Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen niin kypsä. parisuhde vinguntaa.

Vierailija
13.03.2024 |

3v suhde takana. Kaikki on teoriassa niin pirun upeeta ettei mitään järkeä. 

Muttakun  yks asia tuhoaa kaiken.

Puolison järkyttävän flirtti käytös. En usko että hän pettäisi.  Mutta kun ei tämäkään ole mistään kotoisin että muutaman kk välein saat miettiä pettääkö hän..

Itse ei tajua yhtään mitään eikä osaa ottaa vastuuta.  Ei hän tee mitään väärää 3v aikana vaan 6 ihmistä ollut häneen rakastuneita.

Muilla samanlaista, vinkkejä.

Kommentit (938)

Vierailija
361/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sitä että mä olen aivan umpirakastunut häneen. Olisi luullut tajuavan kun tein kaikkeni et voitiin viettää aikaa. Mm ajoin 600km päivän takia."

Siis etkö sanallisesti ilmaissut asiaa ollenkaan?

Sanoin tyyliin että hitto mä kyllä pidän susta. Kehuin ulkonäköä ym. Mut eniten tuli tekoja. Ja sekin että vietettiin jokapäivä yhdessä 😂. Olin valmis kaikkeen mitä hän ehdotti. Tuijotin häntä ehkä miljoona kertaa hymyillen ym minkä hän huomasi ja kommentoi..  Silti tuli yllätyksenä että mä olen ihastunut häneen.

Sanoin jo kerran, että nainen pelasi. Tietenkin tiesi ja huomasi. Ei tullug ylöätyksenä. Taisit tahallasi ohittaa viestin. Ja sanoin senkin, että jollei nainen pelannut niin silloin olette kaksi hömelöä yhdessä.  Taitaa ollx kummallakin jotain ongelmaa niin viiestinnässä ja kommunikoinnissa kuin viestin ja kommunikoinnin ymmärtämisessä.

Onhan tuollainen aloittajan kertoma käytös parisuhteessa aikuiselta naiselta outoa ja yhtä outoa, että ei saa siitä tarpeeksi jämerästi sanottua. Jos ei ymmärrä, että on sopimatonta tai ymmärtää, mutta tekee silti on yhtä paha parisuhteen kannalta. Aloittaja puhuu 5 % haitasta. Usein menee juuri niinpäin, että niihin seikkoihin jotka menee hyvin niitä miettii sen 5 % ja niitä seikkoja jotka eivät mene hyvin miettii 95 %. Eli todellisuudessa naisen käytös mietityttää hja haittaa aloittajaa paljon rnem,än kuin tuon 5 %. 

Se en sama seksin ja rahankin kanssa. Kun niissä on häikkiä niin ihminen miettii sitä noin 90 %. Jos häikkiä ei ole niin miettii 10 %. 

Vierailija
362/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sitä että mä olen aivan umpirakastunut häneen. Olisi luullut tajuavan kun tein kaikkeni et voitiin viettää aikaa. Mm ajoin 600km päivän takia."

Sanoin tyyliin että hitto mä kyllä pidän susta. Kehuin ulkonäköä ym. Mut eniten tuli tekoja. Ja sekin että vietettiin jokapäivä yhdessä 😂. Olin valmis kaikkeen mitä hän ehdotti. Tuijotin häntä ehkä miljoona kertaa hymyillen ym minkä hän huomasi ja kommentoi..  Silti tuli yllätyksenä että mä olen ihastunut häneen.

Sanoin jo kerran, että nainen pelasi. Tietenkin tiesi ja huomasi. Ei tullug ylöätyksenä. Taisit tahallasi ohittaa viestin. Ja sanoin senkin, että jollei nainen pelannut niin silloin olette kaksi hömelöä yhdessä.  Taitaa ollx k

Mitä hän pelasi ja mikä oli palkinto?

Sivusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

361 jatkaa, sorry tuli paljon virheitä kun kirjoitin tabletilla pahassa paikkaa.

Tuo autismin tai aspergenin kirjo minullekin on tullut mieleen, mutta en ole sanonut. Sanoin nyt kun joku muukin siihen viittasi. Jos ei oikein ymmärrä tilanteita ja tunteita. Ja samoin aloittajalla joku syy oli kun tähän kyseiseen naiseen jäi kiinni. Jos aiemmat suhteet eivät onnistuneet. Jotain "tuttuutta" naisessa ehkä silloin taitaa olla. Jos vetävät samankaltaisuudet heitä puoleensa. 

Vierailija
364/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

361 jatkaa, sorry tuli paljon virheitä kun kirjoitin tabletilla pahassa paikkaa.

