Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen niin kypsä. parisuhde vinguntaa.

Vierailija
13.03.2024 |

3v suhde takana. Kaikki on teoriassa niin pirun upeeta ettei mitään järkeä. 

Muttakun  yks asia tuhoaa kaiken.

Puolison järkyttävän flirtti käytös. En usko että hän pettäisi.  Mutta kun ei tämäkään ole mistään kotoisin että muutaman kk välein saat miettiä pettääkö hän..

Itse ei tajua yhtään mitään eikä osaa ottaa vastuuta.  Ei hän tee mitään väärää 3v aikana vaan 6 ihmistä ollut häneen rakastuneita.

Muilla samanlaista, vinkkejä.

Kommentit (938)

Vierailija
1/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikänne ovat?

Vierailija
2/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja ikänne ovat?

Yli 30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä -paikoissa- ne häneen rakastuneet ovat olleet ja miksi hän käy siellä? Some, vanhat kontaktit, työpaikka vai mikä? Ei kai ravaa baarissa ja juo alkoholia. Onko kyse siitä että hän on nuori ja nätti/komea, vetää ihmisiä puoleensa? Vai on tosiaan flirtti? Mitä jos hän vain juttelee tai sanoo moi, joku ihminen on heti perässä? Eli juttelu ja kaveruus ei onnistukaan kaikkien kanssa, jos ne rakastuvat. Vaikea kyllä sanoa mitä pitäisi tehdä jos on vaan flirtti sitten. Miksi hän kertoo muiden rakastuneen tai ihastuneen? Pitääkö se jättää huomiotta vai huomioida erityisesti. Vai eroko, pariterapia vai joku pajunoksa että saa ne ihastuneet loitolle.

Vierailija
4/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mä en hukkaisi aikaani kumppaniin, joka ei kunnioita mua.

Vierailija
5/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi että tämä käyttäytyy normaali ihmisen mielestä flirttailevasti. Ja tämä muidenkin mielestä jos kerta naiset rakastuvat häneen noin usein (harva rakastuu jos ei koe saavansa toiselta osapuolelta flirttiä takaisin ym). Kerro että nuo turhaan rakastuneet naiset ovat joutuneet kärsimään sydänsuruja miehen käytöksen takia. Ja myös sinä. Kysy olisiko mies valmis ajattelemaan enemmän muidenkin tunteita ja muuttamaan käytöstään koska muut kärsivät tämän käytöksestä joka tulkitaan flirttailuksi.

Vierailija
6/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä -paikoissa- ne häneen rakastuneet ovat olleet ja miksi hän käy siellä? Some, vanhat kontaktit, työpaikka vai mikä? Ei kai ravaa baarissa ja juo alkoholia. Onko kyse siitä että hän on nuori ja nätti/komea, vetää ihmisiä puoleensa? Vai on tosiaan flirtti? Mitä jos hän vain juttelee tai sanoo moi, joku ihminen on heti perässä? Eli juttelu ja kaveruus ei onnistukaan kaikkien kanssa, jos ne rakastuvat. Vaikea kyllä sanoa mitä pitäisi tehdä jos on vaan flirtti sitten. Miksi hän kertoo muiden rakastuneen tai ihastuneen? Pitääkö se jättää huomiotta vai huomioida erityisesti. Vai eroko, pariterapia vai joku pajunoksa että saa ne ihastuneet loitolle.

Töistähän noi kaikki melkein on tulleet. Baarissa ei käy ollenkaan. On hyvännäköinen ihminen.

Noita on tosiaan ollut paljon ja yleensä menneet jo siihen pisteeseen että alkaa vaikuttaa meihin.

Olen aiemmin pystynyt kuittaamaan tätä sillä et ne nyt on vaan epätoivoisia ym ei mun puoliso toimi mitenkään väärin.  Mutta lähiaikoina en enää oikein tiedä. Taas on yksi rakastumassa ja työ puheluista päätellen puoliso on kyllä osasyyllinen asiaan.

En oikein tiedä. Alkaa tuntua todella toivottomalta koska hän ei vaan ymmärrä.

Vierailija
7/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies on mukava ja hauska, hymyilee ja nauraa paljon, juttelee ja ottaa kohteliaasti huomioon toiset, on älykäs, ehkäpä komeakin, niin kyllä niitä ihastuneita on jatkuvasti ympärillä. Sama pätee toki naiseen.

Eikä tuo ole edes välttämättä flirttiä, hän on vain tuollainen. Muu käytös vaatii jatkuvaa itse kontrollointia. Se on raskasta ja spontaanius katoaa.

Mutta onhan tuossa riski, että jos teillä menee syystä tai toisesta huonosti, niin pettäminen on todella helppoa. Riippuu sitten ihmisestä, että käykö näin vai ei.

Vaatii hyvää itsetuntoa olla parisuhteessa tuollaisen miehen tai naisen kanssa.

Vierailija
8/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itse ihastuit ja rakastuit mieheen?

Vierailija
9/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro miehellesi että tämä käyttäytyy normaali ihmisen mielestä flirttailevasti. Ja tämä muidenkin mielestä jos kerta naiset rakastuvat häneen noin usein (harva rakastuu jos ei koe saavansa toiselta osapuolelta flirttiä takaisin ym). Kerro että nuo turhaan rakastuneet naiset ovat joutuneet kärsimään sydänsuruja miehen käytöksen takia. Ja myös sinä. Kysy olisiko mies valmis ajattelemaan enemmän muidenkin tunteita ja muuttamaan käytöstään koska muut kärsivät tämän käytöksestä joka tulkitaan flirttailuksi.

Lääkkeet! Kenenkään sukupuolta ei ole mainittu tässä jutussa.

Vierailija
10/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy kasvaa aikuiseksi! Flirtti on piristävää, molemmille osapuolille.

Eikä kukaan ole vastuussa toisten tunteista.

Vierailija
11/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies on mukava ja hauska, hymyilee ja nauraa paljon, juttelee ja ottaa kohteliaasti huomioon toiset, on älykäs, ehkäpä komeakin, niin kyllä niitä ihastuneita on jatkuvasti ympärillä. Sama pätee toki naiseen.

Eikä tuo ole edes välttämättä flirttiä, hän on vain tuollainen. Muu käytös vaatii jatkuvaa itse kontrollointia. Se on raskasta ja spontaanius katoaa.

Mutta onhan tuossa riski, että jos teillä menee syystä tai toisesta huonosti, niin pettäminen on todella helppoa. Riippuu sitten ihmisestä, että käykö näin vai ei.

Vaatii hyvää itsetuntoa olla parisuhteessa tuollaisen miehen tai naisen kanssa.

Niin väkisinkin tulee mieleen että jos toi käytös ei muutu niin riski on se että hän ajautuu taas tilanteisiin joissa mun ei ole hyvä olla. 

Esim vaikka historiasta. umpirakastuneen esimiehen kanssa paljon matkatöitä. Kiva olla himassa ja miettiä jokohan tää rakastunut tällä reissulla onnistuu..

Tai sitten vastaavasti jossain vaiheessa tulee henkilö vastaan joka on niin upea että ajautuu suhteeseen.

Vierailija
12/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhuu sunkin kuullen vähän flirtin oloisia työpuheluita niin ilmeisesti hän oikeasti ei koe tekevänsä mitään väärin. Joillain ihmisillä tuntuu olevan semmoinen kommunikointitapa. Ehkä jäänyt teinivuosista tietynlainen rooli ja olemisen tapa päälle. Onhan näitä vastaavanlaisia naisia, joiden friendzonella on aina ruuhkaa. Ja tiedän ainakin yhden miehen, jolle käy niin että monet miestuttavuudetkin ovat ihan bromance-fiiliksissä, eli haluavat olla suunnilleen hänen paras kaverinsa.

En osaa neuvoa muuta kuin että on varmaan parasta miettiä, kestätkö itse häntä tuollaisena kuin on. Tuskin muuttuu, koska se on myös palkitsevaa, kun ihmiset suhtautuu häneen mukavasti ollessaan vähän ihastuneita.

Vierailija
13/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun täytyy kasvaa aikuiseksi! Flirtti on piristävää, molemmille osapuolille.

Eikä kukaan ole vastuussa toisten tunteista.

Olen lukenut flirtistä hyvän ohjeen. Flirtti on onnistunut kun kukaan ei jää roikkumaan no mun puoliso ei tässä onnistu.

