Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen niin kypsä. parisuhde vinguntaa.

Vierailija
13.03.2024 |

3v suhde takana. Kaikki on teoriassa niin pirun upeeta ettei mitään järkeä. 

Muttakun  yks asia tuhoaa kaiken.

Puolison järkyttävän flirtti käytös. En usko että hän pettäisi.  Mutta kun ei tämäkään ole mistään kotoisin että muutaman kk välein saat miettiä pettääkö hän..

Itse ei tajua yhtään mitään eikä osaa ottaa vastuuta.  Ei hän tee mitään väärää 3v aikana vaan 6 ihmistä ollut häneen rakastuneita.

Muilla samanlaista, vinkkejä.

Kommentit (938)

Vierailija
341/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on naisilla hankalaa.

Ei haluta miestä joka ei ole suosittu, mutta sitten kun saadaan suosittu mies niin sitten itketään että se on liian suosittu ja aletaan elää omissa harhaisissa kuvitelmissa täynnä pettämistä sun muuta.

Mikä teille oikein kelpaa? Vaiko onko kyseessä joku sisäänrakennuttu bipolaarisuus?

Mikä teitä miehiä vaivaa. Kommenttia puskee lukematta keskustelua

Vierailija
342/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihan konkreettisesti se onnen peruste. Mikä on se syy, että koet onnellisuutta juuri tämän naisen kanssa. 

Miten tällaiseen voi vastata?

Riittääkö se että joka kerta edelleen kun avaan aamulla silmät ja nään hänet vieressä me molemmat hymyillään. Mä olen alkanut hänen takia pitää elämästä aiempaa enemmän.

Sitten sä otat hänet sellaisena kuin hän on tai jatkat matkaa vaikka kipeää tekisikin.

Onhan tässäkin ketjussa ollut naisia ketkä sanoneet olleensa vastaavia ja muuttuneet.

Ethän sä voi muiden kokemuksista toivoa rakentaa.

Voisi lisätä halua muuttua JOS ap pistäisi oikeasti pelin selväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihan konkreettisesti se onnen peruste. Mikä on se syy, että koet onnellisuutta juuri tämän naisen kanssa. 

Riittääkö se että joka kerta edelleen kun avaan aamulla silmät ja nään hänet vieressä me molemmat hymyillään. Mä olen alkanut hänen takia pitää elämästä aiempaa enemmän.

Sitten sä otat hänet sellaisena kuin hän on tai jatkat matkaa vaikka kipeää tekisikin.

Onhan tässäkin ketjussa ollut naisia ketkä sanoneet olleensa vastaavia ja muuttuneet.

Ethän sä voi muiden kokemuksista toivoa rakentaa. Sä voit vain hyväksyä naisen sellaisena kuin hän nyt on. Ihmiset muuttuu jos muuttuu omaan tahtiin.<

Niin muuttuu vain omaan tahtiinsa, mut hyvin usein se herätys tulee joltakin toiselta ihmiseltä. Harva missään tyhjiössä alkaa omaa toimintaansa reflektoimaan. Mun ex-mies oli aiemmissa suhteissaan kuullut muutamalta, että hän tarvitsisi apua vihanhallintaansa. Mä olin se, joka sai hänet tajuamaan että asia on todella niin. On kiitellyt monesti jälkeenpäin. Ja tämä on mun mielestä ihan eri asia kuin se, että yrittää esim väkisin saada narkkaria kuiville.

Ja se on myös nimenomaan sitä rakkautta. Jos näkee että kumppani kärsii, niin tekee sitten kaikkensa että hän tajuaisi asian. Kaikkia ei voi auttaa, sekin on selvä. Mutta jos pyrkisi toimimaan niin, että voi sitten elää sen kanssa miten asiat meni. Ettei tarvitsisi katua sitä, ettei ollut rohkeutta puhua oikeasti, sen vaikean hetkenkin jälkeen.