Tuo autismin tai aspergenin kirjo minullekin on tullut mieleen, mutta en ole sanonut. Sanoin nyt kun joku muukin siihen viittasi. Jos ei oikein ymmärrä tilanteita ja tunteita. Ja samoin aloittajalla joku syy oli kun tähän kyseiseen naiseen jäi kiinni. Jos aiemmat suhteet eivät onnistuneet. Jotain "tuttuutta" naisessa ehkä silloin taitaa olla. Jos vetävät samankaltaisuudet heitä puoleensa. 

Toi alku oli tosiaan todella hämmentävä koska hän ei tajunnut että olen ihan rakastunut..

Mutta myös siinä mielessä että hän antoi todella ristiriitaisia signaaleja.  Minäkin olin ihan pihalla mitä hän haluaa. Ja tää voi nyt olla se ongelman juuri.  Jos hän ei yrittänyt sillon vietellä mua niin 50% ajasta tuntui siltä.

Vierailija
365/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin jo kerran, että nainen pelasi. Tietenkin tiesi ja huomasi. Ei tullug ylöätyksenä. Taisit tahallasi ohittaa viestin. Ja sanoin senkin, että jollei nainen pelannut niin silloin o

No pelasi ja testasi, että saa miehen oikein kuumaksi. Ja sen, uskooko mies hänen juttunsa. Esitti välinpitämätöntä ja tietämätöntä. Huomasi kyllä, että mies antoi huomiota ja vääntyi vaikka miksi. Koska näköjään nauttii kun saa huomiota. Palkintona oli parisuhde ja rakastunut ja hänen juttuihinsa uskova mies.  Siinä sivussa voi sitten jatkaa huomionkalastelua muilta. Joko oli sitten hyvää sattumaa tai suunniteltua. Mutta harva mies tuollaista peliä katselee ja vielä ymmärtää romahdukset yms. 

Vierailija
366/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin jo kerran, että nainen pelasi. Tietenkin tiesi ja huomasi. Ei tullug ylöätyksenä. Taisit tahallasi ohittaa viestin. Ja sanoin

No toi meinasi kyl toimia vähän väärin. Mä aloin ottaa etäisyyttä ja katsella vieraisiin pöytiin.

Kävin treffeilläkin ja juteltiin hänen kanssaan niistä. Toi johtui ihan puhtaasti siitä että ajattelin ettei mulla ole mitään mahdollisuuksia.

Vierailija
367/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä aloitit otsikolla: Mä olen niin kypsä. 

Vaikka nyt puolustelet naista ja tilannetta niin mielesi on sitä mieltä, että alat olla tympääntynyt tilanteeseen ja saada tarpeeksesi. Se vain tuntuu pahalta myöntää se lopullisesti ja päästää irti. 

Niinkuin kirjoitinkin aiemmin niin nyt eletään ihan limiitillä. Jos tämä kikattelu kaveri alkaa ihastua selvemmin ja toimimaan niin että se vaikuttaa meidän suhteeseen tulee ero.

Tämä asenteesi ihmetyttää minua. Samanlainen kuin naisilla, jotka epäilevät tai ovat kokeneet miehensä pettämistä. Niin syy nähdään siinä ulkopuolisessa, kun ongelmahan on se oma kumppani ja miten hän käyttäytyy. Tämä on kieltämistä. Kieltäydytään näkemästä oman kumppanin käytöstä, koska silloin kritiikki/suuttumus ym. kohdistuisi omaan kumppani

Kyllä sellaisessakin ihmisessä on jotain vikaa, joka toteuttaa ihastumistaan varattuun eikä välitä ollenkaan siitä, että aiheuttaa muille tuskaa.

Vierailija
368/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi alku oli tosiaan todella hämmentävä koska hän ei tajunnut että olen ihan rakastunut..

Mutta myös siinä mielessä että hän antoi todella ristiriitaisia signaaleja.  Minäkin olin ihan pihalla mitä hän haluaa. Ja tää voi nyt olla se ongelman juuri.  Jos hän ei yrittänyt sillon vietellä mua niin 50% ajasta tuntui siltä.

Nyt sä vastaat omaan kysymykseen. Hän ajatteli sinua kaverina ja sinusta tuntui 50% ajasta siltä että ajattelee jonain muuna. Selittää paljon jos hän käyttäytyy niin kaikille ketä pitää kavereina.

