Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin, mitä minä nyt kirjoitan tähän työhakemukseen, että

Vierailija
31.01.2024 |

minut palkataan?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta soittaa sinne ja keskustele siitä avoinna olevasta paikasta ensin. Jos tämä ei onnistu siihen kyseiseen niin on aivan sama millaisen hakemuksen lähetät.

Vierailija
2/17 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ala?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhakemukseen kuuluu yleensä seuraavat osiot:

Otsikointi: Laita ylös työpaikan nimi ja hakupäivämäärä.

Aloituslause: Kirjoita lyhyt ja napakka kappale, jolla herätät lukijan mielenkiinnon. Voit mainita, miten kuulit työpaikasta ja miksi olet kiinnostunut siitä.

Esittely: Kerro itsestäsi ja taustastasi. Keskity erityisesti työkokemukseen ja koulutukseen, jotka liittyvät kyseiseen työpaikkaan. Mainitse myös tärkeimmät taitosi ja vahvuutesi.

Motivaatio: Perustele, miksi haluat kyseiseen työpaikkaan ja miksi juuri sinut tulisi valita. Korosta yhteensopivuutta yrityksen arvojen ja vision kanssa.

Tavoiteltava palkkataso ja työaika: Jos työpaikkailmoituksessa on mainittu palkka- tai työaikatiedot, voit tuoda esiin tavoiteltavan palkkatason ja omaan aikatauluun sopivan työajan. Muussa tapauksessa näitä tietoja ei yleensä tarvitse mainita työhakemuksessa.

Päätös: Päätä hakemus kiittämällä lukijaa mahdollisuudesta harkita hakemustasi. Kerro myös, että olet valmiina tarjoamaan lisätietoja, jos sitä tarvitaan.

Erottuminen muista työhakemuksista voi tapahtua seuraavilla tavoilla:

Räätälöi hakemus: Muokkaa hakemusta vastaamaan kyseiseen työpaikkaan liittyviä vaatimuksia ja odotuksia. Selitä, miksi olet sopiva juuri tähän tehtävään.

Korosta saavutuksia: Kirjoita työkokemuksestasi niin, että korostetaan tuloksia ja saavutuksia. Kerro, miten olet vaikuttanut aiemmissa työpaikoissa ja saanut aikaan positiivisia muutoksia.

Käytä kiinnostavaa kieltä: Kirjoita hakemus selkeällä ja helppolukuisella tyylillä. Käytä aktiivista sijamuotoa ja vältä liian yleisiä tai kliseisiä ilmauksia.

Esiinny positiivisena ja innostuneena: Osoita kiinnostuksesi ja innostuksesi kyseistä työpaikkaa kohtaan. Anna lukijalle vaikutelma siitä, että olet motivoitunut ja valmis tarttumaan haasteisiin.

Liitä mukaan ansioluettelo ja suosittelijoiden yhteystiedot: Lisää hakemuksesi liitteeksi ansioluettelo ja suosittelijoiden yhteystiedot, jotta työnantaja saa paremman kokonaiskuvan osaamisestasi.

On tärkeää muistaa, että jokainen työhakemus on yksilöllinen. Sinun tulisi aina sovittaa hakemuksesi kyseiseen työpaikkaan ja yritykseen sopivaksi.

Vierailija
4/17 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä tekoälyä tekemään hakemuksen runko. Tutkimuksen mukaan parantaa mahdollisuuksiasi huomattavasti.

https://duunitori.fi/tyoelama/chatgpt-tekoaly-tyonhaussa

https://www.iltalehti.fi/tyoelama/a/6db166c2-74d2-4a4e-bf39-22d07c033d7c

Vierailija
5/17 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikka on sinun😅. Ensimmäinen älykkyystesti on hakemus.

Vierailija
6/17 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä tekoälyä tekemään hakemuksen runko.

okei

Tekoäly, voitko tehdä hakemukseni rungon?

Vierailija
7/17 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

okei

Tietysti voin auttaa sinua luomaan työhakemuksen rungon! Tässä on yksi mahdollinen tapa aloittaa:

[Oma nimi] [Osoite] [Puhelinnumero] [Sähköpostiosoite]

[Päivämäärä]

[Rekrytoivan henkilön nimi] [Työnantajan nimi] [Työnantajan osoite] [Työnantajan puhelinnumero] [Työnantajan sähköpostiosoite]

[Alaotsikko] Työhakemus - [Hakemasi työtehtävä]

Hyvä [Rekrytoivan henkilön nimi],

Haluan hakea innostavaa [hakemasi työtehtävä] -roolia [työnantajanimi]-yrityksessä. Olen kiinnostunut haasteellisesta tehtävästä ja uskon, että minulla on tarvittavat taidot ja kokemus menestyäkseni roolissanne.

[Tähän voit esitellä tärkeimmät vahvuutesi ja kokemuksesi, jotka liittyvät työtehtävään. Voit mainita esimerkiksi aiemmista työpaikoista saadun työkokemuksen, koulutuksen tai harrastukset, jotka ovat olleet hyödyksi kyseisellä alalla.]

