelkkä minä-minä ja minun hauskuuteni ja minun mielihyväni.

Vierailija
26/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun täytyy kasvaa aikuiseksi! Flirtti on piristävää, molemmille osapuolille.

Eikä kukaan ole vastuussa toisten tunteista.

Ensimmäisessä lauseessa olen samaa mieltä siitä, että flirtti on piristävää mutta sen pitää pysyä tietyllä tasolla.

Toisessa sitten en. Jos parisuhteessa ollaan, silloin ON otettava huomioon myös toisen tunteet. Nimen omaan on tultava puolitiehen vastaan. On kunnioitettava toista, muuten suhde ei koskaan voi olla onnellinen eikä hyvä. Ja näitten asioitten eteen on tehtävä töitä ja näihin on sitoudutttava. Jos siihen ei pysty, pitää elää yksin.

Ei mikään ihme että parisuhteet eivät kestä. Eletään itsekkäästi oma itse edellä, toisesta viis. Aikuisen ikäänkäään ehtineet ihmiset eivät ole kasvanee taikuisiksi henkisellä tasolla. Pelkkä minä-minä ja minun hauskuuteni ja minun mielihyväni.

Ap. No tämä juuri. Mitä minä tein kun huomasin että minuun on ihastuttu?  Leikkasin kaikki yhteydet pois koska ihastunut ei ymmärtänyt suoraa puhetta.  Tuo on se mitä minä odotan parisuhteessa.  Ei se että jutellaan 7x päivässä puhelimessa ja ollaan sillain et en mä kyl ymmärrä yhtään.. No ei se ole muhun ihastunut/ enkä mä itse tee mitään. Kaikista mun kohtaamista ihmisistä tulee vaan muuten ongelma.

Vierailija
27/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän osoitat toiselle huomiota, sitä enemmän toinen olettaa sinun olevan kiinnostunut hänestä. 

Vierailija
28/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti on flirttiä ja se on harmitonta, joskaan itse en ymmärrä varatun ihmisen tarvetta sille. Iloinen ja ystävällinen voi olla ilman flirttailuakin. Miksi keskusteluun pitää välttämättä tunkea se tietynlainen pohjavire, jos kuitenkin ollaan varattuja? 

Flirttailun mennessä siihen pisteeseen, että flirttailun toinen osapuoli ihastuu tai jopa rakastuu, jotain on tehty melkoisen väärin. Jos aloittajan kumppanille tullaan suoraan ilmaisemaan syttyneistä tunteista, hän on ylittänyt selkeästi tärkeitä rajoja.

Minullakin on ihana puoliso, joka on kaikille todella ystävällinen. Hän ei kuitenkaan flirttaile. Niinpä vaikka hän on hyvännäköinen, iloinen ja ystävällinen, koskaan ei ole tapahtunut niin, että joku olisi häneen ihastunut tai ainakaan tunteitaan ilmaissut. 

Vierailija
29/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi itse ihastuit ja rakastuit mieheen?

Villi veikkaus, mies hurmannut flirtillä. Siihen päälle jos on vielä älyttömän hyvännäköinen niin eipä siihen muuta tarvi. Mäkin olen tällaiseen mieheen sortunut eikä enää ikinä. Tuollaiset oikein nauttivat siitä kun saavat taas uuden hurmattua, ja harvoin yksi nainen näille riittää.

Vierailija
30/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villi veikkaus, mies hurmannut flirtillä. Siihen päälle jos on vielä älyttömän hyvännäköinen niin eipä siihen muuta tarvi. Mäkin olen tällaiseen mieheen sortunut eikä enää ikinä. Tuollaiset oikein nauttivat siitä kun saavat taas uuden hurmattua, ja harvoin yksi nainen näille riittää.

Yritin pitää sukupuolen erillään. Koska haluan rehellisiä kommentteja..

Kyseessä on nainen. Ihastuin hänen luonteeseensa ja ulkonäköönsä,  varsinkin siihen että hän toisti useasti olevansa erittäin perhe keskeinen, eikä ymmärrä miksi kukaan satutettaisi ihmisiä joita rakastaa..

Vierailija
31/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vaikka asia olisikin n

Niin, mutta jos puoliso ei halua muuttua ja asia häiritsee ap:ta ei hänellä ole muuta vaihtoehtoa kuin jättää mies. 

Jos ap:n mies ei halua ymmärtää ap:hen koskevan tuo käytös, niin mitä oikeastaan jää jäljelle. Väkisin emme voi ketään muuttaa, vaikka se niin hyvältä kuulostaisikin. Enkä edes usko, että ap:n ongelma on miehen flirttailu vaan se, ettei mies nyt ilmeisesti kunnioita ap:n tunteita. 

Ja jos ap:n täytyy jatkuvasti pelätä, että mies menee ja pettää esim. tuossa esimies tapauksessa suhteessa on pielessä aivan muukin asia kuin flirttailu. 

Mulla mies tosiaan on flirtti ja vielä naisvaltaisella alalla töissä ja naisia pörrää välillä jopa parvekkeen alla huutamassa. Tiedän kuitenkin sen mitkä asiat kumppaniani oikeasti viehättää ja hänen moraalinsa. 

Sanoin myös itse olevani flirtti ja ex:ni yritti tätä puolta minusta kahlita, siinä onnistumatta. Se käytös on minussa niin sisäsyntyistä ja itselleni voimaa antavaa, ettei se onnistunut. Enkä häntä pettänyt. Hän kyllä minua, sillä sai huomiota naisilta todella harvoin ja silloin siihen tartuttiin, oli minkälainen nainen vain. 