Vierailija
369/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos apn nainen on täysin vilpitön siinä, ettei tajua flirttailevansa tai kannustavansa muita miehiä ihastumaan häneen? Entä jos apn nainen on vähän sellainen elämän totuuksien suhteen viaton tyyppi, hyväntahtoinen hömelö, joka antaa viattomuuttaan ja hölmöyttään miesten uida liiveihinsä? Eikä tajua, että käyttäytyy tavalla, joka jopa kutsuu miehiä siihen? En tarkoita että nainen olisi idi ootti. Vaan sellainen, joka tulee kerta toisensa jälkeen miesten taholta hyväksikäytetyksi. Ei osaa asettaa rajoja muille miehille, ei osaa olla tarvittaessa tyly kun miehet heittäytyy liian läheisiksi häntä kohtaan. Vaan tuntee ehkä jopa velvollisuutta miellyttää näitä miehiä olemalla ystävällinen ja kikattelevainen. Kuulostaa ehkä kieroutuneelta, mutta joidenkin tyttöjen kasvuympäristö lapsuuden perheessä on sellainen, joka aiheuttaa tuollaista

Miten tämä liittyy asiaan?

Vierailija
370/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<

Ei h.........i.   Tota en ole muuten ajatellut koskaan. 

Ja joo jos hän samalla tapaa käyttäytyy muille ihan varmasti on ongelmia luvassa.

Vierailija
371/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

BTW, mun tuttava autismin kirjolla on lääketieteen professori. Sulla ei taida olla mitään ymmärrystä näistä. Kuulostaa hybridiltä, koska avoin ja itsepäinen. Siinä sulle loppuelämäksi pähkäilyä vaikkei kummemmasta ole kyse.

Vierailija
372/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BTW, mun tuttava autismin kirjolla on lääketieteen professori. Sulla ei taida olla mitään ymmärrystä näistä. Kuulostaa hybridiltä, koska avoin ja itsepäinen. Siinä sulle loppuelämäksi pähkäilyä vaikkei kummemmasta ole kyse.

Okei. Ei ole tosiaan mitään tietoa näistä pelkästään ennakkoluuloja. Täytyy tutustua. Kiitos.

Vierailija
373/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavahuora, osaa pelata.

Vierailija
374/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä vetäisin selkeät rajat ja toiselle jää sitten päätettäväksi mitä tekee - päättääkö muuttaa käytöstään ja alkaa kunnioittamaan puolisoa vai jatkaa toista epäkunnioittavaa käytöstä ja tuhota suhde. Aivan p*skapuhetta tuo, että puolisosi ei muka tajua mitä tapahtuu, varsinkin kun olet asiasta useasti huomauttanut. 

Niin kyl ne rajat on vedettävä. Toi meidän alku on vaan niin outo kun ei hän silloinkaan tajunnut mitään.

Onko hän koskaan tajunnut mitään? Mikä saa sinut kuvittelemaan, että alkaisi yhtäkkiä tajuta?

Vierailija
375/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän autismin kirjolla, kun ei tunnista sosiaalisia tilanteita eikä tunteita? Tai hybridi eli autismi&adhd. Ne on 40%:sti kimpassa.

Ja vauhtia riittää. Urheiluun ja sosiaaliseen menoon. Mulle alkoi juuri tulla mieleen sama. 

Vierailija
376/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä vetäisin selkeät rajat ja toiselle jää sitten päätettäväksi mitä tekee - päättääkö muuttaa käytöstään ja alkaa kunnioittamaan puolisoa vai jatkaa toista epäkunnioittavaa käytöstä ja tuhota suhde. Aivan p*skapuhetta tuo, että puolisosi ei muka tajua mitä tapahtuu, varsinkin kun olet asiasta useasti huomauttanut. 

Niin kyl ne rajat on vedettävä. Toi meidän alku on vaan niin outo kun ei hän silloinkaan tajunnut mitään.

Onko hän koskaan tajunnut mitään? Mikä saa sinut kuvittelemaan, että alkaisi yhtäkkiä tajuta?

Jos vääntäisi rautalangasta ja pakottaisi tajuamaan.

Vierailija
377/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän autismin kirjolla, kun ei tunnista sosiaalisia tilanteita eikä tunteita? Tai hybridi eli autismi&adhd. Ne on 40%:sti kimpassa.

En usko. On menestynyt lapsesta asti koulussa.

Olen AuDHD ja menestynyt koulussa, opinnoissa ja töissä.

Mitään en tajua siitä, onko joku rakastunut vai vedättää enkä asioita, ellei niitä ilmaista erittäin selkeästi. Olen myös joutunut seksuaalisiin vaaratilanteisiin. Ja minua pidetään kiinnostavana ja seuraani halutaan. 

Vierailija
378/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakottaminen ei kuulosta kyllä rakkaudelta. 

Vierailija
379/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta myös siinä mielessä että hän antoi todella ristiriitaisia signaaleja.  Minäkin olin ihan pihalla mitä hän haluaa. Ja tää voi nyt olla se ongelman juuri.  Jos hän ei yrittänyt sillon v

Sulle on tän ketjun alusta kysytty, että miten käyttäytyi kun tapasitte, koska se on hänen tapansa toimia ja olla.

Vierailija
380/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala auta noiden leimakirveiden kanssa.