Olen motivoitunut, oppimishaluinen ja kykenevä työskentelemään sekä itsenäisesti että tiimityöskentelyssä. Minulla on erinomaiset viestintätaidot ja kyky sopeutua nopeasti muuttuviin tilanteisiin. Olen myös järjestelmällinen ja tarkka tekemisissäni, mikä auttaa minua suoriutumaan tehtävistäni tehokkaasti ja tuloksellisesti.

Olen kiinnostunut [työnantajan nimi]-yrityksen tavoitteista ja arvoista, ja haluan olla osa organisaatiotanne, joka edistää innovaatioita ja kehitystä omalla alallani. Uskon kykyyni tuoda lisäarvoa tiimilleni ja yrityksellenne.

Liitteenä löydät ansioluetteloni, josta voitte tutustua tarkemmin osaamiseeni ja työhistoriaani. Olisin iloinen, jos saisin tulla haastatteluun kertomaan lisää taidoistani ja siitä, miten voisin tehdä merkityksellistä työtä [työnantajan nimi]-yrityksessä.

Kuulen mielelläni teistä mahdollisimman pian. Kiitos huomiostanne.

Ystävällisin terveisin,

[Oma nimi]

Vierailija
8/17 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

okei

Tietysti voin auttaa sinua luomaan työhakemuksen rungon! Tässä on yksi mahdollinen tapa aloittaa:

[Päivämäärä]

[Rekrytoivan henkilön nimi] [Työnantajan nimi] [Työnantajan osoite] [Työnantajan puhelinnumero] [Työnantajan sähköpostiosoite]

Haluan hakea innostavaa [hakemasi työtehtävä] -roolia [työnantajanimi]-yrityksessä. Olen kiinnostunut haasteellisesta tehtävästä ja uskon, että minulla on tarvittavat taidot ja kokemus menestyäkseni roolissanne.

[Tähän voit esitellä tärkeimmät vahvuutesi ja kokemuksesi, jotka liittyvät työtehtävään

Kauanko olisit tuhrannut aikaa tällaisen tekemiseen? Nyt voit sitten käyttää aikaasi tämän tuunaamiseen! Opetelkaa käyttämään työkaluja, kun niitä teille ilmaiseksi annetaan!!!

Vierailija
9/17 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

okei

[Päivämäärä]

[Tähän voit esitellä tärkeimmät vahvuutesi ja kokemuksesi, jotka liittyvät työtehtävään

Meni 99% av mammoista sanattomaksi AP:ta myöden.....ei tainnut moni tietää mihin tuo pystyy. Itse pyytelen ruokareseptit tai ostoslistan  tuolta. Ei tarvitse kuin kertoa mitä haluaa syödä ja kuinka paljon niin lista on sekunneissa valmis.

Vierailija
10/17 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh joko hakemus on tehty?

Vierailija
11/17 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat sinne ne seikat joita työnantaja haluaa kuulla. Eli mitä osaamista sinulla on tarjotttavana... Ahkeria ja tunnollisia ovat hakemusten kirjoittajat kaikki, mutta harva kertoo litä hän konkreettisesti osaa.

Vierailija
12/17 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkatoiveeksi aina tes koska ikinä et tule sen parempaa lähtöpalkkaa saamaan ja liian halvalla ei kannata tehdä tai jäät palkkakuoppaan, eli sinulle maksetaan aina vähemmän kuin muille vaikka kokemusta kertyisikin.

Vierailija
13/17 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkkatoiveeksi aina tes koska ikinä et tule sen parempaa lähtöpalkkaa saamaan ja liian halvalla ei kannata tehdä tai jäät palkkakuoppaan, eli sinulle maksetaan aina vähemmän kuin muille vaikka kokemusta kertyisikin.

Palkkatoivetta EI LAITETA hakemukseen ellei sitä erikseen pyydetä. Siitä keskustellaan haastattelussa.

Vierailija
14/17 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoisa Työnantaja,

Teidän valintanne kohdistuu minuun, Matti Meikäläiseen. Te tulette palkkaaman minut, Matti Meikäläisen, alkaen 1.2.2024 vakituiseen, kokoaikaiseen työsuhteeseen.

Ystävällisin terveisin

Matti Meikäläinen

Vierailija
15/17 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ala?

Pinta-ala

Vierailija
16/17 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavun työntekijäksi firmaan torstaina kello 13. Laittakaa työhuone kuntoon, maisemapaikka, ei lasi-ikkunoita / ovea työhuoneessa ja äänieristys. Kiitos, nähdään. No ei vaan.

Vierailija
17/17 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka soitto ja teet ennakkoon jo kysymyslistan. Lopuksi toteat että kuulostaa mielenkiintoiselta ja laitat hakemuksen. HUOM et heti vaan seuraavana päivänä tai myöhään illalla, jotta näyttää että olet ahkeroinut hakemuksesi eteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi