Olen ollut yli 15 vuotta deittailumaailman ulkopuolella. Miten se nykyään toimii?
Tyttöystävä olisi mukava saada näin keväällä ja kohti kesää mentäessä. :) Tinder taitaa olla suosittu nykyään? Mitä muita konsteja kannattaa kokeilla? M37
Kommentit (37)
Täällä myös 10 vuotta pois deittailumaailmasta. Olen keskittynyt lapseeni ja itseeni. Olen yli 50-vuotias. Mistä voisi löytää omanikäistä miestä, jolla olisi talous ja pää kunnossa. Itsellä on oma talous kunnossa ja pääkoppa myös. Olen kiinnostunut miehestä, joka olisi innostunut vielä tekemään kaikkea kivaa seksistä lähtien. Matkailu, hyvät ruokaravintolat, kahvilat, kulttuuri, liikunta kiinnostaa minua, löytyykö tällaista miestä Suomesta vai pitääkö lähteä ulkomaan markkinoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mahdollista niin kannattaa suunnata maihin joissa ihmissuhteet ovat vielä aitoja, naiset naisia ja miehet miehiä.
Ja missähän maassa näin on?
Kaikissa maissa pl. Pohjoismaat, osa pilatuista muista Euroopan maista ja USA:n wokeimmat kaupungit. 99%.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös 10 vuotta pois deittailumaailmasta. Olen keskittynyt lapseeni ja itseeni. Olen yli 50-vuotias. Mistä voisi löytää omanikäistä miestä, jolla olisi talous ja pää kunnossa. Itsellä on oma talous kunnossa ja pääkoppa myös. Olen kiinnostunut miehestä, joka olisi innostunut vielä tekemään kaikkea kivaa seksistä lähtien. Matkailu, hyvät ruokaravintolat, kahvilat, kulttuuri, liikunta kiinnostaa minua, löytyykö tällaista miestä Suomesta vai pitääkö lähteä ulkomaan markkinoille.
Varmasti löytyy, mutta eivätköhän tee noita mieluummin hieman nuorempien naisten kanssa.
Ei suominaisiin kannata tuhlata aikaa. Katkeraa sappea täynnä ja kuvittelevat itsestään aivan liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jännempi mies ja mitä enemmän sinulla on rikoksia tilillä niin sitä helpommin saat naisia.
On tässä tuo 15v vankeustuomio ainakin viimeisimpänä, jos on joku valttikortti se. T. AP
Tavis naiset valitsee komeimmat miehet ja rumat miehet jää ikisinkuiksi. Niin se on aina toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Et saa tinderissä aluksi yhtään matchia. Viikon päästä saat 1-2. Kumpikaan ei vastaa mitään. Lopulta saat yhden joka vastaa parilla sanalla. Joudut pitämään keskustelua yllä. Sovitte treffit kahvilaan. Naisesta ei kuulu sen jälkeen mitään. Kuukauden päästä saat uuden matchin, jonka kanssa käytte kahvilla.
Treffit ovat kiusalliset. Sovitte uudet treffit kotiisi ja harrastatte seksiä. Samaa jatkuu muutama kerta. Toinen teistä keksii jonkun virheen toisesta ja lopettaa suhteen. Samaa jatkuu kymmenen vuotta eri ihmisten kanssa. Sitten poistat tinderin ja kuolet yksin lapsettomana. Kukaan ei tule katsomaan sinua vanhainkotiin. Loppu.
😂
😕
Vierailija kirjoitti:
Tavis naiset valitsee komeimmat miehet ja rumat miehet jää ikisinkuiksi. Niin se on aina toiminut.
No mutta ainahan kannattaa ottaa mahdollisimman komea. Ei se naisen suukaan ole tuohesta tehty.
Vierailija kirjoitti:
Liisäys tohon on se, että jos pääsee deiteille, niin se nainen käy parit deitit vielä toisten kanssa ja tekee valinnan vasta sitten.
Kyllä ne suositut miehet tekevät ihan samoin, eli haluavat vielä katsoa, josko löytyisi parempi nainen.
Mä ainakin naisena olen huomannut, että jos olen tosi kiinnostunut jostakin, niin silloin ei kiinnosta deittailla enää muita.
Tuossa iässä on jäljellä vain jotain yh-äitejä yms roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä on jäljellä vain jotain yh-äitejä yms roskaa.
Joo Suomessa. Aasiassa, Baltiassa, E-Amerikassa yms. pilvin pimein nuorta tylleröä tarjolla.
Ei tänä päivänä toimi enää mikään. Raadollista on, ja vaatimukset ihan utopistisia.
Pistä kuva nettiin ja muokkaa se hyväksi. Kirjoita siihen että oot laatikkoleukalentäjäkirurgi ja rahaa on niin paljon että et paskalle taivu. Sitten alat vaan vippailemaan vasemmalle ja oikealle. Tai sitten menet prismaan ja pokaat ensimmäisen pantavan näköisen naikkosen.
Se on kuule ihan siinä.
On negatiivista porukkaa. Varmasti löytyy 37-v. normaalille miehelle nainen, no vaikkapa tuolta Tinderistä jos hyvä tuuri sattuu. Joitakin on onni kohdannut siellä. Ihan vanhaan malliin baarit... Harrastuksistakin voi löytää.
Ei siinä lähipiirissäsi olisi kivaa naista johon tutustua?