Miten kysyn hienovaraisesti työkaverilta onko hänen menopaussinsa alkanut?
Kommentit (30)
"Minulla alkoi viime yönä viirata päästä, ja tuli himo loukata kaikkia ihmisiä. Saanko aloittaa sinusta?"
Voithan kysyä millaisia ehkäisyjä käyttää ja että onko hänellä esim. kokemusta kosteuttavista emätingeeleistä kahvipöytäkeskustelussa että tarvitsisit suosituksia hyvistä. Noissa oireissa yleensä meinaan römpsäkin saattaa kuivettua ihan kraateriksi.
Vierailija kirjoitti:
Koska tämä on herkkä aihe, voit lähestyä sitä hienovaraisesti ja empaattisesti. Voit esimerkiksi sanoa jotain kuten: "Hei, halusin vain tarkistaa, miten voit. Olen huomannut, että joillakin naisilla voi olla erilaisia terveysmuutoksia tähän aikaan elämässä. Haluatko jutella siitä?" Tällainen lähestymistapa antaa työkaverillesi tilaa keskustella asiasta, jos hän haluaa, ja samalla osoittaa, että olet kiinnostunut hänen hyvinvoinnistaan.
Jos mulle joku työkaveri tulisi tuolla tavalla puhumaan aiheesta, niin olisin varmaan sanaton. En todellakaan kokisi sitä positiivisesti.
Et mitenkään, koska asia ei sinulle kuulu.Kertokoon itse, jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tämä on herkkä aihe, voit lähestyä sitä hienovaraisesti ja empaattisesti. Voit esimerkiksi sanoa jotain kuten: "Hei, halusin vain tarkistaa, miten voit. Olen huomannut, että joillakin naisilla voi olla erilaisia terveysmuutoksia tähän aikaan elämässä. Haluatko jutella siitä?" Tällainen lähestymistapa antaa työkaverillesi tilaa keskustella asiasta, jos hän haluaa, ja samalla osoittaa, että olet kiinnostunut hänen hyvinvoinnistaan.
Jos mulle joku työkaveri tulisi tuolla tavalla puhumaan aiheesta, niin olisin varmaan sanaton. En todellakaan kokisi sitä positiivisesti.
Toi on selvästi chat gbt:n tekemä vastaus.
Turha edes vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- valittaa normaalissa lämpötilassa että on kuuma
- Hiukset harmaantuvat
- Äksyilee
- lihoaa
- rupsahtaa naamasta
Haha. Mä olen tehnyt noita kaikkia jo parikymppisenä, mutta ei se ole vaihdevuosista johtunut.
Että tiedän vieläkö täytyy käyttää kortsua väkisin pannessa.
T. ap