Vierailija
344/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro miehellesi että tämä käyttäytyy normaali ihmisen mielestä flirttailevasti. Ja tämä muidenkin mielestä jos kerta naiset rakastuvat häneen noin usein (harva rakastuu jos ei koe saavansa toiselta osapuolelta flirttiä takaisin ym). Kerro että nuo turhaan rakastuneet naiset ovat joutuneet kärsimään sydänsuruja miehen käytöksen takia. Ja myös sinä. Kysy olisiko mies valmis ajattelemaan enemmän muidenkin tunteita ja muuttamaan käytöstään koska muut kärsivät tämän käytöksestä joka tulkitaan flirttailuksi.

Lääkkeet! Kenenkään sukupuolta ei ole mainittu tässä jutussa.

No onhan kun puhuttiin rakastumisesta. Rakastuminen on naisten hömppää. Mies vain tekee tarpeensa saatavilla olevaan reikään, eikä ole niin väliä kenessä se on.

Vierailija
345/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nään ongelmana AP kiltteyden ja menettämisen pelon. Uskon että tossa tarvittaisiin todella kovaa ravistelua naiselle. 

Vierailija
346/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sä voi muiden kokemuksista toivoa rakentaa. Sä voit vain hyväksyä naisen sellaisena kuin hän

Vaan kärsiikö ko.nainen?

Vierailija
347/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla huono itsetunto, aina lähtenyt kävelemään suhteista kun asiat on muuttumassa aidoiksi.

Nyt hän on rakastanut ja ensimmäistä kertaa haluaakin nimenomaan sitä aitoutta.

Oman taustansa vuoksi hän ei uskalla ilmaista tunteitaan, epävarmuuksiaan, koska pelkää että nainen toimii kuten hän aiemmin: kävelee matkoihinsa.

Vierailija
348/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttua voi, mutta ihmisen pitää itse tajuta haluta muutosta. Aloittajan puoliso ei vaikuta tajuavan ja haluavan. 

Vierailija
349/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla huono itsetunto, aina lähtenyt kävelemään suhteista kun asiat on muuttumassa aidoiksi.

Nyt hän on rakastanut ja ensimmäistä kertaa haluaakin nimenomaan sitä aitoutta.

Oman taustansa vuoksi hän ei uskalla ilmaista tunteitaan, epävarmuuksiaan, koska pelkää että nainen toimii kuten hän aiemmin: kävelee matkoihinsa.

En mä nyt kyl sanoisi että mulla olisi huono itsetunto millään mittarilla.

Vierailija
350/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vetäisin selkeät rajat ja toiselle jää sitten päätettäväksi mitä tekee - päättääkö muuttaa käytöstään ja alkaa kunnioittamaan puolisoa vai jatkaa toista epäkunnioittavaa käytöstä ja tuhota suhde. Aivan p*skapuhetta tuo, että puolisosi ei muka tajua mitä tapahtuu, varsinkin kun olet asiasta useasti huomauttanut. 

Vierailija
351/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä vetäisin selkeät rajat ja toiselle jää sitten päätettäväksi mitä tekee - päättääkö muuttaa käytöstään ja alkaa kunnioittamaan puolisoa vai jatkaa toista epäkunnioittavaa käytöstä ja tuhota suhde. Aivan p*skapuhetta tuo, että puolisosi ei muka tajua mitä tapahtuu, varsinkin kun olet asiasta useasti huomauttanut. 

Niin kyl ne rajat on vedettävä. Toi meidän alku on vaan niin outo kun ei hän silloinkaan tajunnut mitään.

Vierailija
352/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kyl ne rajat on vedettävä. Toi meidän alku on vaan niin outo kun ei hän silloinkaan tajunnut mitään.

Mitä hän ei tajunnut?

Vierailija
353/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän ei tajunnut?

Sitä että mä olen aivan umpirakastunut häneen. Olisi luullut tajuavan kun tein kaikkeni et voitiin viettää aikaa. Mm ajoin 600km päivän takia.

Vierailija
354/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli alussa samanlainen. Oli kai meidän suhteesta niin innoissaan että flirttasi joka suuntaan tajuamatta mitä tekee. Sanoin siitä kyllä muutaman kerran, että ymmärrät kai mitä viestiä annat ja että en lähde hänen suosiosta kilpailemaan, voin ottaa toisen miehen jos menee hankalaksi. Hän ei tajunnut mistä puhun.