Vierailija
14/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on flirtti ja suosittu mies. En koe sitä ongelmaksi, vaikka häneen paljon rakastutaankin. Hän on niistä kaikista ihmisistä valinnut toistaiseksi minut. Enkä usko, että tällainen "kellään on paljon mahkuja" pettää herkästi. Itse asiassa uskon sen olevan melkein toisin päin. Kun saisi harvoin, se kiinnostaa silloin kun saisi. 

Vierailija
15/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puhuu sunkin kuullen vähän flirtin oloisia työpuheluita niin ilmeisesti hän oikeasti ei koe tekevänsä mitään väärin. Joillain ihmisillä tuntuu olevan semmoinen kommunikointitapa. Ehkä jäänyt teinivuosista tietynlainen rooli ja olemisen tapa päälle. Onhan näitä vastaavanlaisia naisia, joiden friendzonella on aina ruuhkaa. Ja tiedän ainakin yhden miehen, jolle käy niin että monet miestuttavuudetkin ovat ihan bromance-fiiliksissä, eli haluavat olla suunnilleen hänen paras kaverinsa.

En osaa neuvoa muuta kuin että on varmaan parasta miettiä, kestätkö itse häntä tuollaisena kuin on. Tuskin muuttuu, koska se on myös palkitsevaa, kun ihmiset suhtautuu häneen mukavasti ollessaan vähän ihastuneita.

Nää puhelu hommat on ihan absurdeja. Hän ei omien sanojensa mukaan huomaa mitään eroa juttelu tavassaan..

No mä huomaan, huomaan jo pelkästä MOI sanasta kuka soittaa.  Ja sit puoliso ihmettelee mulle kun tää ihminen soittaa 7x työpäivän aikana.

Mikä taas viittaa ettei se vaan tajua.

Vierailija
16/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun teillä on kaikki muu aivan ihanaa, niin entäs sitten kun joku mättää? Vähänkö helppo puolisosi innostua jostain rakastuneesta flirttikaverista joka ei aiheuta samaa ongelmaa kuin sinä hänen mielestään. 

Vierailija
17/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on flirtti ja suosittu mies. En koe sitä ongelmaksi, vaikka häneen paljon rakastutaankin. Hän on niistä kaikista ihmisistä valinnut toistaiseksi minut. Enkä usko, että tällainen "kellään on paljon mahkuja" pettää herkästi. Itse asiassa uskon sen olevan melkein toisin päin. Kun saisi harvoin, se kiinnostaa silloin kun saisi. 

Itseasiassa tota on tutkittu paljon. Löydät Googlella tutkimuksia mut yllätys yllätys tilaisuus tekee varkaan. Mitä enemmän houkutuksia sitä useammin niihin sorrutaan

Vierailija
18/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä sekään kuulosta kovin kivalta, jos kumppani on niin tyhmä kuin saapas ettei tajua oman käytöksensä osuutta tapahtumiin. Kuka tuollaista jaksaa ja miksi edes pitäisi? Rakastuneelle sinä olisit ykkönen. Koetko olevasi?

Vierailija
19/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun teillä on kaikki muu aivan ihanaa, niin entäs sitten kun joku mättää? Vähänkö helppo puolisosi innostua jostain rakastuneesta flirttikaverista joka ei aiheuta samaa ongelmaa kuin sinä hänen mielestään. 

No mä olen aika hyvin pystynyt pitää näitä sisälläni ja olemaan normaali.  Olen tosiaan aiemmin uskotellut ettei vika ole mun puolisossa. Mut nyt alkaa olla aika haastavaa

Vierailija
20/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä sekään kuulosta kovin kivalta, jos kumppani on niin tyhmä kuin saapas ettei tajua oman käytöksensä osuutta tapahtumiin. Kuka tuollaista jaksaa ja miksi edes pitäisi? Rakastuneelle sinä olisit ykkönen. Koetko olevasi?

Siis just näissä ihmissuhde asioissa hän on aivan helvetin pihalla. Kaikessa muussa todella älykäs ja menestynyt ihminen..

Yleensä kyllä mutta kyl tää on alkanut tuntua siltä että huomion saaminen on hälle tärkeämpää kuin minä.