Arviosi: paljon 50 kiloa ylipainoinen ihminen laihtuu 14 vrk:n aikana täyspaastolla?
Jos joutuisi olemaan syömättä täysin olosuhteiden vuoksi? Joisi vain vettä.
Monta kiloa tippuu paino, arviosi?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Siis joisit vain vettä 14 vrk? Jos olet vähänkään ylipainoinen, niin et tule onnistumaan. Saatat jopa sairastua ahmimishäiriöön, joka ei parane. Mistä ihmiset keksii tällaisia epätoivoisia hulluuksia?
Ei pidä ainakaan omalla kohdallani paikkaansa. Jos tyhjennät aluksi suolen (kuten paastoon kuuluu), pari päivää on rankkaa, saattaa särkeä päätä jne mutta sen jälkeen olo helpottaa ja paranee vaan. Tuntuu, että energiaa riittää vaikka mihin; tulee pestyä ikkunat ja siivottua vaatekaapit, tehtyä suursiivous, ulkoiltua normaalia enemmän jne. Itse olen siis ollut maksimissaan kaksi viikkoa ja monta kertaa viikon paastolla. Ei tee ollenkaan mieli alkaa syömään sen jälkeen kun olo on vaan niin hyvä.
On tuossa niin paljon liikaa, että putoaa varmasti 10-15 kg, mutta rasvaa lähtee vain pari kiloa. Tulee nopeasti takaisin, jos jatkat entiseen malliin.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen venyttämään aamiaisen syömistä hissukseen kauemmas ja pienentämään lounasta. Sillä ei tarvitse kärvistellä kuin vähän ja vatsalaukun pienentyessä opit taas hyville ruokailutottumuksille.
Itse kun teen usein ruokaa, niin sitä tulee kerralla paljon. Söin aiemmin aina kaiken, mikä vastasi n. 3 kukkurallista lautasellista ruokaa. Nyttemmin syön vain 1-2 lautasellista, joten yksi annos jää aina seuraavaksi päiväksi. Olen huomannut ettei enää edes tee mieli syödä niin paljoa, koska ähkyys iskee äkkiämmin. Kiloja on myös pudonnut ja mielestäni tämä on aika helppo menetelmä.
Sä oot väärällä palstalla nyt.
Tällaista ei kysytty.
Katso otsikko.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ajassa et menetä rasvaa ollenkaan. Pöhötys ja ylimääräiset nesteet poistuvat kehosta, joka näkyy myös vaa'alla. Tästä syystä hiilarikammoiset välttelevät mm. hiilaria, joka turvottaa.
Oikein paitsi hiilarit ei teitä naisia turvota vaan pilluhormonit.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ajassa et menetä rasvaa ollenkaan. Pöhötys ja ylimääräiset nesteet poistuvat kehosta, joka näkyy myös vaa'alla. Tästä syystä hiilarikammoiset välttelevät mm. hiilaria, joka turvottaa.
Aika ikävä sävy on kirjoituksessasi. Minä olen vähentänyt hiilareita, mutta en turvotuksen, vaan verensokerin nousun vuoksi. En kammoa niitä, mutta ymmärrän, ettei haimani pysty käsittelemään liian suuresta hiilarikuormasta tulevaa sokeria kunnolla. Siksi syön niitä vain vähän.
Suunnilleen 10 kg. Itse laihduin 9 pv:n vesipaastolla 9 kg, 45 kg ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 kg lihaksia ja 1 kg rasvaa.
Näytäpä todistusaineisto tähän.
Tähän tulokseen on päästy Stetson-Harrison -menetelmää käyttäen. Joten siihen voi luottaa.
Laske veret, nelisen kiloa putoaa