Parhaiten tehosi kuitenkin se, että aloin itse vähän flirttailla salaa kun oltiin yhdessä ulkona, ja alkoi tulla kiusallisia tilanteita kun sain muilta miehiltä huomiota, minua haettiin tanssimaan tai muutoin uitiin liiveihin julkisella paikalla. 

Jätin muutenkin miehen vähän vähemmälle huomiolle ja kävin tyttöjen kanssa ulkona ja itseksenikin tilaisuuksissa. Nyt mies on niin mustis ettei ehdi flirtata.

Tässäpä oiva esimerkki epäterveestä parisuhteesta. 

Mitä tämä tarkoittaa, ihan abs

Joillakin ilmeisesti nousee huomio ja suosio päähän, kun pariutuvat ja kumppani vielä kehuu. Kuten totesit: epäterve parisuhde.

Vierailija
355/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitä että mä olen aivan umpirakastunut häneen. Olisi luullut tajuavan kun tein kaikkeni et voitiin viettää aikaa. Mm ajoin 600km päivän takia."

Siis etkö sanallisesti ilmaissut asiaa ollenkaan?

Vierailija
356/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli alussa samanlainen. Oli kai meidän suhteesta niin innoissaan että flirttasi joka suuntaan tajuamatta mitä tekee. Sanoin siitä kyllä muutaman kerran, että ymmärrät kai mitä viestiä annat ja että en lähde hänen suosiosta kilpailemaan, voin ottaa toisen miehen jos menee hankalaksi. Hän ei tajunnut mistä puhun.

Parhaiten tehosi kuitenkin se, että aloin itse vähän flirttailla salaa kun oltiin yhdessä ulkona, ja alkoi tulla kiusallisia tilanteita kun sain muilta miehiltä huomiota, minua haettiin tanssimaan tai muutoin uitiin liiveihin julkisella paikalla. 

Jätin muutenkin miehen vähän vähemmälle huomiolle ja kävin tyttöjen kanssa ulkona ja itseksenikin tilaisuuksissa. Nyt mies on niin mustis ettei ehdi flirtata.

Tässäpä oiva esimerkki epäterveestä parisuhteesta

Joillakin tietysti tuotakin, mutta tunnettu on myös ilmiö jolloin rakastunut hehkuu ja vetää puoleensa kiinnostusta, ihan tarkoittamattaan. Hehkuu vain hyvää fiilistä  ja onnea, että toiset sen huomaavat ja haluavat päästä osallisiksi.

Vierailija
357/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sitä että mä olen aivan umpirakastunut häneen. Olisi luullut tajuavan kun tein kaikkeni et voitiin viettää aikaa. Mm ajoin 600km päivän takia."

Siis etkö sanallisesti ilmaissut asiaa ollenkaan?

Sanoin tyyliin että hitto mä kyllä pidän susta. Kehuin ulkonäköä ym. Mut eniten tuli tekoja. Ja sekin että vietettiin jokapäivä yhdessä 😂. Olin valmis kaikkeen mitä hän ehdotti. Tuijotin häntä ehkä miljoona kertaa hymyillen ym minkä hän huomasi ja kommentoi..  Silti tuli yllätyksenä että mä olen ihastunut häneen.

Vierailija
358/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän autismin kirjolla, kun ei tunnista sosiaalisia tilanteita eikä tunteita? Tai hybridi eli autismi&adhd. Ne on 40%:sti kimpassa.

Vierailija
359/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T

Tää on kyllä tosi outo juttu. 2 mun tuttava naista ilmoitti että ovat kiinnostuneita . Kun olin  tavannut naiseni.Ikinä aiemmin ei mitään ihastukseen viittaavaa. Olisiko se johtunut tuosta. Yksi heistä sanoi että näkee mut uudessa valossa.

Vierailija
360/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän autismin kirjolla, kun ei tunnista sosiaalisia tilanteita eikä tunteita? Tai hybridi eli autismi&adhd. Ne on 40%:sti kimpassa.

En usko. On menestynyt lapsesta asti koulussa.