Vierailija
32/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

31/31 juu kyllä sisäistän asian että tää parisuhde on pakko lopettaa.  Jos noi kaikki jutut menee siihen että alkavat aiheuttaa ongelmia.

Yksinkertaisesti  mä vaan koen ton sellaisena asiana ettei mun puolisoa kiinnosta mitä mä koen ja tunnen. Laitetaan se oma itsetunnon nostatus mailman tärkeimmäksi asiaksi 

Vierailija
33/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä jatkaa, että on toki niitä flirttejä olemassa, jotka tekevät tämän ihan pakosta ja omasta heikosta itsetunnosta. Tunnen sellaisiakin. He ovat hyviä manipuloimaan ja käyttävät kyllä kaiken mahdollisen tilanteen itselleen eduksi ja pettävät sen minkä kerkiävät. Ne on kyllä helppo tunnistaa näistä "perusluonteeltaan mukavista ja iloisista" tyypeistä. He tunkeutuvat syvemmälle keskusteluissa ja koittavat herättää valheellista luottamusta toisessa. 

Vierailija
34/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin pitää sukupuolen erillään. Koska haluan rehellisiä kommentteja..

Kyseessä on nainen. Ihastuin hänen luonteeseensa ja ulkonäköönsä,  varsinkin siihen että hän toisti useasti olevansa erittäin perhe keskeinen, eikä ymmärrä miksi kukaan satutettaisi ihmisiä joita rakastaa..

Kommenttini sopii naiseen samalla tavalla. On heissäkin niitä jotka nauttivat vastakkaisen sukupuolen huomiosta ja oikein itse keräävät sitä käytöksellään. Mielestäni toi naisen vakuuttelu ettei ymmärrä miksi kukaan satuttaisi rakastamaansa ihmistä on red flag.

Vierailija
35/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

31/31 juu kyllä sisäistän asian että tää parisuhde on pakko lopettaa.  Jos noi kaikki jutut menee siihen että alkavat aiheuttaa ongelmia.

Yksinkertaisesti  mä vaan koen ton sellaisena asiana ettei mun puolisoa kiinnosta mitä mä koen ja tunnen. Laitetaan se oma itsetunnon nostatus mailman tärkeimmäksi asiaksi 

Ilmeisesti häntä ei tosiaan kiinnosta ja tosiaan itse flirttinä naisena en kyllä pitäisi tuota enää flirttailuba jos puhutaan puhelimessa monta kertaa jollekin tyypille. Tuollainen loukkaisi ketä vain, eikä ole enää flirttailua. 

T: se joka flirttailee ja jonka mies myös flirttailee. 

Vierailija
36/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti häntä ei tosiaan kiinnosta ja tosiaan itse flirttinä naisena en kyllä pitäisi tuota enää flirttailuba jos puhutaan puhelimessa monta kertaa jollekin tyypille. Tuollainen loukkaisi ketä vain, eikä ole enää flirttailua. 

Niin no tämä mies on työkaveri. Aina voi ujuttaa jtn työjuttui mukaan et pääsee kontaktiin. Lähinnä tuossa häiritsee mua eniten se miten valtavasti mun puolison käytös muuttuu kun tää mies soittaa.. Puoliso vaikuttaa ihastuneelta 14 v tytöltä joka yrittää kuulostaa mahdollisimman seksikkäältä.   Toi ääni on mullekkin tuttu siitä kun tavattiin.

Vierailija
37/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no tämä mies on työkaveri. Aina voi ujuttaa jtn työjuttui mukaan et pääsee kontaktiin. Lähinnä tuossa häiritsee mua eniten se mit

Niin, eli asia ei ole enää flirttiä, vaan ihastumista. Niillä on vissiin ero. Itse todellakin flirttailen niille, josta en ole yhtään kiinnostunut ja käytös on oikeasti vain hupia molemmin puolin ja sen varmasti useimmat tajuaa. Tässä kysymys on siis siitä, että puolisosi on jo ihastunut tähän mieheen eli ongelmasi ei tosiaan ole enää flirttailu. 

Ja jos puolisosi ei tajua ylittäväsi sinun rajoja ja lopeta tuon ihastuksen lietsomista hän joutaa mennä. Älä jää kynnysmatoksi, sä et saa kunnioitusta häneltä jäämällä suhteeseen. Kuulostaa siltä, että ainut millä saat kunnioitusta on lähteä suhteesta pois, mutta uskoisin, että naistasi se ei juuri edes hetkauttaisi. Valitettavasti hän kuulostaa siltä. Tai vaikka hetkauttaisi, olisko se aitoa, vai manipulointia, sillä hän ei voi elää ilman "palvontaa." 

Vierailija
38/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kommenttini sopii naiseen samalla tavalla. On heissäkin niitä jotka nauttivat vastakkaisen sukupuolen huomiosta ja oikein itse keräävät sitä käytöksellään. Mielestäni toi naisen vakuuttelu ettei ymmärrä miksi kukaan satuttaisi rakastamaansa ihmistä on red flag."

Yhtä red kuin mies sanoo, etten koskaan voisi satuttaa naista. 

Vierailija
39/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no tämä mies on työkaveri. Aina voi ujuttaa jtn työjuttui mukaan et pääsee kontaktiin. Lähinnä tuossa häiritsee mua eniten se mit

Apua miten nolo nainen. Kaikkea sitä ihmiset viitsivätkin katsella.

Vierailija
40/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no tämä mies on työkaveri. Aina voi ujuttaa jtn työjuttui mukaan et pääsee konta

Niin kyllä mäkin näen tossa jo ihastumisen piirteitä mutta luotan puolisoon ja uskon ettei mene seksiin asti.. 

Mut se mitä toi aiheuttaa ärsyttää mua ihan älyttömästi.