Voiko miehenä tehdä jotain pakaratreeniä?
Mulla muutamat naispuoliset kaverit kehunut mun berberiä joskus, on nyttemmin hieman kulahtanut iän myötä.
Onko mihille jotain pakaratreeniohjelmaa jotta saisin jälleen seksikkään pyöreät mutta kiinteät pakarat?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Tjaa Pertti, voithan hommata leggingsit ja sitten menet salille. Siellä kieli ulkona kyykkäät jonkun kakskymppisen misun takana. Saattaa tosin tulla syytteet tai vähintään ulosheitto.
Miksi oletat Pertin seksuaalista suuntautumista? Hän voi vaikka olla kiinnostunut miehistä sillä lailla. Ärsyttää kun naiset aina olettaa miehen salilla tarkoittavan että on siellä voyerismitarkoituksessa.
100 toistoa selällään maaten hartiat maassa nostat takapuolta ylös/alas. Polvet 90 asteen kulmassa.
Jos ei ilkeä tehdä niitä lantion nostoja mitä ne fitnessmimmit tekee, niin perinteiset kyykky, maastaveto sumo-tyylillä, romanialainen maastaveto, ym. toimivat kyllä myös.
Kyllä miehetkin voi tehdä pakaratreeniä, mutta se on paljon vaikeampaa kuin naisilla, koska peenis on tiellä.
Vierailija kirjoitti:
100 toistoa selällään maaten hartiat maassa nostat takapuolta ylös/alas. Polvet 90 asteen kulmassa.
Miten voit nostaa takapuolta ylös, kun polvet on 90 asteen kulmassa?
Tanko pystyssä lantion nostoja ,))
Miksi miehen tulisi treenata isoperse itselleen? Tai edes naisten?
Ei voi. Naisten ja håmåjen hommaa.
Hommaa itelles ripuli, sitte kartsalle vaaleat housut jalassa, joutuu hieman perseellä puristamaan ettei ala tiurumaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen tulisi treenata isoperse itselleen? Tai edes naisten?
Eihän treenaamalla välttämättä haluta mitään jättipersettä vaan hyvän muotoinen ja kiinteä. Olen tapaillut miestä jolla oli täydelliset pakarat ja olihan se nyt todella hot. Ainut miinus että hävetti kun itselläni oli huonommat. Toisaalta sain hyvin motivaatiota alkaa tosissani treenaamaan :D
Tjaa Pertti, voithan hommata leggingsit ja sitten menet salille. Siellä kieli ulkona kyykkäät jonkun kakskymppisen misun takana. Saattaa tosin tulla syytteet tai vähintään ulosheitto.